Cromm Cruac Opublikowano 15 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2011 Ale tekstury trawy są waniliowe a nie z absolutów. Drzewka zresztą też bo są 'wygryzione' Nie mam za bardzo czasu na zrobienie tekstur do dodatkowych leveli. Możesz się pobawić sam. Trzeba tylko pokopiować odpowiednie fragmenty build_details.dds z katalogów vaniliowych leveli do tych z dodatkowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scigacz1975 Opublikowano 15 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 Udało mi się obejść ten problem z wylotem w trakcie emisji - może nie całkowicie, bo przy emisji nie ma promieniowania i NPC siedzą sobie spokojnie przy ognisku, ale myślę że to akurat jest pierdoła, a smaczek w postaci pełnego systemu pogodowego na pewno tę pierdołę przebija link do pobrania http://www.sendspace...9e279cd0464fb2d instalacja: Ściągnąć i wypakować archiwum W oryginale TT2 wejść do katalogu gamedata i usunąć katalog shaders, następnie wchodzimy do katalogu config i usuwamy folder weathers Wypakowaną z SWO gamedatę scalamy z gamedatą TT2 - kiedy zapyta czy chcemy zamienić dajemy tak na wszystkie. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 4 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 No więc powrót do tematu Jak widać są różnice w gęstości i ilosci...tzreba jeszcze kolorystycznie podobierać, a tu tez nie ma zbyt podobnych...jedyna rada samemu sie pobawić w edycję. Na blacie wyglądały podobnie, tu jak widać są kolosalne różnice. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 4 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 Pięknie to wygląda...Buber podejdzie do ostatniego Updata.? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 4 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 W tej kwestii nic sie nie zmieniło, muszę to tylko ogarnąć. Ciągnę narazie Autumn Aurora , zobaczę moze cos ciekawego tam znajdę. Skąd ja taką palete roslin znajde na bagna dla malaksa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scigacz1975 Opublikowano 4 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 A co dokładnie chcesz zrobić z tymi wzorami? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 4 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 Trzeba je bedzie zastąpić czymś konkretnym, żeby bagna wyglądały jak...bagna. Bo te są waniliowe i jak sam Cromm zauważył wyglądają słabo w praktyce. Mozna to obejrzeć w poscie 21 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scigacz1975 Opublikowano 4 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 (edytowane) Proponuję Ci pobawić się buildami z Jantaru i Doliny Mroku - z Absolute @Cromma lub Autumn @Vandra. Bagna powinny być ponurawe i lekko zgniłe. Możesz też spróbować edycji każdego typu liści osobno za pomocą opcji Dostosowanie kolorów - Odcień i nasycenie (Ctrl+Shift+U) w PaintNet. Zaznaczasz polem prostokątnym dany model i wtedy włączasz edycję. Edytowane 4 Maja 2012 przez scigacz1975 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.