Jump to content

Dead Air Revolution II


Agrael

Recommended Posts

BBxhp0f-HYTs.png

Platforma: Dead Air 0.98b (repack - wersja samodzielna)
Data premiery: 20.12.2023 r.
Autor: Aleksander Owierin


OPIS:

Spoiler

Dead Air Revolution II to globalna modyfikacja bazująca na znanym Dead Air 0.98b, która oferuje dużą liczbę zmian i innowacji wpływających na każdy aspekt gry. Projekt zawiera także różne tryby, z których każdy ma własną koncepcję, rozgrywkę, zadania itp.


Zmiany i innowacje:

Spoiler
  • Dodano poprawki krytycznych błędów z grupy off. Dead Air;
  • Dodano możliwość czytania notatek i książek;
  • Dodano możliwość ulepszania skór mutantów;
  • Dodano możliwość ulepszania plecaków;
  • Dodano możliwość ulepszania wyposażenia;
  • Dodano możliwość ulepszania detektorów;
  • Dodano możliwość budowania obozu;
  • Dodano możliwość zdobywania przepisów na crafting;
  • Dodano możliwość kopania szczurów i tuszkanów;
  • Dodano możliwość otwierania/zamykania przejść;
  • Dodano możliwość otwarcia slotu plecaka w kombinezonie;
  • Dodano możliwość otwarcia schowka za pomocą łomu;
  • Dodano możliwość wyłączania animacji;
  • Dodano możliwość rozdzielania stosów większości przedmiotów;
  • Dodano możliwość wykopywania schowków za pomocą łopaty;
  • Dodano możliwość napełniania kanistrów na stacji benzynowej;
  • Dodano możliwość napełniania butli z gazem;
  • Dodano możliwość czerpania wody ze studni;
  • Dodano możliwość spuszczania wody i bimbru z butelki;
  • Dodano możliwość sprawdzenia, jakie przedmioty zostały pozyskane ze schowka;
  • Dodano możliwość kupna reputacji;
  • Dodano możliwość dostania się do niedostępnych miejsc;
  • Dodano nowe kolorowe świecące pałeczki;
  • Dodano nowe modele;
  • Dodano nowe kombinezony i hełmy;
  • Dodano nowe ikony i awatary;
  • Dodano nowe bronie;
  • Dodano nowy sprzęt w każdej bazie;
  • Dodano nową mechanikę wykopywania ukrytych skrzynek;
  • Dodano nową mechanikę hakowania zabezpieczonych schowków;
  • Dodano nową mechanikę hakowania PDA;
  • Dodano urządzenie do produkcji bimbru;
  • Dodano urządzenie generatora ręcznego;
  • Dodano komputer;
  • Dodano detektor anomalii;
  • Dodano baterie;
  • Dodano radiostacje;
  • Dodano różne przedmioty z możliwością ich przeglądania i czytania;
  • Dodano różne meble i przedmioty gospodarstwa domowego;
  • Dodano dyski do użytku za pomocą komputera;
  • Dodano nową oprawę graficzną dla zadań i dialogów;
  • Dodano oświetlenie w podziemnych lokacjach;
  • Dodano urządzenie do wytwarzania leków w X-10;
  • Dodano urządzenie do tworzenia artefaktów w X-18;
  • Dodano znaczniki ważnych NPC na mapie;
  • Dodano pasek wytrzymałości dla noży;
  • Dodano poprawki do związane z handlarzami i ogniwami;
  • Dodano dużą liczbę różnych przedmiotów;
  • Dodano możliwość rozładowania wszystkich broni przyciskiem U;
  • Dodano kuchenkę z opcją gotowania;
  • Dodano mini-grę "21 oczek";
  • Dodano slot na wodę pitną;
  • Dodano przycisk "Weź wszystko" podczas przeszukiwania mutantów;
  • Dodano informację o lokalizacji schowka w formie wiadomości sms;
  • Dodano efekt pragnienia;
