Jump to content

Wyczerpane tele do MM


Recommended Posts

Powróciłem do gry z Źródło i spotkała mnie niespodzianka, jakiej nie miałem we wszystkich poprzednich grach. Teleport do MM tak w Rudym Lesie koło wyciągowej, jak i ten na Przedmieściu sygnalizują wyczerpanie. A muszę tam wleźć, aby przeprowadzić Szucharta.

@Anton Gorodecki @DaarMoo @wariat  Czy w czasie waszych gier znaleźliście jeszcze jakiś inny teleport do MM.

I jeszcze zastanawia mnie to, że gdy na innych Duplikatów mod dawał wskazówkę gdzie są, to na Szucharta mi się nie przytrafiło. Ani po likwidacji Ducha na Dziczy, ani trójcy Lokich na Wysypisku. Były tylko czerwone potwierdzenia likwidacji i Sidor się cieszył. A wy mieliście taką? Wideo poradnikowcy też takich podpowiedzi nie mieli, a poszli do Podzonia tylko po wskazówkach oglądających. No i Szuchart w Podzoniu jest jedynym nie agresywnym Duplikatem, więc nic nie wskazuje na konieczność zabicia go. Może niepotrzebnie to robię, bo patrząc na rozmowę z turystami na Topielach, tak w Odmiennych Światech, jak i w Źródle, to on powinien tam iść i ich przeprowadzać.

Ale nie rezygnuję. Zobaczę, czy bez Szucharta na MZ2 Dziadek Leśnik zaskoczy z dialogiem. Tylko najpierw muszę jeszcze wpaść z wizytą do Warlabu i wyłączyć MZ2 . Czeka mnie małe kółeczko, aby dotrzeć na Generatory.

Link to comment
Share on other sites

11 godzin temu, kondotier napisał:

Czy w czasie waszych gier znaleźliście jeszcze jakiś inny teleport do MM.

Jest teleport do MM w zakładzie Rostok. Skorzystaj z teleportu w hangarze na Wysypisku, wylądujesz w Rostoku, tam nieopodal miejsca wylądowania w tunelach jest teleport do MM. 

Zrobiłem zrzuty. Teleport nie jest w żaden sposób oznaczony. 

Spoiler

ss_tracer_12-17-21_23-15-37_(zavod_rostok).thumb.jpg.02305ede20983f024ca4bc465600b4f3.jpgss_tracer_12-17-21_23-13-20_(zavod_rostok).thumb.jpg.0dfbd7702c8604244a715c2947237af8.jpgss_tracer_12-17-21_23-13-34_(zavod_rostok).thumb.jpg.bfd84fa4ae915915e484502dc2dabbb6.jpg

 

  • Za szczególną pomoc 1
Link to comment
Share on other sites

13 godzin temu, kondotier napisał:

Czy w czasie waszych gier znaleźliście jeszcze jakiś inny teleport do MM.

W czasie pierwszej wyprawy do Źródła (przyznaje się bez bicia:blush:) nie odkryłem wspomnianego wyżej teleportu, dlatego musiałem skorzystać ze ścieżki Szpital => Placówka => Martwe Miasto.

13 godzin temu, kondotier napisał:

gdy na innych Duplikatów mod dawał wskazówkę gdzie są, to na Szucharta mi się nie przytrafiło.

Po likwidacji replikantów Luki na Wysypisku dostałem wiadomość o lokalizacji sobowtóra Szucharta. Owe "podziemie" to oczywiście znajdujące się pod Lasem Zapomnienia Podzonie.

wAmyZ93.jpg

  • Za szczególną pomoc 1
Link to comment
Share on other sites

@wariat @Anton Gorodecki  :018:

Podczas gry, w tej czerwonej poświacie musiałem nie zauważyć tego komunikatu o Szurarcie. Zadowolony z udanej likwidacji Duplikatów Luki, nie popatrzyłem do PDA. Sprawdziłem z zapisu i faktycznie info jest. Może to i dobrze, że nie zwróciłem uwagi, bo mój problem będzie teraz wskazówką dla przyszłych grających, aby po każdej likwidacji grupy Duplikatów, patrzeć w PDA

ss_fred_12-18-21_11-49-49_(garbage).jpg

A do MM wybiorę drogę z hangaru na Wysypisku, bo wejście na Placówkę bez Szucharta i wojna z monolitowcami niezbyt mi się widzi, choć znam sztuczkę z uciszeniem głośnika na wieżyczce. A wiedząc o tym tele w podziemiach Rostoka, mogę też pójść z MW, przez ATP do Rostoka. ATP mam oczyszczone z dziczyzny i psiarni, to nie powinno być problemu.

