Skocz do zawartości

Łapacz snów [OBT]


Rekomendowane odpowiedzi

Łapacz snów.jpg

Tytuł oryginalny: Ловец Cнов
Platforma: 1.6.02 (repack - wersja samodzielna)
Data premiery: 15.11.2023 r.
Autorzy: VIVIENT - TEAM
Autor spolszczenia: @Szczepan9205


OPIS:

Spoiler

Naukowiec o ksywce Asystent udaje się do Zony z zadaniem zbadania artefaktu znanego jako Łapacz snów. Dołączając do ekspedycji profesora Zadorowa, nie ma pojęcia, co go czeka w tym zakazanym miejscu. Początkowo rozpoczyna swoją przygodę jako badacz, ale z czasem zmienia się z naukowca w groźnego zabójcę.


Cechy moda:

Autorzy zaplanowali spotkanie z mistyką, niewyobrażalnymi zjawiskami i czymś tajemniczym, tworząc wrażenie, że Zona jest pełna tajemnic. Będzie można także natknąć się na postacie z poprzednich modów, za które odpowiada ekipa VIVIENT - TEAM co ucieszy fanów serii. W modyfikacji znajduje się mnóstwo artefaktów, kilka możliwości zarobku oraz spora ilość zadań pobocznych.

Chociaż mod poświęca uwagę historii artefaktów, nie należy lekceważyć misji pobocznych, ponieważ ujawniają one istotę tego, co dzieje się w Zonie, począwszy od historii stalkera Kramera. W projekcie pojawiły się również nowe mutanty i lokacje, których jest łącznie 13.

GALERIA:

Spoiler

Łapacz snów_stalkerteam_scr1.jpg  Łapacz snów_stalkerteam_scr2.jpg

Łapacz snów_stalkerteam_scr3.jpg  Łapacz snów_stalkerteam_scr4.jpg

Łapacz snów_stalkerteam_scr5.jpg  Łapacz snów_stalkerteam_scr6.jpg

Łapacz snów_stalkerteam_scr7.jpg  Łapacz snów_stalkerteam_scr8.jpg


Zwiastun:

 

INSTALACJA:

Spoiler

Zalecana kolejność instalacji:

1. Wystarczy rozpakować pobrane archiwum (najlepiej poza partycję systemową i katalogi Program Files) i grać. Moda należy uruchomić z pliku .exe. 
 


  • W przypadku braku niektórych komponentów skorzystaj z tego linku - KLIK

 

INSTALACJA SPOLSZCZENIA:

  1. Pobieramy archiwum ze spolszczeniem i rozpakowujemy w dowolne miejsce, a następnie kopiujemy wypakowaną zawartość archiwum ze spolszczeniem i wrzucamy do katalogu z modem.

PORADY:

Spoiler
  1. W modzie zaimplementowane zostały tzw. "napisy filmowe", które będą wyświetlać się w momentach gdzie odzywać będzie się bohater moda, lub jakieś ważne dla fabuły postacie, jednakże mogą one nie być idealne i w niektórych miejscach zbyt szybko znikać - w takich przypadkach prosilibyśmy o odzew  w temacie moda, które napisy konkretnie za szybko znikają i w którym momencie fabuły.
  2. W lokacji Purgatorium, do której trafiamy po pewnym wydarzeniu w Limańsku znajdziemy kilku NPC, których spotkaliśmy podczas przechodzenia moda - każdy z nich ma coś do powiedzenia zanim i po tym jak wejdziemy z nimi w interakcję czyli zaczniemy dialog, dlatego po wczytaniu się tej lokacji zaleca się cierpliwe i powolne podchodzenie do każdej z postaci jak i fantomów, które spotkamy, ponieważ jeżeli zrobimy to zbyt szybko to gra ukryje nam napisy i pokaże kolejne. Wystarczy cierpliwie podchodzić do każdego powoli, przeczytać napisy, poczekać, aż znikną z ekranu i wtedy podejść do kolejnej postaci, a gdy porozmawiamy już z NPCem o ksywce Trip i jego napisy znikną z ekranu to możemy grać normalnie - to jedyny taki moment w modzie, gdzie zbyt szybkie podchodzenie do NPCów powoduje znikanie napisów, stąd ta porada.

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

Mod:


Spolszczenie:

Łatka do spolszczenia (WYMAGANA do działania spolszczenia z modem w najnowszej obecnie wersji tj. 25.12.2023):

 Jeśli chciałbyś wesprzeć autora spolszczenia:

 

Źródła: APPROTS.png.4603aa7965381464d0b7bb29c67170af.png Y6DvRrN.jpg

  • Dodatnia 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Gość zmienił(a) tytuł na Łapacz snów [Ловец Снов] (OBT)
  • Agrael zmienił(a) tytuł na Ловец Снов (Łapacz snów) [OBT]

Nawet pierwszej lokacji nie opuściłem, a zostałem bardzo pozytywnie zaskoczony.

ss_daniel_12-11-23_16-45-13_(dead_city).jpg


Jak to Lenin - wiecznie żywy w Martwym mieście, ale odnoszę wrażenie, że ekipa VIVIENT - TEAM tym razem przebiła swoje poprzednie dzieła.

Żeby takich modów było więcej... Aż chce się grać.

Nie chcę spoilerować, ale warto czekać na spolszczenie Łapacza snów. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ss_daniel_12-14-23_14-37-09_(l08_yantar).jpg.5296f05e3d4a3f2a71976a990d44e574.jpg

Moim zdaniem mod okazał się sporym sukcesem ekipy Vivient Team. Po latach zdobytego doświadczenia udało im się stworzyć naprawdę ciekawą historię dot. pewnego artefaktu, który występował w Inkubatorze. I co najlepsze to nie jest zwykły artefakt, który można zawiesić na pasie i korzystać z jego unikalnych właściwości bądź po prostu sprzedać. Łapacz snów jest czymś więcej.

Mod również może się pochwalić przemianą głównego bohatera. Asystent jest naukowcem i przybył do Zony jako członek ekspedycji. Niestety szybko zostaje wrzucony na głęboką wodę. Co ciekawe za każdym razem udaje mu się wyjść cało z niebezpieczeństwa, choć przy okazji ulega przemianie. Mogłoby się wydawać, że prosty naukowiec, który jako tako potrafi się posługiwać bronią, zmienia się do tego stopnia, że jest gotów zabijać z zimną krwią tych, którzy staną mu na drodze do poznania prawdy.

W modzie oczywiście są też zadania poboczne - niektóre całkiem niezłe, bo nawet doszukałem się (choć to tylko moja teoria) nawiązania do filmu pt. Coś. I co ciekawe nie jest to jedyne nawiązanie do filmów lub gier, bo okazało się, że ekipa Vivient Team lubi coś z naszego rodzimego podwórka. Do tego dochodzi ładna grafika, fajna paczka broni, nowe modele potworów i ambient. Przy okazji dodam, że jest dużo cutscenek.

Oczywiście są też pewne niedoróbki, bo za przykład mogę podać upierdliwy spawn i snorki. Naprawdę potrafią napsuć człowiekowi krwi.
Jest jeszcze kilka innych problemów, ale co zrobić - mod wciąż pozostaje w fazie otwartych beta testów, także trzeba być przygotowanym.

Cieszę się, że mogłem wziąć udział w testach spolszczenia. Uważam, że to jeden z najlepszych modów, w jakie zagrałem w tym roku.

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Et voilà, że tak powiem :) Podrzucam wszystkim mój ostatni na ten rok prezencik w postaci spolszczenia Łapacza Snów. 
Mogę powiedzieć, że jeżeli chodzi o różne rozwiązania jakie zastosowałem w spolszczeniu to może to być jedno z moich takich najbardziej zaawansowanych choć pamiętajcie - może nie być idealne i mogą się zdarzyć jakieś błędy czy literówki, także jeżeli ktoś coś trafi to niech wrzuca zrzuty z błędami tu w temacie.
Cóż mogę więcej napisać? Chyba jedynie tyle, że mam nadzieję, że mod jak i spolszczenie wam się spodobają :)

Udanej zabawy Sylwestrowej i Szczęśliwego Nowego Roku wszystkim :) Oby 2024 był dla Stalkera jeszcze lepszy niż ten 2023 :P

  • Dodatnia 2
  • Ekstra 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • tom3kb przypiął/eła ten temat

Witam, mam prośbę, proszę o udostępnienie  Patch 07.12.2023, nie mogę pobrać , przekroczony transfer, dziękuję.

Następna prośba, prosze o gamedate lub podpowiedź jak zwiększyć udźwig, bieg i skok, jak jest gamedata tradycyjna to umiem to zrobić, w tym modzie nie wiem jak, z góry dziękuję za grzeczność.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm możliwe, że to kwestia Win7 bo kernel32.dll zazwyczaj znajduje się w folderze z plikami Windowsa :P Obstawiam, że autorzy na 10 lub nawet 11 tworzyli Łapacza i może stąd problem - nie przewidzieli, że na starszych systemach mogą być szopki, ale to tylko moje "zgaduj-zgadula". A tego Win 7 to masz zaktualizowanego chociaż do Service Pack 2? Jeżeli tak no to chyba jedynie na jakieś braki w systemie mogę zrzucić bo mnie i Agrelowi chodził bez problemu czy Vidkunsenowi, także może to rzeczywiście kwestia systemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie. 
Może ktoś wie co zrobić, żeby po zrzuceniu gry do paska zadań można było ja ponownie wywołać na pełny ekran?
U mnie wygląda to tak, że po zrzuceniu nie ma takiej możliwości mam tylko możliwość uruchomienia gry od nowa 
a i tak wcześniej muszę proces gry zamknąć w menedżerze zadań.. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.