Skocz do zawartości

Back to the S.T.A.L.K.E.R.


Rekomendowane odpowiedzi

qPjZLxG8fXHH2MQF1nhT3HL1zLtA9cO9gjeD8g43hDnDL5nXiET3SnYceMJYN6mxXvZ1DMZ_AR3R2yNfD1nY9ZDE.jpg


Platforma: BttS Engine Autorzy: Bashy i inni Planowana data premiery: TBD

Back to the S.T.A.L.K.E.R. - globalna modyfikacja do Cienia Czarnobyla, której miejscem akcji jest buildowska Strefa Wykluczenia.


Główne cechy moda:

  • rozszerzona fabuła uzupełniająca oryginalną historię z Cienia Czarnobyla,
  • odnowiony komponent broni,
  • szczegółowo odtworzona oprawa wizualna buildów,
  • przywrócone elementy buildów,
  • rozszerzone buildowskie lokacje.

Opis elementów wyróżniających: 

Spoiler

1. Rozszerzona fabuła uzupełniająca oryginalną historię ze S.T.A.L.K.E.R. Cień Czarnobyla.

Odnowiona fabuła, w której nie tylko zawarto wszystkie najlepsze pomysły twórców, ale także zaimplementowano autorskie koncepcje. Cała fabuła jest nieliniowa, a gracz może wpłynąć na wynik wielu jej momentów.

ss_nikit_10-28-20_20-07-34_l02_garbage.jpg

2. Odświeżone i rozszerzone buildowskie lokacje.

ss_nikit_10-23-22_18-04-47_l02_garbage.jpg Z_gOLVaVwQkkVi3wk2G4py93C5VBNwMkcEk_3QgFAUu6Y7BdWRn2RfcmA_EKuCjBiYenANZRpZgu3aMt-5XzMhCx.jpg

3. Autorski pakiet broni.

Wykonany specjalnie dla tej modyfikacji. Ponadto wprowadzono wiele nowych funkcji, na przykład niepełne przeładowanie.


4. Szczegółowo odtworzona buildowska grafika.

Coś, nad czym twórcy pracowali przez ponad rok! Dzięki silnikowi oba rendery zostały przeprojektowane i maksymalnie zbliżone do starych buildów gry.

18.05.2021.png ss_nikit_11-19-22_18-57-03_l02_garbage.jpg

5. Przywrócone buildowskie funkcje. 

AI mutantów, symulacja życia, buildowskie PDA, ulepszona fizyka i wiele więcej!

Um9lcnNAk0zEjNeyj_cdixSZwZwbZKy9nD6T7KWzSBdnGHYHhN9u4K-JqdMd9uuCHfxuJz7auiidGASu_MHfEB2c.jpg

6. Autorski 64-bitowy silnik, którego struktura oparta jest na OGSR Engine.

Wiele nowości, na przykład nakładka RPC (rich presence) na Discorda:

    Discord.jpg

Bardziej szczegółowa lista: 

Spoiler

Lista zmian w rozgrywce (+inne zmiany)

  • Ulepszona sztuczna inteligencja stalkerów i mutantów.
  • Przywrócono wiele buildowskich zdolności mutantów.
  • Możliwość personalizacji rozgrywki poprzez menu główne.
  • Poprawiona fizyka obiektów dynamicznych.
  • Przywrócona symulacja życia z buildów.
  • Dodano efekty kamery podczas różnych akcji protagonisty (skok, pochylanie itp.).
  • Przywrócono menedżera autozapisów.
  • Dodano kinematykę odwrotną.
     

Lista zmian w grafice

  • Przeniesione i poprawione oryginalne buildowskie rendery.
  • Całkowicie przeprojektowane oświetlenie w stylu buildów z lat 2004-2005.
  • System połysku i bump mappingu z builda 2571.
  • Przywrócono smugi światła z builda 1833.
     

Lista zmian w interfejsie użytkownika

  • Dodano możliwość wyboru pomiędzy 4 różnymi wariantami HUDa z buildów: 2571, 2232, 1511, 1472.
  • Możliwość wyboru między 3 językami: rosyjskim, angielskim i serbskim.
  • Przywrócono możliwość powiększania minimapy.
  • Dodano możliwość umieszczania znaczników w PDA.
  • Dodano możliwość wyłączenia grupowania przedmiotów w ekwipunku (jak w buildach z lat 2004-2005).
  • Przywrócono podświetlanie tekstu jak w buildzie 2232.
  • Dodano możliwość wyłączenia przezroczystości minimapy.
  • Przywrócono ikony 3D.
  • Dodano możliwość włączenia kursora myszy z builda 1472.
  • Dodano opcję aktywacji celownika buildowskiego (kółko).
  • Przywrócono (opcjonalnie) system klikania na ikony jak w buildzie 1844.
     

Lista zmian w zakresie broni: 

  • Przerobiono zamki klinowe broni.
    • Podczas klinowania odtwarzana jest specjalna animacja, po której wypada łuska.
  • Dodano system niepełnego przeładowania.
  • Dodano animacje przełączania trybu strzelania.
  • Dodano system efektów kamery dla broni.
  • Dodano dźwięk upadku łusek nabojów.
  • Dodano system “miękkiego” celowania.
  • Dodano system oględzin broni.
  • Przywrócono buildowskie efekty wystrzałów.
    • Podczas strzelania seriami kamera płynnie opada do poprzedniego stanu.
  • Dodano dźwięk wykończenia amunicji w magazynku.
  • Dodano dźwięki podczas celowania.
  • Dodano alternatywny system celowania z builda 1844.
  • Dodano kołysanie broni.
  • Dodano strafing broni podczas pochylania się i skakania.
  • Dodano poruszanie się broni podczas chodzenia.
  • Dodano przybliżenie broni do protagonisty w pobliżu ścian.
  • Poprawiona fizyka odłamków granatów.
  • Dodano tryb podwójnego strzału dla strzelb.
  • Dodano tryb “poprawnego strzelania”.
    • Pociski wylatują z z lufy, a nie z komory.
  • Dodano dźwięk wyładowania magazynka w menu kontekstowym.
  • Przywrócono system tracerów z builda 1865.
  • Dodano system komorowy dla SPAS-12.

7. Możliwość pełnej personalizacji rozgrywki poprzez menu gry.

Wiele elementów gameplayu można łatwo wyłączyć/zmienić za pomocą menu.

ss_nikit_09-17-22_21-19-34_mainmenu.jpg

Screeny: 

Spoiler

2022 r.
 

HQqTkVsge_0.jpg dphkIwMUJp4.jpg
ss_nikit_02-25-22_09-39-02_l01_escape.jpg ss_nikit_02-04-22_20-41-10_l13_generators.jpg

2021 r. 
 

ss_nikit_10-06-21_21-48-48_l02_garbage.jpg file.1.jpg
ss_nikit_11-27-21_22-16-59_l02_garbage.jpg -.jpg

2020 r.
 

ss_nikit_06-11-20_15-22-35_lvl5.jpg ss_nikit_11-29-20_16-05-18_l07_military.jpg
xyiF4d6VwRc.jpg ss_nikit_11-17-20_21-10-09_agroprom.jpg

Filmy: 

Spoiler

Ostatnie nowości: 


Autorzy: 

Spoiler
  • Bashy - koordynator projektu (programista silnika, mapper, twórca questów i ogólnie wszystko-wszystko-wszystko).
  • SamArt - modele, lokacje.
  • Uncle Bogdan - broń.
  • Melya - bardzo dobry człowiek.
  • ugo_zapad - silnik.
  • cari0us - interfejs.

Byli członkowie zespołu:

  • A_R_M - animacje broni i efekty kamery.
  • pirat - mapping, game design.
  • Gaz24 - modele broni.

Specjalne podziękowania:

  • Modera, Laucer, i am dead, Scavenger, Direx Craft, KRodin, KD87, macron, Hi_flyer, РСФСР, dezowave, RMA, StalkerSnowy, Olil-Byte i inni.

Źródła: appro.jpg  Y6DvRrN.jpg  SiNIXZB.jpg  ejFj9IA.jpg  8Ztdqug.jpg
 

  • Dodatnia 5
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na 2 stronie moda z Ap-Pro jest taka informacja z 11 lipca:

Платформа: OGSR Engine 2.0 (свои правки)
Дата выхода: Как только так сразу

Back to the S.T.A.L.K.E.R. - глобальный мод на Тень Чернобыля, базирующийся на восстановлении билдовского и околобилдовского контента за период 2002 - 2005 года. Игрокам представляется возможность взглянуть на сюжет 2004 года, побывать на многих переделанных билдовских локаций и выполнить ряд второстепенных сюжетных веток, от которых зависит будущее Зоны. Некоторые действия игрока, к примеру, могут повлиять на игровое окружение, а некоторые и вовсе могут изменить отношение к главному герою.

Istotne są te dwie wiadomości na żółto.

Platforma: OGSR Engine ( własne zmiany )

Data wyjścia: Od razu jak będzie

Reszta na razie nieistotna do tłumaczenia. Pojawi się mod, będzie miał opis, to się przetłumaczy. A na razie w skrócie, to mod w oparciu o materiały pomiędzy 2002 a 2005, nie wykorzystane w CCz.

 

  • Dodatnia 4
  • Ważne 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Trochę nowych informacji o pracach nad projektem.

 

Poprawiono stabilność i wydajność moda. Testerzy zauważyli wzrost o 10-15 fps.

Ukończono prace nad oświetlenie statycznym i dynamicznym.

Trwają prace nad lokacjami, oświetlenie i spawn.

Screenshot_20210227-072230~2.png

W modzie będą dwie wersje fabuły, styl Back to the S.T.A.L.K.E.R i S.T.A.L.K.E.R Oblivion Lost.

Ten drugi ma być bardziej mroczny.

Obie wersje mają różnić się ogólnym postrzeganiem fabuły. (tom3kb: nie jestem pewien czy nie będą też różnić się zadaniami i historią, nie mogę zrozumieć tego z rosyjskiego opisu).

Dodatkowo jakiś czas po premierze ma być dodany kolejny scenariusz opowiadający historię jednej z postaci z moda Legends Returns.

Screenshot_20210227-072206~2.png

Trwają prace nad paczką broni, modelami, dźwiękami, animacjami itd.

To samo tyczy się kombinezonów, różne modele rąk dla różnych kombinezonów.

Screenshot_20210227-072145~2.png

Zmieniony interfejs gry.

W menu moda można zmieniać język moda, na razie dostępne trzy wersje do wyboru: rosyjska, angielska i baszkirska ☺️

Można wybierać trzy style interfejsu z wczesnych buildów stalkera.

Możliwość skalowania minimapy.

Trwają prace nad dodatkową zakładką w opcjach pozwalająca ustawić opcje w modzie.

Screenshot_20210227-072052~2.png

Różne drobne zmiany typu: animacje śmierci stalkerów z Zewu Prypeci, efekty obrażeń jak w Czystym Niebie, zmiany w raddoll.

Screenshot_20210227-072030~2.png

Wciąż trwają też prace nad scenariuszem i zadaniami.

Screenshot_20210227-072009~2.png

Dodano też nowe kawałki muzyczne, na razie dwa.

Screenshot_20210227-071945~2.png

  • Super 1
  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 1 miesiąc temu...

image.png

Kolejna porcja scrennów i filmików z moda.

Autorzy chwalą się tym, że udało im się zaadaptować oświetlenie, render z buildów z 2005r. Jest też trochę o nowych animacjach broni, efektów w atakach mutantów itd.

image.png

image.png

Poniżej dwa filmiki z updatem odnośnie prac z maja tego roku.

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

GYXhQywv6Ac.jpg

• Duża część lokacji w modzie zostanie rozszerzona (Kordon, Wysypisko, Martwe Miasto, Instytut Badawczy "Agroprom", Dolina Mroku). Jest to po części konieczne dla fabuły.
• Pozostałe lokacje zostaną zmienione z dodaniem nowych elementów.
• Napisana w październiku i do tego czasu mało poddana zmianom fabuła, zostanie zmieniona.

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 3 miesiące temu...

fGS3MKR3_co.jpg

Raport z prac nad Back to the S.T.A.L.K.E.R. (14.11.2021)

  • Twórcy powrócili do renderowania. a efekt ich prac możemy podziwiać na poniższych screenach:

EwoSV93USzE.jpg BIkSxhXE84U.jpg

-gGdSGQAFtQ.jpg 4P5PA-7n358.jpg

  • Nastąpiła zmiana modelu rąk podczas zakładania różnych kombinezonów: 
    JQMnijvdMgY.jpg
  • Ulepszona sztuczna inteligencja stalkerów oraz mutantów, które nabyły nowe umiejętności - Nibypies może zadać obrażenia dzięki telepatycznemu uderzeniu, a Kontroler uciec jeśli wyczuje niebezpieczeństwo. Warto również wspomnieć, że Kontroler może zmienić stalkerów w zombie, którzy automatycznie zaczną nas atakować. Wpływa na to kilka czynników: 
    - Ranga postaci; 
    - Ekwipunek, który posiada; 
    - Spędzony czas podczas zmiany w zombie; 
    0kQ_tIVt_uY.jpg
  • Stalkerów, którzy dostali się pod wpływ Kontrolera można uratować, ale pod warunkiem, że mutant zostanie zabity w odpowiednim czasie. 
    xfVzOQjnfNU.jpg
  • Stalkerzy nauczyli się omijać anomalie i różnego rodzaju przeszkody, rzucać śrubami, a nawet wyleczyć rany w bezpiecznym miejscu. 
  • Nie zapominamy takze o lokacjach. W tej chwili ponad połowa poziomów gry jest aktywnie rozwijana przez projektantów. Autorzy starają się tworzyć ciekawe miejsca, które wpasowują się w klimat Strefy Wykluczenia.                                                                                                                                                                                                                     (Kordon) 
    lU4XTlYRpmE.jpg 6eYbN-vcNYo.jpg
  • Ponieważ prace nad silnikiem zbliżają się do końca, spora część zespołu zostanie wkrótce skierowana do sfinalizowania lokacji i fabuły.
    _4yaVEQ-ej4.jpg
  • Na koniec 2 nowe rendery broni: AK-74 i RPK-74
    y9B7oWAKf4Y.jpg 8EKtDaCY5sY.jpg

Źródło: [KLIK]

  • Dodatnia 4
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 6 miesięcy temu...

Coś tam się znowu ruszyło jeśli chodzi o pracę nad modem.

skSe2qy82oA.jpg

Podobno lokacje są gotowe w 70%. Twórca moda planuje zająć się teraz fabułą i cutscenkami, jedna jest już nawet gotowa.

YX5kUb4X4ik.jpg

Gdzieś pomiędzy październikiem, a grudniem planuje pokazać jakiś konkretniejszy filmik jak mod się prezentuje, pokazując kawałki rozgrywki itp.

j9uPBxqCye8.jpg

Prace idą powoli bo z tego co zrozumiałem nad modem pracuje teraz jedna osoba, przynajmniej jeśli chodzi o fabułę, zadania i filmiki.

owRokj35MjQ.jpg

Spoiler

wtEtxLiD-7w.jpg

APhsk_ImTEY.jpg

TLYc-cFT1bQ.jpg

 

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...
  • 2 miesiące temu...
  • Agrael zmienił(a) tytuł na Back to the S.T.A.L.K.E.R.
  • 1 miesiąc temu...
  • 2 miesiące temu...
  • 2 tygodnie później...

Nowy, całkiem obszerny raport z rozwoju moda. 

image.jpg

  • Twórcy poinformowali, że ukończyli już prace nad scenariuszem na Kordonie, Wysypisku, Agropromie, Dolinie mroku oraz Jantarze. Dokończono także zadania w Martwym mieście i jego przemysłowej części - w tym miejscu gracz będzie mógł pracować dla Wolności w celu pozyskania informacji o zaginionej ekspedycji naukowej. Podczas wędrówki odwiedzimy wiele nowych miejsc na lokacji. 

1.jpg  2.jpg  3.jpg

  • Ponieważ tylko jedna osoba pracuje nad zadaniami, ogólny poziom ukończenia fabuły szacuje się na ok. 50%. Biorąc jednak pod uwagę fakt, że inne elementy moda są wdrażane wraz z głównym wątkiem, postęp ten można uznać za całkiem przyzwoity. Oprócz historii wszystkie lokacje w grze zostały uzupełnione o pełny systemem symulacji życia.