A podpowiedź o teleporcie od @wariat jest nieoceniona. Zablokowanie teleportów naziemnych do MM przed ukończeniem na tej lokacji zadań scenariuszowych i nie oznakowanie tele w Rostoku, to kolejna złośliwość od autora moda. A coś mi świta, że w Odmiennych Światach na odnalezienie tego teleportu było zadanie. Ale po takim czasie od ich ukończenia, trudno spamiętać te wszystkie "tajne" teleporty.

@wariat Znalazłeś teleport, to Twoje prawo dopisać informację o nim i dać zrzuty, to tematu o ukrytych teleportach.

  • Dodatnia 1
Link to comment
Share on other sites

@kondotier  O tym aby do Rostoka przejść z Wysypiska wspomniałem nie bez powodu. Niedawno też likwidowałem duplikatów i po drodze do Rostoka odkryłem, że teleport Jantar - Rostok jest całkowicie wyczerpany, a wcześniej skorzystałem z niego tylko raz. Myślę, że to zamierzone, że te teleporty padają właśnie wtedy, gdy potrzebujemy dostać się do MM. A teraz przez Szucharta już nie wiem który raz znowu zacząłem od nowa.

A info o teleporcie dodam do odpowiedniego tematu, ale jak narobię więcej screenów z przydatnymi teleportami, bo tych jest naprawdę sporo. 

 

  • Dzięki ! 1
Link to comment
Share on other sites

Mam też taką ciekawą rzecz. Rozliczyłem się już z Fejkiem z PDA i dał mi info o Nocnej Serenadzie w Martwym Barze. Podczas innego zadania przechodziłem przez niego tuż przed północą i postanowiłem zadanie zaliczyć. Ale niestety, nie dało się. Będę musiał więc wrócić tu jeszcze raz, ale dopiero po spotkaniu się z oboma Kreślarzami.

Całego moda od nowa? Anton zrobił fixa na jego nieobecność w MM.

Ja chciałem się uchytrzyć i po otrzymaniu zadania od Dziadka na likwidację Duplikatów, najpierw polazłem do Podzonia, aby z niego od razu znaleźć się w lesie. Ale "to se ne da". Nie było go tam. Czyli info z Wysypiska jest konieczne.

Ale wspólnie rozgryziemy również i takie niuanse. Kolejni gracze może nie będą mieli spacerku po parku, ale będzie im łatwiej omijać pułapki moda.

I jeszcze takie info. Aby Dziadek na MW2 miał dialog o Duplikatach, musimy mieć pomarańczwy kombinezon, grawigana i conajmniej po 10 granatów oświetlających i artów Błyskawica. Bez tego Dziadek nie ma dialogu. Reszta nieistotna.

Link to comment
Share on other sites

PODBICIE. @wariat @DaarMoo @Anton Gorodecki

Teleporty z Wysypiska i z Rostoka zaniosły do MM. Tu miałem świeży spawn pijawek, na dodatek przemieńców i kilka nagłych śmierci. Ale w końcu Szuchart wlazł na placówkę, a na niej problemu nie było. Nie było też na MZ2. Poszedłem do warlabu i znów dały mi popalić pijawki przemieńce spawnujące się dosłownie na plecach. Piszę o tym dlatego, że w ten sposób mod "uśmiercił" mi arty i po wyprowadzeniu enpeców i Doktora z MZ2, jestem bez nich.

