Skocz do zawartości

OP-2.1


OldMan

Rekomendowane odpowiedzi

31 minut temu, kobal napisał:

NS2016 Robiła inna ekipa. Jak pamiętam , sprawa automatu Striełoka jest teraz inaczej rozwiązana.

 Z tego można wywnioskować, że rozwiązania z NS 2016 nie mają racji bytu w OP-2.1 gdyż jest to inny mod.

Rozumiem, że mam grać dalej bo automatu nie znajdę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 minuty temu, Czujny napisał:

@kobal wiesz coś na ten temat?

Nigdy nie kombinowałem z tymi ustawieniami, ale tak, skoro są takie opcje to gra powinna się automatycznie dostosować do twoich decyzji, dowolną ilość razy. Przynajmniej z opcjami schowków to działało. Trzeba tylko pilnować tych ustawień bo gra może sama przywrócić te poprzednie po kolejnym uruchomieniu. Nie jest to wina OP-2.1 a raczej samej podstawki. Ustawiasz opcje na początku gry, wszystko działa. Zmieniasz w czasie gry, dajmy na to, klawiszologię, ustawienia ekranu, schowki, i nagle zonk, po ponownym odpaleniu gry wracają stare ustawienia.

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można jakąś komendą się przeteleportować w dane miejsce na lokacji? Mam problem na MW gdy podchodzę do bazy, za każdym razem respią się chimery przy sir barmaley i go zabijają. Wyswietla się komunikat że ów stalker zginął, więc jest istotnym NPC. Nic nie mogę zrobić z tym żałosnym faktem..

Edit. Już nie ważne, poradziłem sobie teleportem niestety. Mam nadzieje że to jednorazowy spawn..

Edytowane przez Pure
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, Zwinny napisał:

Coś się stało ze spolszczeniem, wie ktoś jak to naprawić? Chyba po zmianie udźwigu ale pewności nie mam 

http://oi68.tinypic.com/2hg6249.jpg

http://oi67.tinypic.com/o5ov4i.jpg

Oj tam . Ja mam tak .... i jakoś mi nie przeszkadza. 

ss_w8pro_05-23-19_13-20-27_(l03_agroprom).thumb.jpg.9d784f62350207430ec17ade27471dfa.jpg

W następnej wersji tłumaczenia  na pewno Koledzy poprawią.

BTW : zmiana udzwigu jak i inne "pomagałki" raczej nie maja wpływu na powyższe.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bodajże, w patchu 7.0 albo w 6.2, już nie pamiętam, przeniesiono teksty z katalogu gameplay do katalogu text. Zapewne wy zaczęliście grę na wcześniejszych patchach. Gra ma zapisane w sejwach, że danego tekstu ma szukać w katalogu gameplay a tego już tam nie ma. Dlatego wyświetla się tylko kod danego tekstu. Cóż, albo musicie się męczyć, albo nowa gra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odniosę się przy okazji do stosowanego tu wyrażenia "nieoficjalna polonizacja". Otóż to jest jak najbardziej oficjalna polonizacja. Plik  gamedata.dbz_patch7_text03k, który wrzucacie do folderu z grą jest po prostu dostarczonym przez autorów moda minipatchem zawierającym tylko poprawki językowe. Nie jakąś sklejką zrobioną po cichu w piwnicy. Taki sam plik dostają ukraincy, anglicy i francuzi. Po prostu na razie nie zapowiada się jakiś duży, techniczny, patch a poprawek błedów w tekście przybywa we wszystkich wersjach językowych, więc zdecydowano się na takie rozwiązanie by na bieżąco móc poprawiać błedy w tekście. 

Teraz, Zwinny napisał:

@kobal Ja gram od początku na 7.3

Więc coś spaprałeś z instalacją

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.