Skocz do zawartości

Sigerous Mod 2.2 Jenot Edition


Yurek

Rekomendowane odpowiedzi

Jest poradnik do SGM 2.2?. Mam kilka wątpliwości jestem po Ogończach  i obronie Barki i nie wiem czy nie za szybko wstąpiłem do bandytów ubiłem najemników z Magazynu Podstacji ( 1 misja od Czapajewa) zastanawiam się czy Tasak będzie podtrzebny w dalszym etapie gry, czy daje jakieś misje jeżeli wstąpi się do Najemników  ( podobno jakąś misje daje jakiś Tasak tylko nie wiem czy ten sam). Nie chciałbym żeby coś mnie omineło w nowej fabule, ci zmusiłoby mnie do cofnięcia się o kilkaset sevów. Proszę o jakieś pomocne rady z góry dziękuję .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam ja mam problem w Czerwonym Lesie kiedy znajduję zwłoki Naukowca i jednego Stalkera idę do wyznaczonego punktu i dalej nic się nie dzieje wchodzę w ten wiedźmiński krąg nic tam nie ma nic się nie dzieje:( wczytanie gry też nic nie daje nawet wcześniejszych zapisów. Wie ktoś może co trzeba zrobić? 

 

Regulamin punkt 2.2 proszę się stosować. LD

Edytowane przez LordDino
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Jak dojdziesz do MW to napisz czy przeszedłeś kwest od Demiurga na odbijanie poszczególnych placówek na lokacji.

Miałem kilkunastodniową przerwę, bo grałem w co innego, ale teraz wróciłem do grania w SGM i przeszedłem m.in. tę misję. Potem byłem jeszcze na Agropromie i więcej zadań już chyba nie będzie, więc ruszam do Prypeci na ostatnią przeprawę z Monolitem.

 

Edit:

 

Mod ukończony. Tym razem ostatnia misja z ewakuacją poszła jak z płatka, tylko raz wczytywałem zapis. Może przy poprzednim podejściu skrypty nie zadziałały, jak powinny i dlatego miałem problemy.

Edytowane przez bolo7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem kilkunastodniową przerwę, bo grałem w co innego, ale teraz wróciłem do grania w SGM i przeszedłem m.in. tę misję. Potem byłem jeszcze na Agropromie i więcej zadań już chyba nie będzie, więc ruszam do Prypeci na ostatnią przeprawę z Monolitem.

 

Edit:

 

Mod ukończony. Tym razem ostatnia misja z ewakuacją poszła jak z płatka, tylko raz wczytywałem zapis. Może przy poprzednim podejściu skrypty nie zadziałały, jak powinny i dlatego miałem problemy.

@bolo7

Jak rozumiem nie miałeś żadnych problemów na MW ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to ja mam problem. Jadę według instrukcji z tym wyjątkiem, że instaluję angielska wersję 1.6.0.2 czy jaka to tam wersja i potem po kolei :   1. Sigerous Mod 2.2 Enot Edition 2. Fix 11.05.12  3. Texture Pack (dla tych co mają mocne komputery) - opcjonalnie i po wrzuceniu spolszczenia z forum gra ładuje się praktycznie w nieskończoność, naciskam spacje aby przejść do gry (nie pisze o naciśnięciu klawisza aby do niej przejść) i wyskakuje mi kursor (xrengine cały czas pracuje w tle, bugtrap się nie uruchamia). Bez spolszczenia gra działa, może wrzucę loga :