I tu mam pytanie. Poszliście za Dziadkiem do teleportu i znaleźliście się na Lokacji Źródło, czy zostaliście i uciekliście przed patrolem czasu. Do tej pory zawsze szedłem za Dziadkiem, a teraz spróbowałbym powojować. Może byłoby jakieś nowe doświadczenie. Pytam, bo zapomniałem czy patrol da się zlikwidować. Było takie coś poprzednio na Jupiterze, ale wyleciało mi z głowy. Więc nie wiem, czy jest sens się nimi boksować. Bo na Źródle przychodzi kilka bardzo cennych informacji o Krzywej Sośnie i Sali Przemian.

I drugie pytanie. Dotyczy pierwszego info od góry. Pamiętam, że przebijaka trzeba użyć w rurze z teleportem do Doliny Szeptów, ale którego?

ss_fred_12-18-21_17-45-41_(red).jpg

Korzystaliście z tej możliwości? Bo bez artów na udźwig nie mam się tam po co wybierać.

A pytam, bo w tej grze dostaję takie rozwiązania których nie miałem w poprzednich grach. One były powtarzalne, a ta nie i na dodatek robi mi takie numery jak ten z teleportami.

Link to comment
Share on other sites

@wariat  Jak masz możliwość, to zrób zrzut tego info o tele Jantar -> Rostok. To błąd, bo tele jest na Dzicz.   Podrzuć zrzut @Szczepan9205 Wykryłem, że jest błąd w spolszczeniu i Rostokiem też jest nazywana Dzicz. Wprowadza to w błąd np. przy szukaniu duplikata Ducha. Jest na Dziczy, a info kieruje do Rostoka.

Daję zrzut, pokazujący ten błąd z Duchem i Rostokiem. Kursor pokazuje jeden, a pod nim jest druga info naprowadzająca, też z błędem.

ss_fred_12-16-21_18-27-14_(l05_bar).jpg

Daję to tu dlatego, aby ci co zagrają w moda przed patchem do spolszczenia, nie mieli problemów z szukaniem duplikata Ducha.

Link to comment
Share on other sites

PODBICIE

Sprawdziłem, co się dzieje gdy nie wejdziemy w teleport za Dziadkiem-Leśnikiem. Wtedy zaczyna się jatka, a chyba jest też niedoróbka w modzie, albo celowe utrudnienie przez ERa. Jest to niekończący się desant chińskiego Patrolu Czasu, który spada nie ze śmigłowca, a prosto z nieba. Nawet wtedy gdy śmigłowiec strącimy. Tele do Limanska zostaje zablokowane, a Patrol desantuje się do samego końca lokacji gdy przechodzimy na lokację Strażników mapy. Ale tam nie dostajemy info o naszych osiągnięciach w modzie. Dostajemy go jednak gdy za Dziadkiem-Leśnikiem wejdziemy w teleport i wylądujemy na lokacji Źródło. Tak wyglądają informacje u mnie.

ss_fred_12-18-21_17-54-09_(new_way).jpg

Tyle tylko, że dotarcie do Kreślarza, a tylko to mi pozostało zrobić ( później oczywiście będą podróże z jego zadań ) mam pozamykane nieaktywnymi teleportami, wymagającymi innych zdarzeń. Z krzywej sosny jeszcze nie próbowałem, trzeba będzie więc ją sprawdzić, bo z powyższej informacji wynika, że się napełniła w 100%. Oby to była prawda.

DODANO.

I była prawda. Dotarłem na Sine Pola, wlazłem na Krzywą Sosnę...

ss_fred_12-20-21_16-39-28_(escape_enhanced_mix).jpg  ss_fred_12-20-21_16-41-00_(escape_enhanced_mix).jpg

... i znalazłem się na Ukrytej Drodze.

ss_fred_12-20-21_16-42-15_(hiding_road).jpg

Teraz tylko szukać drogi na CEA. Czyli czeka jatka za jatką i walka o przetrwanie. Ukradł mi mod Galenitowego Skoczka.

Powtórzyłem grę, zostawiając go, to przez moda zostałem ukarany brakiem dialogu z Kreślarzem po zniszczeniu "żywych" i brakiem bardzo bogatej nagrody. Tak jakby pamiętał, że już ją dawał. Zapisy zachowane, mam teraz wybór. Gra ze skoczkiem, czy bez. A dwa zapasowe w schowku leżą, tyle że inne.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity