Agrael Opublikowano 4 Grudnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2020 Platforma: BttS Engine Autorzy: Bashy i inni Planowana data premiery: TBD Back to the S.T.A.L.K.E.R. - globalna modyfikacja do Cienia Czarnobyla, której miejscem akcji jest buildowska Strefa Wykluczenia. Główne cechy moda: rozszerzona fabuła uzupełniająca oryginalną historię z Cienia Czarnobyla, odnowiony komponent broni, szczegółowo odtworzona oprawa wizualna buildów, przywrócone elementy buildów, rozszerzone buildowskie lokacje. Opis elementów wyróżniających: Spoiler 1. Rozszerzona fabuła uzupełniająca oryginalną historię ze S.T.A.L.K.E.R. Cień Czarnobyla. Odnowiona fabuła, w której nie tylko zawarto wszystkie najlepsze pomysły twórców, ale także zaimplementowano autorskie koncepcje. Cała fabuła jest nieliniowa, a gracz może wpłynąć na wynik wielu jej momentów. 2. Odświeżone i rozszerzone buildowskie lokacje. 3. Autorski pakiet broni. Wykonany specjalnie dla tej modyfikacji. Ponadto wprowadzono wiele nowych funkcji, na przykład niepełne przeładowanie. 4. Szczegółowo odtworzona buildowska grafika. Coś, nad czym twórcy pracowali przez ponad rok! Dzięki silnikowi oba rendery zostały przeprojektowane i maksymalnie zbliżone do starych buildów gry. 5. Przywrócone buildowskie funkcje. AI mutantów, symulacja życia, buildowskie PDA, ulepszona fizyka i wiele więcej! 6. Autorski 64-bitowy silnik, którego struktura oparta jest na OGSR Engine. Wiele nowości, na przykład nakładka RPC (rich presence) na Discorda: Bardziej szczegółowa lista: Spoiler Lista zmian w rozgrywce (+inne zmiany) Ulepszona sztuczna inteligencja stalkerów i mutantów. Przywrócono wiele buildowskich zdolności mutantów. Możliwość personalizacji rozgrywki poprzez menu główne. Poprawiona fizyka obiektów dynamicznych. Przywrócona symulacja życia z buildów. Dodano efekty kamery podczas różnych akcji protagonisty (skok, pochylanie itp.). Przywrócono menedżera autozapisów. Dodano kinematykę odwrotną. Lista zmian w grafice Przeniesione i poprawione oryginalne buildowskie rendery. Całkowicie przeprojektowane oświetlenie w stylu buildów z lat 2004-2005. System połysku i bump mappingu z builda 2571. Przywrócono smugi światła z builda 1833. Lista zmian w interfejsie użytkownika Dodano możliwość wyboru pomiędzy 4 różnymi wariantami HUDa z buildów: 2571, 2232, 1511, 1472. Możliwość wyboru między 3 językami: rosyjskim, angielskim i serbskim. Przywrócono możliwość powiększania minimapy. Dodano możliwość umieszczania znaczników w PDA. Dodano możliwość wyłączenia grupowania przedmiotów w ekwipunku (jak w buildach z lat 2004-2005). Przywrócono podświetlanie tekstu jak w buildzie 2232. Dodano możliwość wyłączenia przezroczystości minimapy. Przywrócono ikony 3D. Dodano możliwość włączenia kursora myszy z builda 1472. Dodano opcję aktywacji celownika buildowskiego (kółko). Przywrócono (opcjonalnie) system klikania na ikony jak w buildzie 1844. Lista zmian w zakresie broni: Przerobiono zamki klinowe broni. Podczas klinowania odtwarzana jest specjalna animacja, po której wypada łuska. Dodano system niepełnego przeładowania. Dodano animacje przełączania trybu strzelania. Dodano system efektów kamery dla broni. Dodano dźwięk upadku łusek nabojów. Dodano system “miękkiego” celowania. Dodano system oględzin broni. Przywrócono buildowskie efekty wystrzałów. Podczas strzelania seriami kamera płynnie opada do poprzedniego stanu. Dodano dźwięk wykończenia amunicji w magazynku. Dodano dźwięki podczas celowania. Dodano alternatywny system celowania z builda 1844. Dodano kołysanie broni. Dodano strafing broni podczas pochylania się i skakania. Dodano poruszanie się broni podczas chodzenia. Dodano przybliżenie broni do protagonisty w pobliżu ścian. Poprawiona fizyka odłamków granatów. Dodano tryb podwójnego strzału dla strzelb. Dodano tryb “poprawnego strzelania”. Pociski wylatują z z lufy, a nie z komory. Dodano dźwięk wyładowania magazynka w menu kontekstowym. Przywrócono system tracerów z builda 1865. Dodano system komorowy dla SPAS-12. 7. Możliwość pełnej personalizacji rozgrywki poprzez menu gry. Wiele elementów gameplayu można łatwo wyłączyć/zmienić za pomocą menu. Screeny: Spoiler 2022 r. 2021 r. 2020 r. Filmy: Spoiler Ostatnie nowości: Spoiler 27.11.2022 r. 30.07.2022 r. 30.06.2022 r. 31.12. 2021 r. 14.11.2021 r. Wywiad z twórcą Back to the S.T.A.L.K.E.R. (20.08.2021 r.) 31.05.2021 r. 26.02.2021 r. 31.12.2020 r. 02.12.2020 r. 30.11.2020 r. Wywiad z twórcą Back to the S.T.A.L.K.E.R. (20.08.2021 r.) 13.10.2020 r. 29.07.2020 r. 21.07.2020 r. Autorzy: Spoiler Bashy - koordynator projektu (programista silnika, mapper, twórca questów i ogólnie wszystko-wszystko-wszystko). SamArt - modele, lokacje. Uncle Bogdan - broń. Melya - bardzo dobry człowiek. ugo_zapad - silnik. cari0us - interfejs. Byli członkowie zespołu: A_R_M - animacje broni i efekty kamery. pirat - mapping, game design. Gaz24 - modele broni. Specjalne podziękowania: Modera, Laucer, i am dead, Scavenger, Direx Craft, KRodin, KD87, macron, Hi_flyer, РСФСР, dezowave, RMA, StalkerSnowy, Olil-Byte i inni. Źródła: 4 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 4 Grudnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2020 Na 2 stronie moda z Ap-Pro jest taka informacja z 11 lipca: Платформа: OGSR Engine 2.0 (свои правки) Дата выхода: Как только так сразу Back to the S.T.A.L.K.E.R. - глобальный мод на Тень Чернобыля, базирующийся на восстановлении билдовского и околобилдовского контента за период 2002 - 2005 года. Игрокам представляется возможность взглянуть на сюжет 2004 года, побывать на многих переделанных билдовских локаций и выполнить ряд второстепенных сюжетных веток, от которых зависит будущее Зоны. Некоторые действия игрока, к примеру, могут повлиять на игровое окружение, а некоторые и вовсе могут изменить отношение к главному герою. Istotne są te dwie wiadomości na żółto. Platforma: OGSR Engine ( własne zmiany ) Data wyjścia: Od razu jak będzie Reszta na razie nieistotna do tłumaczenia. Pojawi się mod, będzie miał opis, to się przetłumaczy. A na razie w skrócie, to mod w oparciu o materiały pomiędzy 2002 a 2005, nie wykorzystane w CCz. 3 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 11 Grudnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2020 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 27 Lutego 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2021 Trochę nowych informacji o pracach nad projektem. Poprawiono stabilność i wydajność moda. Testerzy zauważyli wzrost o 10-15 fps. Ukończono prace nad oświetlenie statycznym i dynamicznym. Trwają prace nad lokacjami, oświetlenie i spawn. W modzie będą dwie wersje fabuły, styl Back to the S.T.A.L.K.E.R i S.T.A.L.K.E.R Oblivion Lost. Ten drugi ma być bardziej mroczny. Obie wersje mają różnić się ogólnym postrzeganiem fabuły. (tom3kb: nie jestem pewien czy nie będą też różnić się zadaniami i historią, nie mogę zrozumieć tego z rosyjskiego opisu). Dodatkowo jakiś czas po premierze ma być dodany kolejny scenariusz opowiadający historię jednej z postaci z moda Legends Returns. Trwają prace nad paczką broni, modelami, dźwiękami, animacjami itd. To samo tyczy się kombinezonów, różne modele rąk dla różnych kombinezonów. Zmieniony interfejs gry. W menu moda można zmieniać język moda, na razie dostępne trzy wersje do wyboru: rosyjska, angielska i baszkirska ☺️ Można wybierać trzy style interfejsu z wczesnych buildów stalkera. Możliwość skalowania minimapy. Trwają prace nad dodatkową zakładką w opcjach pozwalająca ustawić opcje w modzie. Różne drobne zmiany typu: animacje śmierci stalkerów z Zewu Prypeci, efekty obrażeń jak w Czystym Niebie, zmiany w raddoll. Wciąż trwają też prace nad scenariuszem i zadaniami. Dodano też nowe kawałki muzyczne, na razie dwa. 1 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 30 Kwietnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2021 Trochę nowych scrennów i filmików z prac nad modem. Animacje AK-74. Animacje strzelby Toz-34. I inne: Spoiler Rożne screeny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 31 Maja 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2021 Kolejna porcja scrennów i filmików z moda. Autorzy chwalą się tym, że udało im się zaadaptować oświetlenie, render z buildów z 2005r. Jest też trochę o nowych animacjach broni, efektów w atakach mutantów itd. Poniżej dwa filmiki z updatem odnośnie prac z maja tego roku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 24 Czerwca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2021 Twórcy modyfikacji zaprezentowali screeny rozszerzonej wersji lokacji Podziemia Agropromu: Spoiler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 28 Czerwca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2021 Nowy Desert Eagle: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 28 Lipca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2021 • Duża część lokacji w modzie zostanie rozszerzona (Kordon, Wysypisko, Martwe Miasto, Instytut Badawczy "Agroprom", Dolina Mroku). Jest to po części konieczne dla fabuły. • Pozostałe lokacje zostaną zmienione z dodaniem nowych elementów. • Napisana w październiku i do tego czasu mało poddana zmianom fabuła, zostanie zmieniona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 10 Sierpnia 2021 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2021 Nowe zrzuty z sierpnia: Spoiler Na dokładkę najnowsze screeny prezentujące Bagna: Spoiler Źródło: KLIK 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 29 Listopada 2021 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2021 Raport z prac nad Back to the S.T.A.L.K.E.R. (14.11.2021) Twórcy powrócili do renderowania. a efekt ich prac możemy podziwiać na poniższych screenach: Nastąpiła zmiana modelu rąk podczas zakładania różnych kombinezonów: Ulepszona sztuczna inteligencja stalkerów oraz mutantów, które nabyły nowe umiejętności - Nibypies może zadać obrażenia dzięki telepatycznemu uderzeniu, a Kontroler uciec jeśli wyczuje niebezpieczeństwo. Warto również wspomnieć, że Kontroler może zmienić stalkerów w zombie, którzy automatycznie zaczną nas atakować. Wpływa na to kilka czynników: - Ranga postaci; - Ekwipunek, który posiada; - Spędzony czas podczas zmiany w zombie; Stalkerów, którzy dostali się pod wpływ Kontrolera można uratować, ale pod warunkiem, że mutant zostanie zabity w odpowiednim czasie. Stalkerzy nauczyli się omijać anomalie i różnego rodzaju przeszkody, rzucać śrubami, a nawet wyleczyć rany w bezpiecznym miejscu. Nie zapominamy takze o lokacjach. W tej chwili ponad połowa poziomów gry jest aktywnie rozwijana przez projektantów. Autorzy starają się tworzyć ciekawe miejsca, które wpasowują się w klimat Strefy Wykluczenia. (Kordon) Ponieważ prace nad silnikiem zbliżają się do końca, spora część zespołu zostanie wkrótce skierowana do sfinalizowania lokacji i fabuły. Na koniec 2 nowe rendery broni: AK-74 i RPK-74 Źródło: [KLIK] 3 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 17 Stycznia 2022 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2022 Kilka świeżych screenów z Warlabu. Autor zaprezentował również nowy model AKMS. Źródło: [KLIK] 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 31 Lipca 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2022 Coś tam się znowu ruszyło jeśli chodzi o pracę nad modem. Podobno lokacje są gotowe w 70%. Twórca moda planuje zająć się teraz fabułą i cutscenkami, jedna jest już nawet gotowa. Gdzieś pomiędzy październikiem, a grudniem planuje pokazać jakiś konkretniejszy filmik jak mod się prezentuje, pokazując kawałki rozgrywki itp. Prace idą powoli bo z tego co zrozumiałem nad modem pracuje teraz jedna osoba, przynajmniej jeśli chodzi o fabułę, zadania i filmiki. Spoiler 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArNie Opublikowano 31 Sierpnia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2022 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArNie Opublikowano 9 Września 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Września 2022 O BTTS i innych projektach autora 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 20 Listopada 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2022 Dobiegają końca prace nad fabułą na Wysypisku, został do dodania ostatni quest. Autor moda do końca grudnia planuje dodać fabułę na Agropromie. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 31 Grudnia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2022 W tym roku w modzie, znaczy się chodzi o 2023 planowane jest ukończenie fabuły, a potem premiera. 3 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArNie Opublikowano 14 Maja 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2023 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 23 Maja 2023 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2023 Nowy, całkiem obszerny raport z rozwoju moda. Twórcy poinformowali, że ukończyli już prace nad scenariuszem na Kordonie, Wysypisku, Agropromie, Dolinie mroku oraz Jantarze. Dokończono także zadania w Martwym mieście i jego przemysłowej części - w tym miejscu gracz będzie mógł pracować dla Wolności w celu pozyskania informacji o zaginionej ekspedycji naukowej. Podczas wędrówki odwiedzimy wiele nowych miejsc na lokacji. Ponieważ tylko jedna osoba pracuje nad zadaniami, ogólny poziom ukończenia fabuły szacuje się na ok. 50%. Biorąc jednak pod uwagę fakt, że inne elementy moda są wdrażane wraz z głównym wątkiem, postęp ten można uznać za całkiem przyzwoity. Oprócz historii wszystkie lokacje w grze zostały uzupełnione o pełny systemem symulacji życia. Również same lokacje stopniowo osiągają stan używalności. Prypeć, bazująca na wersji z 2005 roku, otrzymała wiele usprawnień projektowych, które sprawią, że miasto będzie bardziej otwarte w celu jego eksploracji. Spoiler Bar i Dzicz pojawią się jako jedna mapa. Ów lokacja łączy w sobie najlepsze pomysły ze wszystkich wersji buildów, a także posiada wiele nowych miejsc. Bar "100 Radów" został połączony z wersją buildową Fabryki Rostok. Modderzy chcą podkreślić, że poziom jest bardzo dopracowany i na pewno będzie ciekawy w eksploracji. Spoiler Lokacje Radar, Agroprom i Martwe miasto mogą wyróżnić się na tle pozostałych licznymi usprawnieniami. Podstawą wszystkich poziomów są prototypy wczesnych buildów, ale z późniejszą autorską obróbką. Spoiler Renderowanie grafiki zostało znacząco zaktualizowane. Zastosowano algorytm kaskadowych cieni z Zewu Prypeci, a także system miękkich cząsteczek i wody. Poprawiono interfejs i wygląd PDA wraz z jego zawartością. Spoiler Do gry dodano nowe modele broni: granatnik RGM-40 "Kastet", granat RGO, karabin maszynowy PPD i granatnik powtarzalny. Spoiler Ulepszono sztuczną inteligencję, dodano nowy system naprawy broni i kombinezonów oraz zwiększono różnorodność anomalii. Wprowadzono nową mechanikę z zamkniętymi drzwiami: w niektórych lokacjach będzie można znaleźć zamknięte drzwi. Aby je otworzyć, będziesz musiał zdobyć specjalny klucz, który można uzyskać w zamian za wykonanie zadania pobocznego, pieniądze lub handel wymienny. Za takimi drzwiami będą ukryte różne schowki z cennymi przedmiotami. Spoiler Film dot. projektu, odzwierciedlający jego dotychczasową fazę rozwoju zostanie opublikowany na początku lata. Źródło: [KLIK] 1 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 22 Lipca 2023 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2023 Kilka nowych zrzutów. Obecnie rozwijana jest zarówno część fabularna, jak i rozgrywka. Udało się zaimplementować kilka innowacji, których wcześniej nie można było zrealizować. Do sierpnia autorzy planują przygotować raport z rozwoju, a we wrześniu opublikować nowy film. Źródło: [KLIK] 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 29 Sierpnia 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2023 Kolejny bardzo długi raport z prac nad modem do zobaczenia tutaj: KLIK Jak ktoś chce dokładniejsze informacje to niech sobie wrzuci w translator 😏 w skrócie dużo o mapach, ich rozbudowywaniu o nowe miejscówki, zapełnianiu lokacji obiektami itp. Trochę o fabule, gotowość oceniana jest na 65% i przejście na razie zajmuje około 5-6 godzin. Chodzi oczywiście o główny wątek, bez zadań pobocznych. Oprócz tego jest trochę informacji o broni, animacjach i różnych innych rzeczach. No i bardzo dużo obrazków do oglądania. I kilka filmików. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 29 Sierpnia 2023 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2023 Ło panie, dłuższego raportu już chyba napisać nie mogli. Czyli w wielkim skrócie - prace trwają, a stan rozwoju obecnie wynosi ok. 65% Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 6 Września 2023 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Września 2023 Animacje LR-300. Spoiler 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 16 Października 2023 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2023 Kilka wstępnych ekranów wczytywania. Grafiki będą się zmienić w zależności od lokacji. Oczywiście będą im towarzyszyć krótkie opisy t.j. lokalne mity oraz opowieści, folklor itp. Warto nadmienić, że wspomniane opisy mogą naprowadzić gracza na ukryte zadania poboczne. Pojawi się również pauza po wczytaniu lokacji, czyli jak w Zewie Prypeci. Autorzy zapewnili wsparcie zarówno dla monitorów panoramicznych, jak i 4:3. Spoiler Źródło - KLIK. 1 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 2 Czerwca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca Prace nad projektem w tym roku mają mocno zwolnić z różnych przyczyn w tym osobistych. Dobra wiadomość jest taka, że projekt nie zostaje zamrożony bo włożono w niego bardzo dużo pracy, a wszystkie lokacje, większość fabuły i zadań jest już zaimplementowana w modzie. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.