Revan Posted July 6, 2010 Report Share Posted July 6, 2010 Mam zadanie znaleźć grozę dla przewodnika, biegałem szukałem i znalazłem w barze koło trupa gościa z Powinności (Burery wybrały się na wycieczkę do Baru) pokazało że mam zanieść broń dla Przewodnika, wpadam do niego a tam żadnej możliwości oddania mu broni http://img822.imageshack.us/i/ssuser070610155555l01es.jpg http://img806.imageshack.us/i/ssuser070610155600l01es.jpg Jakieś porady? Przeniosłem...na przyszłość proszę pisać w odpowiednim dziale - portals Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
portals Posted July 6, 2010 Report Share Posted July 6, 2010 Jak brałeś zadanie to nie miałeś żadnych dodatkowych informacji.Broń nie może być zużyta ani ulepszona. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Revan Posted July 6, 2010 Author Report Share Posted July 6, 2010 No nie jest w 100% sprawna ale tak w 75-85%, to znaczy że mam teraz gonić do baru? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest widower Posted July 6, 2010 Report Share Posted July 6, 2010 Możesz ją naprawić za pomocą przenośnego zestawu naprawczego z walizki. Broń jak i kombinezony z questów muszą być naprawione inaczej jakby ich nie było. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LordDino Posted July 6, 2010 Report Share Posted July 6, 2010 Powiem, że ja miałem problem z oddaniem broni lekko zużytej z pancerzami nie było problemu proponował bym sprawdzać czy się da. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
henio Posted December 7, 2010 Report Share Posted December 7, 2010 można zagrozić przewodnikowi, że dostanie w kły zaraz, wtedy zdradza miejsce pobytu doktora Jednak nie zdradza nam lokalizacji nowego przejścia do nowej lokacji wtedy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yurek Posted December 8, 2010 Report Share Posted December 8, 2010 Broń musi być w 100% sprawna, inaczej odpowiedni dialog Ci się w rozmowie z Przewodnikiem nie włączy, mimo tego że w PDA każą zanieść Ci Grozę na Kordon W tej sytuacji pozostaje Ci tylko: 1. naprawić broń za pomocą remzestawów ze skrzynki narzędziowej 2. naprawić broń np u Sidora (ale będziesz potrzebował drugi egzemplarz do "zużycia" podczas naprawy ) 3. zrobić kwest dla Woronina - zlikwidować Bandytę (w nagrodę dostaniesz nowiutką Grozę i naboje) 4. znaleźć nową Grozę w schowku(ach)(marzenie ściętej głowy ) - mi się ze dwa razy taki cud przytrafił w czasie gry Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vorenus Posted December 8, 2010 Report Share Posted December 8, 2010 Na Agropromie często respawnują się żołnierze specnazu uzbrojeni w Grozy, warto odwiedzić ten kompleks z którego braliśmy dokumenty, przy odrobinie szczęścia groza będzie łupem naszego GG. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malakas Posted October 4, 2011 Report Share Posted October 4, 2011 Odświeżę trochę topic...co prawda gram w Soljankę + DMX, ale tutaj zmiany są niewielkie więc będzie na temat. Po powrocie z ATP miałem 4 Grozy w plecaku...oczywiście do Sidorowicza poszły dwie na naprawę ponieważ wiemy już, że NPC nie przyjmują uszkodzonych sztuk. Po kilku godzinach dostałem naprawioną broń, idę do Przewodnika pozbyć się zadania i dostać przejście Kordon - Agroprom...i tutaj ZONK... u gościa dialogów nie ma. Próbowałem.. wejść powtórnie na lokację, zapis przed rozmową i ładowanie na nowo gry...wszystko bezskutecznie. Tutaj poprawne rozwiązanie problemu podsunął Trurl3...w plecaku musi być tylko jedna Groza....Po usunięciu pozostałych egzemplarzy z inwentarza dialogi u Przewodnika pojawiły się normalnie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.