Skocz do zawartości

Powrót Legendy 0.9.2 - dyskusja ogólna


MaklerR

Rekomendowane odpowiedzi

5 godzin temu, bloodrise napisał:

czy modziwo to to jest gotowy repack CoC + mod? Oraz czy jest tylko po rosyjsku(anigielski mile widziany)?

http://www.mediafire.com/file/1k16maa2yr46k4h/Legend+Returns+Language+Pack+1.2.zip

Twórcą zangielszczenia (maszynowego, czytelnego) jest TKGP, który się w tym specjalizuje (jak szukacie tłumaczenia Czasu Zmian czy Nowego Arsenału to też można od niego pobrać).

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W DM, znalazłem ot tak sobie leżącego AK Antychrysta. Problem w tym, że przy próbie wstawienia go do slotu, zaliczam pulpit. W logu brak Fatal.

@cichy - piszesz, że też go znalazłeś. Też miałeś z nim problemy?

W końcu wytłukłem wojsko w AparMedzie. Żadnej korzyści, bo tam nic nie było, broń wojacy mieli marną i zniszczoną, że się do sprzedaży nie nadaje.

Nie mogę dostać się do Sidora. Drzwi się nie otwierają. Nie przeprowadził się gdzieś dalej?

DODANO: Podzielę się kilkoma screenami z tego moda, a przede wszystkim z kompletnie nowej lokacji podziemnej, o której już sygnalizował @cichy.

Pieczenie kiełbasek.

ss_administrator_12-05-17_18-17-16_(l03_agroprom).thumb.jpg.d9c4c22066229b188038e54458e1bdc6.jpgss_administrator_12-06-17_22-34-26_(l03_agroprom).thumb.jpg.8f0a49ff3a7db1035d41a7e1c448126c.jpg

A tu ta nowa lokacja.

ss_administrator_12-06-17_18-33-32_(l04u_labx18).thumb.jpg.9e53812a44b52bac7adcb230d49d6b0f.jpg

Spoiler

ss_administrator_12-06-17_18-34-12_(l04u_labx18).thumb.jpg.2524b4a6997e39ba93cb5071f6f2bf6a.jpgss_administrator_12-06-17_18-34-18_(l04u_labx18).thumb.jpg.e6f9f7ea0b0397d37cdfb6067efc3e4c.jpgss_administrator_12-06-17_18-44-03_(l04u_labx18).thumb.jpg.dc893ada20a7c606b94e83eee3153e50.jpgss_administrator_12-06-17_18-44-16_(l04u_labx18).thumb.jpg.8fdc1d7921e0624feaf9a984fcbb6ac1.jpgss_administrator_12-06-17_18-37-52_(l04u_labx18).thumb.jpg.7709af9181db9b33898a8a31f06e407c.jpg

A na strzelające BTRy wystarczą granaty. Tylko trzeba odpowiednio podejść.

 

ss_administrator_12-06-17_22-29-35_(l03_agroprom).thumb.jpg.82abf72f532c169197934f37ca725952.jpg

Kto może, niech gra.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślałem że porzuciłeś moda z powodu odradzających się wszędzie - zwłaszcza za plecami - przeciwników, bo właśnie z tego powodu (i tego że jest to wersja testowa, nie v1.0) go sobie na razie odpuszczam.

Co do nowych lokacji - Echo of Misery (kolejna modyfikacja na bazie Call of Misery, która z kolei bazuje na Call of Chernobyl+Misery, uff) ma oferować lokacje ze starych buildów (lub moda Oblivion Lost) i, nie wiem czy to błąd translatora czy co, prawdopodobnie też dojdą nowe, kto wie czy i ta podziemna pokazana wyżej. kto wie...

Edytowane przez ZapomnialemLoginu
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ZapomnialemLoginu - Takie informacje jak spawn NPCów i mutantów za plecami, balans skuteczności ustawiony na NPCów itp., podaję aby kolejni grający wiedzieli czego mogą się spodziewać. A maniera modostroitieli od jakiegoś czasu idzie w takim kierunku,  nawet nieuczciwie ustawiając balans gry i szpikując zonę anomaliami, aby gracz jak najdłużej musiał się z modem borykać. Przenoszą do stalkera różne "dziwolągi" z innych rpg i strzelanek, które tu pasują jak pięść do nosa.

