Lonely Mercenary Opublikowano 2 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Września 2011 Polecałbym jeszcze zmianę niektórych relacji między frakcjami, bo wkurzające jest że Wojsko i Powinność całkowicie olewa wałęsających się bandytów -.- Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 4 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Września 2011 Wstawiłem do pierwszego postu nowy kumulowany patch do moda...zawiera w sobie poprzednie poprawki i na pewno trochę nowości..:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiedzianeJaja Opublikowano 5 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Września 2011 Zaczyna mnie trochę ten mod denerwować. Wrogie NPC-e wyczuwają Priboja z pół kilometra nawet po ciemku i przez budynki co skutkuje efektem że prowadząc na otwartym terenie akcję przeciwko jakiejś grupie jesteś nagle ostrzeliwany z dwóch innych krańców lokacji i to niezwykle celnie. Ledwo widać jakieś malutkie przecinki na horyzoncie ale z ich strony wali w nas chmura huraganowego ognia. Na dodatek nawet gostek w zwykłym dresiku potrafi przyjąć na klatę serię z kałacha bez mrugnięcia okiem, po czym wyciągnąć pistolecik i celnym strzałem mimo pancerza położyć nas trupem na miejscu. Nie chcę sobie wyobrażać co będzie jak na naszej drodze pojawi się ktoś w egzo. Chyba trzeba będzie na każdego użyć RPG ;) No i te granaty. Jakby każdy targał swoją prywatna skrzynkę granatów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 6 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Września 2011 Też mnie to denerwowało gdy pierwszy raz przechodziłem moda. Grałem na poziomie - stalker. Teraz gram na - mistrzu i o dziwo gra mi się dużo lepiej. Zaraz na początku kupiłem od Kuźniecowa Zastawę i jeden strzał w głowę kończy większość przeciwników. Na "mistrzu" szybciej można zdobyć lepszą broń, bo Bar ciągle ktoś atakuje. Warto wypróbować każdą broń, a nie tylko patrząc na paski parametrów. Bywa, że "gorsza" broń w praktyce jest o wiele lepsza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 15 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Września 2011 To znana przypadłość Priboia ...z tego moda należy korzystać tylko na poziomie Mistrz. W opisach do nowej odsłony Priboi Overhaul była o tej przypadłości wzmianka..i tam parametr odpowiedzialny za to będzie zbalansowany. Polecam grę na poziomie trudności Master... (fire_wound_immunity została zmniejszona nieco na poziomie mistrzowskim. Stało się to dla zbalansowania gry, ponieważ NPC mając zbyt wysokie umiejętności strzeleckie, czasami widzą przez krzaki, lub drzewa). Jeśli zdecydujecie się grać na niższych poziomach trudności, bądźcie gotowi na szybką śmierć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oloo Opublikowano 28 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Września 2011 To zapytam - instalka w/g pierwszego posta i kłopot: Expression : fatal error Function : CRender::texture_load File : D:\xray-svn\xr_3da\xrRender_R1\Texture.cpp Line : 291 Description : <no expression> Arguments : Can't find texture 'ui\ui_nvidia_intro' Co zrobić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korn06 Opublikowano 28 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Września 2011 Spróbuj do skrótu gry na pulpicie: po kliknięciu prawym przyciskiem ,wybierasz 'Właściwości' dopisać jako element docelowy po spacji "nointro" // Jeżeli gra się nie uruchamia dopisujemy po spacji..-NOINTRO..do elementu docelowego. Ma to wyglądać tak... "C:\Program Files (x86)\THQ\S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl\bin\XR_3DA.exe" -nointro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oloo Opublikowano 28 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Września 2011 Dzięki, poszło z -nointro...ale teraz wisi mi na "ładowanie obiektów" i to wszystko :/ Edit - wywaliło się: Expression : vers==xrOGF_SMParamsVersion Function : motions_value::load File : D:\xray-svn\xr_3da\SkeletonMotions.cpp Line : 34 Description : Invalid OGF/OMF version: Arguments : monsters\pseudodog_animation.omf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 28 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Września 2011 Na jakim patchu grasz trollu :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oloo Opublikowano 28 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Września 2011 Z pierwszego posta, z narod.ru, to plik 3fix.zip Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 28 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Września 2011 Na jakim patchu stalkera , mod jest pod 1.004. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oloo Opublikowano 28 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Września 2011 Nie mam zadnego opisu..więc chyba 1.004. Ale zaraz spróbuję wrzucić..może mam starszą wersję? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 28 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Września 2011 jak na ekranie z menu gry bodajże w dolnym lewym rogu nie masz wersji gry, to masz czystego stalka i w żadnego moda nie pograsz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oloo Opublikowano 28 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Września 2011 oki. Patchnąłem do 1.004. Trochę pograłem i po mostem wypad, po rozmowie z Kuzniecowem, jak podlazłem do trupa. Wypady to norma? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 28 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Września 2011 Niespecjalnie, pod mostem też miałem wypad przy trupie. Myslę że wczytaj wcześniejszego save i podejdź jeszcze raz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LordDino Opublikowano 1 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Października 2011 Panowie jest jakas opcja w sprawie zmiejszenia spawnu Bandytów i innych bo w niektórych momentach tylko się odwrócę i pojawiają się. W Barze wybili mi wszystkich których można było pojawiło się Bandytów kilkunastu nawet z Egzo choć to początek gry Zombiaki uzbrojone i Najemnicy czy co, normalnie 3 razy biegałem sprzedawać po nich stuff, nawet raz 3 Monolitowców mi się pojawiło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 1 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Października 2011 Raczej nienormalne, i raczej nie wiem jak to zmienić poza założeniem nowej gry i zmianą poziomu trudności.O ile wiem spawn jest losowy.Taki rzut kostką podczas tworzenia nowej gry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lolekbolek Opublikowano 2 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Października 2011 Można to dograć do zwyklego priboya? Raczej sejvy nie będą działać, nie? W zwykłym priboy jest jeszcze fajniej, bo w barze leją się praktycznie co 12 godzin xD Nie mówiąc już że przy każdym wyjściu ze sektora(doszedłem do sarkofagu i wracam do początku) stoi po 10 do 20 gostków... Więc jak gra się załaduje na nowym poziomie, jest trochę gorącą (egzo + g36c) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 2 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Października 2011 To osobny mod a nie nakładka. Choć oczywiście na bazie Priboi Story. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmicic0 Opublikowano 4 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Października 2011 Pobrałem zainstalowałem i dwa pytania na początek : 1 Nie ma części ciała mutantów 2 Nie można brać beczek Tak ma być czy są to zmiany wynikające z moda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LordDino Opublikowano 4 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Października 2011 Może nie znalazłeś jeszcze części szukaj dalej, a apteczki powinny normalnie dać się wziąć, próbuj różnymi sposobami , a jak nie zadziała to najlepiej przeinstaluj moda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmicic0 Opublikowano 4 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Października 2011 We wszystkich modach w opisie potworów jest takie cuś: Spawn_Inventory_Item_Section = mutant_boar_leg Spawn_Inventory_Item_Probability = 0.5 w tym tego nie ma pisałem o beczkach z paliwem nie apteczkach pobiorę jeszcze raz i zobaczę ale chyba będzie to co z LWR czyli wywalenie z dysku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czernobyl10 Opublikowano 4 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Października 2011 Pobierz najlepiej z megauploada nie z jandeksa jak napisano w pierwszym poście. Przetestuj archiwum, tylu ludzią działa ten mod, spokojnie przeczytaj sposób instalacji i graj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmicic0 Opublikowano 4 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Października 2011 Doszedłem do Baru i tu z uporem maniaka przy rozmowie z żołnierzem Powinności na zadanie Znajdź Bron członka Powinności wylot do pulpitu z takim logiem. FATAL ERROR [error]Expression : fatal error [error]Function : CScriptEngine::lua_error [error]File : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp [error]Line : 73 [error]Description : <no expression> [error]Arguments : LUA error: ...ow of chernobyl\gamedata\scripts\task_manager.script:568: attempt to index local 'task_desc' (a nil value) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 4 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Października 2011 Ten błąd pojawiał się i w czystym Priboiu, Dezodor sugerował problem z patchem 1.004. Jeden gość na filefront pisze że pomogła mu podmiana pliku task_manager.script z katalogu gamedata / scripts. On wziął ten plik z czystego Priboi Story 1.1 Te pliki niczym się nie różnią oprócz kilku przetłumaczonych zdań.Możesz wziąść ten plik z oryginalnej rosyjskiej gamedaty Ukrytego Zagrożenia, lub z jakiejkolwiek gamedaty Priboi Story. Co najwyżej będziesz miał tytuł zadania w PDA po angielsku lub w krzaczkach. Albo po prostu odpuść to zadanie. Wszak W Priboi Story nie chodzi o szukanie zgubionych karabinów :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.