Skocz do zawartości

SGM 1,7 + Atmosfear 2.1


malakas

Rekomendowane odpowiedzi

Po wielu nieudanych próbach uruchomienia SGM 1,7 + AF 2.1 postanowiłem opisać problem, może jego rozwiązanie będzie potrzebne innym. Mod AF 2.1 jest doskonały i działa super, chcę uruchomić połączenie tych modów to wszystko..;)..Zatem po kolei...PODSTAWKA COP W WERSJI 1.601 wersja językowa gry PL Instaluję wszystko według opisu ... Zainstalować po kolei: 1. SGM ver 1.7 2. +fix 31.08 3. polonizację 4. AtmosFear 2.1 5. Patch SGM1.7-AF2.1 Niestety gra pokazuje tylko obraz startowy SGM i witam wypad do pulpitu. Mod SGM uruchamia się w wersji polskiej bez problemów, próbowałem... Mod AF 2.1 uruchamia się na podstawce bez problemów, próbowałem... ...wyklucza to błąd pobrania. Pozostaje tylko moment połączenia obydwu modów. Każda próba kończy się wylotem. Wszelkie sugestie mile widziane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wstawię końcówkę loga....

~ Invalid syntax in call to 'r2_aa_break'
~ Valid arguments: vector3 in range [0.000000e+000,0.000000e+000,0.000000e+000]-[1.000000e+000,1.000000e+000,1.000000e+000]
~ Invalid syntax in call to 'r2_aa_weight'
~ Valid arguments: vector3 in range [0.000000e+000,0.000000e+000,0.000000e+000]-[1.000000e+000,1.000000e+000,1.000000e+000]
~ Invalid syntax in call to 'sv_adm_menu_ban_time'
~ Valid arguments: ui_mp_am_10_minutes/ui_mp_am_30_minutes/ui_mp_am_1_hour/ui_mp_am_6_hours/ui_mp_am_1_day/ui_mp_am_1_week/ui_mp_am_1_month/ui_mp_am_3_monthes/ui_mp_am_forever
[c:\users\public\docume~1\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: Selected device is Generic Software
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 65537 kb, 4856 lines, 13820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:1002]-[device:9440]: ATI Radeon HD 4800 Series        
* CREATE: DeviceREF: 3
*     Texture memory: 504 M
* GPU shading: vs(0/4.0/40), ps(0/4.0/40)
* GPU vertex cache: unrecognized, 24
* NVAPI is missing.
* Starting rendering as 2-GPU.
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
! Renderer doesn't support blender 'effects\shadow_world'
* HWDST/PCF supported and used
- r__tf_aniso 8
- r2_tf_mipbias 0.
Starting engine...
! Player name in registry is empty! (InstallUserName)
Loading DLL: xrGameSpy.dll
intro_start intro_logo
intro_delete ::update_logo_intro
stack trace:

0023:060206FC xrGame.dll, CDialogHolder::CleanInternals()

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uhhh... znalazłem błąd. Niepotrzebnie spakowałem w patchu ui_mainmenu.script.

Dodałem też jeden plik konfigu huda. Bez niego mogłyby się zdarzać wyloty przy falloucie w trybie widescreen.

Pobierzcie fixniętego fixa: Patch SGM1.7 + AF2.1 (fixed)

Trzeba zainstalować wszystko od nowa.

Dajcie znać czy teraz działa

Sorrki ;)

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielki Cromm Cruac poprawił patch i wszystko jest OK. Mod uruchamia się i kompilacja SGM 1.7 + AF 2.1 działa.

Jeszcze jedno pytanie , ale to raczej do Cromma....

Dołączona grafika

do czego służą dane z folderu ...[data], oraz [docs]

... po co jest setup patch i jak sprawdzić czy jest potrzebny

...jak sprawdzić czy mamy kompletny AF 2.1

...czy można dodać Nano Cell menu do tej kompilacji (to tak opcjonalnie, tylko opinia)

Trochę zagmatwane to wszystko w tym katalogu. Pytania może trywialne, ale pomogą rozwiać wątpliwości. Prosiłbym o kilka małych wyjaśnień jeżeli możesz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tia, albo to translatora wrzucić ;)

Oki doki, po kolei

do czego służą dane z folderu ...[data], oraz [docs]

[data] zawiera wszystkie pliki moda we wszystkich możliwych wariantach do instalacji. Zostały one tak zorganizowane aby instalka mogła wybrać odpowiednie pliki w zależności od opcji wybranych podczas instalacji. Nie mogłem stworzyć po prostu jednego folderu gamedata bo np skryptu obsługującego blowout jest 16 wersji.

