Jump to content

Total Faction War 3.8


Revan
 Share

Recommended Posts

THE FACTION WAR.png
Platforma: Czyste Niebo 1.5.10
Autor: Smoq2, PhoenixHeart. Darkenneko, RoboMook, Solarius, MacTavish, Grunt
Data Premiery: 24.06.2010r

OPIS:

Spoiler

The Faction War opiera się na (jak sama nazwa wskazuje) wojnach frakcji. W oryginalnej produkcji aspekt ten został nieco zaniedbany, ale twórcy moda odpowiednio się nim zajęli. W grze wcielamy się w nowego bohatera, który został wplątany w autorską historię kręcącą się wokół konfliktu między kilkoma organizacjami. Wszystkie frakcje zaciekle dążą do kontroli nad Zoną, a na jej terenach pojawiły się dwie nowe siły – Najemnicy oraz Opór.

Wojna o wpływy sprawia, że eksploracja jest jeszcze bardziej niebezpieczna – w każdej chwili możemy zostać zaatakowani przez wrogie ugrupowanie, a bandyci tylko czekają na dogodną okazję, by dobrać się do sakiewki gracza. Z kolei na niebie da się ujrzeć losowe patrole helikopterów wojskowych. Kontakt z wybraną organizacją zapewnia radio – dzięki niemu możemy wydawać rozkazy naszym oddziałom.

Sami NPC również doczekali się zmian – chowają się przed emisjami promieniowania czy zbierają łupy z pokonanych przeciwników. Poza tym autorzy zadbali o nowe wyposażenie, dodali artefakty z Cienia Czarnobyla, wprowadzili zdolności dla bohatera oraz nowe schematy modyfikacji pancerzy i broni.

Dostępne frakcje oraz ich charakterystyka:

Spoiler

Czyste Niebo:

  • Posiadają najlepsze kombinezony 
  • Mała liczebność oddziałów 

Opór:

  • Mogą ulepszać każdą broń 
  • Możliwość ulepszenia wojskowych kombinezonów 
  • Posiadają słabej jakości kombinezony 

Powinność:

  • Wysokiej jakości kombinezony 
  • Hojnie płacą za części mutantów 
  • Głównie korzystają z broni Układu Warszawskiego 
  • Mogą sprzedawać artefakty tylko własnym handlarzom i naukowcom 
  • W swoim arsenale posiadają tylko jedną broń snajperską - Vinatr BC

Wolność:

  • Szybie poruszanie się oddziałów po lokacjach 
  • Posiadają największy asortyment broni snajperskiej 
  • Głównie korzystają z broni NATO

Bandyci:

  • Mogą wyłudzać pieniądze i ekwipunek od samotników 
  • Oddziały zawierają od 4 do 5 ludzi 
  • Słabej jakości bronie 
  • Nie mają wstępu do składu na Wysypisku 

Najemnicy:

  • Dobre uzbrojenie 
  • Dobry ekwipunek podczas dołączenia
  • Niskiej jakości kombinezony 
  • Nie posiadają handlarza 

Samotnicy:

  • Pozostają neutralni 
  • Pełna swoboda działań 

 

SCREENY:

Spoiler

2015-11-30_00013.jpgfreedom_agropom_elite2.1.jpg2015-11-30_00003.jpg44.jpg33.jpg67.jpgsswojtek081212154145gar.jpg

INSTALACJA:

Spoiler

Pobrane archiwum należy rozpakować i umieścić w głównym katalogu gry. 
W pliku fsgame.ltx dokonujemy zmiany:

  • $game_data$ = false| true| $fs_root$| gamedata na $game_data$ = true| true| $fs_root$| gamedata

Uwaga!
Modyfikacja nie jest kompatybilna z żadną inną produkcją. Łączenie jej z innymi modami może powodować błędy. 

Poprawka dla Medyków:

  1.  Otwórz plik xr_motivator.script 
  2. Znajdź tą linijkę: self.object.health = math.min(self.object.health + heal_rate, 1)
  3. Dokonaj zmian: self.object.health = heal_rate

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

Mod: 
https://zone.stalkerteam.pl/files/355 - Nasz Serwer ( Zawiera modyfikację oraz wszystkie niezbędne poprawki ! ) 

Spawner:
https://www.dropbox.com/s/iyb8ketykdzqpwl/WZ_32_for_TFW_38.7z - Dropbox ( Folder gamedata przenosimy do głównego katalogu gry ) 

 

  • Dodatnia 4
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Co racja to racja, spisałem z nim już jakiś czas temu na PW, i wyjaśnił mi że zabiorze się za spolszczenie zaraz po wydaniu najnowszej wersji nad którą nadal pracują, lub też razem z tą wersją wyjdzie spolszczenie. Mod mo?e i nie posiada dużo dialogów ale...fakt że polonizacja byłaby mile widziana.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 3 months later...
  • 4 weeks later...

Z pliku readme: (2.9.5) - Wprowadzono nowy system zdolno?ci aby ulepszy? aspekt RPG gry. - Bandyci mog? obrabowa? gracza. - Helikoptery wojskowe patroluj? Zon?. Patrol mo?e si? pojawi? raz dziennie przy dobrej pogodzie. - Aby pomóc w walc? z helikopterami wyrzutnie rakiet s? dost?pne do nabycia u specjalnego handlarza. - Kompani mog? u?ywa? wyrzutni rakiet, ale tylko przeciwko helikopterom. - Nowy schemat AI dla stalkerów aby pomóc im chowa? si? przed helikopterami. - Pogoda jest teraz planowana ka?dego dnia na ca?y dzie? a nie losowo co godzin?. - Dodano delkiatny efekt krwawienia. Podobny do tego z nowoczosnych gier. - Posterunek wojskowy w Kordonie ma teraz wsparcie z powietrza. Zaatakowanie go to du?e ryzyko. - Spadek reputacji za zabicie stalkera zosta? zwi?kszony do 30%. - Dodano Transpondery IFF, które ukrywaj? gracza przed helikopterami.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...
  • tom3kb locked this topic
  • Agrael pinned, unlocked and pinned this topic
  • Agrael pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity