Jump to content

Back to the S.T.A.L.K.E.R


Agrael
 Share

Recommended Posts

bcc7ed17f8dbf55.png
Platforma: Cień Czarnobyla 
Data Premiery: 
Autor: Nikita_Nikson


OPIS:

Spoiler

Back to the S.T.A.L.K.E.R to modyfikacja do Cienia Czarnobyla, której główną koncepcją jest przywrócenie wyciętej zawartości z lat 2002- 2004. Gracze mają okazję przyjrzeć się fabule z 2004 roku, odwiedzić wiele przeprojektowanych lokacji i ukończyć szereg pobocznych wątków fabularnych, od których będzie zależeć przyszłość Zony. 

Główne Zmiany:

  • Odtworzono zadania z dokumentacji projektowej i Buildów 
  • Rozszerzona fabuła 
  • Wiele nowych modeli NPC oraz poprawiona sztuczna inteligencja 
  • Zmiany w teksturach i ulepszone rendery z Zewu Prypeci 
  • Możliwość ulepszania sprzętu 

SCREENY:

Spoiler

21aaceebc0f1f4c.png21b5e33e3d9d24e.pngYN3bEFDwdIU.jpg355f4d8afae58ff.jpge9d52dc5dbb61b7.jpg

Źródło:
imageproxy.png



Mod jest w fazie produkcji.. 

  • Dodatnia 5
Link to comment
Share on other sites

Na 2 stronie moda z Ap-Pro jest taka informacja z 11 lipca:

Платформа: OGSR Engine 2.0 (свои правки)
Дата выхода: Как только так сразу

Back to the S.T.A.L.K.E.R. - глобальный мод на Тень Чернобыля, базирующийся на восстановлении билдовского и околобилдовского контента за период 2002 - 2005 года. Игрокам представляется возможность взглянуть на сюжет 2004 года, побывать на многих переделанных билдовских локаций и выполнить ряд второстепенных сюжетных веток, от которых зависит будущее Зоны. Некоторые действия игрока, к примеру, могут повлиять на игровое окружение, а некоторые и вовсе могут изменить отношение к главному герою.

Istotne są te dwie wiadomości na żółto.

Platforma: OGSR Engine ( własne zmiany )

Data wyjścia: Od razu jak będzie

Reszta na razie nieistotna do tłumaczenia. Pojawi się mod, będzie miał opis, to się przetłumaczy. A na razie w skrócie, to mod w oparciu o materiały pomiędzy 2002 a 2005, nie wykorzystane w CCz.

 

  • Dodatnia 4
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Trochę nowych informacji o pracach nad projektem.

 

Poprawiono stabilność i wydajność moda. Testerzy zauważyli wzrost o 10-15 fps.

Ukończono prace nad oświetlenie statycznym i dynamicznym.

Trwają prace nad lokacjami, oświetlenie i spawn.

Screenshot_20210227-072230~2.png

W modzie będą dwie wersje fabuły, styl Back to the S.T.A.L.K.E.R i S.T.A.L.K.E.R Oblivion Lost.

Ten drugi ma być bardziej mroczny.

Obie wersje mają różnić się ogólnym postrzeganiem fabuły. (tom3kb: nie jestem pewien czy nie będą też różnić się zadaniami i historią, nie mogę zrozumieć tego z rosyjskiego opisu).

Dodatkowo jakiś czas po premierze ma być dodany kolejny scenariusz opowiadający historię jednej z postaci z moda Legends Returns.

Screenshot_20210227-072206~2.png

Trwają prace nad paczką broni, modelami, dźwiękami, animacjami itd.

To samo tyczy się kombinezonów, różne modele rąk dla różnych kombinezonów.

Screenshot_20210227-072145~2.png

Zmieniony interfejs gry.

W menu moda można zmieniać język moda, na razie dostępne trzy wersje do wyboru: rosyjska, angielska i baszkirska ☺️

Można wybierać trzy style interfejsu z wczesnych buildów stalkera.

Możliwość skalowania minimapy.

Trwają prace nad dodatkową zakładką w opcjach pozwalająca ustawić opcje w modzie.

Screenshot_20210227-072052~2.png

Różne drobne zmiany typu: animacje śmierci stalkerów z Zewu Prypeci, efekty obrażeń jak w Czystym Niebie, zmiany w raddoll.

Screenshot_20210227-072030~2.png

Wciąż trwają też prace nad scenariuszem i zadaniami.

Screenshot_20210227-072009~2.png

Dodano też nowe kawałki muzyczne, na razie dwa.

Screenshot_20210227-071945~2.png

  • Super 1
  • Dodatnia 3
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 1 month later...

image.png

Kolejna porcja scrennów i filmików z moda.

Autorzy chwalą się tym, że udało im się zaadaptować oświetlenie, render z buildów z 2005r. Jest też trochę o nowych animacjach broni, efektów w atakach mutantów itd.

image.png

image.png

Poniżej dwa filmiki z updatem odnośnie prac z maja tego roku.

 

  • Dodatnia 1
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

GYXhQywv6Ac.jpg?size=1024x768&quality=96

• Duża część lokacji w modzie zostanie rozszerzona (Kordon, Wysypisko, Martwe Miasto, Instytut Badawczy "Agroprom", Dolina Mroku). Jest to po części konieczne dla fabuły.
• Pozostałe lokacje zostaną zmienione z dodaniem nowych elementów.
• Napisana w październiku i do tego czasu mało poddana zmianom fabuła, zostanie zmieniona.

  • Dodatnia 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 months later...

fGS3MKR3_co.jpg

Raport z prac nad Back to the S.T.A.L.K.E.R. (14.11.2021)

  • Twórcy powrócili do renderowania. a efekt ich prac możemy podziwiać na poniższych screenach:

EwoSV93USzE.jpg BIkSxhXE84U.jpg

-gGdSGQAFtQ.jpg 4P5PA-7n358.jpg

  • Nastąpiła zmiana modelu rąk podczas zakładania różnych kombinezonów: 
    JQMnijvdMgY.jpg
  • Ulepszona sztuczna inteligencja stalkerów oraz mutantów, które nabyły nowe umiejętności - Nibypies może zadać obrażenia dzięki telepatycznemu uderzeniu, a Kontroler uciec jeśli wyczuje niebezpieczeństwo. Warto również wspomnieć, że Kontroler może zmienić stalkerów w zombie, którzy automatycznie zaczną nas atakować. Wpływa na to kilka czynników: 
    - Ranga postaci; 
    - Ekwipunek, który posiada; 
    - Spędzony czas podczas zmiany w zombie; 
    0kQ_tIVt_uY.jpg
  • Stalkerów, którzy dostali się pod wpływ Kontrolera można uratować, ale pod warunkiem, że mutant zostanie zabity w odpowiednim czasie. 
    xfVzOQjnfNU.jpg
  • Stalkerzy nauczyli się omijać anomalie i różnego rodzaju przeszkody, rzucać śrubami, a nawet wyleczyć rany w bezpiecznym miejscu. 
  • Nie zapominamy takze o lokacjach. W tej chwili ponad połowa poziomów gry jest aktywnie rozwijana przez projektantów. Autorzy starają się tworzyć ciekawe miejsca, które wpasowują się w klimat Strefy Wykluczenia.                                                                                                                                                                                                                     (Kordon) 
    lU4XTlYRpmE.jpg 6eYbN-vcNYo.jpg
  • Ponieważ prace nad silnikiem zbliżają się do końca, spora część zespołu zostanie wkrótce skierowana do sfinalizowania lokacji i fabuły.
    _4yaVEQ-ej4.jpg
  • Na koniec 2 nowe rendery broni: AK-74 i RPK-74
    y9B7oWAKf4Y.jpg 8EKtDaCY5sY.jpg

Źródło: [KLIK]

  • Dodatnia 5
  • Dzięki ! 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity