Agrael Opublikowano 12 Grudnia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2022 W sieci pojawił się materiał z pełnego portu Zewu Prypeci na silnik Unreal Engine 5. Jak na razie całość wygląda dość surowo, ale warto zwrócić uwagę na rzeczywiste działanie wszystkich głównych komponentów gry: system dialogów i zadań, cut-scenki, animacje, skrypty i pozostałe kwestie. Pracę wykonała oczywiście społeczność. Źródło: [KLIK] 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 12 Grudnia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2022 Wszystko pięknie-ładnie, ale ile razy można grać w to samo, tylko dlatego że są lepsze kolorki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArNie Opublikowano 13 Grudnia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2022 Ja nie widzę lepszych kolorków, tylko lepszy, nowszy, stabilniejszy i na o wiele więcej pozwalający silnik. O to tutaj chodzi w pierwszej kolejności, o stabilność i wydajność gry. Bo nieważne jak bardzo byśmy się nie starali, XRay syfem jest i syfem pozostanie. Dlatego liczę, że jeśli STALKER 2 wyjdzie i będzie miał faktycznie to obiecane pełne wsparcie dla modów, to że ludzie na niego się przesiądą i zaczną na nim nowe projekty robić. A tego typu projekty jak właśnie przeniesienie Zewu na Unreal 5 jest w pewnym sensie początkiem, to otwiera nowe możliwości. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 13 Grudnia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2022 5 godzin temu, ArNie napisał(a): Dlatego liczę, że jeśli STALKER 2 wyjdzie i będzie miał faktycznie to obiecane pełne wsparcie dla modów, to że ludzie na niego się przesiądą i zaczną na nim nowe projekty robić. Oj się ludzie zdziwią, a jak zobaczą mody to w stylu skórki dla pukawek, retekstury kombinezonów itp pierdoły Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArNie Opublikowano 13 Grudnia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2022 A mody na Cień Czarnobyla jakie na początku były, jak nie tekstury i inne pierdoły? Ale jak ktoś nadal będzie chciał się kisić na ponad dwudziestoletnim już XRayu - jego sprawa Zresztą, jak największe wsparcie dla modów w dwójce jest GSC bardzo na rękę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 13 Grudnia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2022 @ArNie ja w tym sensie czy znasz jakieś gry na Unreal Engine, które mają jakąś dużą bazę konkretnych modów, nie liczymy starego Unreala i UT99 z przed 20 lat. Jak są to zwracam honor. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArNie Opublikowano 13 Grudnia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2022 A ja w tym sensie, czy znasz grę, która powraca po 14 letniej przerwie, przez które to 14 lat była utrzymywana przy życiu tylko przez środowisko modderskie. STALKER 2 MUSI mieć pełne wsparcie dla wszelakich modów, bo inaczej społeczność rzuci nim w kąt po 2-3 miesiącach i tyle z tej gry będzie. A ciężko będzie przyprowadzić nowych graczy i utrzymać ich na dłużej przy tej serii dając im mody do ponad 15-letnich gier które już w momencie premiery były nieco archaiczne pod względem rozgrywki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.