Jump to content

Zew Prypeci [UE5]


Recommended Posts

W sieci pojawił się materiał z pełnego portu Zewu Prypeci na silnik Unreal Engine 5. Jak na razie całość wygląda dość surowo, ale warto zwrócić uwagę na rzeczywiste działanie wszystkich głównych komponentów gry: system dialogów i zadań, cut-scenki, animacje, skrypty i pozostałe kwestie. Pracę wykonała oczywiście społeczność. 

Źródło: [KLIK]

  • Positive 1
Link to comment
Share on other sites

Ja nie widzę lepszych kolorków, tylko lepszy, nowszy, stabilniejszy i na o wiele więcej pozwalający silnik. O to tutaj chodzi w pierwszej kolejności, o stabilność i wydajność gry.

Bo nieważne jak bardzo byśmy się nie starali, XRay syfem jest i syfem pozostanie. Dlatego liczę, że jeśli STALKER 2 wyjdzie i będzie miał faktycznie to obiecane pełne wsparcie dla modów, to że ludzie na niego się przesiądą i zaczną na nim nowe projekty robić. A tego typu projekty jak właśnie przeniesienie Zewu na Unreal 5 jest w pewnym sensie początkiem, to otwiera nowe możliwości.

  • Cool 1
Link to comment
Share on other sites

5 godzin temu, ArNie napisał(a):

Dlatego liczę, że jeśli STALKER 2 wyjdzie i będzie miał faktycznie to obiecane pełne wsparcie dla modów, to że ludzie na niego się przesiądą i zaczną na nim nowe projekty robić. 

Oj się ludzie zdziwią, a jak zobaczą mody to w stylu skórki dla pukawek, retekstury kombinezonów itp pierdoły :D

Link to comment
Share on other sites

A mody na Cień Czarnobyla jakie na początku były, jak nie tekstury i inne pierdoły? :D

Ale jak ktoś nadal będzie chciał się kisić na ponad dwudziestoletnim już XRayu - jego sprawa ;)

Zresztą, jak największe wsparcie dla modów w dwójce jest GSC bardzo na rękę.

Link to comment
Share on other sites

A ja w tym sensie, czy znasz grę, która powraca po 14 letniej przerwie, przez które to 14 lat była utrzymywana przy życiu tylko przez środowisko modderskie.

STALKER 2 MUSI mieć pełne wsparcie dla wszelakich modów, bo inaczej społeczność rzuci nim w kąt po 2-3 miesiącach i tyle z tej gry będzie. A ciężko będzie przyprowadzić nowych graczy i utrzymać ich na dłużej przy tej serii dając im mody do ponad 15-letnich gier które już w momencie premiery były nieco archaiczne pod względem rozgrywki.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.