Nie chciałem też pakować wszystkiego do instalki jak np. SGM bo po pierwsze ciężko robić updaty (jak np. setup patch) a po drugie instalka uruchamia się bardzo długo (antywirus sprawdza wszystkie pliki spakowane w exe).

[docs] to docs. To tylko prezentacje opcji, które są do wyboru w instalce.

... po co jest setup patch i jak sprawdzić czy jest potrzebny

Patch do oryginalnego programu instalacyjnego w v.2.1, w którym był błąd powodujący nieinstalowanie niektórych tekstur przy wybraniu opcji hi-res.

Należy nim zastąpić setup.exe w instalce i wtedy dopiero uruchomić (zainstalować AF).

...jak sprawdzić czy mamy kompletny AF 2.1

Po instalacji katalog gamedata\textures\sky powinien zawierać 248 plików w 8 podkakalogach af*. Jeśli będzie brakować jakichś configów lub skryptów to szybko się dowiesz wylatując na pulpit.;)

...czy można dodać Nano Cell menu do tej kompilacji (to tak opcjonalnie, tylko opinia)

Nie pamiętam, ale chyba nie mergowałem go z SGM-em tylko po prostu wrzuciłem. Ale kopię gamedaty zrobić przedtem warto :D

No i jeszce tylko dodam, że Absolute Nature 2 i Absolute Structures są w pełni kompatybilne i można je doinstalować bez problemów.

Ufff... ale sie rozpisałem. Mam nadzieję, że to wszystko wyjaśnia.

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dodam, że Absolute Nature 2 i Absolute Structures są w pełni kompatybilne i można je doinstalować

Cromm opis wyjaśnia wszystko..

Jestem na początku więc okazja by sprawdzić. Wrzucę to również do gry. Nie wiem tylko czy warto było wybrać opcję Hi-Res dla AF 2.1...bo jednak ATI 4870 to nie olbrzym.;)..ale nie szkodzi bo wrzucę Nature2 w Hi-Res.

// edit

Wrzuciłem Absolute Nature 2 i Absolute Structures do gry...myślę ,że naprawdę warto spróbować tych dwóch modów.

Nature 2... bardzo duże możliwości wyboru otoczenia. Polecam wybór tekstur Hi-Res...

Absolute Structures... wreszcie porządne tekstury obiektów ...

Postaram się wrzucić kilka fotek...

Końcowa kompilacja to....SGM 1.7 + AF 2.1 + Absolute Nature 2 i Absolute Structures

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kompilacja działa bez problemów. Jeżeli się nie uruchomi pomyłka w instalacji. Przerabiałem ten temat 20 razy.. Kolejność instalacji...podstawka w wersji 1.602 1. SGM 1.7 2. Fix 31.08 3. Polonizacja 4. AF 2.1 5. Fix Do SGM 1.7 + AF 2.1 6. Absolute Nature 2 7. Absolute Structures

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamierzam zabrać się za instalację kompilacji, ale czy mógłby ktoś podać które pakiety tekstur z Absolute Nature trzeba zainstalować żeby otoczenie wyglądało mniej więcej tak jak w CoP Complete? I jeszcze jedna rzecz: nie pierwszy raz będe używał SGM-a ale czy jest możliwość wycięcia HUD-a z Complete'a? Ten, który jest w Sigerousie za bardzo mi nie odpowiada, do tego celownik (kursor) jest za duży i czy też da się zaimportować celownik z Complete'a? Sory za ewentualne literówki, ale klawiatura nie zawsze reaguje na wciśnięcie klawiszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Absolute Nature masz 5 różnych stylów do wyboru. Poeksperymentuj i wybierz takie, które ci najbardziej odpowiadają. Wiem, że w Complete w Prypeci użyto stylu 'Dead'. Aha, kolejne instalacje Nature nie mają żadnego wpływu na rozgrywkę i możesz sobie zmienić styl kiedy tylko zechcesz. Nie trzeba rozpoczynać nowej gry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Meta zablokował(a) ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.