waler11 Opublikowano 30 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 Ten jest kompletny? widzę bracie że nawet prędkość jest bardzo dobra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubekpop Opublikowano 30 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 Tak, to jest wszystko to, co do tej pory zdziałałem, czyli to co w pierwszym poście poskładane do kupy i wrzucone na lepszy hosting. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waler11 Opublikowano 30 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 Teraz masz ode mnie plusa. Jak pobierze i odpalę to zagram aż jestem ciekawy co jest w środku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubekpop Opublikowano 30 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 Na razie nie spodziewaj się jakichś super rewelacji. To jest taki jakby szkielet z wieloma niedoróbkami. Dla tego to alpha. Choć można to już betą nazywać. Muszę dodać ikony amunicji, samą amunicję do handlarzy (na razie mamy niestety tylko tyle, co w magazynku) i takie tam detale, pewnie jakiejś tekstury jeszcze brakuje... I jak znasz się choć trochę na configach, to otwórz config nowej broni, i zmień jej sekcję ammo na np. ammo_9x19_fmj czy inną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waler11 Opublikowano 30 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 TO proste rzeczy mogę do toz34 zapakować nawet kule z pm i będzie strzelało ale ok zobaczę i opisze jak to idzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 30 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 I w takiej postaci wrzucaj moda, niepodzielony na dwa lub kilka etapy. Późniejsze "wrzuć to, wrzuć tamto" powoduje jako takie zamieszanie, bo tu nie każdy po uniwerku jest. :thumbsup: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubekpop Opublikowano 30 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 Rzecz w tym, że mam miesięczny limit danych i czasem nie mogę sobie pozwolić na codzienne wrzucanie 200MB. A czekanie do północy też mi się nie uśmiecha :thumbsup: Działa to, co wrzuciłem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waler11 Opublikowano 30 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 Trochę pograłem i tu bum wywaliło,oto log: [error]Expression : fatal error [error]Function : CScriptEngine::lua_error [error]File : E:priquelsourcesenginexrServerEntitiesscript_engine.cpp [error]Line : 180 [error]Description : <no expression> [error]Arguments : LUA error: ....t.a.l.k.e.r. - clear skygamedatascripts_g.script:975: bad argument #2 to 'format' (string expected, got nil) 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubekpop Opublikowano 30 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 Problem z _g.script jest mi znany tylko z pirackich wersji S.T.A.L.K.E.R.ów. Pozostałych przypadków nigdy nie ogarniałem. I nie mam pojęcia, jak to się ma do broni... Wątpię, żeby to była bezpośrednia wina arsenala. Masz może save sprzed bugtrapa? Sprawdzę, czy u mnie też to jest... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waler11 Opublikowano 30 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 Nie nie mam nie zapisuje zbyt często podczas testowania moda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubekpop Opublikowano 30 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 Mamy krytyczny problem!!! Znaczy się, nie ma go, dopóki nie zginiecie. Ustawcie sobie nieśmiertelność. Broni nie ma w mp_ranks, uznałem, że na razie to nie potrzebne. Zapomniałem o sytuacji, kiedy jednak są dookoła nas stalkerzy i nas zabiją... Postaram się niedługo je dodać... Sorry za problem! Co do w/w błędu: A jeśli ten błąd nie pojawia się zbyt często, to olej to ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waler11 Opublikowano 30 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 Powtórka dalej wywala, dobra zakończcie tego moda bo nie warto testować bo wywala co jakiś czas. To dobra rada. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubekpop Opublikowano 30 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 To była sugestia do mnie, że mam zakończyć nad nim prace czy do testujących, żeby przestali? I wolałbym jednak, aby inni także potwierdzili ten błąd... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waler11 Opublikowano 30 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 Ty pracuj dalej a testy muszą poczekać bo ten błąd dotyczy skryptu tam gdzieś jest jakiś błąd i psuje całe te cacko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubekpop Opublikowano 30 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 Ten skrypt jest nie ruszany, a ten zmieniany ma dodanych parę dialogs.relocate_item i nic więcej... Jutro przejdę bagna i kordon i jeśli nie będzie wypadu, to znaczy, że coś u Ciebie nie gra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waler11 Opublikowano 30 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 U mnie na placu maszynowym wywala nawet z bagien nie wyszedłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 30 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 Powyższy błąd zdarza się nie tylko przy piratach. Mniej więcej jest opisany tak: " Przyczyna: najczęstsza przyczyna tych wypadów - przekazywanie nieprawidłowych wartości funkcjom własnym gry. Takie błędy występują zazwyczaj wtedy, kiedy następuje jakiś poważny problem i o takich błędach należy informować twórców moda. Jeśli zdarzy się taki wypad, należy skopiować z logu także tekst powyżej linijki FATAL ERROR. Leczenie: zazwyczaj wystarczy wczytać ostatni zapis. Jeśli ten wypad występuje podczas wczytywania sejwa - prześlijcie go twórcom moda z logiem wypadu." http://www.stalkerte...ch-rozwiazania/ Poza tym znalazłem jeszcze coś tu http://www.metacogni...lInTheGame.html na ten temat. "The usual cause of this error is the vanilla abort() function, which deliberately crashes the game with an error. But the function is usually called because there was a serious error -- the wrong error is being reported. This error will not normally occur with the ZRP. If it does occur, see the text just above the "FATAL ERROR" data in the log file." Ten ZRP to jakiś nieoficjalny patch, do Cienia Czarnobyla oczywiście. Ja osobiście spotkałem się z takim wylotem wiele razy przy różnych modach, ale lekarstwa nigdy nie było. Po prostu, cofnąć się o kilka zapisów wstecz, jeszcze raz podejść do tematu. Sytuacja w świecie gry się zmieni ( może ) błędny skrypt zadziała i gramy dalej. W każdym razie wątpię by była to wina samego Arsenala, chyba że szwankuje na przykład broń przydzielona któremuś NPC. Na przykład kłóci się dodana z tym co danemu NPC przypisała podstawka. Albo w skryptach jest zapisane, że jakiś model broni powinien się pojawić w określonym momencie gry, a mod to zmienia. Czysta teoria, oczywiście. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waler11 Opublikowano 30 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 Kobal cofałem i zaczynałem po kilka razy i za każdym razem było to samo i ten sam błąd. Kilka razy nawet grałem od nowa i było podobnie. Jak stare przysłowie mówi diabeł tkwi w szczegółach. To może być naprawdę mało istotna zmiana i psuje całą zabawę. Sam wiesz jak łatwo o błąd nawet mały. Kiedy tłumaczysz moda wystarczy usunąć kilka znaczków typu <> itp. i po tłumaczeniu. Spolszczenie nie chodzi. Tak samo może być i tu. Sam powiedział że zrywa mu połączenie a to już nie dobry znak przy wystawianiu moda. Takie jest moje zdanie ale może się na tym nie znam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubekpop Opublikowano 30 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 (edytowane) Połączenia mi nie zrywało teraz akurat... Jutro sam przetestuję. Może spróbuj reinstall gry? Albo poczekaj do jutra, dam znać, czy u mnie działa i jeśli wynik będzie pozytywny, to możesz spróbować. Jeśli będzie negatywny... no cóż, będę musiał przebudować arsenala :( Ale wątpię żeby to był błąd arsenala - nie zmienia nic w skryptach, configach NPC itp... Mógłbym prosić o zapis, jeśli masz? Chociaż quicksave... Edytowane 30 Maja 2012 przez kubekpop Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 30 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 Nie wiem co ma zrywanie połączenia do jakości modyfikacji :) Przypomnę, ze właśnie na wyłapywaniu takich błędów polegają testy. Na razie, wstaw tu całego loga. Opis błędu sugeruje, że informacje o problemie będą opisane powyżej linijki Fatal Error. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waler11 Opublikowano 30 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 Ok. kolego na spokojnie zagraj i zobacz o co tu chodzi . Reinstal? ta opcja odpada to jest nowo zainstalowana wersja a nie chce mi się siedzieć tyle czasu i ciągle instalować gry. Nie mam na to tyle czasu, to chyba na tyle mogę pomóc bo co ja tu mogę tobie jeszcze powiedzieć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubekpop Opublikowano 30 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 U mnie pięknie działa. Oczywiście pojawił się nowy problem, lecz udało mi się go rozwiązać :) Usuńcie z /gamedata/meshes/dynamics/weapons katalog wpn_fort Tutaj macie save z kordonu (fajne bronie nie mają już amunicji :P ) http://speedy.sh/JFP2Y/ars-kordon.sav Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 30 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 Z ciekawości odpaliłem tego Arsenala. Na Bagnach żadnych problemów. Fakt, że zdobyłem tylko główne punkty. Ale żadnych rewelacji. Waler11, czy ty przypadkiem nie próbowałeś handlować tą nową, dopisaną bronią ? Może tu tkwi twój problem. Nie jestem fanem takich produkcji, więc nie powiem czy broń strzela dobrze, czy źle. Po prostu nie mam porównania bo z zasady we wszystkich modach w jakie grałem, wszystkie takie nowe wstawki po prostu ignorowałem, od razu je sprzedając. Niewielka ilość amunicji też nie pozwala się pobawić tymi pukawkami. Szkoda, że nie dodaliście pancerzy. Skoro ma to być "Arsenal mod" :) Jak chcecie rozwiązać sprawę uppgradu tego całego żelastwa? Rozbroił mnie fioletowy skin RPK74 I czemu ta lufa jest tak jakoś do góry skierowana? A może mi się zdaje tylko. Nie mogę używać tego tasaka i łomu. A szkoda. Wywaliło mnie na przejściu na Kordon z logiem Expression : pm->m_animations.size() Function : player_hud_motion_container::load File : E:priquelsourcesenginexrGameplayer_hud.cpp Line : 92 Description : motion not found [fort_idle_bore] Ale zapomniałem usunąć tej animacji co opisałeś wyżej. Na 100% tu jest przyczyna. Na więcej testów z mojej strony na razie nie licz. Mam sporo dużo pilniejszej roboty :D 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubekpop Opublikowano 31 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 (edytowane) Pewnie coś w configu źle, choć może tak ma być... @kobal to zajmij się na razie swoją pracą ;) A fioletowa tekstura to brak tekstury :) Część się "zagubiła" przy kopiowaniu. Będą w następnym patchu (czyli finalnym). I za chony nie rozumiem, po co jest ten tasak :/ Też go nie mogę użyć. Po południu zobaczę, czy w oryginale też nie można. Dzięki za test. Edytowane 31 Maja 2012 przez kubekpop Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 31 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 Napiszę bo nie wytrzymam już @ Kubekpop: Jeżeli macie jak to zróbcie tak, żeby dostać żeby dostać KAŻDĄ broń od razu przy nowej grze, Pewno zapytacie po co? A po to żeby: 1. Sprawdzić czy nie wywala (dla pewności, ostrożności nigdy za wiele) 2. Czy tekstury macie wszystkie jak już wyżej @ Kobal napisał brakuje Wam troszkę bo gdzie sobie "poszły" To tyle, teraz inna sprawa: 1. Tasak to pewno miał być nóż, więc może spróbujcie podpisać go wpn_klife może pomoże. 2. Sprawdźcie czy wszystko jest dobrze podpisane bo może jeszcze czegoś brakować PS. Pojawia się ze swym modem i już ma chętnych a moim to nikt się nie interesuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.