DODANO: Mam to zadanie i 4 schowki jak go nazywam Chomika.

A spawn za plecami, to grzech jeszcze z podstawek. Tylko że tam NPCe lub mutanty nie były tak "ostro" zabójcze. W tym modzie nie ma się żadnych szans. Przeciwpancerna amunicja i hedszoty do ubranego w kurtę bandyty, lub wojskowego w berecie, nic nie znaczy. Mają limit trafień i już.

@cichy - Nomen Omen. Ciche Wzgórza - Wieża Ciśnień, to gdzie jest, bo nie kojarzę. Chyba nie ta wieża na bagnach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moich przygód ciąg dalszy. Po zniszczeniu zombich na jantarze i informacji o hełmie, idę do Sachara i nic z tej gadki. Nie ma też NPCa który wg. powyższych informacji ma o nim mówić. Nie znajduję też Ducha. Może nie ta kolejność lokacji? Idę na MW. Na początek atak Monolitu a w lornetce "kilka" pijawek.

ss_administrator_12-07-17_17-56-17_(l07_military).thumb.jpg.07e4f985acb8b36b2c44b76ff84de093.jpg

Które do spółki z najemnikami uprzyjemniają mi wejście do magazynów.

ss_administrator_12-07-17_18-09-27_(l07_military).thumb.jpg.8899bb5961abfbde913a610b6f8b918d.jpg

Jak i nowy "gatunek" połamańca.

ss_administrator_12-07-17_23-15-51_(k00_marsh).thumb.jpg.eb750edeb2c344c40be01ece7390481a.jpg

Wybijając najmów w magazynach znajduję Spiralę, więc po dotarciu do Żaby nie ma problemu.

Odpadło szukanie trupka w wiosce. Zabieram schowek Chomika i na Jantar.

Dalej brak gadki o hełmie. Na bagienku znajduję Prizraka (Ducha), podróż na Bagna, rozmowa z Doktorem. Powrót na Jantar. Rozmowa z Wasilewem o szukaniu części mutków. Zadanie się zawaliło, bo zostały wybite za pierwszym razem i nie ma ich nigdzie. Znowu nastąpiły ataki zombiaków. Tu nieprzyjemna przygoda, bo pomiędzy NPCami broniącymi bunkra zespawnował się od nich niewiele odróżniający wojskowy, skutecznie mnie eliminujący na koniec likwidacji fali mutków. Powtarzając, poszukałem go i zadanie dokończyłem. Ale informacja o hełmie nie przyszła. Poszedłem do Sacharowa i pojawił się nowy dialog o wejściu do labu. W nim o hełmie i zadanie na szukanie detektorów.

Jeszcze nie robiłem.

Czyli że mogą być w modzie różne sytuacje, trochę trzeba się nabiegać, ale w końcu zaskoczy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@cichy - dokończyłem pisać poprzedniego posta, bo go nieskończonego wysłałem niechcący.

Problem był nie w niemożności dialogu bez kucania, o czym pamiętałem, ale braku odpowiedniego. A że przy pierwszej obronie bunkra zginęło sporo obrońców, to i ten eNPC dialogowy mógł zginąć też. Ale dlaczego Sachar nie dał obiecanego hełmu, nie wiem. Ważne że jestem na dobrej drodze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Próbował ktoś grać na tym angielskim? U mnie bezlogowe wyloty tylko wyskakują :(.

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : <no expression>
[error]Function      : xrMemory::mem_usage
[error]File          : memory_usage.cpp
[error]Line          : 63
[error]Description   : fatal error
[error]Arguments     : bad node in heap

Cóż to może być?

Edytowane przez bloodrise
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@bloodrise - A zmieniłeś w pliku gamedata\configs\localization.ltx  rus na ang ?

