Skocz do zawartości

Winter of Death 2.0


Rekomendowane odpowiedzi

NhMOFq1Dwj2G.jpg

Nazwa: Winter of Death 2.0
Twórca: Johann
Platforma: Zew Prypeci 1.6.02
Data premiery: 03.05.2011r.
Autor spolszczenia:

 

OPIS:

  Pokaż ukrytą zawartość

 

SCREENY:

  Pokaż ukrytą zawartość

 

WIDEO:

  Pokaż ukrytą zawartość

 

LINK DO POBRANIA:

  Pokaż ukrytą zawartość

 

ŹRÓDŁO:

stalker-gsc.ru

stalkerportaal.ru

playground.ru

  • Dodatnia 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mogę odpalić. Czy to normalne że nie ma pliki localization.ltx?

Mam tylko w config

  Cytat

alife.ltx creatures gameplay models scripts text weapons

car_spawns.ltx environment misc mp system.ltx ui

Błąd dość dziwny


xrExrEngine.exe caused BREAKPOINT in module "C:\Program Files\GSC World Publishing\S.T.A.L.K.E.R. 
- Zew Prypeci\bin\xrCore.dll" at 0023:0025E12Engine.exe caused BREAKPOINT in module "C:\Program Files\GSC World Publishing\S.T.A.L.K.E.R. 
- Zew Prypeci\bin\xrCore.dll" at 0023:0025E12E

Nikt nie ma pomysłu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po mojemu to mod gryzie się z twoją wersją gry.Jeśli modderzy nie wprowadzali żadnych zmian do pliku localization.ltx to go w gamedacie moda nie będzie.Jeśli mod jest w rosyjskiej wersji to wykorzystuje plik localization.ltx z oryginalnego rosyjskiego stalkera.Ty próbujesz go odpalić na polskim i masz wylot. Dziwię się trochę że tak ci zależy.To kolejny mod który coś tam zwiększa, a coś innego zmniejsza, no chyba że tego bałwanka chcesz zobaczyć ;) Chcesz pograć w scenerii zimowej do masz stabilnego WhiteMod. Od razu powiem że te białe scenerie nużą po kilku godzinach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Oooo, dopiero teraz zauważyłem ten mod. Tego mi było trzeba, od dawna poluję na zimowe mody, ale ten bije wszystkie pozostałe na głowę. To nie jest Strefa w sezonie zimowym, tylko skuta lodem, mrożąca krew (dosłownie) Zona. W innych modach nic oprócz otoczenia się nie zmienia, a tutaj jak widzę stalkerzy przechodzą metamorfozę i starają się dostosować do jeszcze bardziej surowych warunków. Odstawiam SGM i gram w to do upadłego !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 21.06.2011 o 13:41, 'Lonely Mercenary napisał(a):

Pytanie do modderów, ciężko ściągnąć te skiny i modele z MW2 i Metra 2033?

Jak wiesz co zrobić to nie jest to takie trudne lecz czasochłonne , W krótkim skrócie : wypakowujesz modele z danej gry , programem np . 3D max (lub Zmodeler lub innym ) importujesz i exportujesz w formacje np. .ogf wszystko

Oczywiście musisz wiedzieć np. jaka skala , ...

  W dniu 21.06.2011 o 13:42, 'korn06 napisał(a):

Kpuc możesz opisać instrukcję instalacji, jakie ma wymagania? Chyba sam zagram w niego później, ale pamiętam że poprzednio miałem chyba jakieś problemy z odpaleniem.

Wymagania wzrosły i to sporo normalnie na max ustawieniach i 1600x1200 mam serdnio 35-45fps a tutaj miałem tak jak gra ustawia przy dx11 (widać na screenie) i 20fps

instalacja tak samo jak zawsze , zainstaluj moda do np. c/mod , przenieś gamedata do folderu z gra , zmień wpis w fsgame (*) i w congif/text sklonuj eng i zmień nazwę na pol , wsio

Pewnie wielu z was miało problem z ....mod zawiera pliczek i po prostu ja go nie kopiowałem !!!Dlatego mod mi się odpalił bez problemu , domyślam sie ze pliczek jest do ver angielskiej i dlatego stworzył problem w uruchomieniu gry

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zagrałem i muszę powiedzieć, że mod jest świetny! Modele i skiny są dopracowane w każdym szczególe, nie ma niedoróbek jak w niektórych modach do SoC. Nowe bronie, zupełnie inne dźwięki, wilkołaki zamiast pijawek (nie wiem dlaczego ale znakomicie pasują do zimowej rozgrywki). Nawet budynki od wewnątrz wyglądają na pokryte lodem. To już nie jest Call of Prypiat tylko Call of Syberia ;). Od dawna szukałem modu zmieniającego strefę w coś takiego! Co prawda przyzwyczajony jestem do modów, które bardziej skupiają się na przetrwaniu, niż na akcji i strzelaninie, ale walka z przeciwnikami nigdy nie spotkanymi w Stalkerze to przyjemność. Nie można długo zostawać w jednym miejscu, gdyż (przynajmniej mam takie wrażenie), przyciągamy mutanty i NPC (z różnych frakcji, większość jest przyjazna jednak mogą walczyć między sobą).

Mam jakiś problem graficzny, bo jestem zamknięty w pewnego typu kostce (pojawiają się dziwne zakrzywienia jak patrzę na horyzont i na niebo). Ale nie utrudnia to rozgrywki. Co do przetrwania to uważam, ze zbyt dużo rzeczy można znaleźć u martwych NPC (szczególnie jedzenia, uwielbiam mody, gdy jak gracz znajdzie kiełbasę to skacze z radości...). Broń i pancerze szybko się zużywają, a gdy chcę porozmawiać z Kardanem to mam Crasha i pojawia się to:

0023:0592105B lua.JIT.1.1.4.dll
 
[error][      87]    : Parametr jest niepoprawny.

Irytować mogą proste ikonki broni (co nie tyczy się ich rzeczywistego wyglądu, są bardzo klimatycznie zrobione, przyprószone śniegiem albo w białym kamuflażu), opisy nowych broni (nawet cyrylica się nie wyświetla tylko krzaki z powodu złego kodowania...) i kursor (świeci na niebiesko i ciągle miga).

Mod dzięki szczegółowemu wykonaniu u mnie dostałby ocenę 8/10 (odjęte dwa punkty za zbyt dużo strzelania i za mało przetrwania) ;)

EDIT: Oto screeny

Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika

Mi się robi zimno na samą myśl, że miałbym tutaj spać...

Dołączona grafika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.