Jump to content

Priboi Story 1.4 - Ukryte Zagrożenie


 Share

Recommended Posts

indeks.jpg.2d63ebf88ca26d477a4d7716b819754d.jpg
Tytuł Oryginalny: Priboi Story 1.4 - Latent Threat (Скрытая угроза)
Platforma: Cień Czarnobyla 1.0004
Data Premiery: 01.04.2012r
Autor: SEA-CAT
Autor Spolszczenia: @smox, @metek58

Długość moda: Przeciętny (15-20 godzin)


OPIS:

Spoiler

Poprawiona wersja Priboi Story 1.3
Podstawowym celem tej modyfikacji jest uczynić Zonę bardziej niebezpieczną i szokującą.

Innowacje, które zasługują na uwagę:

  • W tej wersji Priboi Story rozgrywające się wydarzenia dzieją się w logicznej sekwencji, a pewna ich część została całkowicie przerobiona.
  • Przerobiony system bonusów i nagród. Od teraz nie można zabierać broni po zabitych NPC. Wyjątkiem jest część questowych postaci takich jak Strielok, Charon. 
  • Świat gry będzie zamieniał się dynamicznie. W zależności od stopnia przechodzenia fabuły i stylu gry samego gracza - będą pojawiać się nowe schowki i skryptowe zasadzki. Mimo iż gra pozwala od razu przemieszczać się po wszystkich lokacjach, lepiej trzymać się fabuły. 
  • Przerobiony handel i remont wyposażenia. Czasem oprócz pieniędzy graczowi będzie potrzebna inna waluta - artefakty.
  • Dodano nowe zakończenia gry.
  • Pojawiły się nowe postacie oraz zadania ( około 35 ). 
  • Nowe dźwięki oraz bardziej zabójcze anomalie. 

SCREENY:

Spoiler

ss_fred_06-09-20_15-10-42_(l01_escape).jpg.7630db51b13425bdc31f6965a305a310.jpg11.jpg.0d28f701f1ab7f15079387dd5f39ef45.jpgss_fred_06-09-20_16-03-18_(l01_escape).jpg.9cd0e3a4de951ab9d62906e1843e6b54.jpgss_fred_06-19-20_20-41-22_(l01_escape).jpg.2abe0e6f75056c2b1f9d20a92bfe7fe1.jpg

INSTALACJA:

Spoiler

Sposób instalacji zależy od wersji moda:

A. Jeżeli posiadamy aktualną wersję Priboia Story UZ 1.4+ fix1+ fix2 + dll to:
1. Instalujemy S.T.A.L.K.E.R. Cień Czarnobyla w wersji 1.0004
2. Wypakowujemy moda i kopiujemy folder "gamedata" do folderu z grą
3. Wypakowujemy spolszczenie i kopiujemy folder "gamedata" do folderu z grą
4. Pliki .dll kopiujemy do "BIN"
5. Otwieramy w notatniku plik fsgame.ltx
Zmieniamy linijkę $game_data$ = false| true| $fs_root$|  na   $game_data$ = true| true| $fs_root$|
6. Patch Final

UWAGA: Jeśli pobieraliście moda z linków poniżej to wybieracie ten sposób instalacji bo mod w 3 częściach to UZ 1.3.

B. Jeżeli posiadamy wersję Priboia Story UZ 1.3 (taka jak z linków poniżej) to:
1. Instalujemy S.T.A.L.K.E.R. Cień Czarnobyla w wersji 1.0004
2. Wypakowujemy moda i kopiujemy folder "gamedata" do folderu z grą
3. Fix przejściowy z 1.3 do 1.4 i kopiujemy folder "gamedata" do folderu z grą
3. Fix 1.4.1 i kopiujemy folder "gamedata" do folderu z grą
4. Fix 1.4.2 i kopiujemy folder "gamedata" do folderu z grą
5. Pliki .dll kopiujemy do folderu "bin"
6. Spolszczenie. Kopiujemy folder "gamedata" do folderu z grą
7. Patch Final
8. Otwieramy w notatniku plik fsgame.ltx
Zmieniamy linijkę $game_data$ = false| true| $fs_root$|   na   $game_data$ = true| true| $fs_root$|

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

1. Mod do pobrania w trzech paczkach Priboi Story 1.3 Ukryte Zagrożenie ( Gamedata )
https://yadi.sk/public?hash=zuU3l470HgcSgpI7jocAVwGzodejVi4jz087sQgyKzE%3D - Część 1
https://yadi.sk/d/CszN6b0vY5nVx - Część 2
https://yadi.sk/d/6NMCQHPUY5qzi - Część 3

2. Fix przejściowy z Priboi Story Ukryte Zagrożenie 1.3 na 1.4
https://yadi.sk/public?hash=mnybkby%2FE8gcwO2frs5cKpZ7k0bDgbSih%2FFR7j3MY%2F4%3D

3. Fix 1.4.1
https://yadi.sk/d/PX7-kG76Y5iqc

4. Fix 1.4.2 
https://yadi.sk/d/klz2mIBaY5irf

5. Pliki .dll
Dlls 1.0004.7z

6. Patch Final ( Od: @gawron )
Patch Final do PS UZ v1.4.7z

Link do moda na MEGA ( wszystko w jednej paczce z wyjątkiem Patch Final )
https://mega.nz/file/64MlFYTY#7WRNm4zDuPX4eGZGk0FVoLkvcz487FcXmEDsSOWzz9g

7. Spolszczenie
https://zone.stalkerteam.pl/file/298

8. Patch do Spolszczenia ( Obowiązkowy ! Zawiera wcześniejsze poprawki. Nowa gra nie jest konieczna ) 
https://zone.stalkerteam.pl/file/299

Spolszczenie bazuje na polonizacji moda Priboi Story 1.3 Ukryte Zagrożenie autorstwa @kobal, @smox

Autorzy polonizacji moda @smox, @metek58 NIE WYRAŻAJĄ ZGODY na uploadowanie polonizacji na inne serwery.

PORADY:

Spoiler
  • Otrzymane nagrody po wykonaniu pewnych zadań będą zależeć od uwagi gracza. Jedna będzie przyznana od razu, a o drugiej NPC wspomina w dialogu z GG. 
  • Zostały zmienione położenia niektórych dokumentów, dlatego należy uważnie czytać dialogi i zapiski w znalezionych PDA. W nich będą pojawiać się ważne podpowiedzi oraz nowe schowki, których pierwotnie w grze nie było. Będą się one pojawiać się w zależności od działań gracza.
  • Lepszą broń możemy zdobyć wykonując zadania poboczne, kupując u handlarza, lub znajdując w schowkach.

    Zalecenia jak należy zacząć grę:

    Po przybyciu do Zony Priboi próbuje stworzyć legendę prostego wojaka, którego obrabowali gdzieś na drodze ( próba zmyłki, by nikt się nie domyślił kim on na naprawdę jest ) i jak każdy nowicjusz wypytuje, gdzie można zdobyć jakieś wyposażenie.
    - Sidorenko dzieli się z nim informacją o miejscu z "Pistoletem maszynowym "Skorpion" Vz.61" (sporo naboi dla niego dodałem w schowkach bo nawet Kuzniecow niewiele ich da), następnie Sidorenko dzieląc się swoim problemem, daje Priboiowi zadanie na przyniesienie naboi do AK. Po wykonaniu daje ulepszony pancerz o właściwościach zbliżonych do kombinezonów neutralnych stalkerów i najemników.
    - Piotr Suchoj, jakby przymusza GG szukać papierosów, których na Kordonie jest zaledwie 6 paczek (w skrzynce Priboia), a pozostałe domyślnie, można dokupić tylko w Barze.

    Następnie w Barze bierzemy zadania:
    ...od Ksywki ( Ksywka, dziewczyna, snajperka z UHSF wzięta razem z przyjaciółką Kulą do niewoli)
    ...od sierżanta Pliczko na PDA Powinności
    ...od Woronina zadanie na Sieriożę Białego

    Idziemy z powrotem na Kordon, oddajemy papierosy i dozbrajamy się w AK-47 "Fartowny". Koniecznie z Wysypiska wchodzimy do Doliny Mroku (tam zrozumiesz dlaczego).
    Przy wejściu spotkasz Iwancowa. Bierzemy od niego Kamaz-a i jedziemy nim do gospodarstwa, szukać Garika. Zabieramy od niego worek z trawą i obserwujemy, co zostało z pojazdu.
    Teraz należy szukać Torpedy z "PDA Powinności", jest on obok wieży po lewej stronie drogi na wprost gospodarstwa, następnie włazimy do X-18 i pomagamy agentowi uporać się z pijawką.
    Zabijamy Siergieja Białego, zabieramy z magazynu u bandytów, wszystko - "co nam pasuje", koniecznie antidotum, (żeby po tym, jak znajdziemy Sidorowicza, mieć mniej zmartwień) i pędzimy na Agroprom... 

PORADNIK ( Autor: @kondotier )

Spoiler

Ten temat, w przystępny sposób będzie wyjaśniał problemy przy przechodzeniu głównego wątku.

Nie należy omijać ( przechodzić bez gry )przeszukiwania lokacji! W nich zawarte są pomniejsze podpowiedzi.
Otrzymanie nagrody za niektóre z zadań, zależeć będzie od uważnej gry, to jest w takim przypadku, gdy należą się dwie nagrody. Jedną otrzymamy od razu, a o drugiej NPS wspomina w dialogu z GG. Np.” chodzą plotki, że pewien Stalker schował artefakty w domu z anomaliami”. W tym momencie następuje skryptowe umieszczanie schowka w tych miejscach o których rozmawiamy. Dlatego uważnie należy czytać nowe dialogi i teksty w znajdowanych PDA, bo w nich będą znajdować się ważne wskazówki do przechodzenia i nowe skrytki których początkowo w grze nie ma, ale one będą pojawiać się w zależności od działań gracza. Przykładowo, jeżeli znajdziemy PDA Harona i dowiemy się kim on jest i gdzie jest jego schowek, to możemy się zdziwić, że niedawno tam byliśmy i nie znaleźliśmy jego plecaka. Plecak pojawi się na swoim miejscu, tylko wtedy gdy znajdziemy właściwe PDA.

KORDON: 
Wszystko zaczyna się od tego, kiedy WŁAD– agent GRU pod przykrywką „ porucznika ( liejtnanta ) PRIBOJA „ - przychodząc do bazy, opowiada o dokonanej na niego napaści, w wyniku której został pozbawiony wyposażenia.
A uwzględniając nową logikę skryptu, sposoby usuwania broni i pancerzy, możliwości uzbrojenia się i zmiany pancerzy nastąpią tylko po przeprowadzeniu dialogów i znalezieniu wskazanych skrytek!
Dlatego obowiązkowo bierzemy u SIDORENKI zadanie na dostarczenie załodze posterunku amunicji – w rozmowie z nim dowiadujemy się, że w nocy załoga została obrabowana. Sytuację zaostrza przewidywana kontrola dowództwa, w związku z czym czeka ich sąd. Następnie u PIOTRA SUCHEGO dowiadujemy się, gdzie możemy znaleźć tą amunicję ( potrzebna ich ilość jest w KORDONIE ). Tam też będzie absorbujące spotkanie ze ZJAWAMI w „Przeklętym domu” i zaznajomienie się z nowymi anomaliami „Błota” i „Apokalipsa” - co w połączeniu z interesującym dialogiem z SIDORIENKO, da nam nagrodę, wynagradzającą wszystkie wysiłki. Tą kwestię wypełniamy obowiązkowo, bo później od kogoś tam, takiego pancerza już nie otrzymamy. Nie zapominajmy, że teraz w sprzedaży mocnych pancerzy nie będzie, a gra z każdą lokacją będzie bardziej skomplikowana.
W oryginale PRIBOJA do wersji 1.1. - dowódca prosił o przyniesienie wódki, a kwest był nie wykonalny, bo 20 butelek w KORDONIE nie było. Zadanie było cały czas aktualne, więc go zmieniono.
PIOTR SUCHY nie może pozbyć się szoku ( wynikłego ze spotkania z mutantami ), z tego powodu dużo pali, napożyczał u wszystkich papierosów i prosi o przyniesienie mu pakietu, za co daje AK-47- „FORTOWY” i amunicję. [*]-KUŹNIECOW proponuje wyjaśnić sytuację z zagadkowym zombi – swojego rodzaju kombinacja ( zrozumie się później rolę KUŹNIECOWA). Zombi czekają na nas z lewej strony mostu ( razem z innymi ). Oddajemy PDA KUŹNIECOWOWI – i odkupujemy od niego dobrą broń OC-27/PSA „Bierdysz”.