Również nie ma w nim określonej czcionki.

Spróbuj te dwa wiesze zmienić na takie

font_prefix                      = _cent     Albo za cent daj west
language                         = ang

 

A co dotyczy mojej gry, to jeszcze po dwóch falach zombich do likwidacji, kiedy przyszedłem na sygnał Sacharowa, dał mi w końcu hełm za darmo, ale wymusił robotę. Mam mu wspólnie z Prizrakiem, poszukać nieszczęśnika. Czekając na sygnał, robiłem zadania poboczne i przy okazji dostałem od szefa CzN z AparMedu zadanie na dokumenty z X16. Zrobię je za jednym zamachem. Czyli nie ma nic złego, coby na dobre nie wyszło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tak czytam i się zastanawiam o czym Wy tu piszecie? Legend Returns  08 został wydany przez po Rosyjsku i tak jest udostępniany. Katalog ENG zawiera przetłumaczone pliki TYLKO z CoC 1.4.22 (plus ENG DODATKI) - NIE NOWE ZADANIA. Ewentualne tłumaczenie na inne języki trzeba sobie ściągnąć i zainstalować samemu. Tu porównanie wielkości katalogów TEXT - mówi chyba samo za siebie....

1.png 2.png

Dla przykładu: EPIC-FRANCE przełożyło na Francuski http://france.epicstalker.com/viewtopic.php?f=16&t=93

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wchodziłem w szczegóły. Błąd który pokazał, wskazywał na problemy z lokalizacją plików i określeniem czcionki. A tego w localization.ltx nie ma.

Ale przy okazji wyjaśniło się, że z takiego rozwiązania nie należy korzystać. Można nawet dodać taką informację do #1, aby ostudzić zapały na grę po angielsku. Nadzieja w tłumaczu CoC, że i za tego się weźmie.

A co u mnie. Po osiągnięciu wysokich poziomów, uaktywnienia sporej ilości "sprawności", dokonania ulepszeń broni, gra się lepiej. Już nawet spawn za plecami nie jest tak uciążliwy.

A tu kilka screenów, pokazujących z czym trzeba się borykać,

ss_administrator_12-08-17_21-32-37_(l01_escape).thumb.jpg.dec15ca8e6e9e47ebdd450d1ff9f35d2.jpgss_administrator_12-08-17_16-10-48_(k01_darkscape).thumb.jpg.e4f7cd68d0a88f6b546fe270305ff75e.jpg

w zamian dostając urokliwe widoki. To nie zima, a widok przez noktowizor.

ss_administrator_12-08-17_21-07-58_(l01_escape).thumb.jpg.40e822d817acb6b76da11876a0394f70.jpgss_administrator_12-08-17_17-40-49_(k01_darkscape).thumb.jpg.2f0e48fe5adc8289fa8f1c4a5c525457.jpg

Tak, że ci co dają sobie radę z grażdanką i zrozumieniem dialogów, powinni spróbować gry.

 

ss_administrator_12-08-17_16-09-35_(k01_darkscape).jpg

  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda, że autor moda każe wybierać kupno kota w worku. To co uzyskujemy wybierając tego czy innego "perka", powinno być gdzieś opisane.

@cichy - napisz, jakie zdolności uzyskuje organizm GG, jeśli weźmiemy przemianę materii. Ja wezmę "Jasnowidzenie" i też opiszę.

Wybrałem też opcję "kopania" gryzoni. Ale jakoś nie mogę zobaczyć efektów. Tak jak to już było w jakimś modzie, nabiegam na nie z przyciskiem "użyj". Ale nie widzę efektów zabicia, jedynie pojedyncze zaczynają uciekać.

Jestem na Cichych Wzgórzach ( Magazyny Wojskowe ), grający musi przyzwyczaić się do nowej nazwy lokacji. Przede mną Radar, z jego przyjemnościami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hra je výborná,po mnoha letech oprašuji ruštinu a jde to těžko.

