Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Nie potrafię zrozumieć tego moda. Myślałem, że po zrobieniu większej ilości zadań i ulepszeniu ekwipunku będę w stanie przejść przez Mroczny Wąwóz nic bardziej mylnego.

Po zakupie Hełmu taktycznego, który moim zdaniem jest najlepszym obecnie hełmem dostępnym dla mnie lepszym od szklanej kuli ekologów i ulepszeniu go w kierunku telepatii, założeniu artefaktów Ślimak i Róg nie jestem w stanie przejść początku lokacji. Nie wiem czy to bug gry, bug spawna czy jeszcze coś innego. Jeśli taki był zamysł moda i ma być dla weteranów, bo powinienem przejść ten etap używając np. widoku kamery z trzeciej osoby to ręce mi opadają. Używanie glitchów czy bugów gry nie jest raczej wyznacznikiem umiejętności. Mam nadzieję, że to nie jest oczekiwany sposób poradzenia sobie z tym...

Mam jeszcze jeden pomysł, który w wolnym czasie jutro będę wdrażał w życie pewnie, ale w spojlerze chciałbym żeby ktoś kto przeszedł ten etap albo w ogóle ukończył moda odpowiedział mi czy dobrze myślę, czy to nadal nie to.

Spoiler

A więc tak według mnie logicznym było przechodzenie gry etapami czyli po X18 powinien być Mroczny Wąwóz. Nie przechodzę tego moda na ślepo, ale wiem co nieco z tego tematu jednak mniej lub bardziej zaskakuje mnie co rusz ten mod. Ogólnie myślałem, że powinno się iść główną linią fabularną cały czas czyli po X18, Mroczny Wąwóz i spotkanie z Grzechem. To nie działa. Na początku w moim bułacie i ulepszonej masce przeciwgazowej dałem radę ledwo pokonać kontrolera i resztę wesołej ferajny do ściany z grawitacyjnych anomalii. W tym podejściu teraz mam ulepszony Hełm taktyczny i daje radę do etapu ściany anomalii.

Tu pojawia się moje pytanie. Czy może powinienem odwrócić kolejność zadań? Ukończyć zadanie Żwawego i odebrać Colta z sejfu Dzika pokojowo lub niszcząc całą bazę a następnie dostać zadanie na pancerz z Jantaru i wybrać się tam żeby dostać jakieś antypsioniczne ustrojstwo? Wtedy będę mógł przejść ten etap w Darkscape czy to dalej nie to? Naprawdę utknięcie w tym etapie gry sprawia, że mam dość. A z tego co niestety sobie zaspojlerowałem widziałem, że czekają gorsze rzeczy...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 18.05.2025 o 15:24, DaarMoo napisał(a):

Wykonuję zadanie dla Powinności na infiltracje bazy Wolności. Mam zebrać dokumenty - z tym nie mam problemu - i założyć podsłuch - z tym jest problem. Bar Wolności jest mały. Całą dobę są 4 osoby. Ale co najważniejsze nie mogę wyjąć z plecaka podsłuchu. W żaden sposób. Próbowałem w dzień i w nocy. Nic. Może ktoś spotkał się z takim problemem ? Ruszyć klientów z baru nie ma szans.

Chcąc wejść do Baru Wolności trzeba podać hasło - jakie, skąd je wziąć ?!? Zdaje się, ze Woronin coś o tym haśle wspominał ale nie zrobiłem tego zadania bezpośrednio po wzięciu od Woronina i zapomniałem o co kaman ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, tom3kb napisał(a):

Nawet nie wiem czy hasło jest potrzebne w końcu? A z opisu rozmowy wynika, że Woronin wyśle ci na pda więc przejrzyj.

To jest tak, że "bramkarz" nie wpuszcza do Baru Wolności bez hasła. Obszedłem go stosując ustawienia na maxymalne kucanie, tudzież wysokie skoki :); ale nie uaktywniło się miejsce podłożenia pluskwy.

Co do hasła od Woronina - przejrzałem PDA i brak takiego; świta mi tylko, że coś wspominał o jakimś informatorze w Martwym Mieście ale muszę to sprawdzić.

Na żywo !!!

Ciekawa sytuacja - w drodze do Bar Wolności rozpoczęła się emisja więc nikogo nie było na straży, wszyscy w panice; wszedłem do Baru, podłożyłem pluskwę, zabrałem fleszkę z dokumentami. W pomieszczeniu na górze ukrywał się przed emisją "bramkarz" i w linii dialogowej miał pytanie o hasło  - taki służbista :)

Edytowane przez mirzal
rozwiązanie problemu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hejka!
Czy ktoś może ogarnia czemu gra wywala do pulpitu przy wczytywaniu save'a z tym logiem?
 

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : script_engine.cpp
[error]Line          : 75
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: gamedata\scripts\tasks_escape.script:52: attempt to index field 'actor' (a nil value)
 

stack trace:

0023:73E5453F xrCore.dll, xrDebug::fatal()
0023:6B1C94B9 xrGame.dll, CDialogHolder::operator=()
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.