tom3kb Posted February 20, 2020 Report Share Posted February 20, 2020 Tytuł oryginalny: Doomed to Eternal Torment/Обречённый на вечные муки Tytuł polski: Skazany na wieczne męki Deweloperzy: Nktk Platforma: Zew Prypeci 1.6.02 Premiera: 19.02.2020r. Autor spolszczenia: Opis: Spoiler Krótki mod na 2-3 godzinki, który jest epilogiem poprzednich części. Lekko zmodyfikowana grafika i dodany nowy pack broni. Fabuła: Spoiler Jesienią 2016r. najemnik o ksywce Blady wyruszył na poszukiwania swojego kolegi o ksywie Den (bohatera pierwszej części - Ciernista Droga), który zaginął rok wcześniej w tunelu Prypeć-1. W czasie wyprawy doprowadził do kataklizmu, w który uwikłany został główny bohater tej części, najemnik o ksywie Kruk. Kruk budzi się w laboratorium X-8 do którego zszedł z Denem ale nigdzie go nie widzi. Spotyka za to istotę, która postanawia mu pomóc wydostać się na powierzchnię. Czy uda mu się odnaleźć towarzyszy i dowiedzieć się co się wydarzyło? Ten mod to ostatnia część z trylogii, epilog historii. Część pierwsza to Ciernista Droga. Spoiler Część druga to Pogrążony w Niebycie: Screeny: Spoiler Linki do pobrania: Spoiler Mod: Yandex: [KLIK] Google Drive: [KLIK] Patch 1: Google Drive: [KLIK] Yandex: [KLIK] Patch 2: Yandex: [KLIK] Film z początku rozgrywki: Spoiler Instalacja: Spoiler 1. Wypakować archiwum z modem, wstawić pliki moda do głównego folderu gry. Źródło: 6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vidkunsen Posted February 20, 2020 Report Share Posted February 20, 2020 Spoiler 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vidkunsen Posted February 20, 2020 Report Share Posted February 20, 2020 https://stalkermod.ru/MODYI-Zov-Pripyati/stalker-obrechyonnyj-na-vechnye-muki.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vidkunsen Posted February 20, 2020 Report Share Posted February 20, 2020 (edited) Skończyłem, fajny był mod: Edited February 20, 2020 by vidkunsen 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tom3kb Posted February 22, 2020 Author Report Share Posted February 22, 2020 @vidkunsen i przeszedłeś bez problemów? Bo widzę na ap pro trochę autora znowu do porządku stawiają Najpierw pisał patcha nie będzie ale wyszło, że nawala logika w modzie, chyba jak robisz odpowiednio questy to wszystko ok, a jak nie to problem. Zdarzają się też wyloty. Także dzisiaj ma być już patch. Ma być też więcej testowania, szczególnie przy tej niewydanej 2 części. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vidkunsen Posted February 22, 2020 Report Share Posted February 22, 2020 (edited) Powoli, kwest za kwestem, zrobić wszystkie poboczne, nie wyprzedzać fabuły i to co w/w obrazek widać to są ostatnie dialogi. A ty Tom3kb jak dalej będziesz wierzył w to co napisali a nie będziesz znał z autopsji to się będziesz kręcił w kółko po pierwszej lokacji - nie wyjdziesz z X-8. p.s. "mędrców" ci i u nas pod dostatkiem, tzw. anglików co to czekają jak ktoś coś zrobi a potem idąc jego tropem (tego co już przeszedł i się nieopacznie w dobrej wierze pochwalił ) robią z siebie potem tych jedynych, nieomylnych i narzucają innym nachalnie swój punkt widzenia/rozgrywki. Zagraj i się sam przekonaj, nie korzystaj z porad innych, intuicja polecana zwłaszcza kiedy i jakie zrobić kwesty poboczne by nie zawiesić fabuły. p.s. 2 - zawiechy/wyloty czy też tzw. pętle fabularne - 0 Mod płynny, dynamiczny, 4 lokacje w tym 3 podziemne, asortyment i usługi wystarczające. p.s. 3 - kiedyś w Pitrze autor książki napisał dla pewnej dziewczynki na lekcje w ramach pracy domowej co miał na myśli pisząc tą książkę, nauczycielka dała dziewczynce 3 bo wg, niej (typowy leń na studiach - nieuk z