  • Dodano wymianę dokumentów z innymi NPC i zwiększono listę wymiany;
  • Dodano stół warsztatowy z możliwością wytwarzania różnych przedmiotów;
  • Dodano wyświetlanie części otrzymanych podczas demontażu;
  • Dodano nowe dźwięki podczas uderzania w ciało i głowę;
  • Dodano wskaźnik zużycia się noża w jego opisie;
  • Dodano nowe tryby na początku gry;
  • Dodano dialogi powitalne dla ważnych NPC;
  • Dodano różne opcje dialogowe dla wszystkich ważnych postaci niezależnych;
  • Dodano udźwiękowienie zadań NPC w pewnym trybie;
  • Dodano nowe animacje z możliwością ich wyłączenia;
  • Dodano szybkie przejścia z możliwością ich wyłączenia.
  • Dodano możliwość podglądu zawartości schowka w PDA;
  • Dodano możliwość korzystania ze stołu warsztatowego technika w pewnym trybie;
  • Dodano animacje i dźwięk celowania z możliwością wyłączenia;
  • Dodano wyświetlanie stanu zdrowia i wyposażenia za pomocą F6;
  • Dodano pokazywanie/ukrywanie za pomocą F7 wszystkich użytecznych obiektów na mapie;
  • Dodano pokazywanie/ukrywanie F8 za pomocą wszystkich jednostek Monolitu na mapie (tryb War Monolith);
  • Dodano możliwość pokazywania/ukrywania HUD za pomocą F10;
  • Dodano granaty z których mogą korzystać NPC o randze mistrzów lub weteranów;
  • Dodano opcję wyświetlania stanu zdrowia wroga w ustawieniach;
  • Dodano wybór ustawień graficznych za pomocą F11;
  • Dodano nowe przepisy dla stołu warsztatowego od techników w Barze i na Jupiterze;
  • Dodano nowe przedmioty do schowków z nagrodami za wykonanie zadania;
  • Dodano slot pustych bukłaków, butelek z wodą i bimbrem;
  • Dodano ustawienie umożliwiające włączenie/wyłączenie kradzieży schowków przez stalkerów;
  • Dodano możliwość łowienia ryb za pomocą wędki;
  • Dodano możliwość rąbania drewna za pomocą siekiery;
  • Dodano możliwość wydobywania rudy żelaza za pomocą kilofa;
  • Dodano nowe przedmioty: ryby, drewno opałowe, ruda;
  • Dodano nowe przedmioty: nadajnik, skaner, teleport, materiały wybuchowe, schowek;
  • Dodano nowe animacje przedmiotów: wędka, tablet, radio, gitara;
  • Dodano ustawienie korekcji kolorów w grze za pomocą NUMPAD 7;
  • Dodano możliwość usunięcia niewidzialnego przedmiotu z plecaka;
  • Dodano różne cytaty w menu głównym;
  • Dodano animację dłoni podczas interakcji z obiektami.
  • Zmieniono tło menu głównego;
  • Zmieniono muzykę w menu głównym;
  • Zmieniono właściwości głównego bohatera;
  • Zmieniono kropkę zamiast kompasu na minimapie;
  • Zmieniono podświetlenie podczas wskazywania;
  • Zmieniono widoczność poltergeista;
  • Zmieniono dużą liczbę ikon;
  • Zmieniono przedmioty w skrytkach, skrzyniach, zwłokach;
  • Zmieniono dźwięk przychodzących smsów na PDA;
  • Zmieniono rodzaj światła przy ognisku, mniej migotania;
  • Zmiany w oświetleniu w pewnym trybie;
  • Zmiany w wypadaniu przedmiotów w pewnym trybie;
  • Zmieniono położenie rozpoczęcia gry w pewnym trybie na Kordonie;
  • Zmieniono sposób grupowania się stalkerów w pewnym trybie;
  • Zmieniono funkcjonalność PDA w pewnym trybie;
  • Zmieniono opis wyboru początkowego wyposażenia;
  • Zmieniono właściwości broni zimnej;
