Jump to content

Dead City Breakthrough / Martwe Miasto: Przełom - poradnik


Guest Diegtiariow

Recommended Posts

Guest Diegtiariow

Poradnik cz.1:

Spoiler

1. Przylatujemy na bazę wojskowych na Kordonie. Pierwsze zadanie - porozmawiać z dowódcą.

1ss_kamil190_04-12-19_12-18-25_(escape).jpg

2. Kiedy już porozmawialiśmy, idziemy do Sidorowicza. Kiedy wspominamy o schowku Striełoka, ten mówi nam, że są tam teraz pijawki. Gdy nie dostajemy pomocy od stalkerów - możemy poprosić o pomoc wojskowych lub iść i samemu się rozprawić z pijawkami.

2ss_kamil190_04-12-19_12-19-20_(escape).jpg

Lokalizacja schowka/miejsca występowania pijawek:

3ss_kamil190_04-12-19_12-19-57_(escape).jpg

3.5. Jeśli poszliśmy z prośbą do wojskowych - ich dowódca daje nam radioznacznik.

3.25ss_kamil190_04-12-19_12-21-13_(escape).jpg3.5ss_kamil190_04-12-19_12-21-01_(escape).jpg

4. W schowku leży zniszczony karabin. Aby go naprawić musimy iść do technika, przebywającego w wiosce kotów.

4ss_kamil190_04-12-19_12-20-30_(escape).jpg

5. W międzyczasie możemy wziąć zlecenie na eliminację bandytów przy przejściu do Mrocznego Wąwozu.

5ss_kamil190_04-12-19_12-21-23_(escape).jpg

6. Kiedy już naprawiliśmy broń i dostaliśmy sygnał od Sidorowicza (trzeba trochę poczekać) - udajemy się do niego. Daje nam zadanie na znalezienie 12 części dokumentów rozrzuconych po Zonie. Daje nam przy okazji dwa namiary (jeden dokument jest schowany w podziemiach Agropromu, a drugi w rejonie tuneli w Mrocznym Wąwozie). Idziemy do Bagiennego Doktora.

6ss_kamil190_04-12-19_12-21-59_(escape).jpg7ss_kamil190_03-27-19_17-06-20_(escape).jpg8ss_kamil190_04-12-19_12-22-12_(escape).jpg

7. Bagienny Doktor natomiast daje nam trzy namiary na schowki: w lab X-18 (pod Doliną Mroku), na Wysypisku (tam, gdzie baza bandytów w Czystym Niebie) i obok bazy najemników w Górskiej Dolinie (nowa lokacja). Odsyła nas do Leśnika i Sacharowa. Możemy wziąć kwest na 2 artefakty - Generator i Bączek ("Волчок") - są w Mrocznym Parowie.

bag1ss_kamil190_03-27-19_17-15-41_(marsh).jpgbag2ss_kamil190_03-27-19_17-16-04_(marsh).jpgbag3ss_kamil190_04-12-19_12-23-42_(marsh).jpgdarkscape.jpg

8. Jesteśmy u Sacharowa - dokument jest w X-16, a kolejna osoba, która wie o innych dokumentach to Barman.

yan1ss_kamil190_04-12-19_12-26-43_(yantar).jpgyan2ss_kamil190_04-12-19_12-26-50_(yantar).jpg

9. Barman mówi nam, że jedna część dokumentów jest w Barze - na terytorium Powinności, a jeszcze jedna - na bazie Wolności. Dowiadujemy się też, że Pustelnik na Radarze/Mózgozwęglaczu może coś wiedzieć.

bar1ss_kamil190_04-12-19_12-27-35_(bar).jpgbar2ss_kamil190_04-12-19_12-27-39_(bar).jpg

10. Detektor Swaróg i Kompas na bazie Wolności na Magazynach Wojskowych.

mil1ss_kamil190_03-30-19_13-50-06_(military).jpgmil2ss_kamil190_03-30-19_13-50-17_(military).jpg

11. Pustelnik daje nam informację o tym, że jedna z części dokumentów jest w bunkrze pod Mózgozwęglaczem/Radarem.

rad1ss_kamil190_04-12-19_12-33-38_(radar).jpg

12. Leśnik - dokumenty są w w hotelu Polesie w Prypeci, w schowku w sejfie w Opuszczonym Szpitalu. Przy okazji dowiadujemy się, że Kartograf może znać drogę przez teleporty na CEA.ss_kamil190_04-12-19_12-35-46_(limansk).jpg

13. Ładunek wybuchowy powinien znajdować się niedaleko lab w CEA, a klucz musi być u jednego wysoko postawionego monolitowca.ss_kamil190_04-12-19_12-36-08_(limansk).jpg

14. Aby dostać się do arsenału Monolitu - musimy najpierw wziąć klucz u jednego monolitowca, który leży niedaleko wejścia do arsenału. Musimy przejść przez podziemie w Czerwonym Lesie/Rudym Lesie, aby się do niego dostać. A później trzeba albo przez Opuszczony Szpital albo przez Prypeć i poszukać ukrytego wejścia pod antenami. 

ss_kamil190_04-08-19_15-43-33_(red_forest).jpgss_kamil190_04-12-19_12-34-59_(limansk).jpgss_kamil190_04-12-19_12-35-08_(limansk).jpg

15. Kiedy już jesteśmy na CEA tym drugim (aby się dostać do tego drugiego - trzeba albo przejść przez sekretne drzwi w Sarkofagu albo przez bramę na zachodzie) to szukamy najpierw klucza -> przedostając się przez teleporty, kasujemy monolitowców. Przy jednym będzie karta umożliwiająca przejście do X-12. Gdy znajdziemy ładunki wybuchowe, możemy śmiało ruszać do X-12. Wyłączamy instalacje, psujemy generatory i zakładamy ładunki wybuchowe. Po tym uciekamy z X-12, po czym wita nas okienko z informacją, że przeszliśmy testową wersję moda...

ss_kamil190_04-11-19_15-29-56_(stancia_2).jpgss_kamil190_04-12-19_12-39-06_(lab_atmospher).jpgss_kamil190_04-12-19_12-39-29_(lab_atmospher).jpgss_kamil190_04-11-19_16-56-23_(stancia_2).jpg

 

Poradnik cz.2 - 12 dokumentów, karta dostępu do X-12 w Czarnobylu, ładunki wybuchowe:

Spoiler

1. Mroczny Parów/Mroczny Wąwóz (darkscape):

Spoiler

darkscape.jpgss_kamil190_04-06-19_12-51-39_(darkscape).jpg

2. Laboratorium X-18 pod Doliną Mroku:

Spoiler

ss_kamil190_04-12-19_12-32-11_(labx18).jpgss_kamil190_04-12-19_12-32-14_(labx18).jpgss_kamil190_04-12-19_12-32-20_(labx18).jpg

3. Wysypisko:

Spoiler

gar1ss_kamil190_03-30-19_13-15-42_(garbage).jpggar2ss_kamil190_03-30-19_13-15-44_(garbage).jpg

4. Podziemia Agropromu:

Spoiler

agr1ss_kamil190_03-30-19_12-43-28_(agroprom_wault).jpgagr2ss_kamil190_04-12-19_12-25-05_(agroprom_wault).jpgagr3ss_kamil190_04-12-19_12-25-14_(agroprom_wault).jpg

5. Lab X-16 pod Jantarem: (Inne miejsce spawnu dokumentów we wskazówkach od @kondotier)

Spoiler

x-161ss_kamil190_04-02-19_17-03-48_(brainlab).jpgx162ss_kamil190_04-02-19_17-03-54_(brainlab).jpg

6. Bar: (Inne miejsce spawnu dokumentów we wskazówkach od @kondotier)

Spoiler

bar1ss_kamil190_04-12-19_12-28-16_(bar).jpgbar2ss_kamil190_04-12-19_12-28-19_(bar).jpg

7. Górska Dolina (nowa lokacja):

Spoiler

ss_kamil190_04-08-19_14-54-23_(mountvalley).jpgss_kamil190_04-08-19_14-54-26_(mountvalley).jpg

8. Magazyny Wojskowe (w jednym z takich domków jest detektor Swaróg i Kompas):

Spoiler

ss_kamil190_03-30-19_13-48-55_(military).jpgss_kamil190_03-30-19_13-48-57_(military).jpg

9. Mózgozwęglacz/Radar:

Spoiler

ss_kamil190_04-09-19_15-43-38_(bunker).jpgss_kamil190_04-09-19_15-43-41_(bunker).jpgss_kamil190_04-09-19_15-43-49_(bunker).jpgss_kamil190_04-12-19_12-33-52_(radar).jpg

10. Czerwony las/Rudy las:

Spoiler

ss_kamil190_04-08-19_15-33-34_(red_forest).jpgss_kamil190_04-08-19_15-33-37_(red_forest).jpg

11. Prypeć:

Spoiler

ss_kamil190_04-09-19_16-57-39_(pripyat_2).jpgss_kamil190_04-09-19_16-57-44_(pripyat_2).jpg

12. Szpital:

Spoiler

ss_kamil190_04-10-19_15-49-42_(hospital).jpgss_kamil190_04-10-19_15-49-47_(hospital).jpgss_kamil190_04-10-19_15-49-50_(hospital).jpg

13. Wejście do lab X-12 w CEA:

Spoiler

sta1ss_kamil190_04-11-19_15-29-56_(stancia_2).jpg

14. Karta dostępu do X-12:

Spoiler

sta5ss_kamil190_04-12-19_12-38-39_(stancia_2).jpgsta6ss_kamil190_04-12-19_12-38-32_(stancia_2).jpgsta7ss_kamil190_04-12-19_12-38-43_(stancia_2).jpg

15. Ładunki wybuchowe:

Spoiler

sta2ss_kamil190_04-11-19_15-29-13_(stancia_2).jpgsta3ss_kamil190_04-11-19_15-29-21_(stancia_2).jpgsta4ss_kamil190_04-11-19_15-29-25_(stancia_2).jpg

 

Wskazówki od @kondotier: (Inne miejsca spawnu dokumentów (X-16 i Baza Powinności))

Spoiler

Inne miejsca spawnu dokumentów.

Lab na Jantarze X-16

Spoiler

Pierwsza klatka po prawej.

ss_administrator_04-13-19_16-35-41_(brainlab).thumb.jpg.ce22811a1dc1a564bf2b71ce6da3b464.jpg

Panel elektryczny w rogu.

ss_administrator_04-13-19_16-35-23_(brainlab).thumb.jpg.3f53992cc58970073274cd18d5ec41d6.jpg

Dokument nr 5

ss_administrator_04-13-19_16-35-04_(brainlab).thumb.jpg.72be3c64f18dcba55ce4886930a69faf.jpg

Baza Powinności.

Spoiler

Barak przy wejściu. Panel na lewej ścianie.

ss_administrator_04-13-19_19-44-23_(bar).thumb.jpg.534791f9d5ce236ba9c25e60ae500108.jpg

Dokument nr 6

ss_administrator_04-13-19_19-44-02_(bar).thumb.jpg.38a510e7217d6745a9e6a092fd6ac5c2.jpg

Widok na mapie

ss_administrator_04-13-19_19-44-30_(bar).thumb.jpg.8d036478bb4f3f7f3239a397879514d2.jpg

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Arty dla Bagiennego doktora.

Cytat

7. Bagienny Doktor natomiast daje nam trzy namiary na schowki: w lab X-18 (pod Doliną Mroku), na Wysypisku (tam, gdzie baza bandytów w Czystym Niebie) i obok bazy najemników w Górskiej Dolinie (nowa lokacja). Odsyła nas do Leśnika i Sacharowa. Możemy wziąć kwest na 2 artefakty - Generator i Bączek ("Волчок") - są w Mrocznym Parowie.

Faktycznie Bagienny Doktor daje na nie namiar na Mroczny Parów. Bez dobrego detektora ich tam nie znalazłem. Nie jest to problem, ponieważ można je znaleźć też na innych lokacjach i nie musiałem tam wracać ze Swarogiem specjalnie po te arty.

Link to comment
Share on other sites

Jak bezpiecznie dotrzeć do Bagiennego doktora.

Spoiler

Znajdujemy miejsce, z którego mamy taki widok. I robimy w tył zwrot.

ss_administrator_04-13-19_12-40-09_(marsh).thumb.jpg.34feb15ede60b8466319d81615798f4a.jpg

Przechodzimy krzaki i mamy taki widok. Linia pokazuje bezpieczną drogę bez anomalii.

Bezpieczna.thumb.jpg.88f7c9e7f4010944e0a555a0c65de8be.jpg

Widok na mapie.

ss_administrator_04-13-19_12-43-06_(marsh).thumb.jpg.28544f1c1637558ebfc81a8b631c1a45.jpg

 

Inne miejsca spawnu dokumentów.

Lab na Jantarze X-16

Spoiler

Pierwsza klatka po prawej.

ss_administrator_04-13-19_16-35-41_(brainlab).thumb.jpg.ce22811a1dc1a564bf2b71ce6da3b464.jpg

Panel elektryczny w rogu.

ss_administrator_04-13-19_16-35-23_(brainlab).thumb.jpg.3f53992cc58970073274cd18d5ec41d6.jpg

Dokument nr 5

ss_administrator_04-13-19_16-35-04_(brainlab).thumb.jpg.72be3c64f18dcba55ce4886930a69faf.jpg

Baza Powinności.

Spoiler

Barak przy wejściu. Panel na lewej ścianie.

ss_administrator_04-13-19_19-44-23_(bar).thumb.jpg.534791f9d5ce236ba9c25e60ae500108.jpg

Dokument nr 6

ss_administrator_04-13-19_19-44-02_(bar).thumb.jpg.38a510e7217d6745a9e6a092fd6ac5c2.jpg

Widok na mapie

ss_administrator_04-13-19_19-44-30_(bar).thumb.jpg.8d036478bb4f3f7f3239a397879514d2.jpg

 

@kamil190  Dobrze by było, aby te inne miejsca spawnu przenieść do Twojego poradnika. Mój spojler cały wstawić do zrobionego przez Ciebie. Jestem pewien, że i pozostałe dokumenty będą gdzie indziej. Na MW nie miałem Kompasu i Swaroga.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ciąg dalszy zmian w modzie.

Dokument na Wysypisku

Spoiler

Wieża na prawo od bramy.

ss_administrator_04-15-19_18-37-48_(garbage).thumb.jpg.36eaf8a90ff615d935f477c4fcca1a30.jpgss_administrator_04-15-19_18-37-57_(garbage).thumb.jpg.e0f5b9760cb96623a8760d6bfe4f08e6.jpgss_administrator_04-15-19_18-38-12_(garbage).thumb.jpg.deeb6db70936ea1d625cc15027f4886a.jpg

Dokumenty podziemia Agropromu.

Spoiler

W ukryciu Striełoka.

ss_administrator_04-16-19_11-19-49_(agroprom_wault).thumb.jpg.4d50a8f9731ee8fab2b892770a35c8e4.jpgss_administrator_04-16-19_11-20-07_(agroprom_wault).thumb.jpg.ee715d2e9442aed967916054260171ba.jpg

I niespodzianka. Patrzy kto chce. Można nie zaglądać.

Spoiler

Po zabraniu dokumentów, atak najmów. Ich baza, to magazyn amunicji i jedzenia.

ss_administrator_04-16-19_11-21-29_(agroprom_wault).thumb.jpg.d734856604e86d3fbe6358710796a6b1.jpgss_administrator_04-15-19_19-47-01_(agroprom_wault).thumb.jpg.3f39db3bdde4527d34ef4a1c2c968865.jpgss_administrator_04-15-19_19-51-05_(agroprom_wault).thumb.jpg.ba2e4aa1aa6491667b1c24dfb5e3dbec.jpgss_administrator_04-15-19_19-50-02_(agroprom_wault).thumb.jpg.df1e13945b0c514150cae5a61353d1f6.jpg

 

 

 

Wypasione detektory

Spoiler

Okrągłe laboratorium pod Limanskiem.

ss_administrator_04-15-19_12-22-03_(limansk).thumb.jpg.c9aa192c7f17e0cb03eef41154194bf7.jpgss_administrator_04-15-19_14-22-45_(military).thumb.jpg.0ae32fafe9100be3744dd2acd197a051.jpgss_administrator_04-15-19_12-22-18_(limansk).thumb.jpg.6ecdb735c27f17f5121c2983a9da2afb.jpg

Magazyny Wojskowe

ss_administrator_04-15-19_14-24-20_(military).thumb.jpg.0386267091515a71124fb8ec385f8924.jpgss_administrator_04-15-19_14-24-37_(military).thumb.jpg.eb2901fc7cc68cb0492e3f8768170b6c.jpg

 

Inne wypasione schowki.

Spoiler

Magazyny Wojskowe. Biwak na lewo od wejścia.

ss_administrator_04-15-19_15-00-09_(military).thumb.jpg.42b0cb7097e45a109f10ff8997ff9317.jpgss_administrator_04-15-19_15-00-27_(military).thumb.jpg.76b1424f31aafc568929fa050745a1c3.jpgss_administrator_04-15-19_15-00-15_(military).thumb.jpg.9e951ab2a90d9941900b25ef2fb0e1e8.jpg

W Barze.

1.

ss_administrator_04-15-19_15-08-41_(bar).thumb.jpg.cd1bbb6295f2198d0f8ff4a98029c79c.jpgss_administrator_04-15-19_15-09-51_(bar).thumb.jpg.59b2951711a9c1c40f5d8f4cc29e82aa.jpgss_administrator_04-15-19_15-09-14_(bar).thumb.jpg.3db049a2178bf1449c03ccc4435e8b5f.jpg

2.

ss_administrator_04-15-19_15-41-19_(bar).thumb.jpg.97aae022893ae94233249d25a0c4f47e.jpgss_administrator_04-15-19_15-41-33_(bar).thumb.jpg.851454167b0bce56004eda7924f417a1.jpgss_administrator_04-15-19_18-38-12_(garbage).thumb.jpg.deeb6db70936ea1d625cc15027f4886a.jpg

Koło Areny.

ss_administrator_04-15-19_15-14-30_(bar).thumb.jpg.8e6e571aee1b0993e104f101a462d451.jpgss_administrator_04-15-19_15-14-43_(bar).thumb.jpg.05b6fac5a41b945933721b69dc0518f0.jpg

Agroprom, zakład.

ss_administrator_04-15-19_20-07-41_(agroprom).thumb.jpg.1390e11c733064481e988f54c3d76710.jpgss_administrator_04-15-19_20-07-51_(agroprom).thumb.jpg.1200cb7dfd29588bf78c57c86b6eb7a7.jpgss_administrator_04-15-19_20-07-58_(agroprom).thumb.jpg.14e65fbd98d2608deabf6837d177d869.jpg

 

Dokument w X18

Spoiler

 

 

ss_administrator_04-16-19_16-12-34_(labx18).thumb.jpg.c32b122465514482d892ecade4d6f8c0.jpgss_administrator_04-16-19_16-12-52_(labx18).thumb.jpg.4aa2ca37fff40042fa3e5d5a4ae74480.jpg

Dokument w Mrocznym Parowie.

Spoiler

ss_administrator_04-17-19_13-29-17_(darkscape).thumb.jpg.68e520593ffe321f73c277f1534c163a.jpgss_administrator_04-17-19_13-29-52_(darkscape).thumb.jpg.47226fb6d1301ca66fedf12cc9fc128d.jpgss_administrator_04-17-19_13-29-23_(darkscape).thumb.jpg.04d9cb8243ab54d7bd2b0f562ffabf90.jpg

 

Schowki warte zachodu. Patrzą tylko leniwce.

Spoiler

W X18

ss_administrator_04-16-19_15-18-45_(labx18).thumb.jpg.faeb690500daf4c50c38c75ec0e767b2.jpgss_administrator_04-16-19_15-36-25_(labx18).thumb.jpg.95e7fd00a90a2c7e26835858d8da6807.jpg

 

ss_administrator_04-16-19_15-29-06_(labx18).thumb.jpg.35eec805ca0e4529c40e187a754b424d.jpgss_administrator_04-16-19_15-29-12_(labx18).thumb.jpg.b0cc7366907bc42de3553e9c41796d4d.jpg

 

ss_administrator_04-16-19_15-31-47_(labx18).thumb.jpg.15234161762a60dd74d7c8df5593e212.jpgss_administrator_04-16-19_15-31-58_(labx18).thumb.jpg.836d8a1c09e9af178e17321b887c57c7.jpg

Mroczny Parów.

ss_administrator_04-16-19_16-46-39_(darkscape).thumb.jpg.9153c26bef051f3e60ebd5f33f095ee4.jpgss_administrator_04-16-19_16-46-55_(darkscape).thumb.jpg.f1012d27b35a4fbcd3e5c189572c698f.jpgss_administrator_04-16-19_16-47-04_(darkscape).thumb.jpg.e6ed445fed59322c3454fdf74c5dce5d.jpg

Tajne laboratorium.

ss_administrator_04-17-19_11-47-16_(darkscape).thumb.jpg.deadca35222a80cedf0df4791da927a1.jpgss_administrator_04-17-19_11-47-45_(darkscape).thumb.jpg.435a5ee330db846a685383cf6e2c6870.jpg

Przydadzą się, po zbrojowni w Limansku.

ss_administrator_04-17-19_11-51-15_(darkscape).thumb.jpg.0dd9a66f4ae0206754ff290b6d215193.jpg

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Tak. Antyczit w tym modzie jest mocny. Ale nie do końca.

Jakiekolwiek grzebanie w plikach actor.ltx, system.ltx, outfit.ltx powoduje natychmiastowe wyloty. Jest też w nich jeden, rzadko spotykany wymyk. Po zmianie dowolnego parametru, gdy wrócimy do oryginalnej wartości, antyczit odczyta to jako trwałą zmianę i mamy permanentny wylot. Jedyne lekarstwo to kopia z plików bezpieczeństwa.  

Natomiast do woli możemy hasać w items.ltx i w folderze weapons. W nich antyczit nie działa.

Link to comment
Share on other sites

  • Meta changed the title to Dead City Breakthrough / Martwe Miasto: Przełom - poradnik
  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.