* Detected CPU: AMD Phenom II X4 955 Processor [AuthenticAMD], F15/M4/S3, 3609.00 mhz, 77-clk 'rdtsc' * CPU features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2, SSE3, MONITOR/MWAIT * CPU threads: 4 Initializing File System... using fs-ltx fsgame.ltx FS: 47524 files cached 29 archives, 8172Kb memory used. Init FileSystem 1.609552 sec 'xrCore' build 3967, Dec 14 2009 EH: C16AAEE6CC79178FDDBD33129D3AF1F4 -----loading i:s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyatgamedataconfigssystem.ltx -----loading i:s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyatgamedataconfigssystem.ltx Initializing Engine... Starting INPUT device... Loading DLL: xrRender_R2.dll Loading DLL: xrRender_R3.dll refCount:m_pAdapter 1 Loading DLL: xrRender_R4.dll command line  Executing config-script "user.ltx"... [c:userspublicdocumentss.t.a.l.k.e.r. - call of pripyatuser.ltx] successfully loaded. Loading DLL: xrRender_R4.dll Loading DLL: xrGame.dll ! Player name in registry is empty! (InstallUserName) * [win32]: free[4003592 K], reserved[78080 K], committed[112568 K] * [ D3D ]: textures[0 K] * [x-ray]: crt heap[22119 K], process heap[4561 K], game lua[0 K], render[0 K] * [x-ray]: economy: strings[27615 K], smem[0 K] SOUND: OpenAL: enumerate devices... SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present dir[0]=I:S.T.A.L.K.E.R. - Call of Pripyatbin dir[1]=I:S.T.A.L.K.E.R. - Call of Pripyat dir[2]=I:S.T.A.L.K.E.R. - Call of Pripyatbin dir[3]=C:Windowssystem32 CleanDeviceSpecifierList CleanDeviceSpecifierList Generic Hardware devices Generic Hardware SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Hardware SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software SOUND: OpenAL: All available devices: 1. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no] 2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no] Executing config-script "i:s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyatgamedataconfigsdefault_controls.ltx"... [i:s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyatgamedataconfigsdefault_controls.ltx] successfully loaded. Executing config-script "user.ltx"... Executing config-script "i:s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyatgamedataconfigsrspec_extreme.ltx"... [i:s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyatgamedataconfigsrspec_extreme.ltx] successfully loaded. Executing config-script "i:s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyatgamedataconfigsdefault_controls.ltx"... [i:s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyatgamedataconfigsdefault_controls.ltx] successfully loaded. ~ Invalid syntax in call to 'r2_aa_break' ~ Valid arguments: vector3 in range [0.000000e+000,0.000000e+000,0.000000e+000]-[1.000000e+000,1.000000e+000,1.000000e+000] ~ Invalid syntax in call to 'r2_aa_weight' ~ Valid arguments: vector3 in range [0.000000e+000,0.000000e+000,0.000000e+000]-[1.000000e+000,1.000000e+000,1.000000e+000] ~ Invalid syntax in call to 'sv_adm_menu_ban_time' ~ Valid arguments: ui_mp_am_10_minutes/ui_mp_am_30_minutes/ui_mp_am_1_hour/ui_mp_am_6_hours/ui_mp_am_1_day/ui_mp_am_1_week/ui_mp_am_1_month/ui_mp_am_3_monthes/ui_mp_am_forever [c:userspublicdocumentss.t.a.l.k.e.r. - call of pripyatuser.ltx] successfully loaded. SOUND: Selected device is Generic Software * sound: EAX 2.0 extension: absent * sound: EAX 2.0 deferred: absent * sound : cache: 65537 kb, 4856 lines, 13820 bpl Starting RENDER device... * GPU [vendor:1002]-[device:6739]: AMD Radeon HD 6800 Series * CREATE: DeviceREF: 4 *     Texture memory: 1010 M * GPU shading: vs(0/4.0/40), ps(0/4.0/40) * GPU vertex cache: unrecognized, 24 * NVAPI is missing. * Starting rendering as 2-GPU. * DVB created: 1536K * DIB created: 512K ! Renderer doesn't support blender 'effectsshadow_world' * HWDST/PCF supported and used - r__tf_aniso 16 - r2_tf_mipbias 0. Starting engine... ! Player name in registry is empty! (InstallUserName) Loading DLL: xrGameSpy.dll intro_start intro_logo intro_delete ::update_logo_intro ! Invalid ogg-comment version, file:  i:s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyatgamedatasoundsmain_menumain_theme.ogg * [win32]: free[3737032 K], reserved[102176 K], committed[355032 K] * [ D3D ]: textures[64 K] * [x-ray]: crt heap[122131 K], process heap[12427 K], game lua[2704 K], render[191 K] * [x-ray]: economy: strings[27672 K], smem[0 K] *  0.0 : [   3] $null *  0.0 : [   1] $user$NVHHGGTex *  0.0 : [   5] $user$NVjitterTex *  0.0 : [   8] $user$Texture_color *  0.0 : [   1] $user$Texture_color_out *  0.0 : [   7] $user$Texture_obstacles *  0.0 : [   3] $user$Texture_obstvelocity *  0.0 : [   3] $user$Texture_pressure *  0.0 : [   2] $user$Texture_tempscalar *  0.0 : [   3] $user$Texture_tempvector *  0.0 : [   5] $user$Texture_velocity0 *  0.0 : [   4] $user$Texture_velocity1 *  0.0 : [   3] $user$accum *  0.0 : [   1] $user$accum_temp *  0.0 : [   7] $user$albedo *  0.0 : [   4] $user$bloom1 *  0.0 : [   2] $user$bloom2 *  0.0 : [   2] $user$cmap0 *  0.0 : [   2] $user$cmap1 *  0.0 : [   3] $user$edgeTex *  0.0 : [   2] $user$env_s0 *  0.0 : [   2] $user$env_s1 *  0.0 : [   5] $user$generic0 *  0.0 : [   4] $user$generic1 *  0.0 : [   2] $user$generic2 *  0.0 : [   4] $user$jitter_0 *  0.0 : [   2] $user$jitter_1 *  0.0 : [   1] $user$jitter_2 *  0.0 : [   1] $user$jitter_3 *  0.0 : [   1] $user$jitter_4 *  0.0 : [   1] $user$jitter_mipped *  0.0 : [   2] $user$lum_t64 *  0.0 : [   3] $user$lum_t8 *  0.0 : [   1] $user$luminance_0 *  0.0 : [   1] $user$luminance_1 *  0.0 : [   1] $user$luminance_2 *  0.0 : [   1] $user$luminance_3 *  0.0 : [   9] $user$material *  0.0 : [ 237] $user$position *  0.0 : [   3] $user$rayCastTex *  0.0 : [   6] $user$rayDataTex *  0.0 : [   2] $user$rayDataTexSmall *  0.0 : [   1] $user$sky0 *  0.0 : [   1] $user$sky1 *  0.0 : [   8] $user$smap_depth *  0.0 : [   1] $user$smap_depth_minmax *  0.0 : [   1] $user$smap_surf *  0.0 : [   7] $user$tonemap *  0.0 : [   2] $user$tonemap_src *  0.0 : [   2] actact_controller_hit *  0.0 : [   2] actact_controller_hit1 *  0.0 : [   2] amikanomalyelectric_radial *  0.0 : [   2] amikexplosionsanim_dirtexp_3 *  0.0 : [   2] amikexplosionsboom_0 *  0.0 : [   2] amikexplosionsboom_1 *  0.0 : [   2] amikexplosionsboom_2 *  0.0 : [   2] amikexplosionsdecal_concrete *  0.0 : [   2] amikexplosionsexplo_end *  0.0 : [   2] amikexplosionsexplosion_dynamiteexplosion_din *  0.0 : [   2] amikexplosionsexplosion_dynamiteflashlight *  0.0 : [   2] amikexplosionsexplosion_dynamitesmoke *  0.0 : [   2] amikexplosionsexplosion_flash_atlas *  0.0 : [   2] amikexplosionsexplosion_fuelcanboom_1 *  0.0 : [   1] amikexplosionsexplosion_fuelcanboom_3 *  0.0 : [   2] amikexplosionsexplosion_fuelcangrey_xpl *  0.0 : [   2] amikexplosionsexplosion_smoke03 *  0.0 : [   2] amikexplosionsfinal_expl *  0.0 : [   2] amikexplosionsring_grey *  0.0 : [   2] amikexplosionssmoke128_3w *  0.0 : [   2] amikexplosionssmoke2 *  0.0 : [   2] amikexplosionssmoke_cannon *  0.0 : [   2] amikexplosionssmoke_white_tiled3 *  0.0 : [   2] amikflyfly *  0.0 : [   2] amikhit_fxblood962e6155 *  0.0 : [   2] amikhit_fxbloodblood *  0.0 : [   2] amikhit_fxbloodm *  0.0 : [   2] amikhit_fxwater_splashwater_splash_anim *  0.0 : [   2] amikhit_fxwater_splashwater_spurt *  0.0 : [   2] amikminemine *  0.0 : [   2] amiknaturelist *  0.0 : [   2] amiknaturestonedebris1 *  0.0 : [   2] amiknaturewood_part *  0.0 : [   2] amikstaticgas_lightflame_zippo *  0.0 : [   2] amikweapons00 *  0.0 : [   2] amikweapons12x70 *  0.0 : [   2] amikweapons6ways1 *  0.0 : [   2] amikweapons6ways2 *  0.0 : [   2] amikweapons9x39 *  0.0 : [   2] amikweaponsbtrmuzzle 6ways1 *  0.0 : [   2] amikweaponsbtrmuzzle 6ways2 *  0.0 : [   2] amikweaponsdtk_2 *  0.0 : [   2] amikweaponsdtk_3 *  0.0 : [   2] amikweaponsdtk_4 *  0.0 : [   2] amikweaponsdtk_4_1 *  0.0 : [   2] amikweaponsdtk_5 *  0.0 : [   2] amikweaponsdtk_6 *  0.0 : [   2] amikweaponsdtk_8 *  0.0 : [   2] amikweaponsflameflameshoot_1 *  0.0 : [   2] amikweaponsflameflameshoot_2 *  0.0 : [   2] amikweaponsflameflameshoot_3 *  0.0 : [   2] amikweaponsflameflameshoot_4 *  0.0 : [   2] amikweaponsflameflameshoot_5 *  0.0 : [   2] amikweaponsflamemg42out *  0.0 : [   2] amikweaponsflametrace *  0.0 : [   2] amikweaponsflametrace_01 *  0.0 : [   2] amikweaponsflametrail *  0.0 : [   2] amikweaponsflash_01 *  0.0 : [   2] amikweaponsflash_02 *  0.0 : [   2] amikweaponsflash_04 *  0.0 : [   2] amikweaponsflash_05 *  0.0 : [   2] amikweaponsgrishik357mag *  0.0 : [   2] amikweaponsgrishik45 *  0.0 : [   2] amikweaponsgrishik50_ae *  0.0 : [   2] amikweaponsgrishik5x45x39 *  0.0 : [   2] amikweaponsgrishik5x45x39_00 *  0.0 : [   2] amikweaponsgrishik5x45x39_01 *  0.0 : [   2] amikweaponsgrishik5x56x45 *  0.0 : [   2] amikweaponsgrishik5x56x45_00 *  0.0 : [   2] amikweaponsgrishik5x7x28 *  0.0 : [   2] amikweaponsgrishik6x5x50 *  0.0 : [   2] amikweaponsgrishik7x62x25_0 *  0.0 : [   2] amikweaponsgrishik7x62x25_1 *  0.0 : [   2] amikweaponsgrishik7x62x25_2 *  0.0 : [   2] amikweaponsgrishik7x62x25_3 *  0.0 : [   2] amikweaponsgrishik7x62x25_4 *  0.0 : [   2] amikweaponsgrishik7x62x39_00 *  0.0 : [   2] amikweaponsgrishik7x62x39_01 *  0.0 : [   2] amikweaponsgrishik7x62x39_02 *  0.0 : [   2] amikweaponsgrishik7x62x39_03 *  0.0 : [   2] amikweaponsgrishik7x62x51_1 *  0.0 : [   2] amikweaponsgrishik7x62x51_2 *  0.0 : [   2] amikweaponsgrishik7x62x54 *  0.0 : [   2] amikweaponsgrishik7x7x57 *  0.0 : [   2] amikweaponsgrishik7x92x57 *  0.0 : [   2] amikweaponsgrishik9x18_1 *  0.0 : [   2] amikweaponsgrishik9x18_2 *  0.0 : [   2] amikweaponsgrishik9x18_3 *  0.0 : [   2] amikweaponsgrishik9x39 *  0.0 : [   2] amikweaponsmg42out *  0.0 : [   2] amikweaponsshells_12x70 *  0.0 : [   2] amikweaponsshells_ak *  0.0 : [   2] amikweaponsshells_ak_01 *  0.0 : [   2] amikweaponssmokeshoot_0 *  0.0 : [   2] amikweaponssmokeshoot_1 *  0.0 : [   2] amikweaponstrace *  0.0 : [   2] amikweaponstrace_01 *  0.0 : [   2] detdet_list *  0.0 : [   2] flareflare_04 *  0.0 : [   2] fxfx_fire1_06 *  0.0 : [   2] fxfx_fire1_13 *  0.0 : [   2] fxfx_flare1 *  0.0 : [   1] fxfx_flare2 *  0.0 : [   1] fxfx_flare3 *  0.0 : [   2] fxfx_gradient *  0.0 : [   2] fxfx_gradient1 *  0.0 : [   1] fxfx_lightning *  0.0 : [   1] fxfx_noise *  0.0 : [   2] fxfx_noise2 *  0.0 : [   1] fxfx_rain *  0.0 : [   1] fxfx_rainsplash1 *  0.0 : [   2] fxfx_sun *  0.0 : [   1] fxfx_sun_rise *  0.0 : [   1] fxfx_thunderbolts_gradient *  0.0 : [   1] fxfx_thunderbolts_gradient_surge *  0.0 : [   2] fxfx_volumefog1 *  0.0 : [   2] glowglow_04 *  0.0 : [   2] glowglow_anamorphic *  0.0 : [   2] glowglow_blue *  0.0 : [   2] glowglow_fire1 *  0.0 : [   2] glowglow_orange *  0.0 : [   2] glowglow_orange2 *  0.0 : [   2] glowglow_orange_bright *  0.0 : [   2] glowglow_rays *  0.0 : [   2] glowglow_reddish1 *  0.0 : [   2] glowglow_white *  0.0 : [   2] internalinternal_fireTransferFunction *  0.0 : [   2] lightslights_flashlight2 *  0.0 : [   3] lightslights_spot01 *  0.0 : [   2] pfxpfx_ani-explosion-02 *  0.0 : [   2] pfxpfx_ani-explosion-02-b-a *  0.0 : [   2] pfxpfx_ani-explosion-02a *  0.0 : [   2] pfxpfx_ani-fire01 *  0.0 : [   2] pfxpfx_ani-smoke-01 *  0.0 : [   2] pfxpfx_anomaly_1 *  0.0 : [   2] pfxpfx_anomaly_16 *  0.0 : [   2] pfxpfx_anomaly_18 *  0.0 : [   2] pfxpfx_anomaly_19 *  0.0 : [   2] pfxpfx_anomaly_2 *  0.0 : [   2] pfxpfx_anomaly_21 *  0.0 : [   2] pfxpfx_anomaly_23 *  0.0 : [   2] pfxpfx_anomaly_2_green *  0.0 : [   2] pfxpfx_anomaly_3 *  0.0 : [   2] pfxpfx_anomaly_4 *  0.0 : [   2] pfxpfx_anomaly_5 *  0.0 : [   2] pfxpfx_anomaly_6 *  0.0 : [   2] pfxpfx_anomaly_7 *  0.0 : [   2] pfxpfx_anomaly_8 *  0.0 : [   2] pfxpfx_anomaly_88 *  0.0 : [   2] pfxpfx_anomaly_9 *  0.0 : [   2] pfxpfx_bloodsplash1 *  0.0 : [   2] pfxpfx_bloodsplash2 *  0.0 : [   2] pfxpfx_blurry_cloud *  0.0 : [   2] pfxpfx_brick *  0.0 : [   2] pfxpfx_bubble *  0.0 : [   2] pfxpfx_bubble_1 *  0.0 : [   2] pfxpfx_bubble_water *  0.0 : [   2] pfxpfx_cc_lighting_grad2 *  0.0 : [   2] pfxpfx_cc_lightings *  0.0 : [   2] pfxpfx_concretedebris_01 *  0.0 : [   2] pfxpfx_concretepuffs_01 *  0.0 : [   1] pfxpfx_dist2 *  0.0 : [   1] pfxpfx_dist2a *  0.0 : [   1] pfxpfx_dist2inv *  0.0 : [   1] pfxpfx_dist3 *  0.0 : [   1] pfxpfx_dist4 *  0.0 : [   1] pfxpfx_dist8 *  0.0 : [   1] pfxpfx_dist9 *  0.0 : [   1] pfxpfx_dist_lens_base *  0.0 : [   1] pfxpfx_dist_teleport *  0.0 : [   1] pfxpfx_distort_anomaly *  0.0 : [   2] pfxpfx_distortion *  0.0 : [   2] pfxpfx_electrostatic *  0.0 : [   2] pfxpfx_expl_01 *  0.0 : [   2] pfxpfx_expl_benzin *  0.0 : [   2] pfxpfx_explotions_2 *  0.0 : [   2] pfxpfx_explotions_3 *  0.0 : [   2] pfxpfx_explotions_4 *  0.0 : [   2] pfxpfx_explotions_smoke *  0.0 : [   2] pfxpfx_explotions_smoke_benzine *  0.0 : [   2] pfxpfx_flame *  0.0 : [   2] pfxpfx_flame_01 *  0.0 : [   2] pfxpfx_flamefx_01 *  0.0 : [   2] pfxpfx_flash_01 *  0.0 : [   2] pfxpfx_flash_02 *  0.0 : [   2] pfxpfx_flash_04 *  0.0 : [   2] pfxpfx_flash_05 *  0.0 : [   2] pfxpfx_flash_07 *  0.0 : [   2] pfxpfx_flash_08 *  0.0 : [   2] pfxpfx_g-smoke-01 *  0.0 : [   2] pfxpfx_gologramma *  0.0 : [   2] pfxpfx_gradient *  0.0 : [   2] pfxpfx_gradient1 *  0.0 : [   2] pfxpfx_intense2_a *  0.0 : [   2] pfxpfx_leaves_01 *  0.0 : [   2] pfxpfx_leaves_02 *  0.0 : [   2] pfxpfx_light1 *  0.0 : [   2] pfxpfx_light3 *  0.0 : [   2] pfxpfx_light4 *  0.0 : [   1] pfxpfx_lighting_stancia_01 *  0.0 : [   1] pfxpfx_lighting_stancia_02 *  0.0 : [   2] pfxpfx_lightning_01 *  0.0 : [   2] pfxpfx_lightning_02 *  0.0 : [   2] pfxpfx_ligth_6 *  0.0 : [   2] pfxpfx_plasma *  0.0 : [   2] pfxpfx_shells1 *  0.0 : [   2] pfxpfx_shells2 *  0.0 : [   2] pfxpfx_skinsplash1 *  0.0 : [   2] pfxpfx_smoke_a *  0.0 : [   2] pfxpfx_smoke_b *  0.0 : [   2] pfxpfx_smokepuffs1 *  0.0 : [   2] pfxpfx_smokepuffs2 *  0.0 : [   2] pfxpfx_snow_10 *  0.0 : [   2] pfxpfx_snow_100 *  0.0 : [   2] pfxpfx_snow_20 *  0.0 : [   2] pfxpfx_snow_30 *  0.0 : [   2] pfxpfx_snow_40 *  0.0 : [   2] pfxpfx_snow_50 *  0.0 : [   2] pfxpfx_snow_60 *  0.0 : [   2] pfxpfx_snow_70 *  0.0 : [   2] pfxpfx_snow_80 *  0.0 : [   2] pfxpfx_snow_90 *  0.0 : [   2] pfxpfx_spark_01 *  0.0 : [   2] pfxpfx_spark_02 *  0.0 : [   2] pfxpfx_sparks *  0.0 : [   2] pfxpfx_sparks1 *  0.0 : [   2] pfxpfx_sparks2 *  0.0 : [   2] pfxpfx_specks *  0.0 : [   2] pfxpfx_specks_poison *  0.0 : [   2] pfxpfx_spikey_star *  0.0 : [   2] pfxpfx_splash3 *  0.0 : [   2] pfxpfx_splash_01 *  0.0 : [   2] pfxpfx_splash_02 *  0.0 : [   2] pfxpfx_step_blood *  0.0 : [   2] pfxpfx_stonedebris1 *  0.0 : [   2] pfxpfx_stonedebris2 *  0.0 : [   2] pfxpfx_synus *  0.0 : [   2] pfxpfx_teleport *  0.0 : [   2] pfxpfx_test_textures *  0.0 : [   2] pfxpfx_vehglassdebris_01 *  0.0 : [   2] pfxpfx_vehmetaldebris_01 *  0.0 : [   2] pfxpfx_water_wave *  0.0 : [   2] pfxpfx_woodchips1 *  0.0 : [   2] pfxpfx_woodchips3 *  0.0 : [   2] propprop_fake_bed_fireplace *  0.0 : [   2] propprop_provod_02 *  0.0 : [   5] skysky_12_vibros_cube *  0.0 : [   5] skysky_12_vibros_cube#small *  0.0 : [  24] skysky_13_cube *  0.0 : [  24] skysky_13_cube#small *  0.0 : [  22] skysky_13_cube_night *  0.0 : [  22] skysky_13_cube_night#small *  0.0 : [  14] skysky_13_vibros_cube *  0.0 : [  14] skysky_13_vibros_cube#small *  0.0 : [  10] skysky_14_cube *  0.0 : [  10] skysky_14_cube#small *  0.0 : [   4] skysky_17_clouds_cube *  0.0 : [   