Skocz do zawartości

Gość Diegtiariow
Wiadomość dodana przez Meta,

attention_mid.png Warto wiedzieć przed zagraniem: Uniwersum, w którym osadzona jest seria modów "Przygody Masona" jest alternatywne względem oryginalnej trylogii S.T.A.L.K.E.R., a w każdej części występują duże niezgodności wobec kanonicznych wydarzeń i postaci - taka już wizja autora. 

Kolejność chronologiczna trylogii:
1. Łącznik
2. Złe towarzystwo
3. Złe towarzystwo 2: Mason

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Diegtiariow

ZT_redive-cover_by_meta.jpg

Tytuł oryginalny: Плохая Компания 2.0 Final RE-dive ver1.01
Platforma: Zew Prypeci 1.6.02
Data premiery: 03.09.2020 r.
Autor: RUSSIANBEARPLAY
Autor spolszczenia: @Szczepan9205
Śr. długość rozgrywki: ok. 5 godzin


OPIS:

Spoiler

Odświeżona wersja fabularnej modyfikacji Złe Towarzystwo/Bad Company.

Poznajcie historię Masona - członka oddziału, którego liderem jest były bojownik Powinności - Gryf. W skład grupy wchodzi dawny żołnierz wspomnianej frakcji - Jeżozwierz pełniący funkcję mechanika, stalker Szakal odpowiedzialny za uzbrojenie oraz medyk o ksywce Cichy.

Grupa Gryfa zmierza na spotkanie z najemnikami do Prypeci, jednak po dotarciu na miejsce sprawy szybko przybierają fatalny obrót. Jako że w przeszłości Mason był jednym z najemników, teraz znalazł się po obu stronach barykady. Na domiar złego dowiaduje się, że ścigają go fanatycy z Monolitu...


W nowej wersji dodano:

  • STCoP Weapon Pack 3.3,
  • nowe tekstury i modele NPC,
  • nową pogodę,
  • dźwięki z Misery oraz ambient z Dead Air,
  • silnik x64,
  • nowe detektory,
  • nowy HUD,
  • odcinanie części ciał mutantów.

Zachęcamy również do zapoznania się z pierwszą częścią trylogii „Przygody Masona” - Łącznik oraz kontynuacją moda: Złe Towarzystwo/Bad Company 2: Mason.

PORADY:

Spoiler

Nie zaleca się wykonywać finalnego zadania dla Obserwatora na Zatonie na umieszczenie skanerów w Prypeci bo po umieszczeniu skanerów i wskoczeniu w teleport, ten wyrzuci nas na Stacji Janów zamiast na terenie kompleksu AA Wołkow co spowoduje śmierć Masona po kilku/kilkunastu sekundach - to zadanie jest poboczne i nie jest potrzebne do ukończenia moda - jest to błąd tej wersji moda, który nie został poprawiony, ale nie wpływa on na zakończenie moda ze względu na to, że jest to zadanie poboczne.

GALERIA:

Spoiler

BC1_stalkerteam_scr1.jpg

BC1_stalkerteam_scr2.jpg

BC1_stalkerteam_scr3.jpg

BC1_stalkerteam_scr4.jpg

BC1_stalkerteam_scr5.jpg

INSTALACJA:

Spoiler

Poprawna kolejność instalacji moda oraz spolszczenia:

  1. Należy usunąć foldery bin oraz gamedata z folderu, w którym zainstalowaliśmy Zew Prypeci. 
  2. Zawartość pobranego archiwum umieszczamy w głównym katalogu gry i gotowe.
  3. Zawartość pobranego archiwum ze spolszczeniem wypakowujemy, a następnie umieszczamy w głównym katalogu gry folder gamedata ze zgodą na podmianę plików, jeżeli Windows nas o taką poprosi.
    Jeżeli zdecydujemy się nie korzystać z Absolute Nature 4.04 i Absolute Structures, to nie kopiujemy JSGME.exe i folderu MODS.
     

INSTALACJA OPCJONALNYCH DODATKÓW - ABSOLUTE NATURE I ABSOLUTE STRUCTURES:

Spoiler

Instalacja Absolute Structures:
1. Pobieramy Absolute Structures.
2. Wypakowujemy Absolute Structures, w wypakowanym archiwum wchodzimy w folder data i kopiujemy z niego folder gamedata.
3. W katalogu z modem otwieramy folder MODS i tworzymy w nim folder o wybranej przez nas nazwie np. Absolute Structures.
4. Do nowo utworzonego folderu, w którym będzie mod Absolute Structures wklejamy wcześniej skopiowaną gamedatę.
5. Odpalamy aplikację JSGME, po uruchomieniu zobaczymy na liście po lewej stronie dostępne do dodania mody, klikamy na mod, który chcemy dodać po czym klikamy przycisk ">" i czekamy, aż się zainstaluje i przeskoczy do drugiego okienka.
6. Gotowe, można zamknąć JSGME i grać.

Instalacja Absolute Nature:
1. Pobieramy Absolute Nature 4.1.
2. Wypakowujemy Absolute Nature 4.1, po czym tworzymy np. na pulpicie nowy folder o byle jakiej nazwie.
2. Odpalamy instalator Absolute Nature, wskazujemy ścieżkę instalacji do utworzonego przed chwilą nowego folderu, po czym konfigurujemy sobie styl roślinności itd. i czekamy na zakończenie instalacji.
3. Po zakończeniu instalacji wchodzimy w folder, do którego zainstalowaliśmy Absolute Nature.
4. Kasujemy folder bin, pliki unins000.dat i unins000.exe.
5. Wchodzimy do folderu gamedata, kasujemy plik shaders.xr oraz folder spawns.
6. Wchodzimy do folderu levels - zobaczymy w nim 3 foldery z nazwami lokacji - w każdym z tych folderów usuwamy wszystkie pliki poza folderem terrain i plikami build_details.dds oraz level.details - muszą nam zostać 2 pliki i jeden folder.
7. W katalogu z modem otwieramy folder MODS i tworzymy w nim folder o wybranej przez nas nazwie np. Absolute Nature 4
8. Po tym, jak ukończymy punkt 6 i 7, kopiujemy w przygotowaną przez nas gamedatę z Absolute Nature do folderu MODS i do folderu np. Absolute Nature 4.
9. Odpalamy aplikację JSGME, po uruchomieniu zobaczymy na liście po lewej stronie dostępne do dodania mody, klikamy na mod, który chcemy dodać, po czym klikamy przycisk ">" i czekamy, aż się zainstaluje i przeskoczy do drugiego okienka.
10. Gotowe, można zamknąć JSGME i grać.

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

Mod:

Spolszczenie:
Spolszczenie moda jest tzw. hybrydą, ponieważ łączy polskiego lektora, który jest jego nieodłączną częścią oraz napisy do plików audio wyświetlane w formie wiadomości w PDA.

Dodatki graficzne:

  • Absolute Nature 4.1 - [KLIK]
  • Absolute Structures - [KLIK]

 Jeśli chciałbyś wesprzeć autora spolszczenia:

 

Źródło: Logo2021_site.png.1d603075f10eb6d7a4300f627d4274d9.png.67dc62efcb4d7f7fa8b31f389c6ed290.png
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Agrael zmienił(a) tytuł na Bad Company 2.0 Final RE-dive
  • Agrael podpiął/eła i promował(a) ten temat

@cez137 Ta wersja moda jest tą mniej dorobioną technicznie wersją i bazuje na Bad Company z 2014 roku tylko ma dodany STCoP i inną pogodę i 64bitowy silnik, żeby było płynniej, przez co gra nie naprowadza na to co trzeba zrobić w tym momencie. W każdym razie musisz teraz podejść do łóżka w Pralni i gra przeniesie Cię przed oblicze pewnego jegomościa co pchnie fabułę do przodu i potem do samego końca już będzie prowadzić. Wersja Remaster to ta technicznie dużo bardziej dopracowana i fabuła jest w niej trochę inaczej poprowadzona po to, żeby właśnie uniknąć m.in takich sytuacji. Ale spolszczenie do niej będzie dostępne za jakiś czas bo jestem w trakcie prac nad nim ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Szczepan9205 zrobiłem jak mówiłeś i rzeczywiście pchnąłem fabułę, porobiłem grzecznie wszystko i znowu stanąłem z zadaniami od Brodacza i Gryfa, nic sie nie dzieję, mam czekać na info, chodzę i zbieram klamoty po prypeci, wgl nie kumam ocb z tymi okolicznościami, to mam gdzieś iść coś zrobić? czy wszystko wyjaśni sie w X8?

ss_cez137_07-04-22_19-32-40_(pripyat).jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Szczepan9205 znowu utknąłem w Jubilenach, wlazłem nawet na dach i nic się nie dzieje, Gryf cały czas na dole, nie chce gadać a ci stoją na piętrze z windą i nic, dziwne, coś trzeba zrobić? na youtube znalazłem tylko filmy z tą poprzednią częścią ale tam jest reakcja na silnik windy a tu on na nic nie reaguje

ss_cez137_07-05-22_09-22-46_(pripyat).jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@cez137 Oni potrafią się zaciąć w taki sposób - upewnij się, że w okolicy KBO nie kręcą się już żadne mutanty bo najczęściej przez to Gryf się zacina i dopiero po ubiciu mutantów lub zombifikowanych rusza na górne piętro budynku. Warto się rozejrzeć koło szkoły bo możliwe, że tam jeszcze są jakieś żywe mutanty lub w okolicach samego KBO się zabłąkał jakiś zombiak :P

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@tom3kb Chodzi o dokładnie tą wersję, do której link podesłała @Meta ;) Jeżeli chce się mieć, że tak powiem, kanoniczną wizję tego jak Bad Company 1 ma się fabularnie łączyć z 2ką no to wtedy zamiast grać w tą wersję RE-Dive powinno się zagrać w Remastera. Z kolei jeśli chce się zagrać w Bad Company 1 w oryginale czyli tak jak autor je stworzył w 2014 to można zagrać w oryginał z 2014 lub w tą wersję RE-Dive, gdzie obie oferują te same zadania i te same 3 zakończenia tylko RE-Dive od tej z 2014 roku różni się 64 bitowym silnikiem itd. ( w opisie jest podane jakie są różnice).

Znowu czysty Remaster jak i wersja z 2014 to czysta vanilla czyli oprócz nowej fabuły i zadań nie ma w niej nic - żadnej paczki broni itd. Ale i o tym pomyślałem, więc ukaże się spolszczenie do standardowego Remastera i Edycja Roszerzona (jeszcze myślę nad nazwą) będąca stand-alone'em, który będzie zawierał 64bitowy silnik, STCoP 3.4.3, pogodę CGIM, Absolute Nature i Absolute Structures i Nano-Hud + jak w RE-Dive hybrydę closed captions i lektora i poprawione ikony ekwipunku bo autorom/autorowi Re-Dive nie chciało się nawet ikonek w ekwipunku ogarnąć, żeby się porządnie wyświetlały :P Do wersji z 2014 też wstawię spolszczenie, ale do niej już nie będę się w dodatki bawił, żeby była takim stricte vanilla modem.

Na zachętę kilka fotek ;) 

Spoiler

ss_szczepan_07-04-22_15-36-32_(pripyat).jpg

ss_szczepan_07-04-22_15-41-51_(pripyat).jpg

ss_szczepan_07-04-22_15-43-32_(pripyat).jpg

ss_szczepan_07-05-22_13-26-20_(pripyat).jpg

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Agrael zmienił(a) tytuł na Złe Towarzystwo/Bad Company: 2.0 Final RE-dive
  • Agrael przestał(a) promować temat
  • Meta zmienił(a) tytuł na Złe Towarzystwo/Bad Company: Final RE-dive 2.0

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.