Skocz do zawartości

Noc przed Bożym Narodzeniem 5


Gość Diegtiariow

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Diegtiariow

noch_pered_5-cover.jpg

Nazwa: Ночь Перед Рождеством 5:
Twórca: Сэр Макс & Человек TAPOchek, Настя Рэп
Platforma: Cień Czarnobyla 1.0004, dynamiczne oświetlenie
Data premiery: 06.01.2022r.

 

OPIS:

Spoiler

Rozpoczynamy naszą przygodę. Przed nami, drogi graczu, ścieżka znanego Miszy. Zona pełna niebezpieczeństw, śnieżyc, wychłodzone puste pięciopiętrowe budynki i warsztaty przedsiębiorstw przemysłowych, żywa choinka na placu przed Pałacem Kultury Energetik w zamarzniętej, ale żywej Prypeci.

Pozostaje tylko przejść. Nie ma drogi powrotnej.

 

Zmiany:

Spoiler
  • Mod nie działa na statycznym oświetleniu z powodu zmienionych lokacji.
  • GG może umrzeć od wyziębienia. Bez pancerza nie da się przeżyć.
  • Zmienione modele i konfigi broni, prawozamkowe modele;
  • Zoptymalizowane pod zimę shadery;
  • Realistyczne dźwięki środowiska;
  • Dźwięki fabularne;
  • Do gry wprowadzono temperaturę, GG może zamarznąć;
  • Specjalne autorskie aranżacje noworocznych melodii i piosenek;
  • I wiele więcej...

 

Podziękowania:

Spoiler
  • AMK mod 1.4.1 - AMK-Team;
  • Sound Remake - MulleR i Mongol;
  • AI pack - xStream;
  • Winter Zone - Valeras98;
  • ПСЕВДО-S.T.A.L.K.E.R.
  • lafugix
  • Aaz
  • Павел Старкошевский
  • Карнавальная Ночь
  • Холодная кровь
  • Daria Semikina
  • Vladimir Gladkih
  • Autumn Aurora
  • Monnoroch
  • Rulix aka Bak
  • MacroN
  • Nature_Winter
  • Customization pack

 

  • Autumn Aurora
  • Eiro Nareth
  • L@r1ng1t$
  • King Friday
  • Cold Zone
  • HotMelody

 

 

SCREENY:

Spoiler

AM-JKLVhYceiVqqtNfvQzIqvsQpnJZdmSwKp9eMrAM-JKLWhXIGwa9COIebuE-xKKp44QUXzq-IgfippAM-JKLWG43kSjc0nKsaVrDhESvdJaD1CCkXa9qvWAM-JKLU4rJ0o_HTFYHGFT8rQPcIbZWGukqB2i-oKAM-JKLUsGLzAhtqaqgD1Pp41Nuk-EuNsGdf8SExOAM-JKLUvnmW4xT0bqiuRYh7tg-p0E4bPFf9wwIrr

 

WIDEO:

Spoiler

 

 

LINK DO POBRANIA:

 

TRUDNOŚCI PODCZAS PRZECHODZENIA (UWAGA, SPOILERY):

Spoiler

1. Częściej zapisujcie grę. Na wszelki wypadek.

2. W trakcie strzelaniny - nie ma potrzeby pokonywania napastników, są nieśmiertelni. Trzeba przeżyć atak, potem fabuła będzie się toczyć dalej.

3. Jeśli po włączeniu włącznika światła nie pojawił się dialog z Dimą, wszystko jest w porządku. Trzeba po prostu wyłączyć włącznik, od razu nie odchodząc od niegoН. P.S. Twórcy poprawią.

4. Jeśli trzeba wyłączyć muzykę - z Dziadkiem Mrozem będzie odpowiedni dialog na początku gry. Wyłączy się muzyka w odbiornikach, fabularno-sytuacyjna i inne powody do obaw o prawa autorskie, a także muzyka w końcowym wideo (bo tylko tam kompozycja jest w oryginalnym wykonaniu).

 

ŹRÓDŁO:

AP-PRO.RU

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
2 godziny temu, tom3kb napisał:

@bacenty no już miałeś dane tam to sobie pobierz i zostaw gdzieś.

Nie jestem debilem, tak zrobiłem, wstawiłem je do moda i ruszył, stąd wiem, że gra wymaga plików o takich samych nazwach.

Ale nie wiem, czy w różnych modach są to te same pliki, bo w [Końcu Świata] hipki fungowały, a tu nie do końca jest różowo, bo zadania wyglądają tak:

ss_baca_02-14-22_11-41-57_(l11_pripyat).thumb.jpg.a6b3291178fd7a8ee51efd3e6ac8c9f2.jpg

Znaczy, nie wiem, czy te pliki mają coś wspólnego z opisami zadań, ale to ciekawa koincydencja. Znowu - mam (jeszcze) te parę szarych komórek, więc mogę się domyślić większości zadań, ale np: na Radarze było 5 podpunktów i za cholerę nie wiedziałem, co mam zrobić. Zadanie mi się zaliczyło, nadal nie wiem, jak, ale zaliczyło. Obawiam się tylko, że w pewnym momencie utknę i nie ruszę dalej, bo "się samo " nie zrobi...

Jeżeli to nie w/w pliki odpowiadają za zadania, czy też ich nazwy w PDA, to proszę o pomoc w rozszyfrowaniu tego, co pojawia się w zakładce [Задания]. Oczywiście nie chodzi mi o to, żeby ktoś mi napisał, co to były za zadania, te na screenie, tylko - jak zrobić, żeby nowe pojawiały się już dobrze opisane.

Żeby było zabawniej - powyższy opis dotyczy chyba tylko zadań z głównego wątku, bo poboczne widać normalnie:

ss_baca_02-14-22_12-12-10_(l11_pripyat).thumb.jpg.e72c3570ae13c9c24fd759d348649161.jpg

Ma ktoś jakiś sensowny pomysł?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@bacenty Jedynym logicznym rozwiązaniem jest przetłumaczenie moda, jeśli go stawiasz na naszej podstawce.

Drugie wyjście, to postawić go na rus podstawce, wtedy mod te braki weźmie z niej.

Ale trochę dla mnie jest dziwnym, że zadania z moda są "nieobecne". Wygląda to tak, jakby to co pobrałeś było niekompletne. W moda się nie bawiłem, to mogę tylko pogdybać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.