nauczycielskiej) autor "co innego miał na myśli". W kwestii nakładek, łatek itd/itp: Nawet szaleństwo czy chaos ma logikę, trzeba poznać jej zasady. Edited February 22, 2020 by vidkunsen 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vidkunsen Posted February 22, 2020 Report Share Posted February 22, 2020 Jakby komuś było przydatne: Torrent: http://synthira.ru/load/s_t_a_l_k_e_r/zov_pripjati_mody/call_of_pripyat_doomed_to_eternal_torment_obrechjonnyj_na_vechnye_muki_2020_repack_rus_ot_serega_lus/21-1-0-7808 Mod + nakładka/łatka ze strony: https://ap-pro.ru/forum/130-92143-1 : https://yadi.sk/d/Y5piWbl_IoRDbw https://drive.google.com/file/d/11DfRnD0Uaq51euVYLqmU7vgzMwYdG946/view Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tom3kb Posted February 22, 2020 Author Report Share Posted February 22, 2020 Wspomniany wczoraj patch dodany do 1ego postu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vidkunsen Posted February 22, 2020 Report Share Posted February 22, 2020 To mi się, się mi bardzo podoba: Spoiler 1 TormeDoomed to Eternnt - Обречённый на вечные муки Przez vidkunsen Napisano Czwartek o 15:21 6 Skazany na wieczne męki / Doomed to Eternal Torment / Обречённый на вечные муки Przez tom3kb Napisano Czwartek o 15:21 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gawron Posted February 23, 2020 Report Share Posted February 23, 2020 Ciekawa fabuła przeplatana cut scenkami, nieoczekiwane zwroty akcji, mistyka i podróże w czasie, a do tego niezła paczka broni. Myślę, że tak pokrótce można scharakteryzować modyfikację Skazany na wieczne męki. W mim przypadku mod bezwylotowy. Na początku trochę irytowały mnie świecące tekstury, jednak po jakimś czasie przestałem zwracać na to uwagę. Historia niedługa, parę godzin gry wypełnionej treścią bez przesadnego przedłużania zadaniami typu: przynieś to, zanieś tamto... Koniec niby etyczny, to jednak niewesoły, bo niby czemu miałby być radosny, w końcu Zona jest toksyczna i pełna mutantów. Parę screenów: Spoiler 1 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vidkunsen Posted February 23, 2020 Report Share Posted February 23, 2020 Witaj w klubie tych co ukończyli moda i to bez wylotów. Ja w dodatku skończyłem go bez latki. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Diegtiariow Posted May 16, 2020 Report Share Posted May 16, 2020 Wystąpił u mnie bezlogowy wylot przy przejściu z Prypeci do Podziemi. Pomogła zmiana ekwipunku - zdjąłem egzoszkielet najemników. Na stalkermod.ru też był taki problem i wystarczyło zdjąć kombinezon Monolitu. Trochę screenów: Spoiler Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vidkunsen Posted May 16, 2020 Report Share Posted May 16, 2020 W niektórych modach wylotowy jest naukowy kombinezon monolitu, lub innej frakcji. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anton Gorodecki Posted June 19, 2020 Report Share Posted June 19, 2020 W dniu 23.02.2020 o 21:30, gawron napisał: Na początku trochę irytowały mnie świecące tekstury Leczymy tą niedogodność łatką nr. 2 do pobrania stąd . Nowa gra wskazana po instalacji łatki! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anton Gorodecki Posted July 7, 2020 Report Share Posted July 7, 2020 Niestety łatka nr. 2 powoduje niemożność wejścia do opcji na polskiej podstawce. Trochę to dziwne, bo nadal widnieje ona na stronie moda na ap-pro.ru. Żeby było ciekawiej w jednym z postów sam autor zaleca nie instalowanie tej łatki w przypadku określonego wylotu (który notabene wystąpił u mnie). Później postawię moda na "rosjance" i dam znać co się urodziło. Przepraszam wszystkich za wprowadzenie w błąd 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.