4.jpg  5.jpg

  • Również same lokacje stopniowo osiągają stan używalności. Prypeć, bazująca na wersji z 2005 roku, otrzymała wiele usprawnień projektowych, które sprawią, że miasto będzie bardziej otwarte w celu jego eksploracji. 
Spoiler

6.jpg  7.jpg  8.jpg

  • Bar i Dzicz pojawią się jako jedna mapa. Ów lokacja łączy w sobie najlepsze pomysły ze wszystkich wersji buildów, a także posiada wiele nowych miejsc. Bar "100 Radów" został połączony z wersją buildową Fabryki Rostok. Modderzy chcą podkreślić, że poziom jest bardzo dopracowany i na pewno będzie ciekawy w eksploracji. 
Spoiler

9.jpg  10.jpg  11.jpg

  • Lokacje Radar, Agroprom i Martwe miasto mogą wyróżnić się na tle pozostałych licznymi usprawnieniami. Podstawą wszystkich poziomów są prototypy wczesnych buildów, ale z późniejszą autorską obróbką.
Spoiler

12.jpg  13.jpg  14.jpg

15.jpg  16.jpg  17.jpg

18.jpg  19.jpg  20.jpg

  • Renderowanie grafiki zostało znacząco zaktualizowane. Zastosowano algorytm kaskadowych cieni z Zewu Prypeci, a także system miękkich cząsteczek i wody. Poprawiono interfejs i wygląd PDA wraz z jego zawartością.
Spoiler

21.jpg  22.jpg  23.jpg

27.jpg  29.jpg  28.jpg

33.jpg  40.jpg  38.jpg

  • Do gry dodano nowe modele broni: granatnik RGM-40 "Kastet", granat RGO, karabin maszynowy PPD i granatnik powtarzalny. 
Spoiler

42.jpg  47.jpg  45.jpg

  • Ulepszono sztuczną inteligencję, dodano nowy system naprawy broni i kombinezonów oraz zwiększono różnorodność anomalii. Wprowadzono nową mechanikę z zamkniętymi drzwiami: w niektórych lokacjach będzie można znaleźć zamknięte drzwi. Aby je otworzyć, będziesz musiał zdobyć specjalny klucz, który można uzyskać w zamian za wykonanie zadania pobocznego, pieniądze lub handel wymienny. Za takimi drzwiami będą ukryte różne schowki z cennymi przedmiotami.
Spoiler

50.jpg  51.jpg  53.jpg

63.jpg  64.jpg  58.jpg

  • Film dot. projektu, odzwierciedlający jego dotychczasową fazę rozwoju zostanie opublikowany na początku lata.


Źródło: [KLIK]

  • Super 1
  • Dodatnia 3
  • Ekstra 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Kilka nowych zrzutów. 

EeZ0nf6jzZc.jpg  1c7OOBlWLKs.jpg

Obecnie rozwijana jest zarówno część fabularna, jak i rozgrywka. Udało się zaimplementować kilka innowacji, których wcześniej nie można było zrealizować. Do sierpnia autorzy planują przygotować raport z rozwoju, a we wrześniu opublikować nowy film.

qOK_ykTQJII.jpg  Gx5ZO15AgqQ.jpg

  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

image.png

Kolejny bardzo długi raport z prac nad modem do zobaczenia tutaj: KLIK

image.png

Jak ktoś chce dokładniejsze informacje to niech sobie wrzuci w translator 😏 w skrócie dużo o mapach, ich rozbudowywaniu o nowe miejscówki, zapełnianiu lokacji obiektami itp.

image.png

Trochę o fabule, gotowość oceniana jest na 65% i przejście na razie zajmuje około 5-6 godzin. Chodzi oczywiście o główny wątek, bez zadań pobocznych.

image.png

Oprócz tego jest trochę informacji o broni, animacjach i różnych innych rzeczach.

image.png

No i bardzo dużo obrazków do oglądania.

image.png

I kilka filmików.

 

  • Dodatnia 2
  • Ekstra 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Kilka wstępnych ekranów wczytywania. 

FeELBAwFRbQ.jpg

Grafiki będą się zmienić w zależności od lokacji. Oczywiście będą im towarzyszyć krótkie opisy t.j. lokalne mity oraz opowieści, folklor itp. Warto nadmienić, że wspomniane opisy mogą naprowadzić gracza na ukryte zadania poboczne. Pojawi się również pauza po wczytaniu lokacji, czyli jak w Zewie Prypeci. Autorzy zapewnili wsparcie zarówno dla monitorów panoramicznych, jak i 4:3.

Spoiler

U7_6wwlPcpY.jpg

0FoKGbV95Xc.jpg

VX4ubPeMtYs.jpg

  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.