  • Zmieniono kilka rzeczy w wyposażeniu;
  • Zmiany w spawnie mutantów w podziemiach Agropromu;
  • Zmiany w spawnie mutantów w laboratorium X-18.
  • Zmieniono ustawienia oświetlenia, gra stała się jaśniejsza (na R2.5 i R3).
  • Usunięto dźwięk deszczu z powodu pewnego błędu;
  • Usunięto błędy związane ze slotami;
  • Usunięto odradzanie się zombie po emisji i burzy psi;
  • Usunięto "białe" ognisko na CzEJ-1;
  • Usunięto wysoki poziom promieniowania w Czerwonym lesie;
  • Usunięto możliwość korzystania z osobistych dzienników i map;
  • Usunięto celownik, gdy protagonista nie trzyma niczego w dłoniach;
  • Usunięto proces degradacji artefaktów;
  • Usunięto poziom umiejętności na początku gry;
  • Usunięto błędy w obiektach w Prypeci, Zatonie i Czerwonym lesiel
  • Usunięto dynamiczne anomalie;
  • Usunięto niektóre dialogi u NPC;
  • Usunięto wszystkie stare zadania, które zlecali ważni NPC;
  • Usunięto poświatę anomalii chemicznych;
  • Usunięto głośny dźwięk w Sarkofagu;
  • Usunięto detonację granatu przez rannych monolitowców;
  • Usunięto kilka błędów w Czerwonym lesie i Generatorach;
  • Usunięto spalacz w laboratorium X-18;
  • Zmniejszono drgania kamery podczas biegu i chodzenia;
  • Zmniejszono liczbę wron na wszystkich lokacjach;
  • Zmniejszono liczbę szczurów na wszystkich lokacjach;
  • Zwiększono utratę elektroniki podczas demontażu;
  • Zwiększono przybliżenie każdej broni podczas celowania;
  • Zwiększono jasność i zasięg światła lampy naftowej oraz zapalniczki;
  • Zwiększono promień światła z ogniska;
  • Zmieniono procent wytwarzanych przedmiotów przez różne zestawy; 
  • Zmieniono uzbrojenie NPC;
  • Zmieniono drop z mutantów;
  • Poprawiono handel;
  • Zmieniono drop ekwipunku w pewnym trybie;
  • Dodano możliwość naprawy wyposażenia u Noego;
  • Zwiększono wytrzymałość ważnych NPC; 
  • Wszystkie przedmioty u handlarzy będą aktualizowane co 3 dni;
  • Po wyłączeniu instalacji w X-16 u handlarzy pojawią się nowe przedmioty;
  • Po wyłączeniu Mózgozwęglacza u handlarzy pojawią się nowe przedmioty;
  • PDA działa w Czerwonym Lesie i Generatorach;
  • Naprawiono dialog u Doktora podczas wykonywania zadań w laboratoriach;
  • Reputacja nie jest zmieniana w innych frakcjach podczas dokonywania zabójstw;
  • Niewielka optymalizacja skryptów;
  • Zwiększono cenę zakupu przejścia do Baru u Prapora;
  • Naprawiono problem z pojemnikami na nowe artefakty;
  • Naprawiono wyświetlanie artefaktów na detektorze Swaróg;
  • Naprawiono błąd podczas zbierania amunicji w Czerwonym Lesie;
  • Zmieniono ikonę piersiówki z wodą i bimbrem;
  • Zmniejszono liczbę spawnu NPS i mutantów na początku pewnego trybu;
  • Naprawiono błędy w tekstach, dialogach, opisach;
  • Usunięto przeszkadzające anomalie w różnych lokacjach;
  • Usunięto agresję ze strony przyjaznych NPC podczas zabijania członków innych frakcji; 
  • Bagienny Doktor od teraz przesiaduje wyłącznie na Bagnach; 
  • Usunięto dym po przegrzaniu lufy;
  • Usunięto Striełoka z gry, zostanie dodany później;
  • Zmieniono czas w grze (1 godzina gry = 20 minut czasu rzeczywistego).

Fabuła i zadania poboczne: 

Spoiler

Dead Air Revolution II zawiera dużą liczbę różnorodnych zadań, które można podzielić na kilka grup:

  • Zadania fabularne to takie, których celem jest odkrycie i ujawnienie specjalnie przygotowanej dla gracza fabuły. Są one zaznaczone na żółto w dialogach i PDA.
  • Zadania poboczne, które można wykonać na dowolnym etapie gry. Są one zaznaczone na pomarańczowo w dialogach i PDA.
  • Cykliczne zadania są związane ze znajdowaniem określonych przedmiotów dla NPC. Zadania następują po sobie i nie są obowiązkowe, ale nagroda po ukończeniu całego zestawu będzie bardzo satysfakcjonująca. Są zaznaczone na pomarańczowo w dialogach i PDA.
  • Zadania statystyczne to takie, które odzwierciedlają twoją zdolność do przetrwania w Zonie. Wykonując te zadania, stopniowo zyskasz różne umiejętności. Podświetlone na czerwono w dialogach i PDA.

Liczba nowych zadań: 

  • 17 zadań fabularnych w trybie normalnym,
  • 540 zadań pobocznych w trybie normalnym,
  • 540 zadań cyklicznych w trybie normalnym,
  • 23 zadania polegające na badaniu anomalii,
  • 33 zadania dot. odnalezienia schowków Kolekcjonera,
  • 25 zadań dla trybu Dead Air Rerum,
  • 179 zadań dla trybu Dead Air Survival,
  • 24 zadania dla trybu Dead Air War Monolith.

Rodzaje zadań:

  • dostarczenie przedmiotu;
  • znajdź przedmiot/obiekt/postać;
  • zabij NPC/mutanty;
  • naprawić przedmiot/obiekt;
  • zainstaluj przedmiot/obiekt;
  • dotrzeć do punktu;
  • zbierz 6 fragmentów mapy/dokumentów;
  • wykopanie schowka;
  • hakowanie zabezpieczonych schowków/PDA;
  • kurier - dostarczanie przesyłek;
  • odnalezienie schowka;
  • strzelanie do celu;
  • niespodziewany sms/informacja w PDA;
  • wędkowanie, łowienie ryb;
  • ścinanie drzew, pozyskiwanie drewna opałowego;
  • wydobywanie minerałów;
  • zdobycie obszaru na którym jest wróg;
  • przechwytywanie ładunków należących do wroga;
  • przesłuchiwanie NPC;
  • interakcja z obiektem/przedmiotem;
  • tworzenie przedmiotów;
  • zadania z użyciem płyty CD;
  • zadania z użyciem radiostacji; 
  • zadania wykorzystujące teleporter;
  • zadania z limitem czasu;
  • zadania polegające na wykonaniu zdjęć;
  • zadania z użyciem krótkofalówki;
  • zadania z użyciem danego urządzenia;
  • zadania z użyciem pozostałych urządzeń.

Tryby: 

Spoiler

Dead Air Revolution II posiada różne tryby, opcje i ułatwienia, które gracz może wybrać w dowolnym momencie po uruchamiania gry.

Podczas włączania trybów, opcji i ułatwień należy wziąć pod uwagę następujące kwestie:

  • należy włączyć tylko jeden tryb, nie zaleca się uruchamiania kilku trybów jednocześnie;
  • ułatwienia i opcje można wybierać losowo, także podczas jednego z trybów lub bez nich;
  • normalny tryb gry można uruchomić, jeśli nie wybrano żadnego innego.

Tryby: 

  • Dead Air Survival to tryb fabularny w modyfikacji Dead Air Revolution II oparty na trybie "Ostatni ocalały". Wcielisz się w stalkera, który udał się do Czarnobylskiej Strefy Wykluczenia w poszukiwaniu przygód. Na swojej drodze napotka wiele wyzwań, różnych zadań i historii. Zona jest opuszczona, a mutantów i zombie jeszcze więcej. Zbadaj każdy zakątek, znajdź drogi do nowych obszarów, ruszaj na północ i dowiedz się, co stało się z Zoną...
     
