malakas Posted April 3, 2011 Report Share Posted April 3, 2011 Dziś dotarłem do schowka i niestety bardzo mnie on rozczarował. Zawartość zupełnie burzy porządek rozgrywki i robi z GG terminatora. Nie wiem jaki był zamiar twórcy schowka, ale jego zawartość jest bardzo przesadzona i pozbawia sensu dalszą część gry. Moim zdaniem powinno tam się znaleźć EXO. Czystego Nieba i ewentualnie Vintorez z kamuflażem nic poza tym. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yurek Posted April 3, 2011 Report Share Posted April 3, 2011 No ja dziś też właśnie dotarłem do schowka i faktycznie sprzęt tam schowany diametralnie zmienia ten mod (niestety w niekorzystna stronę - po prostu gra robi sie trywialnie łatwa). Ale tak właśnie Twórcy moda postanowili, a my nic poza jego przetłumaczeniem nie zmienialiśmy ;) Całościowo mod świetny, fabuła, bronie (Minigun wreszcie wymiata jak należy !), zadania - na pewno się nie nudzi i ma duży potencjał przykuwający do ekranu i klawiatury. Jednak znalazłem dwa momenty w grze, które przynajmniej mnie rozczarowują: 1. Klondike ("kopalnia") artefaktów - pamiętacie jeden z loading screenów z Solianki ? - tak właśnie sobie ten klondike wyobrażałem, a nie smutne cztery arty w dolince ... ;) 2. Schowek Siemieckiego - źle zbalansowana zawartość (chyba zwłaszcza kombinezon), która powoduje, że od momentu jego odnalezienia gra staje sie trywialnie łatwa. Oczywiście na ten ostratni zarzut mozna odpowiedzieć - to nie noś tego kombinezonu, broni itd. Ale nie o to chodzi - jak dostaniecie super brykę za darmo, to też zamienicie swój wóz i zaczniecie jeżdić tym nowym - taka jest po prostu ludzka natura. Twórcy moda powinno to uwzględnić trochę tworząc tak potężne przedmioty. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
czernobyl10 Posted April 4, 2011 Report Share Posted April 4, 2011 Yurek nic nie jest doskonałe, najważniejsze że mody są tworzone co przedłuża życie stalkerowi. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malakas Posted April 4, 2011 Author Report Share Posted April 4, 2011 Połączyłem tematy bo są o tym samym....Na znak protestu wywaliłem kombinezon i broń ze schowka. Moda ukończę w exo. Monolitu, które wiernie mi służy od samego początku i jest zupełnie wystarczające. Gram zawsze na poziomie mistrz... To nie Crysis by pakować jakieś nano techniczne zabawki. Co do kopalni artefaktów to mogli się postarać, albo zmienić opisy na kilka artefaktów...;) Mod jest doskonały i dopracowany technicznie...autorzy spisali się na medal. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
korn06 Posted April 4, 2011 Report Share Posted April 4, 2011 Całościowo mod świetny, fabuła, bronie (Minigun wreszcie wymiata jak należy !), zadania - na pewno się nie nudzi i ma duży potencjał przykuwający do ekranu i klawiatury. Jednak znalazłem dwa momenty w grze, które przynajmniej mnie rozczarowują: 1. Klondike ("kopalnia") artefaktów - pamiętacie jeden z loading screenów z Solianki ? - tak właśnie sobie ten klondike wyobrażałem, a nie smutne cztery arty w dolince ... ;) 2. Schowek Siemieckiego - źle zbalansowana zawartość (chyba zwłaszcza kombinezon), która powoduje, że od momentu jego odnalezienia gra staje sie trywialnie łatwa. A według mnie ten Minigun w TŚ2 w ogóle nie przypomina Miniguna. Lepszy był ten z Soljanki, bardziej realistyczny- wyglądał jak to legendarne działo z filmu Predator- jak ktoś jeszcze nie oglądał filmu to polecam. A u mnie w tym Klondike było chyba 10 artefaktów i to bardzo dobrych. Kombinezon zdecydowanie przesadzony , po założeniu 5 Kocich Łbów i 5 Gorących Kryształów mamy biegajcy czołg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malakas Posted April 4, 2011 Author Report Share Posted April 4, 2011 A u mnie w tym Klondike było chyba 10 artefaktów i to bardzo dobrych. Na jakim poziomie trudności grałeś.? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
korn06 Posted April 4, 2011 Report Share Posted April 4, 2011 Weteran Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LordDino Posted April 4, 2011 Report Share Posted April 4, 2011 Ja na mistrzu miałem 5 artów z tego 2 1 poziom i 3 trochę wyższe nic poza to. A broni Siemieckiego praktycznie nie używałem tyle innych fajnych pukawek. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trurl3 Posted April 4, 2011 Report Share Posted April 4, 2011 Biorąc pod uwagę, że nie każdy szuka i nie każdy znajdzie schowek Siemieckiego, być może jest to nagroda dla wytrwałych, albo autor moda założył, że di schowka dotrą ci którzy przechodzą grę kolejny raz i dlatego dla nich nie ma już wielkiego znaczenia jak bardzo są opancerzeni - ci tak doskonale dają sobie rade ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malakas Posted April 4, 2011 Author Report Share Posted April 4, 2011 A u mnie w tym Klondike było chyba 10 artefaktów i to bardzo dobrych. ..poziom Weteran... Ja na mistrzu miałem 5 artów z tego 2 1 poziom i 3 trochę wyższe nic poza to. Ja podobnie ,,zatem wielkość i wartość skarbu zależy od poziomu trudności gry. Im niższy tym więcej atrakcji będzie do zebrania. Trurl3 raczej każdy będzie szukał bo zaplątamy jest w to niepotrzebnie AMULET. Ostatnia część amuletu jest w skrzynce Siemieckiego. Poważny błąd...ale taka wola autora..powinien być niezależnie gdzieś ukryty. Wówczas byłyby mniejsze szanse na terminatorów w Zonie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kobal Posted April 4, 2011 Report Share Posted April 4, 2011 I przecież można kupić lokalizację schowka u Informatora ,czyli wcale tak bardzo męczyć się nie trzeba. Ja i tak biegam w SKAT-10 jakoś bardzo lubię ten pancerz bo egzo to tak samo jest "passe" jak i nanokombinezon http://www.stalkerteam.pl/public/style_emoticons/<#EMO_DIR#>/cool.gif Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.