Skocz do zawartości

Zew Prypeci [UE5]


Rekomendowane odpowiedzi

W sieci pojawił się materiał z pełnego portu Zewu Prypeci na silnik Unreal Engine 5. Jak na razie całość wygląda dość surowo, ale warto zwrócić uwagę na rzeczywiste działanie wszystkich głównych komponentów gry: system dialogów i zadań, cut-scenki, animacje, skrypty i pozostałe kwestie. Pracę wykonała oczywiście społeczność. 

Źródło: [KLIK]

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie widzę lepszych kolorków, tylko lepszy, nowszy, stabilniejszy i na o wiele więcej pozwalający silnik. O to tutaj chodzi w pierwszej kolejności, o stabilność i wydajność gry.

Bo nieważne jak bardzo byśmy się nie starali, XRay syfem jest i syfem pozostanie. Dlatego liczę, że jeśli STALKER 2 wyjdzie i będzie miał faktycznie to obiecane pełne wsparcie dla modów, to że ludzie na niego się przesiądą i zaczną na nim nowe projekty robić. A tego typu projekty jak właśnie przeniesienie Zewu na Unreal 5 jest w pewnym sensie początkiem, to otwiera nowe możliwości.

  • Super 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, ArNie napisał(a):

Dlatego liczę, że jeśli STALKER 2 wyjdzie i będzie miał faktycznie to obiecane pełne wsparcie dla modów, to że ludzie na niego się przesiądą i zaczną na nim nowe projekty robić. 

Oj się ludzie zdziwią, a jak zobaczą mody to w stylu skórki dla pukawek, retekstury kombinezonów itp pierdoły :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja w tym sensie, czy znasz grę, która powraca po 14 letniej przerwie, przez które to 14 lat była utrzymywana przy życiu tylko przez środowisko modderskie.

STALKER 2 MUSI mieć pełne wsparcie dla wszelakich modów, bo inaczej społeczność rzuci nim w kąt po 2-3 miesiącach i tyle z tej gry będzie. A ciężko będzie przyprowadzić nowych graczy i utrzymać ich na dłużej przy tej serii dając im mody do ponad 15-letnich gier które już w momencie premiery były nieco archaiczne pod względem rozgrywki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.