Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

be4a49796b42fb1237c53acba91603412e480f114571721.gif.a9319a4666bfa7dcd8cf308d00603144.gif.1e556adfc9378c75e9c63bb4c8c70530.gif

Tytuł oryginalny: Priboi Story 1.3 - Latent Threat (Скрытая угроза)
Platforma: Cień Czarnobyla 1.0004
Data premiery: 26.06.2011 r.
Autorzy: Dez0wave - przed wersją 1.1 / SEA-CAT
Autorzy spolszczenia: @smox, @kobal
Śr. długość rozgrywki: ok. 15 godzin


OPIS:

  Pokaż ukrytą zawartość

SCREENY:

  Pokaż ukrytą zawartość

INSTALACJA:

  Pokaż ukrytą zawartość

LINKI DO POBRANIA: 

  Pokaż ukrytą zawartość

Źródło: mlogo.jpg

  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na stronie Dez0wave nie ma ani słówka o tym , to będzie pewnie zmodyfikowany Priboi tym bardziej że w temacie jest link do rosyjskiego poradnika do Priboi Story. W sumie to nie wiem czy chcę w to zagrać , jak zobaczyłem na screenie tego Predatora to jakoś mi się odechciało do tego podchodzić, no ale pożyjemy,zobaczymy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszperałem na forach i wygląda że jest to zmodyfikowany Priboi Story 1,tzn. zachowana główna linia fabularna+dodatkowe questy itd. Istotnie w modzie jest predator i obcy(alien)+bibliotekarz. Dodatkowy link do pobierania(w całości) http://narod.ru/disk/17373112001/Priboi_Story_2.rar.html Tyle że tutaj ma 1.34GB

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobnie już było z Soljanką...001. 002, 003 to pliki do scalenia. Jeden z użytkowników sygnalizuje jednak błędy w wersji na Narod.ru..i poleca linki z MegaUpload. Dosłownie chodzi o braki w trzeciej części na serwerze Narod, skutek wyloty co 20-25 minut gry. Grasz zmienił wersję na tą z MU i wyloty częściowo poszły w niepamięć. http:narod.ru/disk...ata.7z.001. http:narod.ru/disk...ata.7z.002. http:narod.ru/disk...ata.7z.003. Te piliki należy najpierw scalić np w Total Commander, (wybierasz plik 001, PPM scal i reszta to automat) powstanie wówczas prawidłowy RAR, lub ZIP, a potem wypakować. Tylko ja mam pytanie to mod gotowy , czy w produkcji....w linku do AMK są bardzo rozbudowane opisy tego moda...jeżeli jest gotowy to można zrobić z tego osobny temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osobiście też jestem za przeniesieniem tego wątku...

Ale do rzeczy, napotkałem standardowe problemy (parę plików brakowało w config/text itp.) Oczywiście spokojnie uporałem się z nimi, wziąłem Nową grę i proszę pierwszy crash się pojawił:

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : !(i->used_ai_locations()) || (i->m_tNodeID != u32(-1))
[error]Function      : CALifeSimulatorBase::create
[error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\alife_simulator_base.cpp
[error]Line          : 193
[error]Description   : Invalid vertex for object 
[error]Arguments     : 

EDIT: Już wszystko ok, błąd występuje czasami, odpaliłem grę drugi raz i już nie było problemu. Gorzej jest z dialogami większość jest po angielsku (ustawiłem folder "eng" jako główny) jednak wciąż zdarzają się te po rosyjsku, albo wyświetla się tylko linijka "esc_dialog_7" itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No cóż, Zona którą znacie już nie istnieje. Zmieniło się praktycznie wszystko, zacznę od rzeczy, które udało mi się udokumentować.

Trafiło tutaj mnóstwo nowego sprzętu (i rekrutów ;))

Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika

Miejscowi mechanicy skonstruowali nowe pojazdy:

Dołączona grafika Dołączona grafika

Niektóre obszary zarosły, w innych pojawiły się niezidentyfikowane obiekty:

Dołączona grafika Dołączona grafika

Azyl znalazły tutaj istoty, których istnienia nie podejrzewano:

Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika

Zjawiska anomalne są nie do rozpoznania:

Dołączona grafika

A wśród miejscowych ulubioną zabawą jest hazard:

Dołączona grafika

Inne rzeczy, które udało mi się zaobserwować to nieznany język, stosowany przez niektórych napotkanych stalkerów. Dodatkowo obawiam się, że bandyci posiedli dar kuloodporności, gdyż niektórym nie są straszne 2 magazynki od kałacha wpakowane w tors. Nie mniej jednak, kontynuuję moją podróż wgłąb Zony, jutro zamierzam odwiedzić obszar zwany przez miejscowych "Wysypiskiem". Życzcie mi szczęścia.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do instalacji: Scalamy pliki za pomocą Total Commandera

  W dniu 5.07.2011 o 05:49, 'malakas napisał(a):

wybierasz plik 001, PPM scal i reszta to automat

Preferowany STALKER Cień Czarnobyla z patchem 1.0004 (chociaż w gamedacie jest plik zawierający poprawki dla gry z patchem 1.0005)

1. Wypakowujemy gamedata do folderu z grą (np. C:\Program Files\STALKER Cień Czarnobyla).

2. Zmieniamy w pliku tekstowym fsgame linijkę gamedata na taką "$game_data$ = true| true|"

3. Wypakowujemy fixa i wklejamy zawartość również do folderu z grą (np. C:\Program Files\STALKER Cień Czarnobyla). Zastępujemy odpowiednie pliki.

4. W katalogu C:\Program Files\STALKER Cień Czarnobyla\gamedata\configs\text kopiujemy folder "eng" i zmieniamy nazwę kopii na "pol"

5. w pliku localization (mieści się w C:\Program Files\STALKER Cień Czarnobyla\gamedata\configs) zmieniamy na "language = pol"

6. Przy próbie otwarcia gry będą wyskakiwać nam crashe z brakiem odpowiednich plików tekstowych. Należy wypakować zawartość Stalkera podstawki i skopiować brakujące pliki z gamedata\configs\text\pol (kopiujemy wszystkie, gdy jakieś się pokrywają klikamy po prostu "Nie kopiuj pliku"). Radziłbym zapisać je we wszystkich folderach tekstowych (rus, eng i pol).

Wiem, trochę to skomplikowane, może niektóre punkty są niepotrzebne, w taki sposób zawsze instaluję mody i nie miałem z tego powodu żadnych problemów ;D

A co do poruszania się pojazdami to tak jak w Priboju 1, wszystkimi można jeździć, a nawet rozjeżdżać przeciwników (wydaje się to jedynym sposobem na uśmiercenie paru bandytów w Kordonie)

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowe wieść z Pustyni w Nebrasce Czarnobylskiej Zony. Ochrona baru zainwestowała w nowe urządzenie:

Dołączona grafika

Najemnicy zaopatrzyli się w sprzęt rodem z Modern Warfare 2 i Metro 2033:

Dołączona grafika Dołączona grafika

Kolejnym plusem są bardzo realistyczne burze (z efektami dźwiękowymi włącznie). Budynki podczas deszczu zdają się być rzeczywiście mokre i ociekające deszczem (tego nie spotkałem w żadnym innym modzie). Realistyczne jest również to, że jak wbiegniemy w krzaki to automatycznie nas spowalnia (nie przenikamy przez nie jak w podstawce). Myślę, że ten mod pod względem innowacji przebije nawet soljankę.

A teraz trochę o minusach. O ile w modzie Sigerous narzekaliśmy na wojnę między frakcjami i tym że uniemożliwia to wypełnienie niektórych zadań, to tutaj jest jeszcze gorzej. NPC widzą się z dwóch skrajnych końców mapy. Na Kordonie jest w miarę ok, ale Wysypisko to jedno wielkie pole bitwy (nie mówiąc o tym, że jeden z bandytów ma RPG i dosłownie zmiata stalkerów którzy staną mu na drodze). Co najdziwniejsze, zmienione są stosunki między frakcjami, dzięki czemu wojsko i Powinność przepuszcza bandytów przez swoje posterunki. Dodatkowo jest sporo opcji dialogowych, które przydałoby się przetłumaczyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.