Skocz do zawartości

Problemy z instalacją modów rosyjskojęzycznych


metek58

Rekomendowane odpowiedzi

Wrzuciłem plik gamedata do folderu gry (wersja SoC 0.4) i co trzeba ten do bin, tylko prosiłbym o jaśniejsze opisanie tych dalszych czynności, bo mod mi nie odpala. Czy na nowo trzeba instalować SoC, bo tam miałem Prawdziwą Drogę i w gamedacie Prawdziwej Drogi tylko zmieniłem nazwę. Po uruchomieniu na chwilę pokazuje się tekstura z Prawdziwej Drogi, tak jakby pamięta poprzednią grę, co nie powinno po zmianie nazwy gamedaty i koniec, wywalony. Może coś żle zrobiłem w tym "skąpym" wyjaśnieniu @czernobyla10:

1. Zainstalować SoC

2. Patch 1.004

3. Instalować mod

4. Edycja fsgame.ltx i kopia tekstu rus na pol

5. Edycja localization.ltx.

Pierwsze trzy pozycje sa jasne, ale reszta trochę uboga dla słabo kumatego i poddenerwowanego kolesia. Proszę o złagodzenie stresu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardziej szczegółowo...

Zmieniamy linię w pliku fsgame.ltx....linia powinna wyglądać tak:

"$game_data$ = true| true| $fs_root$| gamedata
W katalogu gamedata/config/localization .. zmieniemy w drugiej linijce z.. "rus, eng ..inne"... na pol, by pierwsze linijki wyglądały tak:

[string_table]
language = pol
font_prefix = ;_cent ;_west
W katalogu gamedata/config/text ...tworzymy katalog ..pol..i kopiujemy tam zawartość katalogu rus (mają być tam dwa foldery... pol i rus)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam taką ogólną propozycję. Każdy wstawiający moda powinien przed umieszczeniem go na forum - pobrać go i zainstalować. W opisie moda powinien znajdować się dokładny sposób instalacji. Ułatwi to korzystanie z modów, zwłaszcza mniej doświadczonym graczom. Szczególnie przy modach w postaci instalatora exe. powinien być podany dokładny opis instalacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardziej szczegółowo...ZMIANY DLA WSZYSTKICH WERSJI:

Wtedy będziesz miał tekst wspólny z podstawką po polsku, ale rosyjski w krzaczkach. Ja preferuję inny sposób.

Trzeba uzupełnić katalog text / rus brakującymi plikami z katalogu tekst / pol z podstawki. I nic nie zmieniać żadnego localization. Wtedy będziesz miał czytelną cyrylicę, a teksty wspólne z podstawką po polsku, ale bez polskich znaków diakrytycznych. Niemniej wszystko jest czytelne.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każdy wstawiający moda powinien przed umieszczeniem go na forum...

Smox nie zgodze się z Tobą bo w ten sposób trzeba by mieć mnóstwo czasu na testy wszystkich modów a nie każdy ma ten czas. Po drugie większość modów ma sprawdzone źródła. Mam propozycje aby w dziale z modami przypiąć posta z opisem instalacji modów obcojęzycznych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam taką ogólną propozycję.

Każdy wstawiający moda powinien przed umieszczeniem go na forum - pobrać go i zainstalować. W opisie moda powinien znajdować się dokładny sposób instalacji. Ułatwi to korzystanie z modów, zwłaszcza mniej doświadczonym graczom.

Szczególnie przy modach w postaci instalatora exe. powinien być podany dokładny opis instalacji.

Czernobyl10 ma rację, nie można wymagać, by wstawiający testował każdego wstawianego moda.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I @smox rację, i @czernobyl ma rację. A od czego mamy świetną gromadę graczy, którzy grając, stają się automatycznie testerami. No tester, zapewne, to osoba zobowiązana wysyłać screeny i uwagi o modzie, ale grający też nagminnie zasypują forum uwagami i spostrzeżeniami. Tak że można tu zasypywać wynalezionymi modami, a tu już się je rozprawiczy. To że nie wiedział metek58, to nie znaczy, że musi wystawiający przetestować mody, bo mu by życia brakło. Nie wiedziałem, zapytałem i wiem. To nasze forum sprawia, że nie ma czegoś, co by inni, co kumaci są w zagadnieniach różnych, nie rozwiązali. Inne fora, włącznie z tym "alibabą" od spolszczeń, mogą nam tylko pozazdrościć i nie jest to samochwalstwo, tylko fakt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

smox ma racje bo ja przetestowałem 10 modów i odpalił tylko 1

Przy modach czystorosyjskich najlepiej odpalać na ruskiej podstawce. Ja zassałem kiedyś mod od Diadamosa z Torenty*org i wypakował mi sie razem z ruska podstawką, co mnie ucieszyło, bo mogłem odpalac ruskie mody z łatwością. Są niekiedy mody tego typu, że trzeba je odpalać z pulpitu, czyli mieć wypakowany mod na pulpit. A podaj tytuły tych 9-ciu modów, co je nieodpaliłeś, obejrze je sobie, jak wrócę z przeglądu auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy modach czystorosyjskich najlepiej odpalać na ruskiej podstawce.

Nie trzeba, wystarczy poprosić o folder RUS i dać go do gry z rosyjskim modem, reszta gry jest niezmienna.

Ja zassałem kiedyś mod od Diadamosa z Torenty*org i wypakował mi sie razem z ruska podstawką, co mnie ucieszyło, bo mogłem odpalac ruskie mody z łatwością.

No właśnie ja tez zasysałem te mody ale od Djdiamos czy jakoś tak na t.org i któryś był z podstawką, wyciąłem tylko pliki rus i lokalization.ltx a resztę wywaliłem, dzięki temu odpalam bez problemu mody rosyjskojęzyczne na org, podstawce.

Są niekiedy mody tego typu, że trzeba je odpalać z pulpitu,

nie trzeba, w pliku skrótu jest dopisany jakiś parter i wystarczy z nim uruchamiać grę. Albo zrobić plik *.com lub *.bat i tam dopisywać komendy.

czyli mieć wypakowany mod na pulpit.

Co ma położenie katalogu gry ? Grę można mieć na dysku podpiętym na drugim końcu świata czy z pena i tak będzie działać :)

Gdzieś w którymś temacie dałem te paczkę z rus.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Meta odpiął/ęła i podpiął/eła ten temat
  • Meta zablokował(a) ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.