4] skysky_17_clouds_cube#small *  0.0 : [   4] skysky_17_cube *  0.0 : [   4] skysky_17_cube#small *  0.0 : [   8] skysky_18_cube *  0.0 : [   8] skysky_18_cube#small *  0.0 : [   8] skysky_19_cube *  0.0 : [   8] skysky_19_cube#small *  0.0 : [   3] skysky_1_clouds_cube *  0.0 : [   3] skysky_1_clouds_cube#small *  0.0 : [   4] skysky_20_clouds_cube *  0.0 : [   4] skysky_20_clouds_cube#small *  0.0 : [   3] skysky_20_cube *  0.0 : [   3] skysky_20_cube#small *  0.0 : [   4] skysky_2_clouds_cube *  0.0 : [   4] skysky_2_clouds_cube#small *  0.0 : [   3] skysky_2_cube *  0.0 : [   3] skysky_2_cube#small *  0.0 : [   9] skysky_3_cube *  0.0 : [   9] skysky_3_cube#small *  0.0 : [   2] skysky_4_cube *  0.0 : [   2] skysky_4_cube#small *  0.0 : [  27] skysky_5_cube *  0.0 : [  27] skysky_5_cube#small *  0.0 : [   5] skysky_6_cube *  0.0 : [   5] skysky_6_cube#small *  0.0 : [   8] skysky_7_cube *  0.0 : [   8] skysky_7_cube#small *  0.0 : [   6] skysky_8_cube *  0.0 : [   6] skysky_8_cube#small *  0.0 : [  45] skysky_9_cube *  0.0 : [  45] skysky_9_cube#small *  0.0 : [   2] skysky_clear_1 *  0.0 : [   2] skysky_clear_1#small *  0.0 : [   3] skysky_clear_10 *  0.0 : [   3] skysky_clear_10#small *  0.0 : [   1] skysky_clear_12 *  0.0 : [   1] skysky_clear_12#small *  0.0 : [   2] skysky_clear_2 *  0.0 : [   2] skysky_clear_2#small *  0.0 : [   1] skysky_clear_3 *  0.0 : [   1] skysky_clear_3#small *  0.0 : [   1] skysky_clear_4 *  0.0 : [   1] skysky_clear_4#small *  0.0 : [   2] skysky_clear_6 *  0.0 : [   2] skysky_clear_6#small *  0.0 : [   2] skysky_clear_8 *  0.0 : [   2] skysky_clear_8#small *  0.0 : [   6] skysky_clear_9 *  0.0 : [   6] skysky_clear_9#small *  0.0 : [   3] skysky_cloudy_2 *  0.0 : [   3] skysky_cloudy_2#small *  0.0 : [   3] skysky_cloudy_3 *  0.0 : [   3] skysky_cloudy_3#small *  0.0 : [   1] skysky_cloudy_4 *  0.0 : [   1] skysky_cloudy_4#small *  0.0 : [   1] skysky_cloudy_6 *  0.0 : [   1] skysky_cloudy_6#small *  0.0 : [   1] skysky_cloudy_7 *  0.0 : [   1] skysky_cloudy_7#small *  0.0 : [   1] skysky_cloudy_9 *  0.0 : [   1] skysky_cloudy_9#small *  0.0 : [ 248] skysky_oblaka *  0.0 : [   1] uiui_actor_multiplayer_game_menu *  0.0 : [   1] uiui_actor_sleep_screen *  0.0 : [   2] uiui_fog_of_war *  0.0 : [   1] waterwater_SBumpVolume *  0.0 : [   1] waterwater_flowing_nmap *  0.0 : [   1] waterwater_normal *  0.0 : [   1] wmwm_blood_1 *  0.0 : [   1] wmwm_blood_1_1 *  0.0 : [   1] wmwm_blood_1_2 *  0.0 : [   1] wmwm_blood_1_3 *  0.0 : [   1] wmwm_blood_drop_4 *  0.0 : [   1] wmwm_bullet_asfalt_1 *  0.0 : [   1] wmwm_bullet_asfalt_2 *  0.0 : [   1] wmwm_bullet_asfalt_3 *  0.0 : [   1] wmwm_bullet_brick_1 *  0.0 : [   1] wmwm_bullet_brick_2 *  0.0 : [   1] wmwm_bullet_concrete *  0.0 : [   1] wmwm_bullet_concrete_1 *  0.0 : [   1] wmwm_bullet_concrete_2 *  0.0 : [   1] wmwm_bullet_concrete_4 *  0.0 : [   1] wmwm_bullet_concrete_5 *  0.0 : [   1] wmwm_bullet_concrete_6 *  0.0 : [   1] wmwm_bullet_concrete_7 *  0.0 : [   1] wmwm_bullet_glass01 *  0.0 : [   1] wmwm_bullet_glass02 *  0.0 : [   1] wmwm_bullet_glass03 *  0.0 : [   1] wmwm_bullet_glass04 *  0.0 : [   1] wmwm_bullet_ground *  0.0 : [   1] wmwm_bullet_ground_1 *  0.0 : [   1] wmwm_bullet_ground_2 *  0.0 : [   1] wmwm_bullet_metall_thik *  0.0 : [   1] wmwm_bullet_metall_thik_1 *  0.0 : [   1] wmwm_bullet_metall_thik_2 *  0.0 : [   1] wmwm_bullet_metall_thik_3 *  0.0 : [   1] wmwm_bullet_metall_thin *  0.0 : [   1] wmwm_bullet_metall_thin_1 *  0.0 : [   1] wmwm_bullet_metall_thin_2 *  0.0 : [   1] wmwm_bullet_metall_thin_3 *  0.0 : [   1] wmwm_bullet_metall_thin_4 *  0.0 : [   1] wmwm_bullet_wood *  0.0 : [   1] wmwm_bullet_wood_1 *  0.0 : [   1] wmwm_bullet_wood_2 *  0.0 : [   1] wmwm_bullet_wood_3 *  0.0 : [   1] wmwm_bullet_wood_4 *  0.0 : [   1] wmwm_bullet_wood_5 *  0.0 : [   1] wmwm_bullet_wood_6 *  0.0 : [   1] wmwm_bullet_wood_7 *  0.0 : [   1] wmwm_bullet_wood_8 *  0.0 : [   1] wmwm_bullet_wood_9 *  0.0 : [   1] wmwm_grenade *  0.0 : [   1] wmwm_knife_dead *  0.0 : [   1] wmwm_knife_horiz *  0.0 : [   1] wmwm_knife_horiz_blood *  0.0 : [   1] wmwm_knife_horiz_blood1 *  0.0 : [   1] wmwm_knife_horiz_metal *  0.0 : [   1] wmwm_knife_horiz_ston *  0.0 : [   1] wmwm_knife_wood *  0.0 : [   1] wmwm_knife_wood1 *  0.0 : [   1] wmwm_knife_wood2 *  8.1 : [   1] 0000 - quicksave * 18.0 : [   1] uiui_pda_menu_anims * 32.1 : [   1] uiui_font_arial_14_1600_cent * 33.0 : [   1] uiui_ani_cursor * 64.1 : [   1] uiui_font_console_02 * 64.1 : [   1] uiui_font_hud_01 * 64.1 : [   1] uiui_font_letter_16_1600_cent * 64.1 : [   1] uiui_font_letter_18_1600_cent * 128.1 : [   1] uiui_font_graff_19_1600_cent * 128.1 : [   1] uiui_font_graff_22_1600_cent * 128.1 : [   1] uiui_font_letter_25_1600_cent * 256.1 : [   1] uiui_font_graff_32_1600_cent * 256.1 : [   1] uiui_font_hud_02 * 270.0 : [   1] uivideo_voroni_crop * 512.1 : [   1] uiui_font_graff_50_1600_cent * 936.0 : [   1] uivideo_water_crop * 1024.1 : [   1] uiui_actor_hint_wnd * 1024.1 : [   1] uiui_actor_mp_screen * 1024.1 : [   1] uiui_actor_save_load * 1024.1 : [   1] uiui_common * 1024.1 : [   1] uiui_mod_widescreen * 