Mám ale problém s úkoly od Povinnosti při hlídce na východ na Smetiště.Vzal jsem úkol "Najdi vintorez bc a najdi chléb.Mám je v batohu a odkaz v úkolech na vyzvednutí odměny.Značka mně naviguje na velitele hlídky ale ten se mnou nemluví.(Chybí dialog?)

Visí mně ty úkoly v denníku a nevím jak je dokončit.

Jinak se hraje velmi dobře,je super ten batoh v batohu kde naskládáte 10 stejných věcí a váží stejně jako jeden kus.

S temi perky jsem se taky potýkal ale už jsem si je přeložil a orientuji se v nich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyłączyłem Mózgozwęglacz, aby mi te zjawy nie latały jak pójdę do śmigłowca po dwa schowki. A że wlazłem do bunkra snajperów, to znalazłem schowek zbieracza, ale ostatni. Czyli ze kolejność znajdowania nie ma znaczenia.

No i mam dwa pytania.

1. Dokąd prowadziły te cyfry, z poprzednich notatek? Bo jak do tych drzwi na rozwidleniu, to je miałem otwarte.

2. Czy na takie lokacje jak Cmentarzysko pojazdów, Rudy las i Świetlisty szlak ( Martwe miasto ) są jakieś zadania? Na części z nich mam sporo schowków i nie wiem czy leźć samemu, czy dopiero jak się coś trafi.

 Z wykonaniem zadań też nie mam problemów. Od Barmana wziąłem zadanie na likwidację jego kolegi, którego otumanił monolit. Miałem znacznik przy antenach. Ale robiąc inne zadania, zauważyłem że znacznik zniknął. Zadanie w PDA też. Pamiętałem to miejsce i poszedłem tam, wytłukłem monolit i zadanie się zaliczyło, ale nie pokazuje u kogo się rozliczyć.

Mod jednak zmusza do cziterki skoczności. Na Radarze miałem schowek na tym betonowym murze na samej górze drogi. Żadne klasyczne metody, skoku z rozbiegu, podkładania sobie pancerza itp., nie pozwoliły się do niego dostać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PODBICIE TEMATU.

 @cichy  @Ranger801 i Ci którzy są dalej w grze ode mnie. Powyżej dałem dwa pytania bez adresata. Przeszły chyba nie zauważone. Możecie mi podpowiedzieć?

Przy takim systemie rozgrywki, można niechcący coś opuścić. Czy na te lokacje nic nie kieruje, lub tylko zadania poboczne typu skocz i pozamiataj?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@cichy- Dzięki. Ale ja nie zebrałem wszystkich, bo nie byłem jeszcze przy schowku na Radarze w krzakach koło śmigłowca.

Od jakiegoś czasu nie biorę zadań pobocznych, bo nie mam pokazane ani opisane gdzie je wykonywać. Przez krótki moment jest takie migające kółeczko na mapie, ale widać go gdy ona obejmuje miejsce. Lekkie przesunięcie mapy i znika.

A co dotyczy innych lokacji, nie tych wynikających z linii scenariuszowej, to będę się musiał wybrać tam sam, bo przynajmniej do tej pory nic nie zapowiada posłania tam zgodnie za scenariuszem. Pojawia mi się sporo rozrzuconych po wszystkich odwiedzonych lokacjach schowków. Aby je zebrać, trzeba jednak użyć tego transmitera, bo chodzić na piechotę po czasem badziewie, nie ma sensu.

Ci co kochają penetrować Strefę, zbierać różne duperele, będą mieli uciechę. Ale zaglądanie w każdy zakamarek nie ma sensu, bo za wyjątkiem tych srebrnych skrzynek, jak nie ma zaznaczenia, to i nie ma wypełnienia. A przy okazji odwiedzania zaznaczonych schowków, nabijamy sobie licznik punktowy, dający możliwość pozyskania zdolności i sprawności (perków). Dostajemy też "nagrody"za osiągnięcia.

