Gandalf71 Posted July 4, 2011 Report Share Posted July 4, 2011 Tytuł oryginalny: Priboi Story 1.3 - Latent Threat (Скрытая угроза) Platforma: Cień Czarnobyla 1.0004 Data premiery: 26.06.2011 r. Autorzy: Dez0wave - przed wersją 1.1 / SEA-CAT Autorzy spolszczenia: @smox, @kobal Śr. długość rozgrywki: ok. 15 godzin OPIS: Spoiler Priboi Story to jedna z pierwszych modyfikacji do Cienia Czarnobyla, która oferuje całkowicie nową fabułę. Gdy grupa Dez0wave zakończyła prace nad tym tytułem, do akcji wkroczyli pozostali moderzy. Efektem ich prac jest Priboi Story 1.3 Ukryte Zagrożenie. Po pewnym czasie pojawiła się poprawiona wersja remaku oznaczona jako 1.4. Podstawowym założeniem autorów projektu jest drastyczne podniesienie poziomu trudności, przez co Strefa Wykluczenia stała się bardziej nieprzewidywalna i w pewnym stopniu „szokująca”. Pozostałe zmiany, które zasługują na uwagę: Przedstawione wydarzenia rozgrywają się w logicznej sekwencji, a pewna ich część z oryginalnej wersji Priboi Story całkowicie przebudowano. Przebudowany system bonusów i nagród. Od teraz nie można zabierać broni po zabitych NPC. Wyjątek stanowi część questowych postaci t.j. Striełok lub Charon. Świat gry będzie się zmieniał dynamicznie. W zależności od momentu, w którym gracz znajduje się aktualnie w fabule - pojawią się nowe schowki oraz oskryptowane zasadzki. Mimo iż istnieje możliwość przemieszczania się po wszystkich lokacjach od początku rozgrywki, to zaleca się trzymać głównej fabuły. Przebudowano system handlu oraz naprawę ekwipunku. W Ukrytym Zagrożeniu wprowadzono nową walutę - artefakty. Nowe zakończenia. Ok. 35 nowych zadań. Dodano nowe postaci. Anomalie stanowią większe zagrożenie. Wiele nowych modeli - zarówno NPC, jak i mutantów. Porady: Spoiler W dalszej części gry może w pewnym momencie pojawić się problem z opuszczeniem Baru. Zarówno na drodze w kierunku Wysypiska, jak i Magazynów Wojskowych pojawia się niewidzialna ściana powodująca zawieszenie gry. Zapewne jest to spowodowane źle działającym skryptem próbującym coś uruchomić z chwilą znalezienia się przez GG w określonym miejscu. Sposób na to jest prosty, choć trochę uciążliwy - operując szybkim zapisem gry, trzeba wykonać zapis jak najbliżej feralnego miejsca. Podążając przed siebie drogą, należy, co pięć kroków zapisywać grę. Wczytując odpowiednio blisko wykonany zapis, problem sam zniknie. SCREENY: Spoiler INSTALACJA: Spoiler Poprawna kolejność instalacji: Cień Czarnobyla 1.0004 Pobrane, a następnie rozpakowane archiwum z modem, fixem 3 oraz spolszczeniem należy umieścić w głównym katalogu gry. W pliku fsgame.ltx należy dokonać poniższych zmian: $game_data$ = false| true| $fs_root$| na $game_data$ = true| true| $fs_root$| LINKI DO POBRANIA: Spoiler Mod: Część 1 - [KLIK] Yandex Część 2 - [KLIK] Yandex Część 3 - [KLIK] Yandex Fix 3: Yandex - [KLIK] Spolszczenie: Nasz serwer - [KLIK] Testy spolszczenia: @kobal, @smox, @MiedzianeJaja, @Raven, @Yurek Autorzy spolszczenia moda NIE WYRAŻAJĄ ZGODY na jego uploadowanie/publikowanie na inne serwery niż forum stalkerteam.pl Źródło: 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lonely Mercenary Posted July 4, 2011 Report Share Posted July 4, 2011 Obcy w Czarnobylu... mam nadzieję, ze to nie Priboi... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kobal Posted July 4, 2011 Report Share Posted July 4, 2011 Na stronie Dez0wave nie ma ani słówka o tym , to będzie pewnie zmodyfikowany Priboi tym bardziej że w temacie jest link do rosyjskiego poradnika do Priboi Story. W sumie to nie wiem czy chcę w to zagrać , jak zobaczyłem na screenie tego Predatora to jakoś mi się odechciało do tego podchodzić, no ale pożyjemy,zobaczymy :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lonely Mercenary Posted July 4, 2011 Report Share Posted July 4, 2011 Kurde, ten opis zmienił moje zdanie o 180 stopni! Ściągam natychmiast, Sigerous poczeka! (W sumie wyszła z tego Zachodnia wersja Stalkera, powinni jeszcze przenieść miejsca akcji na pustynię w Nebrasce. Nie mniej muszę to zobaczyć!) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kobal Posted July 4, 2011 Report Share Posted July 4, 2011 Ściągaj i graj koniecznie :D dostaniesz rangę oblatywacz hehe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lonely Mercenary Posted July 4, 2011 Report Share Posted July 4, 2011 Ja tylko próbuję po kolei każdy mod, po czym robię listę priorytetów i gram... jak znudzi mi się jeden to biorę kolejny, czasami wracam do tego starego. Najgorzej jak ci się pomylą questy, biegasz na drugi koniec mapy po czym odkrywasz, że to nie ten mod :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gandalf71 Posted July 4, 2011 Author Report Share Posted July 4, 2011 Poszperałem na forach i wygląda że jest to zmodyfikowany Priboi Story 1,tzn. zachowana główna linia fabularna+dodatkowe questy itd. Istotnie w modzie jest predator i obcy(alien)+bibliotekarz. Dodatkowy link do pobierania(w całości) http://narod.ru/disk/17373112001/Priboi_Story_2.rar.html Tyle że tutaj ma 1.34GB Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lonely Mercenary Posted July 4, 2011 Report Share Posted July 4, 2011 A ja nie mogę rozpakować tych plików. Jak zamienię je na 7z to wyskakuje, że zawartość uszkodzona. Dodane na końcu cyfry 001, 002 i 003 sprawiają, że program bierze to jako format pliku. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malakas Posted July 5, 2011 Report Share Posted July 5, 2011 Podobnie już było z Soljanką...001. 002, 003 to pliki do scalenia. Jeden z użytkowników sygnalizuje jednak błędy w wersji na Narod.ru..i poleca linki z MegaUpload. Dosłownie chodzi o braki w trzeciej części na serwerze Narod, skutek wyloty co 20-25 minut gry. Grasz zmienił wersję na tą z MU i wyloty częściowo poszły w niepamięć. http:narod.ru/disk...ata.7z.001. http:narod.ru/disk...ata.7z.002. http:narod.ru/disk...ata.7z.003. Te piliki należy najpierw scalić np w Total Commander, (wybierasz plik 001, PPM scal i reszta to automat) powstanie wówczas prawidłowy RAR, lub ZIP, a potem wypakować. Tylko ja mam pytanie to mod gotowy , czy w produkcji....w linku do AMK są bardzo rozbudowane opisy tego moda...jeżeli jest gotowy to można zrobić z tego osobny temat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kobal Posted July 5, 2011 Report Share Posted July 5, 2011 Skoro to nie Priboi 2 to proponuje przenieść moda do osobnego tematu jako na przykład Priboi - ukryte zagrożenie , bo się zamiesza :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lonely Mercenary Posted July 5, 2011 Report Share Posted July 5, 2011 Osobiście też jestem za przeniesieniem tego wątku... Ale do rzeczy, napotkałem standardowe problemy (parę plików brakowało w config/text itp.) Oczywiście spokojnie uporałem się z nimi, wziąłem Nową grę i proszę pierwszy crash się pojawił: FATAL ERROR [error]Expression : !(i->used_ai_locations()) || (i->m_tNodeID != u32(-1)) [error]Function : CALifeSimulatorBase::create [error]File : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\alife_simulator_base.cpp [error]Line : 193 [error]Description : Invalid vertex for object [error]Arguments : EDIT: Już wszystko ok, błąd występuje czasami, odpaliłem grę drugi raz i już nie było problemu. Gorzej jest z dialogami większość jest po angielsku (ustawiłem folder "eng" jako główny) jednak wciąż zdarzają się te po rosyjsku, albo wyświetla się tylko linijka "esc_dialog_7" itp. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malakas Posted July 5, 2011 Report Share Posted July 5, 2011 Tak naprawdę to pole do eksperymentów jest duże..podstawki ..eng. oraz pol. Do moda są pliki text z podstawek.. angielski i polski...można spróbować dobrać lepszy zestaw do tekstów. Błąd z Twojego loga jest wymieniony w spoilerze..możliwe wyloty. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lonely Mercenary Posted July 5, 2011 Report Share Posted July 5, 2011 No cóż, Zona którą znacie już nie istnieje. Zmieniło się praktycznie wszystko, zacznę od rzeczy, które udało mi się udokumentować. Trafiło tutaj mnóstwo nowego sprzętu (i rekrutów ;)) Miejscowi mechanicy skonstruowali nowe pojazdy: Niektóre obszary zarosły, w innych pojawiły się niezidentyfikowane obiekty: Azyl znalazły tutaj istoty, których istnienia nie podejrzewano: Zjawiska anomalne są nie do rozpoznania: A wśród miejscowych ulubioną zabawą jest hazard: Inne rzeczy, które udało mi się zaobserwować to nieznany język, stosowany przez niektórych napotkanych stalkerów. Dodatkowo obawiam się, że bandyci posiedli dar kuloodporności, gdyż niektórym nie są straszne 2 magazynki od kałacha wpakowane w tors. Nie mniej jednak, kontynuuję moją podróż wgłąb Zony, jutro zamierzam odwiedzić obszar zwany przez miejscowych "Wysypiskiem". Życzcie mi szczęścia. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
korn06 Posted July 5, 2011 Report Share Posted July 5, 2011 Można się poruszać samochodami? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malakas Posted July 5, 2011 Report Share Posted July 5, 2011 Loney opisz dokładny sposób instalacji dodam do 1 postu.... jaka podstawka, patche ..wszystkie ustawienia. Fajnie by było przejechać takim trackiem po stadku mutantów..:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lonely Mercenary Posted July 5, 2011 Report Share Posted July 5, 2011 Co do instalacji: Scalamy pliki za pomocą Total Commandera wybierasz plik 001, PPM scal i reszta to automat Preferowany STALKER Cień Czarnobyla z patchem 1.0004 (chociaż w gamedacie jest plik zawierający poprawki dla gry z patchem 1.0005) 1. Wypakowujemy gamedata do folderu z grą (np. C:\Program Files\STALKER Cień Czarnobyla). 2. Zmieniamy w pliku tekstowym fsgame linijkę gamedata na taką "$game_data$ = true| true|" 3. Wypakowujemy fixa i wklejamy zawartość również do folderu z grą (np. C:\Program Files\STALKER Cień Czarnobyla). Zastępujemy odpowiednie pliki. 4. W katalogu C:\Program Files\STALKER Cień Czarnobyla\gamedata\configs\text kopiujemy folder "eng" i zmieniamy nazwę kopii na "pol" 5. w pliku localization (mieści się w C:\Program Files\STALKER Cień Czarnobyla\gamedata\configs) zmieniamy na "language = pol" 6. Przy próbie otwarcia gry będą wyskakiwać nam crashe z brakiem odpowiednich plików tekstowych. Należy wypakować zawartość Stalkera podstawki i skopiować brakujące pliki z gamedata\configs\text\pol (kopiujemy wszystkie, gdy jakieś się pokrywają klikamy po prostu "Nie kopiuj pliku"). Radziłbym zapisać je we wszystkich folderach tekstowych (rus, eng i pol). Wiem, trochę to skomplikowane, może niektóre punkty są niepotrzebne, w taki sposób zawsze instaluję mody i nie miałem z tego powodu żadnych problemów ;D A co do poruszania się pojazdami to tak jak w Priboju 1, wszystkimi można jeździć, a nawet rozjeżdżać przeciwników (wydaje się to jedynym sposobem na uśmiercenie paru bandytów w Kordonie) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gandalf71 Posted July 5, 2011 Author Report Share Posted July 5, 2011 Dalej grzebiąc w sieci znalazłem - http://ap-pro.ru/forum/35-1208-1 1-To nie jest kontynuacja Priboi Story 2-Dezowave nie ma z tym nic wspólnego 3-Wcześniej mod był znany jako Alpha-2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lonely Mercenary Posted July 6, 2011 Report Share Posted July 6, 2011 Nowe wieść z Pustyni w Nebrasce Czarnobylskiej Zony. Ochrona baru zainwestowała w nowe urządzenie: Najemnicy zaopatrzyli się w sprzęt rodem z Modern Warfare 2 i Metro 2033: Kolejnym plusem są bardzo realistyczne burze (z efektami dźwiękowymi włącznie). Budynki podczas deszczu zdają się być rzeczywiście mokre i ociekające deszczem (tego nie spotkałem w żadnym innym modzie). Realistyczne jest również to, że jak wbiegniemy w krzaki to automatycznie nas spowalnia (nie przenikamy przez nie jak w podstawce). Myślę, że ten mod pod względem innowacji przebije nawet soljankę. A teraz trochę o minusach. O ile w modzie Sigerous narzekaliśmy na wojnę między frakcjami i tym że uniemożliwia to wypełnienie niektórych zadań, to tutaj jest jeszcze gorzej. NPC widzą się z dwóch skrajnych końców mapy. Na Kordonie jest w miarę ok, ale Wysypisko to jedno wielkie pole bitwy (nie mówiąc o tym, że jeden z bandytów ma RPG i dosłownie zmiata stalkerów którzy staną mu na drodze). Co najdziwniejsze, zmienione są stosunki między frakcjami, dzięki czemu wojsko i Powinność przepuszcza bandytów przez swoje posterunki. Dodatkowo jest sporo opcji dialogowych, które przydałoby się przetłumaczyć. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lonely Mercenary Posted July 8, 2011 Report Share Posted July 8, 2011 Haha, wiedziałem że ten najemnik leżący w tunelu jest z CoD Modern Warfare 2. Dokładnie to komandos z Kompanii Cieni Sheperda Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
smox Posted July 17, 2011 Report Share Posted July 17, 2011 Pobrałem, zainstalowałem i zaczynam grać. Dodam tylko, że nie trzeba rozpakowywać całego Stalkera podstawki, a tylko gamedata.db9 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
korn06 Posted July 17, 2011 Report Share Posted July 17, 2011 Smox, w jakiej wersji językowej jest ten mod? Dodam tylko, że nie trzeba rozpakowywać całego Stalkera podstawki, a tylko gamedata.db9 Tym plikiem zmieniałeś podstawkę na ruską? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
smox Posted July 17, 2011 Report Share Posted July 17, 2011 Ja gram w wersji rosyjskiej, ale można też grać w wersji angielskiej. Sprawdziłem, obie wersje językowe działają na polskiej wersji Stalkera SOC. By grać po eng. z gamedata\configs\text kopiujemy folder "eng" i zmieniamy nazwę kopii na "pol" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Кристофер (Kpuc) Posted July 18, 2011 Report Share Posted July 18, 2011 Czy to buggy gordona z HL2 ep2 to stoi dla picu czy się da do niego wsiąść ? Komuś się udało to poprowadzić ? W modzie TMCoP-Auto do zewu fajnie się tym śmigało. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lonely Mercenary Posted July 18, 2011 Report Share Posted July 18, 2011 @Kpuc jak najbardziej możesz nim jeździć Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
smox Posted July 19, 2011 Report Share Posted July 19, 2011 Czernobyl10 - co do wymagań technicznych moda, to możesz śmiało w niego grać. Mam ten sam procesor i problemów nie ma. Wodotrysków nie oczekuj, ale na oświetleniu statycznym chodzi płynnie. Mod jest stabilny. Kordon, Wysypisko, Bar, Agroprom i zero wylotów. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.