Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Mod jest dobrze wykonany(póki co) nawet nie widać ,że to tylko beta :).

Przydałby się Piotr F. który poleciłby tego moda.(złota klasyka kto ma ten wie ocb.)

EDIT2: Rzadko zdarzają się mi się wyloty podczas przechodzenia między lokacjami(w wypadku natrafienia na przeciwników podczas podróży)

*bump*

Powie ktoś co z tymi samotnikami w TFW? Da radę później do jakiejś frakcji dojść jak się zostanie Lonerem?

Edytowane przez Ganges
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz to jakiś Ruch Oporu. No i już się kapłem co i jak. A Lonerzy to ci w zajezdni na wysypisku(nawet dobra lokacja, i mechanik może mosina ulepszyć!) I to właśnie najlepszy sposób - zostać neutralnym, niby mod o wojnie frakcji ale tak się dobrze gra. Zadania dają, kaska leci na sprzęt. Jak będę miał coś na poziomie bułata + coś większego na 9x39 oraz max w relacjach z Samotnikami to wejdę do frakcji. Polecam, przezorny zawsze ubezpieczony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam tego moda, sporo godzin już spędziłem grając w niego. W TFW mamy 7 grywalnych frakcji, oto one:

Samotnicy- stalkerzy którzy nie biorą udziału w wojnach frakcji, samotnie bądź w grupie przemierzają zonę, są neutralnie nastawieni do wszystkich innych grywalnych frakcji. Ich główna baza mieści się w Składzie na Wysypisku. Ich głównym celem jest zarobek.

Opór- Frakcja składająca się z samotników którzy boją się że inne grupy stalkerów mogą obrócić się przeciwko nim, nie chcą aby jakaś frakcja przejęła kontrolę nad zoną i stawiali swoje warunki. Postanowili jako pierwsi zaatakować, ich dowódcą jest Ojciec Walerian, swą bazę założyli na Kordonie, w Opuszczonym Gospodarstwie.

Powinność- Ta frakcja chce kompletnie odciąć zonę od reszty świata, twierdząc że jest ona niebezpieczna dla ludzi. Ich kolejnym celem jest polowanie na mutantów oraz walka z samą zoną, nie handlują artefaktami, jedynie sprzedają je naukowcom. Żyją zgodnie z własnym kodeksem, mają wysokiej jakość sprzęt, a co za tym idzie są zawsze dobrze uzbrojeni. Ich główna baza mieści się na Agropromie.

Wolność- Walczą za wolny dostęp do zony, twierdząc że każdy ma prawo dostępu do niej. Członkowie tej frakcji są spostrzegani przez innych jako anarchiści. NATO potajemnie dostarcza broń wolności za pomocą nieoficjalnych kontaktów, tak więc wyposażenie mają dobre. Ich baza mieści się w Magazynach Wojskowych.

Czyste Niebo- Jedna z pierwszych frakcji jakie powstały w zonie, poświęcili się badaniu jej i odkryciem jak ona działa. Niestety ta frakcja nie ucieka od przemocy, i walczą o terytoria aby móc w spokoju badać, są bardzo zaciekli i nie mają litości dla wrogów. Sama frakcja jest dość osłabiona po ekspedycji w samo serce zony, do CEJ. Siedziba frakcji nie zmieniła się od samego początku, cały czas mają bazę na terytorium Bagna.

Bandyci- Ich cel jest bardzo prosty, chcą kontrolować całą zonę jedynie dla zysków. Nic mniej nic więcej. Członkowie tej frakcji to zwykli kryminaliści bez sumienia którzy przybyli do zony z różnych powodów, najczęściej aby handlować bronią bądź uciec przed prawem. Często handlują z Wojskiem, przez co ich sprzęt może przypominać ten z Armii. Bazę mają w Dolinie Mroku.

Najemnicy- Podobni do bandytów, lecz oni w zonie są TYLKO dla pieniędzy. Mają gdzieś jaką dostaną pracę, ważne aby dobrze zarobić. Prowadzą wojnę z innymi frakcjami ponieważ sądzą że to im przyniesie bardzo duży zysk. Mimo wszystko Najemnicy są bardzo dobrze wyszkoleni w walce. Swą bazę założyli na Jantarze, ponieważ naukowcy płacą im za ochronę.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opis frakcji:

Czyste Niebo

-Najlepsze pancerze

-Oddziały mają małą liczebność ze względu na stratę ekspedycji.

Opór

-Mogą ulepszać każdą broń

-Mogą ulepszać pancerze wojskowe

-Mają lepsze ceny u zwykłych handlarzy i Samotników

-Słabsze pancerze

Powinność

-Silne pancerze

-Handlarze Powinności dużo płacą za trofea z mutantów.

-Głównie broń UW

-Mogą sprzedawać artefakty tylko swoim handlarzom i naukowcom.

-VSS to ich jedyna snajperka

Wolność

-Odziały Wolności bardzo szybko poruszają się między lokacjami.

-Największy asortyment broni snajperskiej.

-Głównie broń NATO

Bandyci:

-Mogą wyłudzać kasę i sprzęt od Samotników

-Oddziały zawsze mają 4-5 członków.

-Słabsze bronie

-Nie mogą wejść do bazy handlarzy na wysypisku

-Jesteś ostatnią szumowiną jeśli do nich dołączasz

Najemnicy:

-Lepsze uzbrojenie

-Na start dostajemy SMG na .45 + dobry pistolet + amunicję(gdzie indziej dostajemy tylko kasę)

-Słabsze pancerze(nieprzystosowane do warunków zony)

-Nie mają handlarza do momentu zdobycia i założenia bazy.

Samotnicy:

-Neutralni

-Chodzą gdzie chcą

Edytowane przez LordDino
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja udostępnię link do spawnera (Władca Zony) kompatybilnego z TFW. Spawner został przygotowany do pracy z TFW przeze mnie. Jest rozwijany od Maja 2011. Zawiera kompletną listę broni i kombinezonów+naszywek i innych rzeczy. Nie ma tylko hełmów, gdyż jest ich bardzo dużo. Dodam je przy premierze TFW 3.9. Na razie omijamy lokacje: Limańsk, Szpital i Elektrownia, stąd te komentarze przy lokacjach na liście lokacji.

Instalacja standardowo: backup gamedaty i zastąpienie plików.

https://www.dropbox....2_for_TFW_38.7z

Edytowane przez kubekpop
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opis frakcji dość stronniczy poza tym wątpie żeby nie można było podnosić broni przeciwników, nawet jeśli by tak było VSS to bardzo dobra snajperka i broń nawet skłaniałbym się ku temu że najlepsza CoP przeszedłem z egzemplarzem który zdobywamy praktycznie na początku gry. Poza tym chciałbym kiedyś pograć w moda w którym opłacało by się sprzedawać arty naukowcom bo to praktycznie nigdy nie jest opłacalne cóż, w opisie Wolność wywyższona, ale i tak będę wierny Powinności. Ach jeszcze dodam, że zawsze w każdej grze troche mnie irytuje element wyższości tego że gracz dołącza gdzieś/jest z kimś itd. więc domyślam się jak to będzie wyglądać.

Edytowane przez Podznaczony
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie żadna frakcja nie jest wywyższona, po prostu mają różne wady i zalety. Skoro tak sobie twórcy wymyślili to tak ma być. Powie mi ktoś czy po wzięciu Mrówki do oddziału(jestem najemnikiem jakby co) często zdarzają się wyloty? Ponieważ jednego przed chwilą doświadczyłem, i nie wiem czy sobie gościa odpuścić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Po przerwie zacząłem znowy grać w stalkera CS, z tym modem na nowym kompie. Wcześniej wszystko działało, losowe bugtrapy się zdarzały, teraz za każdym razem mam taki błąd:

FATAL ERROR

[error]Exp[b][/b]ression	: fatal error
[error]Function	  : CScriptEngine::lua_error
[error]File		  : E:priquelsourcesenginexrServerEntitiesscript_engine.cpp
[error]Line		  : 180
[error]Description   : <no exp[b][/b]ression>
[error]Arguments	 : LUA error: ....r. - clear skygamedatascriptsrandom_tasks.script:1049: attempt to perform arithmetic on a nil value


stack trace:

Dzieje się tak jak z frakcji handlarza obojętnie jakiej, biore dialog czy ma dla mnie jakieś zadania. Mam TFW 3.8 lite (bez Atmosfear 3) + Władca Zony od kubekpop. Wie ktoś jak to naprawić ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Kolejny dłuższy opis moda z moich doświadczeń. Arcydzieło. Ze strony technicznej - do CTD można się przyzwyczaić (chociaż wcale nie było ich tak dużo), poza tym nie ma się do czego przyczepić, może poza błędem z regenaracją oddziałów, który za chwilę opiszę bardziej szczegółowo. Grę ukończyłem dotąd tylko raz jako wolnościowiec. Kolejną próbę podjąłem w szeregach CN. Tu jednak niemiła niespodzianka - po podbiciu bazy oporu i powinności stwierdziłem, że idzie mi z tym zbyt łatwo. Wszedłem więc w ustawienia moda i zmieniłem czasy tworzenia oddziałów, zncznie skracając czas przeciwnika (z 10 do 4 minut). Doprowadziło to do tego, że oddziały każdej frakcji przestały się regenerować. Jak się okazuje błąd ten można ominąć, dostosowując czasy przed dołączeniem do ugrupowania - przynajmniej w moim wypadku. Dalsza rozgrywka z tą niepoprawnością była niemożliwa, bo nie było oddziałów, które mógłbym prowadzić do baz przeciwnika, tym samym nie dało się ich przejąć. Trochę denerwowała mnie bardzo powoli zdobywana pozytywna reputacja u samotników ze składu kolejowego. Mile by było też, gdyby handlarze poszczególnych frakcji dysponowali większą gamą zadań - monotonne noszenie walizek i PDA po kilka razy, by wejść do grona ugrupowania jest naprawdę męczące dla mnie. Bardzo jednak podobają mi się początki rozgrywki - zaczynamy prawie od zera. Zawsze się wtedy udawałem do handlarza, kupowałem dwururkę, 30 szt. śrutu i zarabiałem na łowach, biorąc zadania na oczyszczenie terenu lub dostarczenie części mutanta, a także sprzedając ich nadwyżki (2 egzemplarze każdej części zostawiałem dla siebie, tak by móc później wypełnić zadanie na przyniesienie części zaraz po jego pobraniu). Zamierzam zacząć nową grę, chyba oporem. Zastanawia mnie, czy mod umożliwia dojście do CEA (mówiono, że można wydobyć z PDA członków frakcji - 20 szt. udało mi się uzbierać tylko raz i w nagrodę nie było przejścia, a jakiś schowek [PDA oporu]) i zdobycie baterii, Gaussa i FT-200M. Widziałem wzmiankę w wymianie wiadomości o Gaussie, jako karabinie którym można trafić coś tam z jakiejś tam odległości (nie pamiętam dokładnie treści). Jak widać trochę się od Żmijarza odwróciłem - brakło siły do walki z bezsensownym systemem udźwigu i transportu. Może do niego jeszcze wrócę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Ja z tymi linkami to ogólnie mam problem, niektóre mi nie działają, lub zawsze jest jakiś błąd... Na szczęście ten działa i się ciesze, ale gdy pobierałem ze stalker.pl to po pobraniu ( 45 min -.- ) i włączeniu instalatora pisało mi że Installer is Corupted please obtain a new copy czy coś takiego. Teraz pobieram to stąd i zobaczymy co wyjdzie mam nadzieje że czas pobierania sie nie zmarnuje ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka czy ta wersja 3.8 jest najnowsza ? Pamiętam że kiedyś grałem bodajże wersje 3.7 i na wysypisku nie można było dojść do szefa frakcji bo bez przerwy ci stalkerzy co tam stacjonowali tj. bandyci powinnościowcy wolnościowcy strzelali do siebie. Jest to w wersji 3.8 usunięte? Żeby w tej bazie samotników nie strzelali do siebie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.