  • Dead Air War Monolith to tryb fabularny do modyfikacji Dead Air Revolution II, w którym bohater będzie musiał przeprowadzić całkowite oczyszczenie Zony z Monolitu. Tryb ma charakter zręcznościowy i jest odpowiedni dla tych, którzy lubią strzelać i walczyć samotnie przeciwko wszystkim. Zaleca się uruchomienie tego trybu ze wszystkimi ułatwieniami.
     
  • Ostatni ocalały to tryb, w którym rozpoczynasz grę na Kordonie. Nie ma neutralnych bądź przyjaznych NPC. Zastępuje ich duża liczba zombie i monolitowców. Przedmioty pozyskuje się ze schowków. Nie ma fabuły oraz możliwości skorzystania z PDA.
     
  • Tryb przetrwana, w którym NPC zostają zastąpieni hordą zombie. 

Podziękowania:

Spoiler

Wsparcie deweloperskie: 

  • Дмитрий Нагайко,
  • Миша Сахаров,
  • Михаил Мальцев,
  • Саша Хоменко,
  • Kramer,
  • deadcOre,
  • Евгений Власов,
  • Андрей Койнов,
  • Maxim Kurepin.

Pytania dot. kwestii technicznych: 

  • Жекан,
  • Евгений Жаворонков,
  • Lanforse Rainford,
  • Віталій Ігорович,
  • Death Prxphet,
  • Ekidona Arubino.

Pomoc w grupie: 

  • Артур Королевский,
  • Алексей Тисленко,
  • Андрей Исаев,
  • Артур Абдулин,
  • Maksim Martsinkevich.

Aktorstwo głosowe: 

  • Kramer,
  • Seven Rus,
  • VANDELEY,
  • Petrenka,
  • Welder,
  • СаНЫч,
  • Sarleon,
  • Андрей Пахомов.

Pomoc z grafiką: 

  • Kramer,
  • Екатерина Верченко.

Pomoc w rozwoju: 

  • Андрей Исаев,
  • Алексей Тисленко,
  • Анастасия Иванова,
  • Peach Trees.

Testy, zadania i dialogi: 

  • Артём Новосёлов,
  • Сергей Николаенко,
  • Максим Клейнов,
  • Андрей Исаев,
  • Артур Ягубян,
  • Стас Сказочник.

Testy modyfikacji: 

  • Андрей Исаев
  • Андрей Койнов
  • Андрей Ямщиков

Wiadomości na VK:

 

PORADY:

Spoiler

Kwestie techniczne: 

W tej części znajdą się informacje i instrukcje, jak radzić sobie z błędami w modyfikacji.

Wsparcie w zakresie błędów, awarii, różnych kwestii będzie prowadzone przez autora na jego grupie VK

Jeśli masz wylot, nie panikuj i napisz ma grupie: "Mam wylot!". Najprawdopodobniej nie otrzymasz jasnej odpowiedzi na takie wiadomości. Poprawnie będzie opisać swój problem w całości, załączyć do wiadomości log i screen z menadżera modyfikacji. W grupie VK zostanie utworzony osobny temat z dyskusją i rozwiązaniami różnych błędów/wylotów.

Po wystąpieniu wylotu należy znaleźć jego dziennik, który znajduje się w folderze "Dead Air/appdata" w dokumencie tekstowym o nazwie log. Możesz załączyć go do wiadomości lub otworzyć i skopiować to, co jest napisane na dole po słowach FATAL ERROR. Następnie opisz, jak doszło do awarii, co zrobiłeś wcześniej itp. Do wiadomości należy również dołączyć zrzut ekranu menedżera modyfikacji, który pokazuje, jakie dodatkowe mody zostały zainstalowane. Opis, dziennik, menedżer zrzutów ekranu dadzą pełny obraz tego, co się stało i na odpowiednie rozwiązanie problemu nie będzie trzeba długo czekać.

Jak pokazuje praktyka, duża liczba błędów i wylotów występuje z powodu instalacji dodatków innych autorów, nakładających się na siebie dodatków. W związku z tym NIE zalecam stosowania dodatków innych modderów. W menedżerze modyfikacji znajdą się dodatki, które zostały przetestowane przez dewelopera. Ponadto NIE zalecam samodzielnego edytowania zasobów gry (dodawania udźwigu, zmiany szybkości biegu i podobnych rzeczy), gra ma wbudowany anty-cheat, który monitoruje to i w razie czego wyśle Cię martwego do lokacji z czterema ścianami. Tak kończą oszuści. 

Ponadto wiele wylotów występuje z powodu braku pamięci. Ważne jest, aby zdać sobie sprawę, że to silnik gry ma za mało pamięci, a nie komputer. Silnik gry xrEngine wykorzystuje 4 GB pamięci, więc nie ma znaczenia, ile pamięci RAM masz na komputerze: 8 GB, 16 GB, 32 GB, a może 999 GB. Jeśli twój komputer ma 4gb RAM lub mniej, to warto pomyśleć, że wyloty mogą wystąpić z powodu braku pamięci komputera podczas korzystania z tej gry. Ogólnie rzecz biorąc, błędy związane z pamięcią i ich rozwiązania dla każdego będą inne. Wyloty pamięci można określić, jeśli w dzienniku po słowach FATAL ERROR znajduje się takie słowo jak "memory" (co tłumaczy się jako pamięć), a także jeśli występuje awaria bez dialogów, to znaczy w dzienniku nie ma nic lub jest słowo "stack_trace".

Możliwe rozwiązania w przypadku wylotów dot. niedoboru pamięci:

  • Po wylocie usuń "shaders_cache", który znajduje się w "Dead Air/appdata". Folder ten zawiera pamięć podręczną tekstur itp.
  • Obniż render gry w ustawieniach. Najbardziej stabilny jest R2.5, jeśli występują na nim awarie, wybierz jeszcze niższy i tak do skutku. 
  • Obniż jakość grafiki w ustawieniach. Przede wszystkim obniż trawę, cienie, jakość tekstur itp.
  • Obniżenie współczynnika spamu mutantów i stalkerów w ustawieniach gry.
  • Sprawdź aktualizacje wszystkich bibliotek systemowych i sterowników. Przede wszystkim zalecam sprawdzenie sterowników na karcie graficznej.
  • Jeśli masz dobrą kartę graficzną, radzę wpisać polecenie -no_staging w skrócie uruchamiającym grę. Im lepsza karta graficzna, tym lepsze będą rezultaty. Działa tylko na renderze R3.
  • Przed uruchomieniem gry wyłącz wszystkie uruchomione programy, zwolnij pamięć komputera z procesów działających w tle.
  • Spróbuj zainstalować grę na dysku systemowym lub odwrotnie, na dysku niesystemowym.
  • Uruchom grę jako administrator.

Istnieje jedno uniwersalne lekarstwo na wszystkie wyloty i błędy. Jeśli zdarzy się wylot, natychmiast weź młotek lub najlepiej młot kowalski w dłonie i daj swojemu komputerowi niezłe lanie. Dzięki temu nie będzie już żadnych wylotów.

Wskazówki dot. rozgrywki:

Aby uniknąć problemów i pytań w grze autor moda przygotował listę wskazówek.

