Skocz do zawartości

Oblivion Lost Remake 2.5


korn06

Rekomendowane odpowiedzi

Dobra objaśniam jak działa animacja chodzenia broni w LA i OLR.

W LA mamy po prostu to zakodowane w xrGame.dll. Jest ona zawsze i wszędzie.

Za to w OLR mamy odwołanie w xrGame.dll do pliku olr_rask.script który odpowiada za sprint noża, lornetki, śruby i granatów, oraz za chodzenie wszystkich broni. Ale jest jeden haczyk, żeby chodzenie działało musi być ono częścią animacji broni tak więc zmiana modeli broni wiąże się z ryzykiem utraty animacji chodzenia, Śruba jest idealnym przykładem: Podczas chodzenia czasami odpala się animacja "zabawy" śrubą (przerzucanie z jednej ręki na drugą) podczas której NIE MA animacji chodzenia, co oznacza że jest ona w pliku ogf broni.. Dużo lepiej to zrobili w LA gdzie nie ma skryptów tylko jest pare linijek w xrGame.dll

Mechanicy skumają o co chodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki @litosns za odpowiedź. Animacja "chodzenia broni" powiadasz. Przechodzę grę drugi raz i jakoś nie zauważyłem problemu z "chodzeniem broni". Może dlatego, że ja używam broni do strzelania i koncentruję się na rozgrywce, a czy podczas chodzenia broń, nóż, granat czy śruba zachowuje się tak czy tak, nie jest dla mnie istotne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

LA i OLR to dwa różne mody. Całkowicie różne scenariuszem i rozwiązaniami gry.

W LA warto zgrać choćby dlatego, bo to mod "mityczny". Trzeba zobaczyć, co z tego mitu wyszło. Pomimo wielu niedopracowań. Ale od czasu gdy w niego grałem, wyszło sporo patchy.

A OLR 2.5 jest modem, znacznie różniącym się od tych które znamy, dającym wiele satysfakcji z gry. I też jest usprawniany na bieżąco. I na pewno wart poświęcenia mu wielu godzin gry.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lol, dopiero na bagnach u jednego ze stalkerów udało mi się kupić latarke. Noktowizor też już działa. No teraz to się da jakoś grać w nocy lub w laboratoriach. :) Wcześniej kontrast i jasność na maksa żeby coś dojrzeć. ;) Na jantarze w bunkrze naukowców są zamknięte drzwi z asystentem profesora, on ma nam dać misję. U mnie gość nie żyje, czy ta misja to sidequest? Może odbicie naukowców od Grzechu? No i ważniejsza sprawa, na bagnach do doktora mam zaprowadzić stalkera, taki zombie. No i ten gościu staje mi zawsze ze 100m od domku doktora pod drzewkiem miďzy dwoma górkami. Pierwsze zadanie od doktora żeby zbadać wyposażenie tego zombie zaliczam bo mam kwestie dialogową. Potem Dok wysyła mnie do Żaby po skrzynkę, jak wracam mam znowu gadac z tym zombie ale nie mam żadnej kwestii dialogowej. Po tej rozmowie Dok ma mi niby dać ostatnie zadanie i powiedzieć coś ważnego ale dupa bo z zombie nie pogadam. Czy to koniec mojej przygody z tym modem bo utknąłem w głównej fabule? Próbuje wczytać starego save ale zombie zawsze utyka.

Edytowane przez tom3kb
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, ja myślałem, że od niego mam się tego dowiedzieć. :) Zaraz przetestuje i napiszę czy wszystko w porządku. @edycja Pomogło, doktorek mówił, że bywalec szedł z miasta i żebym tam szedł się dowiedzieć, a ja sobie dopisałem, że on mi powie ;)

Edytowane przez tom3kb
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Juras48 dzięki za rade, ja po prostu olałem zombiaka i polazłem dalej czekając az się wyjaśni jego kwest.

Po jakims czasie bym dolazł do tego co z nim lub nie ;).

OLR 2.5 zdecydowanie lepsze od LA, stary klimat, bez nacisku na kolorki i chmurki lecz!!!!!!!!!!!!!!!!! ten nieodłączny element stalkera - nerwica natręctw związana z np. jak zdobyć kod dotych drzwi!!!!!! więcej akcji połączonej z zagadkami i tokiem myślenia adekwatnym do toku myślenia w zonie!!!

 

Minus OLR 2.5 - mapa satelitarna!!! ale ma wyjście - trzeba walnąć pacz/fiks do mapy stelitarnej w pda czyli widzenie termiczne i wtedy woda zwana chmurami nie wadzi nikomu.

 

:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już trochę pograłem w tego moda i tak mi się wydaje, że tu mamy taki prawdziwy stalkerski klimat. Zona jest taka pusta i surowa, nie walczymy co chwilę z grupami stalkerów ale za to jest kupa mutantów. Szwendamy się po takich opuszczonych lokacjach. Żaden mod jak dotąd nie budował moim zdaniem takiego klimatu jaki jest w OLR.

Edytowane przez tom3kb
  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ee chyba nie trzeba mieć pomarańczowego kombinezonu. Ja zanim wyłączyłem mózg na jantarze to biegałem trochę w kombinezonie stalkera i psi-promieniowanie zabiło mnie chyba tylko w okolicach przejścia na bagna, do kompleksu z antenami nie podchodziłem to nie wiem. Co do wylotów gdy mamy przy sobie oba psiblokery, art grawitacyjny i tą strzelbę na śruby to nie miałem żadnych wylotów. Gram na fix3. Na bagnach też niby jest psi promieniowanie, które możemy wyłączyć ale ja dość długo chodziłem w pomarańczowym kombinezonie z artami na 105% ochrony od telepatii i mimo napisu o krytycznym poziomie psi promieniowania oraz czerwonych trójkątów nie traciłem życia. Ale ochrona przed telepatią to chyba nie to samo co psi promieniowanie więc nie jestem pewiem czy to był bug czy wszystko ok. W innych miejscach psi potrafiło zabić w 3-5 sekund.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uwielbiam stalkera :) Jak tylko kupiłem egzoszkielet za 40tyś to 30min później w bazie Grzechu znalazłem kolejny całkowicie zniszczony, którego naprawa kosztowała 15 tyś ;) No i najgorsza misja na razie, zestrzel 3 wrony ani się nie przyznam ile kul poszło bo wstyd .

Edytowane przez tom3kb
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tom3kb nie mówi/pisze się wrony tylko rosyjskie skowronki.

 

;)

Aha w laborce w ciemnej dolinie sa dwa sposoby by dostać sie do pigmejów związanych z kwestem dot naszyjnika:

1/ szybko po schodach, ubić burera potem na schodki do paskamery i z niej do kurdupli - zalecany styl strusia pędziwiatra gdyz psi wali ci na korę zabójczo - zgon po ok. 5 - 10 sekundach

2/ w szyb windy, potem po dyszlu i dalej burer pakamera i kurduple.

p.s. nie wyjdziesz z laborkli jqk nie zaliczysz minimum kwestów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.