ss_administrator_12-12-17_15-33-00_(l01_escape).thumb.jpg.d69725ab044dab9e29688ffad1e0a522.jpgss_administrator_12-12-17_15-33-29_(l01_escape).thumb.jpg.ea593af65b0b0cf27f8b47b5001053d7.jpgss_administrator_12-12-17_15-34-11_(l01_escape).thumb.jpg.32d7a8f615c4a57080918e6e8d2cf893.jpg

To dopiero połowa moda, bo poza Radar nie wyszedłem, a już ich mam tyle i w rankingu stalkerów 1sze miejsce. Najwyższa ikonka zprawej

Są pojazdy zdolne do jeżdżenia, ale za bardzo nie ma się gdzie rozpędzić.

ss_administrator_12-12-17_14-44-15_(k01_darkscape).thumb.jpg.319fd098c626b6a472ba2afea41bf0e8.jpg

A i jest czym pogrozić Sidorowi, choć w tym modzie dobrze płaci za to co mu przyniesiemy. Nie musi to być najwyższej sprawności. Ale za wykonane dla niego zlecenia, daje grosze.

ss_administrator_12-12-17_14-54-47_(l01_escape).thumb.jpg.0dedd64bf6dec734aa31e21e36d8a434.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier

2. Na razie nie miałem żadnych zadań związanych z tymi lokacjami. Na Cmentarzysku pojazdów byłem po schowki. Do Martwego Miasta poszedłem się "rozejrzeć", wziąłem parę zadań od Wolności (poboczne, eliminacja monolitowców) i wyszedłem.

A co do znaczników na mapie, zobacz czy przypadkiem nie wyłączyłeś ich wyświetlania.

ss_ranger_12-12-17_15-45-48_(l10u_bunker).jpg

Mi się to raz zdarzyło.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pro ty kteří nebudou moci dokončit úkoly jako já na postu Povinnosti v Baru úkol přines Vintorez BC a chléb.Velitel nechtěl komunikovat a zůstaly mě ty úkoly viset v deníku.Vylezl jsem na stříšku u postu a použil spawner.Zespawnoval jsem čtyři chiméry které zabily velitele a jeho nástupce (klon) už bez problému komunikoval:D.

Asi se lekl že dopadne jako jeho předchůdce.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka screenów dla tych, co przez nieznajomość języka, grać w tego moda nie mogą.

"Trzej muszkieterowie".                                                      Ciemny kolor przycisków, to dowód uzyskania wszystkich możliwości.

ss_administrator_12-12-17_18-42-40_(l05_bar).thumb.jpg.cce3fab8e75c65417bad382b10ba095b.jpgss_administrator_12-12-17_18-49-48_(l05_bar).thumb.jpg.7951187069f3dca5d31088ccb67eb182.jpg

Z Sacharowem czasami też można gadać na stojąco.                        Chyba że weźmie karabin do ręki.

ss_administrator_12-12-17_19-28-49_(l08_yantar).thumb.jpg.cacb35f350e23f4a046a7045bb35e1df.jpgss_administrator_12-12-17_20-37-26_(l08_yantar).thumb.jpg.5aa92b076174259765fbd5130b4bb0d3.jpg

@Sierioża te dwa, do Twojej kolekcji.                                          

Wojna frakcji Zombi z frakcjami psów i świń.                             A noce są takie nastrojowe.

ss_administrator_12-12-17_20-18-04_(l03_agroprom).thumb.jpg.5e5cf7f6d0e20e8e85c9120756e6d4a0.jpgss_administrator_12-12-17_19-19-16_(k02_trucks_cemetery).thumb.jpg.f25ce0199638e7fb290faaacbb525b39.jpg

Można nazbierać kwiatów, tylko dziewczyn brak .                       Zdarzają się i takie celowniki                                

ss_administrator_12-12-17_20-21-55_(l03_agroprom).thumb.jpg.04fd966b8f07a6e8d10638e97d3a74c1.jpgss_administrator_12-12-17_21-51-20_(l05_bar).thumb.jpg.51f97e12cd29f2693a63a46a9f0fda50.jpg

 

 

 

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.