  • Po pierwsze, nie ma potrzeby się spieszyć, graj spokojnie i pewnie.
  • Staraj się nie wykonywać zadania poboczne u wszystkich NPC jednocześnie, wykonuj każde z nich osobno (wyjątek stanowią zadania cyliczne).
  • Dbaj o swoją reputację u wszystkich frakcji z wyjątkiem Monolitu. Punkty reputacji można kupić u handlarzy i przywódców ugrupowań.
  • Możesz zabijać NPC bez utraty reputacji, używając pułapek lub nasyłając na nich mutanty. Istnieje kilka rodzajów min - im potężniejsza mina, tym większy promień rażenia.
  • Zarabiaj pieniądze - w miarę postępów w grze będziesz musiał kilkukrotnie przekazać okrągłą sumkę pieniędzy.
  • Po wykonaniu wszystkich zadań pobocznych u wszystkich NPC na danej lokacji, musisz trochę poczekać na pojawienie się komunikatu.
  • W dialogach mogą pojawić się nieścisłości, dlatego należy uważnie przeczytać opis zadania, naciskając klawisz TAB.
  • Z nowych przedmiotów i urządzeń można skorzystać za pomocą podwójnego kliknięcia w PPM, niektóre mogą być umieszczane w szybkim slocie. 
  • Aby szybko zniszczyć obiekt, strzel do niego ze strzelby.
  • Aby szybko znaleźć grzyby na polanie, zmniejsz wysokość trawy w ustawieniach gry.
  • Jeśli pogoda pozostaje taka sama przez długi czas, zmień ją ręcznie w ustawieniach pogody.
  • Różne części można wydobywać poprzez demontaż urządzeń za pomocą PPM.
  • Części z broni można pozyskać poprzez demontaż za pomocą Multitoola.
  • Zona ulega degradacji każdego dnia, mutanty stają się coraz liczniejsze. Możesz zmniejszyć częstotliwość odradzania się mutantów i NPC w ustawieniach, aby obniżyć obciążenie silnika gry.
  • Chimera i pseudogigant są łatwe do zabicia, jeśli zostaną doprowadzone do karuzeli.
  • Bardzo dobrą wytrzymałość zapewnia ulepszony hydrator, a jeśli dysponuje się dwoma, to można zapomnieć o zmęczeniu.
  • Wszyscy istotni NPC mają dużą ilość wytrzymałości oraz szybko regenerują zdrowie. 
  • Asortyment handlarzy jest aktualizowany co 3 dni. Pierwsze nowe przedmioty pojawią się po wyłączeniu instalacji w X-16, drugie po Mózgozwęglaczu.
  • Jeśli mniej istotni NPC podczas wykonywania zadań nie chcą rozmawiać, to tymczasowym rozwiązaniem jest po prostu ich zabicie, a zadanie zostanie zaktualizowane.
  • Jeśli ekran za bardzo się trzęsie, to protagonista jest w złym stanie psychicznym. Jego stan możesz sprawdzić klikając klawisz F6. Można polepszyć stan psychiczny paląc papierosy, więc nie musisz na nich oszczędzać. 
  • Korzystaj z minimapy, aby zobaczyć oznaczenia podczas wykonywania zadań, szczególnie jest to istotne w podziemnych lokacjach.

Skróty klawiszowe.

  • F6 - wyświetla szczegółowy stan zdrowia i wyposażenia gracza;
  • F7 - wyświetla/ukrywa oznaczenia na mapie w PDA obiektów, z którymi można wchodzić w interakcje;
  • F8 - wyświetla/ukrywa oznaczenia na mapie w PDA oddziałów Monolitu w trybie Dead Air War Monolith;
  • F10 - pokaż/ukryj interfejs HUD;
  • F11 - zmiana ustawień graficznych;
  • NUMPAD 7 - precyzyjna korekta kolorów bezpośrednio w grze;
  • NUMPAD 8 - wyświetla/ukrywa wszystkie możliwe lokalizacje schowków na mapie w PDA.

GALERIA:

Spoiler

jRia2Q6egdA.jpg  v1PedDA9jC8.jpg

Sp20hYYdQdI.jpg  J75nXkbXsEg.jpg

IXvQ4n7rlhw.jpg  L2wdkswjp6U.jpg

INSTALACJA:

Spoiler

Zalecana kolejność instalacji:

1. Dead Air 0.98b. Pobierz archiwa setup-1.bin, setup-2.bin, setup-3.bin i setup.exe. Po pobraniu należy uruchomić plik setup.exe i postępować zgodnie z instrukcjami instalatora.


2. Dead Air Revolution II. Pobierz i rozpakuj archiwum, a następnie umieść je w głównym katalogu gry Dead Air 0.98b z wyrażeniem zgody na zamianę plików. Również przed uruchomieniem gry usuń foldery appdata, gamedata w folderze głównym gry.


3. Menadżer. Pobierz i rozpakuj archiwum. Umieść folder MODS i pliki JSGME.exe, JSGME.lng w folderze głównym Dead Air. Uruchom menedżera za pomocą JSGME.exe.
 

 

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

Dead Air 0.98b:

  • Google Drive - [KLIK]

Dead Air Revolution II:

  • Google Drive - [KLIK]

Menadżer: 

  • Google Drive - [KLIK]

Systemowe biblioteki: 

  • Google Drive - [KLIK]


Źródła: APPROTS.png.4603aa7965381464d0b7bb29c67170af.png  Y6DvRrN.jpg
 

 

  • Positive 1
  • Cool 3
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
W dniu 23.12.2023 o 16:41, Wolin12 napisał(a):

Wszyscy teraz o True Stalkerze, a ja się zastanawiam, czy ktoś próbował DA RII. Jestem ciekawy tego projektu, ale nie mam teraz czasu, żeby samemu sprawdzić 

Grałem w DAR, ale 1, mod bardzo fajny, ale bez kilku dodatków jest bardzo ciężki, a raczej głupi, pozbawiony logiki. 

Gdybym mógł to bym zagrał w DAR2, bo widze że sporo nowości, więc jak najbardziej polecam, tylko trzeba się wczuć. Grafika DA jest niesamowita

  • Positive 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

image.png

Wyszła nowa wersja moda ze zmianami sugerowanymi przez graczy, poprawiono też różne znalezione błędy.

image.png

Lista zmian po rosyjsku w spoilerze.

Spoiler

ОБНОВЛЕНИЕ:
Небольшое обновление Dead Air Revolution II с различными исправлениями и нововведениями исходя из ваших пожеланий.

СПИСОК ИЗМЕНЕНИЙ:
- Все горячие клавиши собраны в одном окне Игровые опции на кнопку F10
- Немного переделано стартовое меню, добавлены столбцы Режимы и Опции
- Добавлен пункт "Цепочки" энциклопедии в котором показан весь список предметов по цепочкам квестов всех НПС
- Добавлен пункт "Обмены" энциклопедии в котором показан весь список предметов по цепочкам квестов всех НПС
- Поправлен квест Холода на ящики патронов у военных, теперь при убийстве военных ящики можно будет подобрать в трупе
- Добавлена отмена каждого побочного квеста в диалоге, если отказываемся от задания, то у вас немного уменьшается репутация и диалог переходит на следующее задание
- Упрощен поиск записок, теперь они стали яркими и их трудно будет не заметить
- Изменен спавн записки в Темной Долине под ПК, теперь записка возле ПК
- Немного увеличено выпадение артефакта Кристальная колючка, а также добавлена в награду некоторым НПС
- Изменена награда у Лесника за цепочку квестов
- Исправлен квест в Саркофаге в режиме DAS
- Немного улучшен простой Гидратор

ВАЖНО:
При установке обновления новая игра не обязательна, но будет небольшой недостаток, что у техников и медиков появятся снова задания на поиск наборов. Можете их отменить в диалоге или выполнить снова. Также обязательно переустановите Менеджер модов, так как в дополнение Патроны без пояса тоже внесены изменения.

Link do moda w pierwszym poście zaktualizowany.

  • Positive 3
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Autor moda przygotowuje nowy tryb pt. „Metro”.

Tryb nawiązuje do serii książek i gier o tym samym tytule nie tylko nazwą - na powierzchni panuje gęsta mgła, a powietrze jest zanieczyszczone, więc gracz będzie musiał korzystać ze specjalnej butli z tlenem. Podziemia i laboratoria będą stanowić główne schronienie i "zaplecze budowy".

Autor obiecuje nową fabułę, zadania i mechanikę. Uważna eksploracja lokacji i założenie bazy będzie kluczem do przetrwania.

Materiał zapowiadający nowy tryb można zobaczyć w serwisie VK.

  • Positive 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.