Jump to content

Recommended Posts

stalker-obrechyonnyj-na-vechnye-muki-300

Tytuł oryginalny: Doomed to Eternal Torment/Обречённый на вечные муки

Tytuł polski: Skazany na wieczne męki

Deweloperzy: Nktk
Platforma: Zew Prypeci 1.6.02
Premiera: 19.02.2020r.
Autor spolszczenia:

 

Opis:

Spoiler

Krótki mod na 2-3 godzinki, który jest epilogiem poprzednich części. Lekko zmodyfikowana grafika i dodany nowy pack broni.

 

Fabuła:

Spoiler

Jesienią 2016r. najemnik o ksywce Blady wyruszył na poszukiwania swojego kolegi o ksywie Den (bohatera pierwszej części - Ciernista Droga), który zaginął rok wcześniej w tunelu Prypeć-1. W czasie wyprawy doprowadził do kataklizmu, w który uwikłany został główny bohater tej części, najemnik o ksywie Kruk.

Kruk budzi się w laboratorium X-8 do którego zszedł z Denem ale nigdzie go nie widzi. Spotyka za to istotę, która postanawia mu pomóc wydostać się na powierzchnię. Czy uda mu się odnaleźć towarzyszy i dowiedzieć się co się wydarzyło?

 

Ten mod to ostatnia część z trylogii, epilog historii.

Część pierwsza to Ciernista Droga.

Spoiler

 

Część druga to Pogrążony w Niebycie:

 

 

 

Screeny:

Spoiler

Z3ILs7_yzMc.jpgnFW7S806bak.jpgbTICatFplHU.jpgEGkKQ2hY_xk.jpg

 

Linki do pobrania:

Spoiler

Mod:


Patch 1:


Patch 2:

 

Film z początku rozgrywki:

Spoiler

 

 

Instalacja:

Spoiler

1. Wypakować archiwum z modem, wstawić pliki moda do głównego folderu gry.

 

Źródło:

AP-PRO.RU | Новости Stalker | Скачать моды Stalker | S.T.A.L.K.E.R. 2 | Сталкер моды

logo_stalkermod.png

  • Positive 6
Link to comment
Share on other sites

@vidkunsen i przeszedłeś bez problemów?

Bo widzę na ap pro trochę autora znowu do porządku stawiają ;)

Najpierw pisał patcha nie będzie :)

ale wyszło, że nawala logika w modzie, chyba jak robisz odpowiednio questy to wszystko ok, a jak nie to problem. Zdarzają się też wyloty.

Także dzisiaj ma być już patch.

Ma być też więcej testowania, szczególnie przy tej niewydanej 2 części.

Link to comment
Share on other sites

Powoli, kwest za kwestem, zrobić wszystkie poboczne, nie wyprzedzać fabuły i to co w/w obrazek widać to są ostatnie dialogi.

A ty Tom3kb jak dalej będziesz wierzył w to co napisali a nie będziesz znał z autopsji to się będziesz kręcił w kółko po pierwszej lokacji - nie wyjdziesz z X-8.

p.s. "mędrców" ci i u nas pod dostatkiem, tzw. anglików co to czekają jak ktoś coś zrobi a potem idąc jego tropem (tego co już przeszedł i się nieopacznie w dobrej wierze pochwalił  ;) ) robią  z siebie potem tych jedynych, nieomylnych i narzucają innym nachalnie swój punkt widzenia/rozgrywki.

Zagraj i się sam przekonaj, nie korzystaj z porad innych, intuicja polecana zwłaszcza kiedy i jakie zrobić kwesty poboczne by nie zawiesić fabuły.

p.s. 2 - zawiechy/wyloty czy też tzw. pętle fabularne - 0

Mod płynny, dynamiczny, 4 lokacje w tym 3 podziemne, asortyment i usługi wystarczające.

p.s. 3 - kiedyś w Pitrze autor książki napisał dla pewnej dziewczynki na lekcje w ramach pracy domowej co miał na myśli pisząc tą książkę, nauczycielka dała dziewczynce 3 bo wg, niej (typowy leń na studiach - nieuk z nauczycielskiej) autor "co innego miał na myśli".

W kwestii nakładek, łatek itd/itp:

Nawet szaleństwo czy chaos ma logikę, trzeba poznać jej zasady.

Edited by vidkunsen
  • Cool 1
  • Positive 1
Link to comment
Share on other sites

186954664_1wst.thumb.jpg.f196b8bc6a87ea56f61e6af8cfc814e7.jpg

Ciekawa fabuła przeplatana cut scenkami, nieoczekiwane zwroty akcji, mistyka i podróże w czasie:), a do tego niezła paczka broni. Myślę, że tak pokrótce można scharakteryzować modyfikację Skazany na wieczne męki. W mim przypadku mod bezwylotowy. Na początku trochę irytowały mnie świecące tekstury, jednak po jakimś czasie przestałem zwracać na to uwagę. Historia niedługa, parę godzin gry wypełnionej treścią bez przesadnego przedłużania zadaniami typu: przynieś to, zanieś tamto... Koniec niby etyczny, to jednak niewesoły, bo niby czemu miałby być radosny, w końcu Zona jest toksyczna i pełna mutantów.

Parę screenów:

Spoiler

2.thumb.jpg.db519af17c7bfc469aeede22e65cee90.jpg

3.thumb.jpg.4a0c133c25b3e22cfa590a41d20dfca5.jpg

4.thumb.jpg.1f48e2fe787c342af441b76bfa24431b.jpg

5.thumb.jpg.f238447f5d28fc7bb764e773dca89e97.jpg

 

  • Cool 1
  • Positive 4
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Guest Diegtiariow

Wystąpił u mnie bezlogowy wylot przy przejściu z Prypeci do Podziemi. Pomogła zmiana ekwipunku - zdjąłem egzoszkielet najemników. Na stalkermod.ru też był taki problem i wystarczyło zdjąć kombinezon Monolitu. 

Trochę screenów:

Spoiler

ss_kamil190_05-15-20_17-45-13_(pripyat).jpgss_kamil190_05-16-20_14-57-37_(pripyat).jpgss_kamil190_05-16-20_15-12-16_(pripyat).jpg

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Niestety łatka nr. 2 powoduje niemożność wejścia do opcji na polskiej podstawce. Trochę to dziwne, bo nadal widnieje ona na stronie moda na ap-pro.ru. Żeby było ciekawiej w jednym z postów sam autor zaleca nie instalowanie tej łatki w przypadku określonego wylotu (który notabene wystąpił u mnie). Później postawię moda na "rosjance" i dam znać co się urodziło.

Przepraszam wszystkich za wprowadzenie w błąd:018: 

  • Positive 2
Link to comment
Share on other sites

  • Guest changed the title to Skazany na wieczne męki

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.