fixman0 Opublikowano 21 Października 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Października 2021 Przy instalacji moda jest opcja "addons" za co dokładnie ona odpowiada? Są to zmiany graficzne jak rękawiczki itp, czy coś innego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziomkowsky Opublikowano 21 Października 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Października 2021 Jeszcze jedno pytanie. Mogę bez problemu powtarzać zadania cykliczne jeżeli je zawale bo np. skończy mi sie limit czasowy? Chodzi mi głównie o te co mają koniec, np. plecaki dla Powinnościowca przy południowym posterunku albo popsute kałachy dla Pietruchy(?) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberm Opublikowano 21 Października 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Października 2021 Przyznam szczerze - nie wiem , ale chyba nie. Jakby co to jest cheat na zdjęcie czasowości zadań. Wrzucasz w gamedata/scriptscycle_task.script 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fixman0 Opublikowano 21 Października 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Października 2021 Wkleiłem pobrane foldery config i scripts do folderu z grą, dodałem również ułatwienie na dodatkową amunicję i wyświetla mi się czerwony napis developer mode czy nadal nic z tym nie można zrobić żeby zniknęło ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koboldzisko Opublikowano 22 Października 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Października 2021 W dniu 20.10.2021 o 18:43, boberm napisał: Plecaki jako takie i ilośc itemów w nich nie mają w tym przypadku nic do rzeczy. Informacja "od silnika gry" mówi jasno - jakiś przedmiot lub działanie zostało wykonane w "poprzek" scenariusza. Może spawn przedmiotu którego nie powinno byc na tym etapie ? Duza ilość przedmiotów powoduje tylko powolniejsze ładowanie onegoż silnika i czasami widoczne chwilowe "zamrozenia'. Żeby była jasność - mówimy o OP-2.0 - bo to w niej miałem takie efekty - w Barze jak wczytałem grę będąc już między stalkerami, wszyscy stawali w takich dziwnych pozach, i jak nic nie robiłem przez ok 5 min to gra zaskakiwała, ale jak poszedłem z baru, albo nie daj Boże zagadałem do kogoś, to dopiero wtedy wywalało mi czerwone błędy - czyli to było spowodowane obciążeniami silnika z powodu ilości chabaru. Z modyfikacji to miałem tylko gamedatę z tego forum na większy udźwig - nic więcej. Ale to akurat była moja wina, i w pewnym momencie miałem tego dosyć, stwierdziłem, że nie będę się już męczył czekając 5 min żeby ruszyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignachinio Opublikowano 22 Października 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Października 2021 Ale to jest dział o OP 2.1 jest dużo różnic pomiędzy tymi dwoma odsłonami moda. W Opku 2.0 to był standard, że przy słabszych kompach czekało się na wejściu do baru. Komp Ci musiał wszystko załadować. Rozwiązaniem było to aby schowki umieszczać gdzieś indziej np za płotem w stronę ATP. Tam też Ci nikt nie ograbił a Bar się nie bugował. 8 godzin temu, Ziomkowsky napisał: Jeszcze jedno pytanie. Mogę bez problemu powtarzać zadania cykliczne jeżeli je zawale bo np. skończy mi sie limit czasowy? Chodzi mi głównie o te co mają koniec, np. plecaki dla Powinnościowca przy południowym posterunku albo popsute kałachy dla Pietruchy(?) Możesz ale jest jedno ale.. Jedziesz od początku. Czyli może się zdarzyć, że wyłożysz się na jakimś prostym zadaniu a będziesz musiał dostarczyć od nowa coś ciężkiego. Generalnie zasada jest taka, że jak czegoś nie masz to zadania na to nie bierzesz w zbieractwie tylko czekasz. Zapisuj sobie na kartce ewentualnie kto co chce będzie łatwiej. 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wariat Opublikowano 22 Października 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Października 2021 @fixman0 Ten napis to taka nagroda od twórców za nieuczciwą grę... Nie chcesz grać normalnie to damy Ci taki napis żebyś czasem nie zapomniał, że oszukujesz Gdzieś kiedyś była taka poprawka na usunięcie tego napisu ale nie jakoś nie mogę jej znaleźć. Chociaż ja też używałem ułatwień i nie miałem tego napisu, ale moda już nie mam u siebie i nie pamiętam jak to zrobiłem że samo zniknęło. Spróbuj zacząć grę kilka razy, może za którymś zniknie, albo znajdź sobie tą poprawkę. 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignachinio Opublikowano 22 Października 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Października 2021 No też tego nie miałem. Ale grałem w wersję 8.0 najpierw a dopiero potem w 8.2. A to nie chodziło antychita? Dzięki temu to nie znikało? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 22 Października 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Października 2021 @fixman0 w tym poście jest np link do tej wspominanej poprawki na usunięcie napisu Developer Mode. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koboldzisko Opublikowano 22 Października 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Października 2021 49 minut temu, Ignachinio napisał: Ale to jest dział o OP 2.1 jest dużo różnic pomiędzy tymi dwoma odsłonami moda. W Opku 2.0 to był standard, że przy słabszych kompach czekało się na wejściu do baru. Zgadzam się, że to OP 2.1 i jest sporo różnic, po to też zrobili te nowe plecaki Co do słabszego kompa - gram na nim w OP 2.1 na max i nie mam problemów jak przy OP 2.0 grunt że teraz działa i jedziemy dalej - bawimy się Panowie - bawimy się 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignachinio Opublikowano 22 Października 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Października 2021 No właśnie te nowe plecaczki są po to bo ludzie non stop stękali, że coś nie działa. Że nie można grać. Bo wyloty 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fixman0 Opublikowano 22 Października 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Października 2021 A czy grzebanie przy tym napisie developer Mode i usuwanie go jest aby na pewno bezpieczne dla bezproblemowej rozgrywki? Ktoś to sprawdził czy nie powoduje bugów ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wariat Opublikowano 22 Października 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Października 2021 @fixman0 Chyba najlepiej będzie, jeśli sam to sprawdzisz Ja nie przypominam sobie aby ktokolwiek miał z tym problemy, w temacie tez nie znalazłem informacji o żadnych błędach, jakie ta poprawka miałaby powodować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziomkowsky Opublikowano 22 Października 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Października 2021 "Przeszedłem" główny wątek Cienia Czarnobyla, wchodząc w ostatni teleport na CEA2 wywaliło mnie do Prypeci przy diabelskim młynie, zgaduje że kontynuuje przechodzenie teleportów po dachach tylko jak to kontynuować? Mam się dostać na górę młynu? Jeżeli tak to jak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wariat Opublikowano 22 Października 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Października 2021 @Ziomkowsky Wszystko jest w porządku. Skoro przeszedłeś na CEA-2 przez wszystkie teleporty to finalny przenosi właśnie do Centralnej Prypeci. Wykonałeś linię fabularną z podstawki (chyba jeszcze powinieneś otrzymać osiągnięcie) i teraz możesz skupić się na pozostałych zadaniach. Na młyn też jeszcze zdążysz wejść, nie spiesz się 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziomkowsky Opublikowano 22 Października 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Października 2021 (edytowane) A to dziękuje za szybką odpowiedź. Spytałem się bo po teleportowaniu się na Prypeć zauważyłem że kamera była skierowana na górę młynu, zważywszy że po całej lokacji są rozsiane teleporty na dachach myślałem że trzeba kontynuować podróż przez te teleporty. Szukałem przez godzinę jakiegoś teleportu na ziemii żeby zacząć. A i osiągnięcie dostałem od razu wchodząc na CEA2 przez Warlaby, wychodzi na to że przechodzenie całego CEA2 było bezcelowe i mogłem się po prostu cofnąć przez Warlaby(?) Edytowane 22 Października 2021 przez Ziomkowsky 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wariat Opublikowano 22 Października 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Października 2021 48 minut temu, Ziomkowsky napisał: wychodzi na to że przechodzenie całego CEA2 było bezcelowe i mogłem się po prostu cofnąć przez Warlaby(?) No to wcale nie było bezcelowe. Przemieszczając się pomiędzy teleportami oczyszczałeś teren CEA z wrogów i wieżyczek, prawda? I bardzo dobrze, bo do CEA będziesz jeszcze wracał i to nie raz. Gdybyś teraz nie oczyścił elektrowni, to później i tak musiałbyś to zrobić, więc na jedno wychodzi. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignachinio Opublikowano 22 Października 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Października 2021 Potem to będą schody na CEA 2 No i na te dachy dostaniesz się z innej lokacji jak będziesz robił zadania. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziomkowsky Opublikowano 23 Października 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Października 2021 Podpowiecie jak konkretnie robić te zdjęcia mobkom do zadania dla Zachira (Nocne Łowy coś takiego)? Zakradam się do dzika na około 2 metry i ze zbliżeniem robię mu fotę głowy ale nie zalicza mi zadania, niezależnie czy robie to w dzień, w nocy stojąc, kucając, niechce mi zaliczyć tego cholernego dzika. Załączam zdjęcie mniej więcej jak się zakradam do dzika Spoiler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wariat Opublikowano 23 Października 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Października 2021 @Ziomkowsky O tak, to nie jest łatwe zadanie. Pamiętam ze też sprawiało mi trudności. Przede wszystkim zwierz ma być oczywiście żywy Tak jak stoisz na screenie, podejdź trochę w lewo aby zrobić mu zdjęcie z boku, celując w głowę. Jakoś tak to było, o ile mnie pamięć nie myli, ale pewności nie mam. A co do odległości jaką trzeba zachować to powinno być w opisie zadania. Pewnie @boberm i @Ignachinio coś więcej podpowiedzą. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberm Opublikowano 23 Października 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Października 2021 Z robieniem zdjęc w Op2.1 to jedna wielka absurdalna loteria . Raz sie uda błyskawicznie , a raz katujesz temat przez wiele podejść. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignachinio Opublikowano 23 Października 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Października 2021 A to koniecznie musi być ten dzik? Bo z tego co widzę, to jest częściowo schowany w ścianie. Ktoś miał zadanie, że potworek nie może się ruszać ale to pewnie nie to. Ogólnie jeśli zrobiłeś mu zdjęcie od ryjka i nadal nie zalicza to bym sobie innego poszukał. Ważne są dwa metry z tego co pamiętam. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziomkowsky Opublikowano 23 Października 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Października 2021 Zdjęcie dałem przykładowe jak mniej więcej podchodzę do dzika, próbowałem wyrywkowo na kilku ale nie wychodziło mi za każdym razem. Tak z innej beczki pytanie, czy handlarze po jakimś czasie odblokowują ponownie swój handel wymienny jeżeli za dużo razy się wymieniałem? Sidorowicz nie chce się już od dłuższego czasu wymieniać za artefakty, jak klikam opcję to gada "nie mogę ci już więcej pomóc". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignachinio Opublikowano 24 Października 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Października 2021 To sprawdź proszę opis tego zadania. Bo może się okazać, że musisz zrobić foteczkę tak aby Cię przeciwnik nie namierzył. Innymi słowy masz się podkraść do mutanta i walnąć mu fotę. Może to jest powodem tego, że nie zalicza Ci fotek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fixman0 Opublikowano 24 Października 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Października 2021 W dniu 22.10.2021 o 09:07, tom3kb napisał: @fixman0 w tym poście jest np link do tej wspominanej poprawki na usunięcie napisu Developer Mode. Pobrałem, podmieniłem pliki i niestety coś nie działa wywala mi fatal error i gra się nawet nie włącza. Miał ktoś podobny problem ? coś z plikiem script_engine.cpp jest nie tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.