Jump to content

Noc przed Bożym Narodzeniem 5


Guest Diegtiariow

Recommended Posts

Guest Diegtiariow

noch_pered_5-cover.jpg

Nazwa: Ночь Перед Рождеством 5:
Twórca: Сэр Макс & Человек TAPOchek, Настя Рэп
Platforma: Cień Czarnobyla 1.0004, dynamiczne oświetlenie
Data premiery: 06.01.2022r.

 

OPIS:

Spoiler

Rozpoczynamy naszą przygodę. Przed nami, drogi graczu, ścieżka znanego Miszy. Zona pełna niebezpieczeństw, śnieżyc, wychłodzone puste pięciopiętrowe budynki i warsztaty przedsiębiorstw przemysłowych, żywa choinka na placu przed Pałacem Kultury Energetik w zamarzniętej, ale żywej Prypeci.

Pozostaje tylko przejść. Nie ma drogi powrotnej.

 

Zmiany:

Spoiler
  • Mod nie działa na statycznym oświetleniu z powodu zmienionych lokacji.
  • GG może umrzeć od wyziębienia. Bez pancerza nie da się przeżyć.
  • Zmienione modele i konfigi broni, prawozamkowe modele;
  • Zoptymalizowane pod zimę shadery;
  • Realistyczne dźwięki środowiska;
  • Dźwięki fabularne;
  • Do gry wprowadzono temperaturę, GG może zamarznąć;
  • Specjalne autorskie aranżacje noworocznych melodii i piosenek;
  • I wiele więcej...

 

Podziękowania:

Spoiler
  • AMK mod 1.4.1 - AMK-Team;
  • Sound Remake - MulleR i Mongol;
  • AI pack - xStream;
  • Winter Zone - Valeras98;
  • ПСЕВДО-S.T.A.L.K.E.R.
  • lafugix
  • Aaz
  • Павел Старкошевский
  • Карнавальная Ночь
  • Холодная кровь
  • Daria Semikina
  • Vladimir Gladkih
  • Autumn Aurora
  • Monnoroch
  • Rulix aka Bak
  • MacroN
  • Nature_Winter
  • Customization pack

 

  • Autumn Aurora
  • Eiro Nareth
  • L@r1ng1t$
  • King Friday
  • Cold Zone
  • HotMelody

 

 

SCREENY:

Spoiler

AM-JKLVhYceiVqqtNfvQzIqvsQpnJZdmSwKp9eMrAM-JKLWhXIGwa9COIebuE-xKKp44QUXzq-IgfippAM-JKLWG43kSjc0nKsaVrDhESvdJaD1CCkXa9qvWAM-JKLU4rJ0o_HTFYHGFT8rQPcIbZWGukqB2i-oKAM-JKLUsGLzAhtqaqgD1Pp41Nuk-EuNsGdf8SExOAM-JKLUvnmW4xT0bqiuRYh7tg-p0E4bPFf9wwIrr

 

WIDEO:

Spoiler

 

 

LINK DO POBRANIA:

 

TRUDNOŚCI PODCZAS PRZECHODZENIA (UWAGA, SPOILERY):

Spoiler

1. Częściej zapisujcie grę. Na wszelki wypadek.

2. W trakcie strzelaniny - nie ma potrzeby pokonywania napastników, są nieśmiertelni. Trzeba przeżyć atak, potem fabuła będzie się toczyć dalej.

3. Jeśli po włączeniu włącznika światła nie pojawił się dialog z Dimą, wszystko jest w porządku. Trzeba po prostu wyłączyć włącznik, od razu nie odchodząc od niegoН. P.S. Twórcy poprawią.

4. Jeśli trzeba wyłączyć muzykę - z Dziadkiem Mrozem będzie odpowiedni dialog na początku gry. Wyłączy się muzyka w odbiornikach, fabularno-sytuacyjna i inne powody do obaw o prawa autorskie, a także muzyka w końcowym wideo (bo tylko tam kompozycja jest w oryginalnym wykonaniu).

 

ŹRÓDŁO:

AP-PRO.RU

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
2 godziny temu, tom3kb napisał:

@bacenty no już miałeś dane tam to sobie pobierz i zostaw gdzieś.

Nie jestem debilem, tak zrobiłem, wstawiłem je do moda i ruszył, stąd wiem, że gra wymaga plików o takich samych nazwach.

Ale nie wiem, czy w różnych modach są to te same pliki, bo w [Końcu Świata] hipki fungowały, a tu nie do końca jest różowo, bo zadania wyglądają tak:

ss_baca_02-14-22_11-41-57_(l11_pripyat).thumb.jpg.a6b3291178fd7a8ee51efd3e6ac8c9f2.jpg

Znaczy, nie wiem, czy te pliki mają coś wspólnego z opisami zadań, ale to ciekawa koincydencja. Znowu - mam (jeszcze) te parę szarych komórek, więc mogę się domyślić większości zadań, ale np: na Radarze było 5 podpunktów i za cholerę nie wiedziałem, co mam zrobić. Zadanie mi się zaliczyło, nadal nie wiem, jak, ale zaliczyło. Obawiam się tylko, że w pewnym momencie utknę i nie ruszę dalej, bo "się samo " nie zrobi...

Jeżeli to nie w/w pliki odpowiadają za zadania, czy też ich nazwy w PDA, to proszę o pomoc w rozszyfrowaniu tego, co pojawia się w zakładce [Задания]. Oczywiście nie chodzi mi o to, żeby ktoś mi napisał, co to były za zadania, te na screenie, tylko - jak zrobić, żeby nowe pojawiały się już dobrze opisane.

Żeby było zabawniej - powyższy opis dotyczy chyba tylko zadań z głównego wątku, bo poboczne widać normalnie:

ss_baca_02-14-22_12-12-10_(l11_pripyat).thumb.jpg.e72c3570ae13c9c24fd759d348649161.jpg

Ma ktoś jakiś sensowny pomysł?

Link to comment
Share on other sites

@bacenty Jedynym logicznym rozwiązaniem jest przetłumaczenie moda, jeśli go stawiasz na naszej podstawce.

Drugie wyjście, to postawić go na rus podstawce, wtedy mod te braki weźmie z niej.

Ale trochę dla mnie jest dziwnym, że zadania z moda są "nieobecne". Wygląda to tak, jakby to co pobrałeś było niekompletne. W moda się nie bawiłem, to mogę tylko pogdybać.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.