BAR:
Interesujące kwesty i wieści teraz zaproponuje nam „Agent MI-5”. (LEBIEDIEW / Informator). Lista nagród i problemów zwiększyła się. Nie należy przeciągać wykonania zadań.

Nie szukajcie zwiedzając tunel sejfu FREMENA, on tam się znajdzie dopiero wtedy, kiedy agent nam o nim powie. Dokładnie kiedy oddamy zlecenie dwu artefaktów „Upiorny Kulebiak” i „ Gwiazda Wieczorna”. Nie należy jednak śpieszyć się z wypełnieniem kwestu z „RADAREM”. Należy się do tego specjalnie przygotować ( po tym sprzedajcie agentowi „Radio-deaktywator”), śmiało udajcie się do X-10 na Radarze, przy okazji wykonując kwest „PIERWSZY KAMELEON”.
Przy rozliczaniu kwestu KULI (dziewczyna stoi w barze 100Radów) GG – dostaje się 3 nagrody.
1. Artefakt, który ona daje od razu;
2. Na stadionie spawnuje się plecak z wyposażeniem, o którym ona mówi ( zapamiętujemy go, lub zapisujemy dialog).
3. W BARZE do „ zasłony elektrycznej” podjeżdża Stalker pojazdem, który można zwinąć i wykorzystać do przejazdów na Wysypisko. ( odległość już spora).

Ale jest niuans – przy wjeździe na Wysypisko gaśnie nam w anomalii silnik. Należy szybko pojazd uruchomić i na wstecznym odjechać w lewo, lub prawo w bezpieczne miejsce. Tam możemy bezpiecznie wyjść z maszyny, inaczej w tej anomalii polatamy w powietrzu.
Po wzięciu zadań od sierżanta PLICZKO i KSYWKI (dziewczyna stojąca obok Petrenki) w D Mroku, spawnują się kluczowe postacie NPC. W pierwszym przypadku jest nią TORPEDA i jego „niewidka” powodująca, że jest niewidoczny na jego PDA i może być schowany w krzakach. Trzeba go odnaleźć. Oba zadania należy brać od razu. KAMAZem, który znajduje się przy przejściu Dolina Mroku -Wysypisko, (jeśli nie zginiemy, lub nie przeładujemy gry w czasie jazdy), dojechać można do GARIKA i następnie po zabiciu go, zabierzemy jego torbę. Otrzymamy scenkę z miejsca stalkerów-samotników.
Najważniejsze! Zadania należy wziąć od razu, dopóki zleceniodawcy (Pliczko, Ksywka) żyją, bo zostaje się bez karabinu SKS ( można dostać tylko z naprowadzeniem przez PLICZKO).
Zadanie które daje MYŚLIWY w Barze, ma interesujące nagrody... jedną dostaniemy od razu, a drugą po dialogu z Agentem MI-5, który stwierdza że, MYŚLIWY był związany z FREMENEM.


RÓŻNE:
Porozmawiaj z Wilkiem na Jantarze ma ciekawe zadanie z adekwatną nagrodą.
Sejf „BŁOTNEGO DOKTORA” na RADARZE pojawi się po znalezieniu KRUGŁOWA.
Na posterunku najemników i w bazie Monolitu są sejfy na amunicję.
Plecak HARONA i sejf TARASA, pojawią się na RADARZE po znalezieniu osobistych PDA, w których będą opisane dokładnie miejsca ich lokalizacji ( nagrody w nich bardzo na czasie).

Zmienna sytuacja z innymi osobistymi skrytkami, których nie ma przy uruchamianiu gry.
Nowe EXO-BUŁAT UHSF występuje tylko u ochrony śmigłowca na CEA2. Jak przewiduje scenariusz będą tam ciężkie walki, exo będzie niezwykle przydatne.
Nie zapominamy – uważnie śledzić prowadzenie nowych dialogów, przy uwzględnieniu tych, którzy wcześniej zadań nam nie dawali ( np. STIEPAN – dowódca bazy POWINNOŚCI na Wysypisku).


„PIERWSZY KAMELEON”: By to zadanie pojawiło się u Lebiediewa (Informatora w Barze), trzeba wykonać jego zadanie na artefakty. Trzeba znaleźć 2 "Upiorne Kulebiaki" i 2 "Gwiazdy Wieczorne". Spawn jest losowy. 
(W poszukiwaniu artefaktów znaczącą pomocą jest Osobisty PDA, który wstawiony do 1-go slotu wykrywa artefakty i zaznacza je na mapie.)

1.( Bar) Rozmawiamy z Lebiediewem (po oddaniu artefaktów) i wykonujemy jego zadania na PDA Gordona i "Radio-deaktywator".

2.( Magazyny Wojskowe) Obowiązkowo po pojawieniu się zadania – sprawdzić helikopter i zabrać białą teczkę.

3 ( Radar) Kameleon pojawia się obok namiotu jak podejdzie się do śmigłowca. Zabijamy go, i wszystko co się rusza. Zbieramy artefakty i Detektor artefaktów (zasięg 1.5 km, więc pokazuje wszystkie arty na lokacji). Obok trupa znajdziemy półprzeźroczystego laserowego gausa. Gdy zabierzemy broń, trup zniknie (skrypt usuwa go z gry). Znajdujemy też niestabilnego Gausa, można go aktywować gdzie się chce, byle nie od razu (wybucha).
4. Przy przeszukiwaniu trupa znajdujemy Moduł X. Gdy go weźmiemy, otrzymujemy sygnał satelitarny (włącza się nam zegar), musimy odbiec od KAMELEONA na rozsądną odległość i oglądamy wybuch.

5. Udajemy się szukać tego, kto nadał SOS. Kiedy docieramy do mobilnego emitera, widzimy tych którzy porozrywali uczonych ( można się domyślić po licznych oznakach, że to nie TUSZKANY.
6. Zaczyna się walka pomiędzy POWINNOŚCIĄ, a UHSF – jeśli prawidłowo zrozumieliście dialog z SIDORENKO, wiemy dlaczego do walki nie miesza się MONOLIT. Jego celem jest sam PRIBOJ.
7. Zabieramy KAMAZA i na nim przebijamy się do PRIPIATI. Jest możliwość pokonać kogoś tam. Jednak jeden z bojowników na górze, może was rozwalić z RPG.
Tak jest przykładowo, choć niektóre rzeczy i zakończenia można zrobić inaczej.

Kameleon -

 

OSTRZEŻENIE!
ABY NIE ZŁAPAĆ WYLOTU Z TAKIM LOGIEM...należy zrozumieć cel procesu:



Arguments : LUA error: ...amess.t.a.l.k.e.rgamedatascriptsxr_danger.script:84: attempt to index field 'actor' (a nil value)

1. Przy podejściu do śmigłowca ( wejście w strefę zastrzeżoną) spawnuje się KAMELEON i do niego jest przypisany ten indeks.
2. GG (PRIBOJ) po zabiciu KAMELEONA wydobywa moduł powodujący samounicestwienie jego zwłok – działający wg powyższego indeksu .
Indeks ten może przerzucić się na GG (PRIBOJ-a) – tylko w przypadku zmiany lokacji, albo ponownego wgrania gry. Po prostu, nie wolno zginąć od Pojawienia się KAMELEONA do wybuchu.
Ponadto, w w niebezpiecznych i nieoczekiwanych momentach, można teraz znaleźć artefakty i broń. Przykładowo, artefakt „Korale Mamy” na Wysypisku czy „Nocną Gwiazdę” w anomalii APOKALIPASA na Radarze.
W grze jest mnóstwo zadań uzupełniających, będą one przekazywane na PDA.
Nie należy się starać od razu szukać grupy „Zagubionego SPECNAZ-u”, przyjdzie na to czas na CAE – po wykonaniu zadań scenariusza.

REKOMENDACJA:
Przejście liniowo scenariusz i zawartość plecaka GG PRIBOJA, zależy oczywiście od stylu gry.
Wykrycie przejścia z KORDONU do DOLINY MROKU...
wg bieżących zadań idziemy do Baru, ale z przykrością stwierdzamy, że prawidłowa droga prowadzi przez Wysypisko, gdzie czeka NOWIKOW, agent w tunelu i łagodniejsi bandyci. Gdy pójdziemy przez DOLINĘ MROKU złapanie NOWIKOWA się skomplikuje jak i główna linia. Ktoś może zabić kluczową osobę przed naszym przybyciem.
Najgorszym rozwiązaniem jest przejście przez NIWE (?). Zamiast grupy POWINNOŚCI w DOLINIE MROKU znajdziemy bandytów.
Zadanie w X-10 należy wykonać w powiązaniu z PIERWSZYM KAMELEONEM, inaczej scenariusz znacząco się wypacza. Kto chce uzyskać unikalne interesujące przedmioty, lub zasadzki na GG, musi przechodzić grę stopniowo.
Dialogi kluczowych postaci są wiodące w wyznaczaniu kolejności przechodzenia zadań ( szczególnie agent Lebiediew / MI-5 Bar )
Zadania przychodzące na PDA, należy wykonywać we właściwym czasie.
Dopóki nie dostaniemy na to zadania, nie zabierać dokumentów i fiszek z laboratoriów . Na nich zawiązują się skryptowe sceny.
Nie ruszać bazy wojskowej i nie podchodzić do niej, do czasu zadania zdobycia dokumentów.
RADAR teraz gorąco. Broni go CZYSTE NIEBO, a stara się go zająć MONOLIT. To samo z MAGAZYNAMI WOJSKOWYMI.
Prócz mutantów są tam zgrupowane nie małe siły wroga i inne niespodzianki, więc zaleca się idąc tam, być dobrze uzbrojonym i chronionym od wybuchów ( lub szukać ochrony wśród kamieni, przy wejściu do lasu )

