czernobyl10 Opublikowano 20 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2012 Link do updata http://pl.rghost.net/38165906 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 21 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2012 @czernobyl, był patch 3.0 i co, ten niedobry? Sprawdź co on wnosi, bo mam odczucie, że coś nie tak. Jaki jest nr kolejny patcha? Nie krytykuję, ani mi to w głowie, ale chcę uniknąć spaprania moda. Bo gra zaczęta, a zapewne po patchu, nowa wymagana. Dopisek: Chyba coś wnosi, bo tu czytamy. Opis tego nowego Patcha: Opis: W aktualizację wchodzą wszystkie poprzednie patche; Autor: Shtopor Wymaga nowej gry!!! Jak zrobić? Usunąć całkowicie foldery config i scripts z gamedaty i skopiować tam zawartość patcha; Wynik aktualizacji: 1) Nowa tekstura tabliczki radiacji; 2) Poprawiona tekstura PM-a; 3) Na Jantarze dodano ogniska mgły; 4) Usunięto transport z lokacji; 5) Nowa wizualizacja artefaktu "Bąbel"; 6) Nowa tekstura dla modelu stalkera; 7) Nowa bildowska tekstura Mięsacza; 8) Poprawiona tekstura naukowca Siewerena; 9) Nowa tekstura słońca w deszczu; 10) Zmienione tekstury Czarnych stalkerów ; 11) Poprawiono trawę na Agropromie; 12) Poprawiono właściwości czapki z respiratorem; 13) Usunięto ze sprzedaży nóż, naprawiony ten ze slotu; 14) Naprawione szybkie znikanie opisu przedmiotów; 15) Usunięto gnicie ciał; 16) Usunięto wyrzucanie plecaka; 17) Poprawiona postać pijawki; 18) Nowe wyposażenie u gracza na początku gry; 19) Nowy ekran startowy; 20) Usunięto zbyteczne mutanty z lokacji Czarnobyl 4; 21) Zmieniona cena śruby; 22) Usunięto niektóre dokuczliwe przypadkowe dźwięki; 23) Przerobiona pogoda; 24) Zmieniono czasowy czynnik przypadkowych dźwięków; 25) Naprawiono wylot w podziemiach Agropromu (Sektor 2); 26) Naprawiony wylot z ikonką Połamańca; 27) Zmieniono balans; 28) GG bardziej podatny na zranienia; 29) AKM używa nowych naboi 7.62x39 Przyjemnej gry! @Smox, jak widać pojawiają się nowe patche, to zanim Ty będziesz gotowy do polonizacji, to może skończą patchować, choć tego nie wiemy. Tak, że moje wstępne próby spolszczenia o tyłek rozbić, bo przy patchowaniu, (z roztargnienia nie zrobiłem sobie kopii text) nałożyłem patch i po ptakach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 21 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2012 @Metek58 - poczekajmy trochę. Jak widać ciągle powstają nowe patche i szkoda teraz tłumaczyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 21 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2012 Ten link do Updata jest już dawno w poście nr 24. Patch nie ma numeru jest jako UPDATA. Sorki bo coś jest tutaj zmienione..poprzedni był...Update_DRM_0.1.7z..a teraz jest...Update_DRM_1.1.7z..wielkość dalej 17 MB więc może jakieś małe zmiany, lub poprawili nazwę bo mod to wersja 1.1.. :) // @smox i @metek58 możecie tłumaczyć..gostek pisał że nie za bardzo umie robić kwesty więc szybko to nie nastąpi... :)..cały patch to tekstury i skrypty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 21 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2012 Doszedłem główną linią + nowe questy do Radaru. Wył. mózgozwęglacz, ale do Prypeci w normalny sposób nie potrafię się dostać : Expression : fatal error Function : CScriptEngine::lua_error File : E:stalkersources runkxr_3daxrGamescript_engine.cpp Line : 73 Description : <no expression> Arguments : LUA error: ...hings.t.a.l.k.e.rgamedatascriptsstate_mgr.script:145: C stack overflow i mam to w różnych postaciach. Jak pamiętam podobnie miałem w Soli, ale tam próbując n-ty raz jakoś się udało. (a może gdzieś przeczytałem jakąś radę - nie kojarzę) . Odpaliłem nową grę na wczorajszym patchu i przeniósł mnie na radar Dezerter z kordonu - jest przewodnikiem tak jak Leśnik. Pomimo nie zrobienia prawie żadnego questu z podstawki na "wariata" przeszedłem na Prypeć. Jest normalnie, brak psi fal, a questy podstawki idą, jakbym wcześniej wszystko zrobił. Dałem nura do części Prypeci z CoP - tam pustka tylko Specnaz w pralni, w tunelu na Jupiter 10 burerów. Po Janowie już nie śmigałem. Mimo tego, mi przynajmniej bardzo się podoba. http://www.imagebam....a5c769191409888 , http://www.imagebam....095bb4191410055 , http://www.imagebam....9cb97e191410170 Po wejściu na Generatory, Bez wczorajszego patcha, udało mi się przejść przez szpital z powrotem. Z nowym patchem ześlizguję się z balkoniku i nie mogę wrócić. (przeniósł mnie na Gen. przewodnik) W podziemiach generatorów tylko pijawki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korn06 Opublikowano 21 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2012 Czytaj temat...http://www.stalkerte...aru/#entry27688 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czernobyl10 Opublikowano 22 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2012 Z tym tłumaczeniem to nie tak prędko bo w temacie moda na ap-pro.ru jest dodany punkt dodtyczący zamiaru dalszych prac nad modem. Szykują się zmiany tylko kiedy to jest niewiadome. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waler11 Opublikowano 22 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2012 Pewno to jeszcze się przeciągnie o jakiś czas. Jak dla mnie to jest sporo braków w modzie różnego typu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 22 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2012 @waler, jakie braki! To tylko inny typ rozgrywki. Misje są, tylko trzeba chodzić po zonie i je sobie nadymać, same nie wpadną nam na PDA. Jutro zrobię więcej screenów, to sobie polukasz i wtedy Ci oko zbieleje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czernobyl10 Opublikowano 23 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 Metek masz racje chodzi o to że będą dalsze zmiany w modzie więc pl na obecną chwile nie ma sensu robić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waler11 Opublikowano 23 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 To powiedz jaką wersję mam pobrać aby w to pograć bo ta co mam mi się nie podoba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czernobyl10 Opublikowano 23 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 Waler nie ma innej wersji jest ta a będą tylko poprawki do niej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waler11 Opublikowano 23 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 To co ja mam biegać po całej zonie i szukać jakiegoś zadania, na tym ten mod polega?. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 23 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 @waler, znasz położenie lokacji i przejścia, idź i zdobywaj Zonę, nie jest to teraz takie łatwe, PDA za rączkę już tak nie poprowadzi. Cierpliwości, a zobaczysz, że gra nabierze rumieńców. Ty też. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czernobyl10 Opublikowano 23 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 Waler odmiana od podstawki w której zadania zna się na pamięć, więcej takich modów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 23 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 Tu kilka screenów z podziemi, w które wchodzi się koło budynku za mostem, tam gdzie zwyczajowo pomaga się Lisowi. Walka w półmroku, zaskakujące ataki różnej maści mutantów, a ubić ciężko. Ta niby lokacja Dytiaki-3, to nic innego, jak wioska kotów koło Sidora. Jak widać, zmian co nie miara. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 23 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 @metek a co to za nowatorski HUD masz w tym modzie.?... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 23 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 A niby jaki miałby być? Czy coś z nim nie tak? Mam to z tego moda, tylko moda wrzuciłem tam, gdzie montowałem Zew Fukushimy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 23 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 Teraz to nie wiem czy mówisz poważnie, czy żartujesz ...Hud jest całkowicie błędnie pokazywany...minimapa o ile to jest mapa...jest przysłonięta przez HUD który ma być w dolnym rogu itd... Pobierz sobie paczkę HUD z tematu tam są foto i zobaczysz co i jak.. :). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 23 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 @malakas, zajrzę tam, a to pokazałem tylko w celach zachęcających dla tych, co ich stalkerski duch opuścił, by nie omijali moda, bo nie ma misji na kiwnięcie palcem. Mam jak mam, nie zgłębiałem tego, bo mod jest w etapie rozwojowym, jak wynika z relacji kolegów. Ponad 7 GB moda, to coś świadczy. Po polonizacji, przyniesie sporo emocji rozgrywającym. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 23 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 @metek gdzie jest ta dziwna drabinka z tym przejściem bo nie widziałem tego jeszcze.? // HUD możesz zmienić dowolny wszystkie pasują 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 23 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 To trzeba zejść do podziemi, wejście jest za drugim budynkiem, tam gdzie pomagamy Lisowi w podstawce. Za budynkiem z dachem. Pokazane masz na screenie. To za mostem, od strony Wysypiska. Miej ze sobą dobrą broń, bo nie pociągniesz długo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 23 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 Mamy nowy Updata...http://pl.rghost.net/38240597....nowa gra wymagana. Nic w fabule się nie zmieniło. Описание------------------------------------------------------------------------------------------------ Апдейт является комулятивным и включает в себя все преведущие патчи и апдейты; Автор: Shtopor Нужна новая игра!!! ВНИМАНИЕ!!! Как ставить? Удалите полностью папки config и scripts из gamedata и скопируйте содержимое апдейта в игру; ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- В апдейт входит: 1)Новая текстура таблички радиация; 2)Исправлена текстура ПМ-а; 3)На Янтарное озеро добавлен очаговый туман; 4)Убран транспорт с локаций; 5)Новый визуал у артефакта "Пузырь"; 6)Новая текстура для модели сталкера; 7)Новая текстура билдовской Плоти; 8)Исправлена текстура ученого Северена; 9)Новая текстура солнца в дождь; 10)Переделаны текстуры Темных сталкеров; 11)Исправлена трава на Агропроме; 12)Исправлена характеристика шапки с распиратором; 13)Убран из продажи нож, исправлен тот что в слоте; 14)Исправлено быстрое исчизание описания предметов; 15)Убрано гниение трупов; 16)Убран выбрасиваемый рюкзак; 17)Исправлен кровосос; 18)Новый асортимент у игрока при старте игры; 19)Новый загрузочный экран; 20)Убраны лишние мутанты с локации Чернобыль 4; 21)Исправлена стоимость болта; 22)Убраны некоторые надоедливые рандомные звуки; 23)Переработаная погода; 24)Изменен временной фактор рандомных звуков; 25)Исправлен вылет в подземке Агропрома(Сектор 2); 26)Исправлен вылет с иконкой Излома; 27)Переработан баланс; 28)ГГ более уязвим; 29)АКМ использует новые патроны 7.62x39; 30)Новая текстура крови; 31)Исправлен вылет с Темным сталкером в Мертвом городе; 32)Исправлены характеристики покупаемых вещей у Лодочника; 33)Новая текстура ножа; 34)Псевдособаке добавлена пси-атака как в билде 1935; 35)Правлены треки для Мертвых топей и Чернобыля 4; 36)На локациях можно увидить в небе летучих мышей; 37)Убраны псисобаки-фантомы из-за вылетов; 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 23 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 I co @malakas, znalazłeś to wejście? Chyba nie ma problemu ze znalezieniem, bo na screenie widać to miejsce. Nie wiem czemu, ale nie mogę tego edytować wstawionego screena w opisie 72. Mam chyba zjechaną przeglądarkę, albo robak toczy mi kompa, bo w przypadku otwierania np. jakiegoś linka na wskazaną stronę przez kogoś tu z kolegów, otwierają się dwie takie same karty. Chyba że ja widzę już podwójnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 23 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 Za budynkiem, wygląda jak studzienka kanalizacji. Czy ktoś śmigną na Generatory do ziemianki i wrócił z tamtąd przez Szpital ? (inaczej się nie da a na G. przenosi przewodnik) Ja po patchu utknąłem w Szpitalu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.