Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

THE FACTION WAR.png

Platforma: Czyste Niebo 1.5.10
Autorzy: Smoq2, PhoenixHeart. Darkenneko, RoboMook, Solarius, MacTavish, Grunt
Data Premiery: 24.06.2010 r.


OPIS:

Spoiler

The Faction War, jak sama nazwa sugeruje, opiera się na wojnach frakcji. W oryginalnej produkcji aspekt ten został nieco zaniedbany, ale twórcy moda odpowiednio się nim zajęli. W grze wcielamy się w nowego bohatera, który został wplątany w autorską historię kręcącą się wokół konfliktu między kilkoma organizacjami. Wszystkie frakcje zaciekle dążą do przejęcia kontroli nad Zoną, a na jej terenach pojawiły się dwie nowe siły – Najemnicy oraz Opór.

Wojna o wpływy sprawia, że eksploracja jest jeszcze bardziej niebezpieczna – w każdej chwili możemy zostać zaatakowani przez wrogie ugrupowanie, a bandyci tylko czekają na dogodną okazję, by dobrać się do kosztowności gracza. Z kolei na niebie da się ujrzeć losowe patrole helikopterów wojskowych. Kontakt z wybraną organizacją zapewnia radio – dzięki niemu możemy wydawać rozkazy naszym oddziałom.

Sami NPC również doczekali się zmian – chowają się przed emisjami promieniowania czy zbierają łupy z pokonanych przeciwników. Poza tym autorzy zadbali o nowe wyposażenie, dodali artefakty z Cienia Czarnobyla, wprowadzili zdolności dla bohatera oraz nowe schematy modyfikacji kombinezonów i broni.


Dostępne frakcje oraz ich charakterystyka:

Spoiler

Czyste Niebo:

  • Posiadają najlepsze kombinezony 
  • Mała liczebność oddziałów 

Opór:

  • Mogą ulepszać każdą broń 
  • Możliwość ulepszenia wojskowych kombinezonów 
  • Posiadają słabej jakości kombinezony 

Powinność:

  • Wysokiej jakości kombinezony 
  • Hojnie płacą za części mutantów 
  • Głównie korzystają z broni Układu Warszawskiego 
  • Mogą sprzedawać artefakty tylko własnym handlarzom i naukowcom 
  • W swoim arsenale posiadają tylko jedną broń snajperską - Vinatr BC

Wolność:

  • Szybie poruszanie się oddziałów po lokacjach 
  • Posiadają największy asortyment broni snajperskiej 
  • Głównie korzystają z broni NATO

Bandyci:

  • Mogą wyłudzać pieniądze i ekwipunek od samotników 
  • Oddziały zawierają od 4 do 5 ludzi 
  • Słabej jakości bronie 
  • Nie mają wstępu do składu na Wysypisku 

Najemnicy:

  • Dobre uzbrojenie 
  • Dobry ekwipunek podczas dołączenia
  • Niskiej jakości kombinezony 
  • Nie posiadają handlarza 

Samotnicy:

  • Pozostają neutralni 
  • Pełna swoboda działań 

 

SCREENY:

Spoiler

freedom_agropom_elite3.2.jpg  freedom_agropom_elite2.1.jpg

freedom_agropom_elite.1.jpg  2015-11-30_00013.jpg

2015-11-30_00011.jpg  freedom_warehouse_elite2.jpg

garbage_shooting.jpg  freedom_swamps_elite.jpg

INSTALACJA: 

Spoiler

Kolejność instalacji:

  1. Czyste Niebo 1.5.10 
  2. Pobrane, a następnie rozpakowane archiwum należy umieścić w głównym katalogu gry. 
  3. Należy dokonać drobnych zmian w pliku fsgame.ltx:
    $game_data$ = false| true| $fs_root$| gamedata na $game_data$ = true| true| $fs_root$| gamedata

Uwaga: 

  • Modyfikacja nie jest kompatybilna z żadną inną produkcją. Łączenie jej z innymi modami może powodować błędy. 

Poprawka związana z medykami: 

  1. Otwórz plik xr_motivator.script 
  2. Znajdź linijkę: self.object.health = math.min(self.object.health + heal_rate, 1)
  3. Dokonaj zmian: self.object.health = heal_rate

LINKI DO POBRANIA: 

Spoiler

Mod:

  • Nasz serwer - [KLIK]
    Zawiera modyfikację oraz wszystkie niezbędne poprawki. 

Spawner:

  • WZ_32_for_TFW_38.7z
    Pobrane archiwum należy umieścić w głównym katalogu gry z wyrażeniem zgody na zamianę plików.  

Źródło: ejFj9IA.jpg

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Co racja to racja, spisałem z nim już jakiś czas temu na PW, i wyjaśnił mi że zabiorze się za spolszczenie zaraz po wydaniu najnowszej wersji nad którą nadal pracują, lub też razem z tą wersją wyjdzie spolszczenie. Mod mo?e i nie posiada dużo dialogów ale...fakt że polonizacja byłaby mile widziana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 1 miesiąc temu...
  • 3 tygodnie później...
  • 3 miesiące temu...
  • 4 tygodnie później...

Z pliku readme: (2.9.5) - Wprowadzono nowy system zdolno?ci aby ulepszy? aspekt RPG gry. - Bandyci mog? obrabowa? gracza. - Helikoptery wojskowe patroluj? Zon?. Patrol mo?e si? pojawi? raz dziennie przy dobrej pogodzie. - Aby pomóc w walc? z helikopterami wyrzutnie rakiet s? dost?pne do nabycia u specjalnego handlarza. - Kompani mog? u?ywa? wyrzutni rakiet, ale tylko przeciwko helikopterom. - Nowy schemat AI dla stalkerów aby pomóc im chowa? si? przed helikopterami. - Pogoda jest teraz planowana ka?dego dnia na ca?y dzie? a nie losowo co godzin?. - Dodano delkiatny efekt krwawienia. Podobny do tego z nowoczosnych gier. - Posterunek wojskowy w Kordonie ma teraz wsparcie z powietrza. Zaatakowanie go to du?e ryzyko. - Spadek reputacji za zabicie stalkera zosta? zwi?kszony do 30%. - Dodano Transpondery IFF, które ukrywaj? gracza przed helikopterami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.