Skocz do zawartości

Oblivion Lost Remake 2.5


korn06

Rekomendowane odpowiedzi

Ja próbowałem tam wejść 3 krotnie (bo atualnie po raz trzeci już gram w tego za*ebistego moda swoją drogą szkoda wielka ze twórcy Lost Alpha nie odtworzyli tej fabuły bo jest znacznie ciekawsza). Jednak nigdy mi się to nie udało bo zawsze ginąłem od tych przeźroczystych parszywych pnączy mimo że leży tam w rogu ciało,które zapewne zawiera coś ciekawego albo ważnego.Te rośliny na podłodze można rozwalić (potem pojawia się też na bagnach,gdzie będą utrudniać dostęp do chaty w której jest zadanie fabularne) strzałem lub granatem.(aha w tym budynku jest ukryta jedna z 7 częsci dokumentów..także jej nie przegap)

Jeśli chodzi o add-ony do broni to jest to efekt zamierzony przez twórców,z tego co się orientuję,tak też było w kilku buildach,jednak pewności nie mam bo mogłem coś popierdzielić.Chociaż nawet jeśli to usterka,to mi bardzo odpowiada takie rozwiazanie,bo LR-300 o wiele lepiej wygląda z celownikiem pso-1 niż tym drugim,jednak to z pewnością celowe działanie twórców,przecież w założeniu mod przywrócić ma wszystkie ficzery buildów oraz tego co ekipa GSC wycięła jeszcze w procesie planowania,dzięki temu każda broń praktycznie posiada add-ony.

Osobiście czekam na wersję 3.0,która ma przywrócić jeszcze 3 mutanty ,które znajdowały sie tylko na concept-artach (min latajacy mutant oraz phantasm i jeszcze jakiś ale nie pamietam nazwy) oraz nigdy nie ukonczoną przez GSC lokacje "Level12" a takze spore dopełnienie fabularne.

Edytowane przez FeRu
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do tego trupa w rogu, można się dostać. Już nie pamiętam co miał, ale było warto. Rzeczy bardzo przydatne na tym etapie gry.

Mając pancerz lub kombinezon naukowców ( nie pamiętam ) i kilka apteczek, stojąc przy schodach,  biegiem do ściany i tej zielonej wersalki pod ścianą, tak aby się znaleźć tuż za nią. Tu podleczenie (zapis) i blisko ściany do narożnika. Chyba już nie ma parzydeł. A jak są, to bieg. Przy trupku i w tamtej części pomieszczenia już jest bezpiecznie.

Patrząc na wstawionego screena, stań za tymi skrzynkami, na tej smudze światła, jak najbliżej parzydeł i stamtąd start. Biegniesz oczywiście pomiędzy parzydłami.

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za pomoc FeRu i kondotier. Z tym pomieszczeniem to sobie póki co dam spokój, bo niestety sprzedałem kombinezon naukowców Żabie (a drugiego pewnie szybko nie zdobędę).

Jeszcze jedno szybkie pytanko - dotarłem do Baru i nie mogę nigdzie znaleźć jakiegoś schowka na swoje graty. W knajpie na jednym stole niby leży plecak, ale nie można go użyć (element dekoracji?). U sprzedawców żadnych plecaków nie widziałem. Skrzynek czy jakiś pojemników, które można otwierać/zamykać też nigdzie nie spotkałem. Będę wdzięczny jeśli ktoś da mi namiary na jakiś schowek (najlepiej w Barze ale jak nie ma to gdzieś w pobliżu może).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostaneisz dom ze schowkiem od barmana po wykonaniu zadania na pijawke w Rostoku. Takze troszke cierpliwości.Póki nie dostaniesz tego domu graty mozesz zostawić w którejś chałupie w barze wyrzuć na podłoge i tyle....Przynajmniej ja tak robiłem i nic złego z gratami mi się nie stało.
Jeszcze mam pytanko do ciebie: odnalazłes wszystkie teczki z dokumentami na tym etapie? (2 agroprom,1 wysypisko i dodatkowa na wysypisku ktora oddajesz barmanowi)

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja znajdowałem ustronne miejsce w jakims budynku i wyrzucałem rzeczy a potem po nie wracałem i nic nie brakowało,chyab że znajdzie je jakiś npc to ci je zapierdzieli :D..a co do tych dokumentow to masz wszystkie,a pytałem bo łatwo je przegapić a potem musiałbys wracać kilka lokacji po te 1 brakujące mimo ze możesz mieć już 7,bo teczka z info o monolicie także jest tego samego czerwonego koloru i się raz złapałem na tym przechodząc moda po raz pierwszy...że mimo posiadania 7 teczek Dziennikarz się nie odezwał.

Edytowane przez FeRu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lokacje są bez wątpienia najmocniejszą strona gry. Mroczna Dolina na prawdę jest mroczna..nie to co finalna wersja,która nie ma w ogóle charakteru...tutaj nie dosc ze loakcja jest straszna sama w sobie to kapitalny ambient dopełnia wrażenie zaszczucia i strachu, z resztą każda lokacja ma swój indywidualny zestaw ambientu i na kazdej z nich ma się inne odczucia... Lab x18 jest nieporównywalnie bardziej kliamtyczne niż to z Lost Alphy i jest o wiele bardziej rozbudowane....moge tak opisać kazda lokacje ale niepotrzebnie bym tu list napisał :D...Krótko mowiac mapy maja klimat Buildów i to wystarczający argument żeby po tego moda sięgnąć.

Owszem Lost Alpha ma dopieszczone lokacje pod względem wizualnym,ale przez to na niektórych czuć przesyt i ginie gdzieś ten klimat.W OLR każda jedna lokacja jest bardzo klimatyczna i nie przesycona gratami i roślinnoscią.Tylko Radar jeszcze nie jest dokończony ale tam to kilka kosmetycznych zmian przy wyjsciach z mapy i będzie elegancko.

Własnie po raz trzeci skończyłem moda :D.JEdyne czego mi brakuje to freeplay po przejsciu fabuły,...aż chciałoby się pobyć dłuzej na generatorach czy zwiedzić każdy zakamarek Prypeci,która jest tutaj ogromna.

 

 

Edytowane przez FeRu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak już trzy razy przeszedłeś tego moda, to pozwolę sobie Cię nieco bardziej wykorzystać;) Cichy w swoim poradniku napisał, że jest jakiś mały problem z zadaniem na odnalezienie strzelby dla Łowcy.

Teraz ruszamy do Doliny Mroku, ale najpierw po "gnata" Łowcy  ;). Z tym gnatem to się jednak wstrzymałem. Na Rostoku jest ranny i 3 trupy z PDA - dialogu na razie brak z  żyjącym - może po coś tam jest  ;). Później tam zajrzę.

 

Czy możesz to potwierdzić? Tzn. czy lepiej tam iść dopiero po powrocie z Doliny Mroku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poradnik Cichego był robiony dla wersji moda 1.0.która miała pełno bugów. No jesli chodzi o mnie to nie miałem problemu z tym zadaniem,niezależnie w jakiej kolejnosci bym go zrobił jendak najlepiej go zrobic wszystko za 1 zamachem typu: ubicie pijawki w Rostoku razem z dokumentami i tym karabinem dla łowcy. W kazdym razie nie pojawiaja się błedy w zaliczaniu zadań,no chyba że kwestowa postać padnie od mutanta albo się zatnie.

 

EDIT: Na ap-pro.ru pojawił się artykuł odnośnie statusu modów w produkcji i jest takze spora wzmianka o ORL 3.0 a takze 3 screeny.Z tego co udało mi się wyczytać przez translator i rozszyfrować osobiście zapowiada się wszystko mega kozacko min:wszystkie tekstury przerobione na wysoką jakość,nowy level o wielkości Pripyatu,wszystkie koncepcje usuniete z gry (a takze te ktore były tylko w planach) przez GSC,liczne zmiany i dopieszczenia lokacji i wle wiele więcej...Szkoda tylko że nie podali przyblizonej daty premiery ale myślę że przed 2016 raczej nie zagramy:

Tutaj link do artykułu: http://ap-pro.ru/publ/itogi_nedeli/itogi_nedeli_vypusk_200/16-1-0-580

Edytowane przez FeRu
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK, to w takim razie nie będę już zaglądał do tego poradnika. Ale mam kolejne pytanie - czy warto (trzeba?) zbierać te różne promieniujące odłamki i inny złom? Przydaje się to na coś?

 

A jeszcze wracając do wcześniejszych moich pytań. Kwestię schowka (tzn. jego braku) w Barze rozwiązałem w bardzo prosty sposób. Po prostu kupiłem sobie u Barmana Zaporożca:) Nie sprawdzałem nawet czy ten stary rzęch jeździ, ale na trzymanie gratów jest w sam raz (tani jak barszcz, no i jest blisko knajpy).

A odnośnie tego trupa na Agropromie - filmik poniżej pokazuje jak się do niego dostać. Ale szczerze powiedziawszy to nie wiem czy te ceregiele są warte zachodu (żeby zobaczyć fanty przewinąć na ok. 5:40).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja do tego trupa doskoczyłem z dachu do okna :3.

O Spider-man j3bany :D JA zacżałem grać po raz czwarty :) i w końcu mi się udało dostać do tego trupa.Fakt faktem ze troche się poraniłem tymi pnączami i zuzyłem 2 apteczki ale udało mi się dostać.Było nawet warto się męczyć, ten RPK74 na tym etapie gry nieco ułatwia sprawę z pojedynkami.Jesli chodzi o promieniujace sruby itp to zbierałem zawsze wszystko bo do transmutatora są przydatne...ale kilka sztuk wystarczy.także nie trzeba nosic ze soba po 30 sztuk kazdego artu.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK, to będe teraz już zbierał ten złom bo początkowo go zostawiałem. A mam jeszcze dwa pytania odnośnie X18:

1. Nie mogę znaleźć kodu do jednych drzwi. Czy tak ma być, czy po prostu słabo szukam?

2. Niby uwolniłem Denisa, ale nie wiedzieć czemu koleś się nie rusza z miejsca (a mówi, że spotkam go później w Barze). Trzeba mu jakoś pomóc wydostać się z labu, czy sam da sobie radę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kod do drzwi dostaneisz od doktora na Jantarze przy zadaniu na 2 prototypy  psi-ochrony(plus jeszcze ten ART,czyli artefakt grawitacyjny.bedziesz go mógł znaleść w MedPribor(agroprom) w zadaniu od Czystego Nieba lub odkupić/zamienic za mocny art grawitacyjny bodajże, od tego samego zombiaka,ktory bedzie w tym swoim sanktuarium i ta grawi strzelba takze do tego zadania jest potrzebna) i juz ci mowie ze po wyjsciu drugi raz z x18 bandyci cie złapia i zamkną, takze nie noś wiele gratow ze sobą jak tam pojdziesz drugi raz bo moze sie zdazyć ze coś sie zablokuje w teksturze i przepadnie,  a wisiorek to dla profesorka w jantarze który przesiaduje z lewej obok bunkra(ten wisiorek jest mega ważny bo bez tego nie wejdziesz w ogóle do bunkra).

Aha jeszcze tam w labie zbieraj wszystkie graty jakie się nawiną..kamera monitorująca,laptop i jakies inne urządzenia,które się tam walają,bo doktorek z jantaru dobrze za nie zapłaci.

Jeśli chodzi o Denisa to mi takze przez całą misje stał jak słup,jednak za drugim przyjsciem do lab już go nie było,takze wystarczy go uwolnić i pogadać zeby zaliczyło zadanie. Pozniej nie widziałem go w barze,takze albo go nie ma albo potem jest gdzieś na terenie Baru.

To  tyle póki co i sorry ze tak chaotycznie ale juz zmęczony jestem,takze mam nadzieje że zrozumiałes co napisalem :) Jeśli będziesz miał jeszcze problem to wal śmiało

Edytowane przez FeRu
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejny plusik dla Ciebie FeRu:) Wielkie dzięki za odpowiedzi na moje pytania. A tak swoją drogą to nie dziwię się, że zacząłeś grać po raz czwarty w tego moda. Jak dla mnie jest po prostu zajebisty. X18 tutaj to mistrzostwo świata. I ten motyw ze Staruchem - super sprawa. W pierwszej chwili to go puknąłem, bo zwyczajnie spanikowałem. Ale kapnąłem się, że coś jest nietak, bo mi pomarańczowa kropka zniknęła na mini-mapie. Wczytałem save'a raz jeszcze, schwałem pukawkę... i pokazał się dialog. Aż nie mogłem uwierzyć:) W ogóle cały lab jest zrobiony niesamowicie. Czegoś takiego się nie spodziewałem - aż trudno to słowami opisać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten lab to bez wątpienia najlepsza wersja Lab X18 jaka kiedykolwiek widziałem w modach do S.T.A.L.K.E.R.a.W Lost Alpha Lab x18 jest zrobiony na bazie Warlabu na Generatorach który spotkasz w OLR,tam definitywnie zniszczysz albo dołaczysz do Swiadomości.

No to że gram już 4ty raz to dla mnie nic dziwnego...mam pi3rdolca na punkcie serii STALKER...ShoC i CoP przeszedłem juz pewnie ponad 10 razy :D i pewnie nei raz do nich wrócę w przyszłości, Clear Sky,które grałem tylko 5 razy najmniej mi się podobało. Jednak klimat robi swoje,wciaga jak bagno ta gra seria i tyle....najgorsze jest to że na rynku obecnie nie ma już praktycznie gier które to robią.Ostatnia taką była seria Metro.
Największym atutem OLR jest własnie klimat tego samego S.T.A.L.K.E.R.a,o którym czytałem już w 2002 roku (i wiedziałem że musze w to zagrać)....Mam nadzieję że wersja 3.0 będzie własnie tym obiecanym prawdziwym S.T.A.L.K.E.R.em ,na którego tak wszyscy tyle lat czekali.Dodam jeszcze że obecnie OLR podoba mi się bardziej niż Lost Alpha...moze zmienię zdanie jak wyjdzie wersja Developers Cut takze pozyjemy zobaczymy.

Edytowane przez FeRu
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to ciekawe (i trochę dziwne zarazem) z tym Denisem. Będę musiał to sprawdzić jak wrócę do Baru. Dzięki kondotier za cynę;)

Zapomniałem jeszcze wczoraj (z nadmiaru wrażeń zapewne) o jednym drobnym problemie. Otóż AKM nie posiada opisu w spolszczeniu:

 

28tw0mx.jpg

Czy można to jakoś naprawić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki panowie za szybką pomoc. Faktycznie problem był w opisie Abakana. Fixx15 (zapewne też i wcześniejsze) zmienił opis w pliku "w_abakan.ltx":

description        = enc_weapons1_wpn-akm74m ;enc_weapons1_wpn-abakan

Trzeba więc w pliku "string_table_enc_weapons.xml" zastąpić stary wpis nowym (sekcja "string id=") i mamy problem rozwiązany:)

r77rdw.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do Denisa - jest on w knajpie w Barze po powrocie z X18. Nie ma nick'a zmienionego ale i nic odkrywczego nie mówi (fantów za uratowanie mu dupy też nie daje niestety).

Kolejne moje pytania:

1. Czy budynek szkoły to ten pierwszy po prawej stronie od Wysypiska jak się idzie?

2. Dwie zagadkowe osoby na terenie Baru: Wiedźmin i bodajże Nieznany Mistrz. Nie mam z nimi wiele do gadania na tym etapie gry. Czy później to się zmieni i będą oni mieli jakieś zadania dla mnie?

3. Czy warto (a może trzeba?) wstępować do Powinności? Nie mam póki co takiej opcji, ale tak pytam z ciekawości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.Tak budynek szkoły to ten pierwszy po prawej przy wejsciu od wysypiska tuż obok tego słupa z trupem i anomalią.Tam dostaniesz transmutator od członka Czystego Nieba.

2.Z wiedźminem bedzie poźniej jakis kwest poboczny bo dostaneisz od niego sms zeby się z nim spotkać, jednak nie mogłem go znaleść na terenie baru (albo inaczej...nie chciało mi się szukać),bo prawde powiedziawszy nie jestem typem STALKERA który podchodzi do kazdej postaci i próbuje z nia rozmawiać,można powiedzieć że jako samotnik robię tylko to co trzeba i mało kiedy ponad to,bo jestem fanem fabuły głównej i nie lubię być wytrącany z wątku...No chyba że zadania poboczne akurat są po drodze do zadania z głównego wątku,wtedy je biorę,Tylko w Dying Light robiłem większosc zadan pobocznych bo były ciekawsze niz tego w wątku głównym,a w S.T.A.L.K.E.R.ze spora większość zadan pobocznych jest nudna i niezbyt ciekawa wg mnie oczywscie,w Zewie Prypeci tylko poboczne kwesty były na prawdę dobrze napisane.

3.Nigdy nie wstępowałem do Powinności,ani innych ugrupowań zawsze gram jako samotnik powód: patrz punkt 2 :D.ale wg mnie nie ma to nic do rzeczy czy tam wstąpisz czy nie,ew pare jakichs zadan bedziesz miał wiecej od powinnosci albo i nie, no i będziesz musiał unikać chłopaków z Wolności

 

Edytowane przez FeRu
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.