Skocz do zawartości

Jak zainstalowac kilka gier Stalker jednocześnie


Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli chciałbyś mieć możliwość grania na zmianę w podstawową wersję Soc, Soljankę, Zew Monolitu albo jeszcze innego moda, ta porada powie ci jak to zrobić. Wystarczy zastosować się do przepisu i podmienić w grze jeden plik.

A oto przepis:

Instalujesz Stalkera, jeśli to konieczne patchujesz na v 1.004 i w ten sposób otrzymujesz 'podstawkę' do modów działających na SoC. Potem cały katalog ze Stalkerem-podstawką kopiujesz obok i zmieniasz mu nazwę na nazwę moda np. Soljanka, Zew Monolitu czy co tam masz zamiar instalować, następnie do nowo stworzonego katalogu instalujesz moda (zazwyczaj wystarczy skopiować katalog /gamedata moda, potem kopiujesz tam również podany poniżej plik fsgame.ltx z zamianą plików.

Teraz przy uruchomieniu moda powstanie profil z sejwami, screenshotami, plikiem user i logiem nie na dysku C:, ale tutaj, w katalogu gry. To umożliwia posiadanie kilku niezależnych gier na dysku które w żaden sposób na siebie nie wpływają.

Bez zamiany pliku fsgame.ltx też jest to możliwe, ale wtedy na dysku C: będzie jeden wspólny profil dla wszystkich zainstalowanych gier i w razie zmiany gry trzeba zmieniać nazwę katalogu /savedgames.

Utwórz w notatniku nowy plik tekstowy i nadaj mu nazwę fsgame.ltx. Następnie skopiuj do tego pliku zawartość ramki poniżej i volla! - masz już swój plik

$app_data_root$		= true|		false|	$fs_root$|			save\
$game_data$   		= false|	true|	$fs_root$|			gamedata\
$game_ai$    		= true|		false|	$game_data$|		ai\
$game_spawn$    	= true|		false|	$game_data$|		spawns\
$game_anims$   		= true|		true|	$game_data$|		anims\
$game_levels$   	= true|		false|	$game_data$|		levels\
$game_meshes$    	= true|		true|	$game_data$|		meshes\
$game_dm$    		= true|		true|	$game_data$|		meshes\
$game_shaders$    	= true|		true|	$game_data$|		shaders\
$game_sounds$    	= true|		true|	$game_data$|		sounds\
$game_textures$    	= true|		true|	$game_data$|		textures\
$game_scripts$    	= true|		false|	$game_data$|		scripts\
$game_config$    	= true|		false|	$game_data$|		config\
$level$      		= false|	false|	$game_levels$
$game_saves$    	= true|		false|	$app_data_root$|	savedgames\
$logs$      		= true|		false|	$app_data_root$|	logs\
$screenshots$    	= true|		false|	$app_data_root$|	screenshots\
  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to co z płytą - z płyty instalujesz SoC jako podstawkę. Ale musisz się potem postarać o No Disc - żeby gra nie wołała o płytę w napędzie. Chociaż właściwie to nie ma większego znaczenia. Jeśli chcesz mieć 3 instancje Stalkera, robisz 3 katalogi. do każdego kopiujesz zawartość katalogu z zainstalowanym SoC. W ten sposób masz przygotowane 3 'podstawki' do modów. Do każdego katalogu z podstawka kopiujesz z zamianą przygotowany według przepisu plik fsgame.ltx Teraz do każdego katalogu wgrywasz sobie innego moda np. Soljanka, Zew Monolitu i Priboj Story. Na pulpit wyprowadzasz skróty od tych gier a przy uruchomieniu każdej z nich, powstaną w każdym katalogu własne profile.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grę uruchamia plik XR3DA.exe w podkatalogu /bin gry - to do tych plików trzeba zrobić linki na pulpicie. LInku nie ma - wstawianie na hosting pliku tekstowego o wielkości 1kB wydało mi się śmieszne.. Jeśli zrobisz tak jak jest napisane to sam stworzysz sobie ten plik - w opisie masz podane jak to zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Ponieważ zawartość pliku fsgama.ltx z pierwszego posta, zrobionego na bazie SoC, mocno rożni się od zawartości takiego pliku w CoP i CS, mam pytanie. Czy czysta podmiana jest dopuszczalna, a jeśli nie, to czy zmiana treści linii odpowiedzialnej za miejsce zapisu będzie wystarczająca? Lub co jeszcze zrobić, aby zapisy były w katalogu gry. Pytanie istotne stąd, że coraz więcej modów jest na inne podstawki niż SoC.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.