Agrael Posted December 3, 2022 Report Share Posted December 3, 2022 Platforma: LA DC Extended Autor: Michaił Kałmykow Planowana data premiery: Nieznana The Eternal Suffering to reedycja i gruntowna przebudowa Lost Alpha DC Extended. ⚠️ Tekst przetłumaczony maszynowo. Głównym celem TES jest stworzenie platformy dla rozwoju innych modów. W tym celu wprowadza się liczne radykalne zmiany - systematyzację, optymalizację, uporządkowanie kodu, dodanie poszczególnych narzędzi systemowych, przeniesienie wielu funkcji ze skryptów do silnika i wiele innych, które mają ułatwić późniejszą pracę modderów na tejże platformie. Ponadto projekt ma również przykuć uwagę miłośników hardkoru i grindu: na wysokim poziomie trudności jego ukończenie zajmie ok. 600 godzin. W celu urozmaicenia rozbudowanej rozgrywki dodano nowe cykliczne i unikalne zadania, zmodyfikowano nieco fabułę i uczyniono ją bardziej logiczną, a także zastosowano nowe funkcje rozgrywki. Mod definitywnie oddala się od motywu buildów i jest niezwykle przyjazny dla graczy na każdym poziomie doświadczenia, a wszystko to dzięki równomiernemu wyważeniu poziomów trudności. Screeny: Spoiler 2022 r. 2021 r. Zwiastun: Spoiler Prezentacja z AP-PRO Showcase 2022: Źródło: 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArNie Posted December 3, 2022 Report Share Posted December 3, 2022 7 godzin temu, Agrael napisał(a): Ponadto produkcja ma również przykuć uwagę miłośników hardkoru i grindu: na wysokim poziomie trudności jej ukończenie zajmie ok. 600 godzin. I już wiadomo skąd tytuł moda Że też ten pseudo-"realizm" się jeszcze ludziom nie znudził... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agrael Posted December 3, 2022 Author Report Share Posted December 3, 2022 @ArNie Kto co lubi, ale jakoś ciężko mi uwierzyć w te 600 godzin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArNie Posted December 4, 2022 Report Share Posted December 4, 2022 Sprawdziłem moje statystyki na Steamie: we wszystkich grach jakie uruchamiałem mam łącznie około 380 godzin, a to jest na 17 gier. Dorzucając gry z GOGa, pewnie będzie 400 godzin przy około 20 grach. Jak bym miał tłuc 600 godzin w LA Extended to bym chyba wolał już laptopa przez okno wywalić. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tom3kb Posted December 4, 2022 Report Share Posted December 4, 2022 To 600 godzin to przez dziadowskie zapisy gry tylko przy ogniskach, będziesz szedł godzinkę powoli przez mapę, dwa metry od ogniska dostaniesz headshota i powtarzasz pół mapy. Jak ktoś chce tak grać to niech gra ale co za problem dodać też standardowy system zapisu, jako np opcjonalny dodatek do moda. Bez tego na tego moda spojrzy jakaś garstka graczy tylko. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArNie Posted December 4, 2022 Report Share Posted December 4, 2022 Już na samego zwykłego Extended spojrzał tylko odsetek tych co w LA kiedykolwiek grali, w tą wersję zagra jeszcze mniej, a z tych jeszcze mniej, jeszcze mniej mniej go kiedykolwiek ukończy, ze względu na wspomniany przez ciebie system zapisu i fakt, że jest on z góry narzucony. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Diegtiariow Posted January 7, 2023 Report Share Posted January 7, 2023 Stream moda [ZBT]: Spoiler Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Diegtiariow Posted July 20, 2023 Report Share Posted July 20, 2023 Źródło: https://ap-pro.ru/forums/topic/4556-the-eternal-suffering/ Screeny nowych ficzerów: Spoiler Kilka fot Radaru-2: Spoiler Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agrael Posted April 28 Author Report Share Posted April 28 Nowy zwiastun: Spoiler Linia zadań przybliży graczom wydarzenia z Czystego Nieba w otoczce modyfikacji Lost Alpha. Obecnie trwają prace nad rozwojem nie wydanego jeszcze globalnego projektu The Eternal Suffering, który bazuje na Lost Alpha DC Extended. Wiemy również, że modderzy przygotowują liniową fabułę i będzie znacząco różnić się od tej, którą mogliśmy poznać w oryginalnej grze. Wojna frakcji zostanie zastąpiona większymi potyczkami z przeciwnikami. Plan zakłada wydanie wersji OBT z dwoma pierwszymi lokacjami latem br. Źródło - KLIK Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tom3kb Posted May 10 Report Share Posted May 10 Filmik prezentujący test Inwentarza Gracza ciekawie wygląda to, że samemu możemy przekładać w nim przedmioty, a gra zapamiętuje to jak je poukładaliśmy. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.