Starika.. Posted February 23 Report Share Posted February 23 SGM 2.2+GS Jak na Boga zrobić to zadanie ono ciągle sie buguje i mutanty się nie respią. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agrael Posted February 23 Report Share Posted February 23 @Starika.. To chyba zadanie od Noego? Jeżeli tak, to strasznie upierdliwa misja. Mutanty mogą się rozbiegać po mapie, a na domiar złego kontrolerzy pojawiają się obok Szewczenki i też mogą się rozejść - przynajmniej u mnie tak było. Przyda się jakaś dobra snajperka, dzięki której można ostrzeliwać mutanty z góry. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Starika.. Posted February 23 Author Report Share Posted February 23 Kurcze właśnie totalnie nie mam pojęcia jak do tego podejść bo zadanie się załącza w cały świat. Jestem dobrze przygotowany do questa, ale po prostu nie załącza się skrypt uruchamiający zadanie. @OldMan @tom3kb Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tom3kb Posted February 24 Report Share Posted February 24 @Starika.. nie bierz tego zadania, tu nie jeden na nim się wysypał, jak nie przez takie problemy jak twoje to za którąś falą gineli ludziom Noe albo Dawid i też lipa. A mutanty np rozłaziły im się po lokacji i weź tu je teraz trop. Ja się poddałem z tym zadaniem po kilkudziesięciu save/load. 🥴 Jakby co to opis zadania z poradnika ale nie wiem czy coś ci to pomoże 😏 "Po wskazaniu nam przez Noego teleportu na Płaskowyż Południowy, przy następnej wizycie na Skadowsku, Broda przekaże nam prośbę Noego byśmy pojawili się łaskawie na Barce. Przed tym zadaniem należy dobrze się zaopatrzyć w amunicję i leki. Idziemy do Noego. Ten prosi nas o pomoc w odparciu ataku mutantów. Wspólnie z grupą stalkerów bronimy barki przed kolejnymi falami mutantów. Każdą falę finalizuje zabicie pojawiającego się w okolicy kontrolera. Pierwszy na Dźwigach Portowych, drugi przy Szewczence, trzeci w towarzystwie burera na parkingu niedaleko barki. Oprócz pilnowania własnego życia musimy też pilnować by przeżył dowódca stalkerów Dawid, no i oczywiście sam Noe. W nagrodę dostaniemy dokumenty o Laboratorium." Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vidkunsen Posted February 24 Report Share Posted February 24 Starika - jak juz nie będziesz miał robaków (tzw. buggi) i kwest zaskoczy to zbadaj ! schemat ! pojawiania sie poszczególnych mutantów. Po któryms razie bedziesz wiedział co i skąd wyskakuje i czym je ukatrupić. Zadanie jest proste jak znasz w/w schemat i masz garłacza - gladkolufowy, śrut i sporo amunicji. Przydatna tez jest do kontrolerów pukawka z celownikiem. Nie raz zaliczałem te zadanie w róznych modach, da się je przejść. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Starika.. Posted February 24 Author Report Share Posted February 24 @tom3kb @vidkunsen Dzięki za pomoc poradziłem sobie już wczoraj! Po prostu trzeba było chyba dać temu zadaniu chwile poleżeć i poskakać po różnych lokacjach żeby mod się namyślił co z tym questem zrobić. W międzyczasie robiłem inne zadania i wracałem też do barki żeby próbować czy skrypt zaskoczy dobrze i za którymś razem siadło wszystko tak jak powinno. Strzelby niestety w tym modzie zepsute, gunslinger bardzo pod tym względem kuleje. Saiga to tutaj na dobrą sprawę pukawka na kapiszony a nie efektywna broń na mutanty. Najlepiej mieć RPG i SWD pod amunicję do karabinu maszynowego. W tym zadaniu śrut się na nic nie zda, potrzebna jest strzelba automatyczna z dużymi obrażeniami, niestety nie jest to Saiga w tym przypadku. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vidkunsen Posted February 26 Report Share Posted February 26 Przydatny też RG - 6, ale długi czas przeładowania jest minusem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.