2048.1 : [   1] uiui_actor_main_menu "i:s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyatbinxrengine.exe" * phase time: 0 ms * phase cmem: 144483 K Loading objects... ! Missing ogg-comment, file:  i:s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyatgamedatasoundsweaponscolt_1911colt_shot.ogg ! Invalid ogg-comment version, file:  i:s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyatgamedatasoundsweaponscolt_1911colt_reload.ogg ! Invalid ogg-comment version, file:  i:s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyatgamedatasoundsweaponsfortfort_reload.ogg ! Invalid ogg-comment version, file:  i:s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyatgamedatasoundsweaponsg36g36_draw.ogg ! Missing ogg-comment, file:  i:s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyatgamedatasoundsweaponslr300lr300_draw.ogg ! Invalid ogg-comment version, file:  i:s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyatgamedatasoundsweaponssig220sig220_reload.ogg Loading models... ! Can't find texture 'detdet_list' ! Can't find texture 'flareflare_04' ! Can't find texture 'glowglow_anamorphic' ! Can't find texture 'glowglow_blue' ! Can't find texture 'glowglow_reddish1' ! Fallback to default bump map: nwmm4_magpulgucci_bump ! Fallback to default bump map: nwmm4_magpulgucci_bump# ! Fallback to default bump map: nwmm4_magpulpmag_bump ! Fallback to default bump map: nwmm4_magpulpmag_bump# ! Can't find texture 'pfxpfx_dist2a' ! Can't find texture 'pfxpfx_dist_lens_base' ! Can't find texture 'pfxpfx_intense2_a' ! Can't find texture 'pfxpfx_sparks1' ! Can't find texture 'pfxpfx_sparks2' ! Fallback to default bump map: wpnwpn_sig550w_sig_bump ! Fallback to default bump map: wpnwpn_sig550w_sig_bump# * [prefetch] time:    31444 ms * [prefetch] memory:  133754Kb ! Player name in registry is empty! (InstallUserName) * phase time: 31729 ms * phase cmem: 280862 K * phase time: 10 ms * phase cmem: 280862 K * Loading spawn registry... * 16130 spawn points are successfully loaded * Loading objects... * 28170 objects are successfully loaded * Game 0000 - quicksave is successfully loaded from file 'c:userspublicdocumentss.t.a.l.k.e.r. - call of pripyatsavedgames0000 - quicksave.scop' (3.382s) * phase time: 3382 ms * phase cmem: 362425 K * phase time: 90 ms * phase cmem: 362463 K * phase time: 12 ms * phase cmem: 362463 K * WARNING: player not logged in * client : connection accepted - <All Ok> * phase time: 10 ms * phase cmem: 362495 K * phase time: 10 ms * phase cmem: 362495 K * phase time: 4155 ms * phase cmem: 455424 K * phase time: 75 ms * phase cmem: 456927 K * [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65520 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65510 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 60403 verts, 1887 Kb * [Loading VB] 65527 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65524 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65530 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65516 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65529 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 43201 verts, 1350 Kb * [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65500 verts, 2046 Kb * [Loading VB] 9617 verts, 300 Kb * [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 484347 indices, 945 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65532 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65532 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65532 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65532 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb * [Loading VB] 57837 verts, 677 Kb * [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 284502 indices, 555 Kb * phase time: 135 ms * phase cmem: 457200 K * phase time: 46 ms * phase cmem: 463365 K * [DETAILS] VertexConsts(256), Batch(61) * [DETAILS] 8418 v(20), 4514 p * [DETAILS] Batch(61), VB(164K), IB(26K) * phase time: 17 ms * phase cmem: 463421 K * Loading HOM: i:s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyatgamedatalevelsescapelevel.hom * phase time: 30 ms * phase cmem: 463887 K * phase time: 13 ms * phase cmem: 463887 K * phase time: 11 ms * phase cmem: 463887 K * t-report - base: 1536, 1000521 K * t-report - lmap: 9, 9217 K * WARNING: player not logged in ! default LevelMap used for level[digger_stash] ! default LevelMap used for level[l04u_labx18] * phase time: 6227 ms * phase cmem: 490901 K * phase time: 19 ms * phase cmem: 490901 K * [win32]: free[1881504 K], reserved[118184 K], committed[2194552 K] * [ D3D ]: textures[1070765 K] * [x-ray]: crt heap[490901 K], process heap[13603 K], game lua[51892 K], render[241 K] * [x-ray]: economy: strings[62879 K], smem[97662 K] ! Invalid ogg-comment version, file:  i:s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyatgamedatasoundsactorbullet_hit_pain_1.ogg ! Invalid ogg-comment version, file:  i:s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyatgamedatasoundsactorbullet_hit_pain_2.ogg ! Invalid ogg-comment version, file:  i:s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyatgamedatasoundsactorbullet_hit_pain_3.ogg

FATAL ERROR[error]Expression    : !m_error_code[error]Function      : raii_guard::~raii_guard[error]File          : D:prog_repositorysourcestrunkxrServerEntitiesscript_storage.cpp[error]Line          : 748[error]Description   : ...e.r. - call of pripyatgamedatascriptsvsmod.script:11: attempt to index global 'VS_send_news' (a nil value)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, mini fix pomógł, wielkie dzięki.

Jeszcze jedno pytanie: Atmosfear 3 wersja z instalatorem nie chce mi działać(opcja next sie nie zapala i za cholerę nie mogę użyć instalacji).

Przekopiowuję większość plików ręcznie do gamedata i bin, tylko nie wiem gdzie umieścić pliki dds odpowiedzialne za pogodę ,do textures jako osobny folder?(textures1024>af3_clear).

ps. właściwie i tak po przekopiowaniu gra nie chce działać, cały czas obraz ładowania poziomu i nic więcej.

Edytowane przez katalysator
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

^^ musiałem od nowa przekopiowac moda bo mi nie widzało c4 w misji z rozwaleniem dzwi od bunkra w wiosce

 

da sie ustawic jako ciezar/udzwig  probowalem edycji jak w podstawce ale nic to nie daje !!! a przydało bys sie udzwig 80-100 ? cos mozna zrobic ?

 

Dobra juz probrałem Trainer +10 , wolałbym go nie uzywac ale jednak jako przedstawiciel  ludzi co lubią zbieractwo i chomikowanie lutu problem z małym udzwigiem był  sporym utrudnieniem , nie miałem zbyt duzego wyboru .

Edytowane przez berrasmus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

------------------------------------------------------------------------

 

Działa trainer  testowalem udzwig  gra widzi 15kg tylko . testowałem tez jeszcze  czy daje kase tez dawało reszte nie sprawdzalem bo i po co !.

 

nie lubie grac na trainerach i kodach ale ten przeklenty udzwig 45-55 mnie do tego zmusił.

 

Dla inforamcji trainer scigalem z goga wiec jest łatwo dostepny. wersja 1.7.0.0 made in holadnia

Edytowane przez berrasmus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ Józef Stalin & mp8

 

UWAGA !!

Sejwy poniżej są do wersji: SGM 2.2 + Jenot Edition PL

 

Jeden jest jeszcze na Bagnach, ale po spotkaniu z łącznikiem i oddaniem ładunku wojskowych. Kolejny jest z przejścia na Zaton i ostatni jest na Skadowsku.

 

@ Józef Stalin

 

Sejwy, o które prosiłeś wcześniej masz pod linkiem:

http://stalkerteam.pl/topic/4112-sigerous-mod-22-wersja-pl/page-10#entry62545

 

@ berrasmus

 

Zwiększenie udźwigu w modzie SGM 2.2 Jenot: 

 

Autor moda celowo "zamontował" w swoim modzie pułapkę, która ma uniemożliwić samodzielne zwiększanie udźwigu i pojemności plecaka przez graczy.
Jeśli chcesz mimo to zwiekszyć udźwig swojego Diegtiarowa, to musisz zrobić tak, jak opisałem w poniższych punktach:

1. Wybieramy docelowy udźwig naszego Diegtiarowa - niech będzie dla przykładu 400 kg
2. Otwieramy w edytorze plik "actor.ltx" i znajdujemy w nim dwie linijki:

max_item_mass = 40
max_walk_weight = 50

i zamieniamy w nich wartości na nastepujace:

max_item_mass = 400
max_walk_weight = 400

Wprowadzone zmiany zapisujemy.

3. Otwieramy w edytorze plik "system.ltx" i znajdujemy w nim dwie linijki:

max_weight = 40
max_ruck = 46

i zamieniamy w nich wartości na nastepujace:

max_weight = 400
max_ruck = 400

Wprowadzone zmiany zapisujemy.

4. Otwieramy w edytorze plik "_g.script" i znajdujemy w nim fragment kodu:

function makdm_fix()
local ltx = system_ini()
if ( ltx:r_float("actor_condition","max_walk_weight") ~= 50 ) or ( ltx:r_float("inventory","max_weight") ~= 40 ) then
mod_abort("xrEngine Fatal Error: incorrect file system.ltx or actor.ltx")
end
end

i zamieniamy na nastepujacy:

function makdm_fix()
local ltx = system_ini()
if ( ltx:r_float("actor_condition","max_walk_weight") ~= 400 ) or ( ltx:r_float("inventory","max_weight") ~= 400 ) then
mod_abort("xrEngine Fatal Error: incorrect file system.ltx or actor.ltx")
end
end

Wprowadzone zmiany zapisujemy.

I w ten sposób zamieniliśmy naszego Diegtiarowa w ciężarówkę :D

SGM 2.2 + Jenot save.7z

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki Yurek , wkoncu nie bede musial uzywac tego trainera  :D swoja drogą jak był odpalony to mi gra muliła a raz nawet całkiem zawiesiła.

 

----------------------------------------

 

Pytanie z innej beczki chciałem naprawic w dolinie w południowej bazie  zbroje stalkera i najemika gosc od napraw nie chciał naprawic zadnej z nich !!  tresc wiadomosci  (nie da sie naprawic tego przedmiotu czy jakosc tak ) tak samo blokada upgrade tych ze pancerzy.

Jakies sugestie ? moze ich sie nieda naprawiac poprostu ? a upgrade od jakiego poziomu moze jest.

 

Umnie wystepuje tez w tej południowej bazie bład z dostawa przedmiotu (broni) u handlarza , zmawaim przedmiot wracam po ustalonym czasie zagaduje do niego on gada ze moge odebrac dostawe i nic sie nie dzieje !!! zadnej opcji dialogowej itp. 

 

Ktos moze cos powiedziec czy takowy błąd wystepuje u wszystkich ? a jak tak czy da sie go naprawic ? czy tylko ja mam tego pecha z zamowieniem w bazie.

 

Z gory dzieki za pomoc!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po tym jak zamówiłeś i i po tym gdy "on gada ze moge odebrac dostawe" kliknij "handel" i w jego inwentarzu powinno być to, co zamówiłeś. Przynajmniej u mnie tak jest. A to że nie możesz naprawić, jak dla mnie to albo przedmiot zbyt uszkodzony albo nie masz części zamiennych. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest wiadomy ? bug z celownikiem (luneta) do karabinow np ak47 ten z noktowizorem  z czerwonym paskiem , ide sobie ide mialem normalnie jakis czas potem ten bug odpalałem zblizenie i karabin celowal w niebo albo mialem tak ze obraz był do góry nogami !

 

jak sciagałem celownik to jak celowalem  bez optyka sie cos tez rabało z brona !! swirowała ^^ 

 

 

bug taki wyskoczył mi na zatonie , normalny celownik bez nokto normalnie działa od poczatku gry bez zazutu!

Edytowane przez berrasmus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.