czernobyl10 Opublikowano 16 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 Czy uważacie że gra stworzona przez ekipe gsc jest fenomenalna i wyjątkowa? Niech każdy się wypowie. Dla mnie gra jest wyjątkowa spośród wszystkich gier jakie ukazały się na PC. Dlaczego bo dostajemy w niej kawał świata do badania, który możemy schodzić wzdłuż i wszerz i nie goni nas czas, kolejna rzecz to inteligencja tzw alife kapitalny pomysł każde wczytanie zapisu to zupełnie inna akcja. Następna rzecz to kobinatoryka, brak amunicji zmusza do jej poszukiwania i zdobywania, dotyczy to każdego towaru, przedmiotu jaki możemy zdobyć w zonie. Rozbudowane opcję handlu z innymi stalkerami oraz handlarzami. Teraz najważniejsze to klimat gry-jedyny i niepowtarzalny który sprawia że zona wciąga nas całkowicie. Odgłosy mutantów nocą to świetna sprawa, anomalje które potrafią zabić w ułamku sekundy. Szary i straszny krajobraz dopełniają całości. Cykl stalkera składa się z trzech gier ale to właśnie cień czernobyla jest tym pierwowzorem pozostałe gry go dopełniają. Na koniec należy wspomnieć o modyfikacjach które zapewniają setki godzin gry i na nowo odkrywają gre. Stalker to klasyka i jakby na to nie patrzeć jest popularny. To wszystko stanowi o fenomenie tej gry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STA1KERpl Opublikowano 17 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Września 2010 Stalker (ale tyko SoC) to pierwsza gra, w której brud był tak uwydatniony. Teraz powstało kilka gier, które ten syf naśladuje, ze Stalker to pierwowzór, pierwsza tak mroczna gra. Mroczna nie dlatego, że to horror (choć czasami to srałem w gacie), ale dlatego, że wszędzie czuć smutek, przygnębienie i zagrożenie, że zza krzaka wyskoczy jakiś stwór. Ten klimat... Jak na razie to jest gra z najgęstszą atmosferą, jaką do tej pory kroiłem pociskami. To czyni tę grę fenomenalną. I choć kilka elementów w niej brakuje, to nie zmienia to faktu, że gra jest E-PIC-KA. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danieldino Opublikowano 18 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2010 Dla mnie to mistrzowska gra od której się uzależniłem ! Dosłownie, 2 tygodnie nie grałem i już mi chodził po głowie, to co że jedynkę przeszedłem około 20 razy ( nie zmyślam ) Czyste niebo z 6 a Zew Prypeci 2 razy bo jest nudny. Mam edycje kolekcjonerskie ale tylko 2 ostatnich części bo o stalkerze dowiedziałem się w 2002 bodajże ale po planowanych przeciągnięciach nie myślałem że wyjdzie ale się myliłem. Super gra która powala klimatem i samym charakterem .... Stalkerzy .. Mutanty ... Strefa pełna śmierci i główny wątek Elektrownia. To co że są bugi nawet jak by był zbugowany i ciągle bug trapy były by grał bym do oporu aż by mi się klawiatura zepsuła Najlepsze jest to że nie potrafię dokładnie tego określić co mnie do stalkera ciągnie. Ma on to coś w sobie .... Ahh .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
portals Opublikowano 18 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2010 Gdy pierwszy raz włączyłem stalker wyłączyłem go po 15 minutach bo zacinał się niemiłosiernie na starym kompie.Gdy zakupiłem nowy procesor i więcej ramu włączyłem grę w celach testowych,pograłem jakieś 15 minut ale dalej mnie nie zachwyciła.Potem przez przypadek znalazłem na youtube filmik z dalszych etapów gry i zacząłem trochę grać.Po jakimś czasie zainstalowałem jakiegoś moda (chyba AMK) i dopiero w tedy gra mi się naprawdę spodobała.Nigdy nie przeszłe Cień Czarnobyla bez modów,bo mody to tak naprawdę to co daję takiego kopa tej grze.Krótko po premierze dostałem od znajomego Czyste Niebo o ile początek był super to po Rudym lesie było coraz gorzej,gra chodziła gorzej niż Soyanka.Pierwszy raz pomyślałem ze nigdy nie powstanie tak dobry stalker jak pierwszy.Po 10 patcha gra była grywalna i udało mi się ją przejść,ale do tej części nigdy nie pojawiły się duże mody.Z niecierpliwością czekałem na Zew Prypeci jednak gdy dowiedziałem się ze Polska premiera będzie tak opóźnione razem z Dizlem rozpoczęliśmy polonizację,potem dołączył do nas Trurl3 i dzięki pomocy ESTcobs powstałą strona stzpol.xorg.pl która była poprzedniczką aktualnej strony.Po dość udanej polonizacji początkowo ekipa miała się po prostu rozlecieć ale z Trurl3 postanowiliśmy ze spolonizujemy Lost Alphę i strona zmieniła adres na stalkerteam.xorg.pl.Jednak premiera Lost Alphy przeciągała się więc Trurl3 zaczął polonizować Soyankę,podczas tego ESTcobs zaproponował mi domenę pl i strona zmieniła adres na stalkerteam.pl.Dalszą historię chyba każdy zna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danieldino Opublikowano 18 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2010 Dołączyłem ja zrobiłem forum I każdy jest zadowolony Bo strona ma klimat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 18 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2010 Ja kupiłem jedynkę dopiero jak wyszła w premium games i to najlepiej wydane 50pln w życiu.Nie wiem ile razy przeszłem różne części i mody ale ciągle jak nie mam co robić wchodzę do Zony i jakoś nigdy sie nie nudzę mimo że znam już te tereny jak własne osiedle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czernobyl10 Opublikowano 18 Września 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2010 Modowalność stalkera jest olbrzymia są mody które zmieniają tekstury jak i mody ogromne które zmieniają całą fabułe. Nie potrafie ich policzyć ale jest ich bardzo dużo. To również świadczy o fenomenie i popularności gry. Całe ekipy moderów pracują nad modami,w ten sposób mamy za darmo nowe gry. Najwięcej modów powstało do cienia czernobyla. Kolejne są w planach i ukażą się w niedalekiej przyszłości. Dzięki tym działaniom stalker wpisał się na trwałe do klasyki gier na PC. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 19 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Września 2010 inteligencja tzw alife kapitalny pomysł każde wczytanie zapisu to zupełnie inna akcja To i jeszcze jeden czynnik powodują ,że gra się nie nudzi. Chodzi o tryb dnia i nocy. Praktycznie nigdy nie można przejść gry w ten sam sposób. Inna gra w dzień inna nocą .Ale najlepsza jest wielowątkowość NPC-ów.To właśnie wielowątkowość postaci poruszających się niezależnie w tle zrobiła z tej gry coś niepowtarzalnego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danieldino Opublikowano 19 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Września 2010 Tak malakas ma rację. To właśnie A-life jest bardzo dobrze zrobione. Stalkerzy chodzą sobie po strefie i zbierają artefakty a na noc schodzą się do domków i coś jedzą przy ognisku, rozmowach i gitarze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czernobyl10 Opublikowano 19 Września 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Września 2010 Następna rzecz to taktyka w grze. Gracz jest samotną jednostką która ma wykonać główne zadanie,oraz aby się utrzymać bierze zlecenia od npc i kupców. Każdy ma swój ulubiony styl gry i go realizuje. Twórcy nie narzucili nam sztywnych zasad i taktyki stosowanej podczas przechodzenia gry. Dlatego gra jest inna u każdego z nas, możemy dobrać odpowiedni zestaw broni i elminować przeciwników po swojemu. Broni jest cała masa od najprostszych obrzynów po najnowsze egzemplarze uzbrojenia, występuje broń do walki na krótkich dystansach jak i broń snajperska do walki na maksymalnych odległosciach. Możemy używać granatów ręcznych i tu jest rozwiązanie które lubję. Granat możemy rzucać normalnie ewentualnie wycelować i wyregulować odległość i siłe rzutu. Jak dla mnie kapitalna sprawa, pomaga w załatwianiu ukrytych za przeszkodami przeciwników. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.