PRYPEĆ zamieniona jest w gorący punkt. Miasto podzielone na sektory, w których toczą się walki.
MONOLIT i NAJEMNICY kontrolują całe miasto. Wykonują desant śmigłowcowy i wypady na HAMWI. NEUTRALNI STALKERZY utrzymują swoją bazę. Na stadionie jest zgrupowany sprzęt typu czołgi i transportery. Wybuchy, dymy, smugacze oraz zombi i kontrolerzy. Aby nie naruszyć balansu gry, na stadion idziemy dopiero za drugim pojawieniem się w PRYPECI, bo inaczej, kiedy wg scenariusza należy iść na STACJĘ, ponownie pojawią się siły przeciwnika.Przy grze na pełnych ustawieniach, tu możemy spotkać się ze zwalnianiem gry, zaburzeniami dźwięku.
Prawidłowa aktywacja broni KAMELEONA ( trzeci typ Gaussa ). Broń będącą w stanie niestabilnym, wkładamy do slotu pistoletowego i aktywujemy klikając i przytrzymując lewy przycisk myszy. Robimy to w dowolnym potrzebnym miejscu. Tak jak z innym dowolnym artefaktem.
STRELOKA spotykamy w Agropromie, wykonując zadanie „Znajdź fiszkę Streloka”, w jego kryjówce. Niespodzianką jest snajperka HK-417.

Gra posiada 4 zakończenia. 1 złe i 3 prawidłowe:

Pierwsze - zakończenie jest takie jak we wszystkich dotychczasowych wersjach Priboia - w Elektrowni wsiadamy do śmigłowca.
Drugie - podczas torowania sobie drogi do śmigłowca, przy jednym trupie znajdujemy PDA, a w nim wiadomość o Leśniku. Idziemy na Kordon i odnajdujemy Leśnika (fałszywego, który zaraża nas wirusem). Podczas rozmowy zgadzamy się przystąpić do Świadomości-Z.
Trzecie - Podczas rozmowy z Leśnikiem nie zgadamy się na jego propozycję i zabijamy go.
Czwarte - Podczas rozmowy z Leśnikiem nie zgadamy się na jego propozycję i uciekamy. Odszukujemy prawdziwego Leśnika, który daje nam jedną część odtrutki, a po drugą wysyła nas na MW. Niby nic trudnego, ale goni nas czas i dotychczasowi przyjaciele są wrogami, a wrogowie przyjaciółmi.

 
 
  • Dodatnia 12
Link to comment
Share on other sites

Jest to pierwszy mod w jaki gram, w którym nie da się zbierać broni zabitych NPC. Tzn. można brać słabszą broń, ale lepszej nie.

@smox może to obowiązuje w innej skali ....

To dziwne bo ja z bandziora dostałem już dobry obrzyn i karabin Mosina, a miałem tylko pistolet na stanie. Z innych dostałem już 3 szt. MP 5 również posiadając pistolet.

//

W poradniku jest mała uwaga związana z początkiem gry...chodzi o papierosy, dla kolesia z którym rozmawiacie przed posterunkiem...

W katalogu...

C:GamesS.T.A.L.K.E.R. - Priboi Storygamedataconfigmiscdeath_generic

dodać w sekcji

[keep_items]

cigarette = true

Nie należy się nią sugerować...ta zmiana jest już w plikach moda. Nie sprawdzałem, ale bardzo możliwe że jeden z patchy to załatwił. Pobrałem wersję kompletną .

Link to comment
Share on other sites

Bronie są dedykowane. Naprawdę dobrą broń dostaje się za zadania: u Ksywki i jej koleżanki (Mosin z optyką od ręki, sejf w Prypeci- za kolejny kwest,zawartości nie znam bo jescze nie doszedłem), od Stiopy oficera (Wysypisko) Abakan za 9 kamiennych kwiatów. Warto przeszukiwać schowki, między innymi SWD maskowany. W Wiosce Kotów warto wejść na poddasze 1 domu od drogi - patrząc z niej po prawej stronie. W skrzyniach Skorpion. 18 paczek amunicji da się zebrać nie wychodząc z Kordonu. Nieoznaczone plecaki są w pobliżu anomalii. Warto sprawdzać dachy. Na ATP jest sejf (mały) z niezłą zawartością.

Edited by cichy
Link to comment
Share on other sites

Ja też nie zauważyłem u siebie "obcinki", a gram na ustawieniach ekranu 1280x1024. Jedną rzecz zauważyłem, ale nie wiem, czy to ma wpływ na grę. Wyszukałem ten tekst, który ma @malakas przycięty, jest to stable_dialogs_escape i ten plik jest tekstowy (w oryginale jest jako XML), a reszta XML. Czy ma to jakiś wpływ na grę?

Link to comment
Share on other sites

Tak, @smox, mam te nasze spolszczenie. Plik jest już XML-em, czyli jest ok. Zobaczymy, czy inni zgłoszą ten problem z obciętym tekstem, czy to tylko jest u @malakasa. Tak, jak pisałem, ustawiłem na 17 calowym monitorze rozdzielczość 1280x1024 i nie zauważyłem "obcinki". Mogło być tak, że przeoczyłem. Pytanie teraz do @malakasa: w jakim momencie gry jest ta kwestia rozmowy? Spróbowałbym tą rozmowę zobaczyć na swoim ekranie. Czy to aby nie początek gry? Poszperałem i oto efekt moich poszukiwań: http://www.imagebam.com/image/07dc3a206466376 Sądzę @malakas, że to u Ciebie - psikusa komp Tobie wywinął. Ciekawe, jak jest u Ciebie @smox?

Edited by metek58
Link to comment
Share on other sites

Zobaczymy tak się składa, że formatowałem wczoraj cały system...jeżeli będzie dalej to samo to wina nie leży po stronie PC bo jest czysty. Nigdy nie miałem problemów z tekstem,...jak postawię mod na nowo to zobaczę co i jak. Tak to zupełny początek moda, zresztą sam znalazłeś. /// Pobrałem pełny pakiet wersja 1.4

Link to comment
Share on other sites

Zobaczymy tak się składa, że formatowałem wczoraj cały system...jeżeli będzie dalej to samo to wina nie leży po stronie PC bo jest czysty. Nigdy nie miałem problemów z tekstem,...jak postawię mod na nowo to zobaczę co i jak.

//

Tak to zupełny początek moda, zresztą sam znalazłeś.

Jak zagrasz na nowo postawionym systemie i będzie tak samo ucinało tekst, daj mi znać, podeślę Ci moje pliki i zobaczymy, czy coś się zmieni. Po tym manewrze, będę chyba wiedział, co w trawie piszczy.

Jeszcze zapytam: jaką wersję moda masz? Z 1.3 adoptowaną na 1.4?

Edited by metek58
Link to comment
Share on other sites

Już powinno być wszystko dobrze. Inna sprawa jest stały wylot przy jednym dialogu na Wysypisku/ parking..Pytanie..Skąd bierzecie sprzęt...

FATAL ERROR
[error]Exp[b][/b]ression : !phrase_dialog->m_PhraseVector.empty()
[error]Function : CPhraseDialog::SayPhrase
[error]File : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrGamePhraseDialog.cpp
[error]Line : 140
[error]Description : No available phrase to say, dialog[gar_dramm_novice_start]

Błąd wskazuje na brak dialogu. Pomijając ten dialog można grać normalnie dalej...

Link to comment
Share on other sites

@jurek48 - nie Ty jeden szukasz tych dokumentów na Agropromie. @Cichy sądzi, że odnalezienie tych dokumentów jest związane z czymś jeszcze. Może trzeba coś zrobić, lub znaleźć? Zobaczymy.

@malakas -

Inna sprawa jest stały wylot przy jednym dialogu na Wysypisku/ parking..Pytanie..Skąd bierzecie sprzęt...

FATAL ERROR
[error]Exp[b][/b]ression : !phrase_dialog->m_PhraseVector.empty()
[error]Function : CPhraseDialog::SayPhrase
[error]File : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrGamePhraseDialog.cpp
[error]Line : 140
[error]Description : No available phrase to say, dialog[gar_dramm_novice_start]

Prawdopodobnie naprawiłem ten błąd. Nie długo wydam drugi patch.

Proszę wszystkich grających o wstawianie zauważonych błędów.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity