Skocz do zawartości

Sigerous Mod 2.2 Jenot Edition


Yurek

Rekomendowane odpowiedzi

Puszkin86

 

 

Nie jestem pewien czy pliki polonizacyjne będą miały tutaj znaczenie, ponieważ jest to dodatek, który podmienia same tekstury, więc polskie znaki powinny zostać zachowane. Chodziło mi raczej o to, czy nie będzie żadnych konfliktów wynikających z zastosowania pozostałych dodatków wpływających na poprawę efektów graficznych (lepsze tekstury, AF3 i patch do niego), w szczególności przy przejściach pomiędzy lokacjami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć stalkerzy,

 

Mam pewien problem natury technicznej i zwracam się do Was o pomoc. Otóż w Zatonie (ale dopiero po kilku kwestach) zaczęło coś się dziać z płynnością gry. Do tego czasu wszystko było stabilnie, między 45-60 fps. (gram na max i DX 10). W międzyczasie nic nie doinstalowywalem, nic nie zmieniałem w ustawieniach a w pewnym momencie gra zaczęła mi szarpać tak ,że fps zaczęły schodzić do 30 i ciągle "skakać" (nawet gdy stałem w miejscu i nie obracałem kamerą). Próbowałem uruchamiać grę ponownie, próbowałem wyczyścić rejestr i nic nie pomaga. Chciałem sprawdzić, czy na innej aplikacji też tak się będzie działo, ale było normalnie.

Czy ktoś z was miał podobny problem? O co może chodzić?

 

Co prawda wylotu nie było, ale w razie czego wklejam log, może coś Wam mówi?

 
[ D3D ]: textures[1198649 K]
* [win32]: free[1172252 K], reserved[255340 K], committed[2766648 K]
* [ D3D ]: textures[1198649 K]
* [x-ray]: crt heap[427842 K], process heap[14940 K], game lua[42974 K], render[801 K]
* [x-ray]: economy: strings[64170 K], smem[67186 K]
DestroySingleton::RefCounter: 0
DestroySingleton::RefCounter: 0
Input:  1
Config-file [c:userspublicdocume~1stalke~1.-zeuser.ltx] saved successfully
Destroying Direct3D...
* RM_Dump: textures  : 0
* RM_Dump: rtargets  : 0
* RM_Dump: vs        : 0
* RM_Dump: ps        : 0
* RM_Dump: dcl       : 0
* RM_Dump: states    : 0
* RM_Dump: tex_list  : 0
* RM_Dump: matrices  : 0
* RM_Dump: lst_constants: 0
* RM_Dump: v_passes  : 0
* RM_Dump: v_elements: 0
* RM_Dump: v_shaders : 0
refCount:pBaseZB 1
refCount:pBaseRT 1
refCount:m_pSwapChain 1
DeviceREF: 25
refCount:m_pAdapter 3

 

(specyfikacja to: i5 3570, gtx 670, 8gb 1600)

Edytowane przez ambik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapytał bym poraz kolajny czy ktoś wie jak odblokować w skryptach ulepszenia kilku rodzajów broni, ale biorąc pod uwagę moje pytania na ten temat z innych modów, które pozostały bez odpowiedzi daruję sobie tę kwestje. Sam próbowałem różnych sposobów jednak na bezrezultatu. O ile umożliwienie ulepszania broni samo w sobie jest proste to jednak kilku modeli po prostu nie ma w skryptach.Drugasprawa to udźwig. Widziałęm kilka sposobów prostszych jak pobranie trainera, czy bardziej skomplikowanych jak edycja kilku plików. Sam wpadłem na łatwiejszy sposób choć potrzebny jest spawner. Zamiast szukaćjakichś dziwnych plików ulepszyłem sobie artefakt, konkretnie dragon eye znajduję sie on w:

gamedataconfigsmiscitemssgm_artefacts,a sama operacja jest banalna. Parametr radiation_restore_speed zmieniamy z 0.006 na -0.006 i jużnie mamy szkodliwego artefaktu dalej w additional_inventory_weight i additional_inventory_weight2 wpisujemy ile udźwigu ma dodawać zapisujemy odpalamy gre spawnerem dodajemy artefakt i ot cała zabawa:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Normandia,

biorąc pod uwagę moje pytania na ten temat z innych modów, które pozostały bez odpowiedzi daruję sobie

nie rozumiem twojego rozgoryczenia brakiem odpowiedzi, która spowodowana była prawdopodobnie brakiem pomysłu na rozwiązanie - nie zaś perfidnym ignorowaniem usera...ja na ten przykład czekam od roku na pomysł jak rozwiązać pewien problem z modowaniem i nie znalazł się nikt, kto mógłby udzielić mi pomocy. Teraz chwilę pomyśl - chcę udzielić Ci pomocy, ale w życiu nie grałem w tego moda, ba - nie mam go na dysku. Teraz żeby udzielić ci rady muszę pobierać moda, żeby uzyskać wgląd w pliki...muszę pobrać ponad 1GB żeby mieć podstawę do pracy - jak myślisz, ilu chętnych zgłosi się do pomocy, hmm?

Zrobimy tak - wyślij mi spakowane foldery (z całą zawartością + podfoldery): configs, scripts - a ja zobaczę co da się zrobić, by wprowadzić nowe bronie w system upgrade'u. Nie obiecuję jednak że znajdę rozwiązanie, ale postaram się dać Ci odpowiedź. Napisz jaką broń (id przedmiotu) chcesz upgrade'ować oraz jaka jest możliwa do upgrade'u. Muszę mieć zestawienie broni by właściwie porównać configi. Jeśli zdecydujesz się na shotguna - dla porównania wybierz broń tej klasy, jeśli będziesz ulepszał snajperkę, której nie ma w systemie ulepszeń - podaj, którą snajperkę da się już ulepszyć, etc. Jeśli chcesz dodać broń z innego moda, tudzież zbioru modeli - wstaw pełen config do pobrania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cóż ja nie rozumiem dlaczego uważasz że jestem rozgoryczony, choć może faktycznie mogłem wypowiedzieć się nieco inaczej. A co do samego problemu to obejmuje on głownie a w zasadzie tylko karabiny szturmowe a dokładniej abakana, l85, lr300, sig550, fn2000, g36, val i groza. Do tego dojdą pewnie bronie korzystające ze schematu ulepszeń tych wymienionych. Grałem kiedyś w sgm 2.2 i nie było takiego problemu za to w sniperze już tak. Nie mam zamiaru obarczać nikogo dodatkową robotą a sam obszedłem problem robiąc z wintara karabin szturmowy. Przy okazji robiąc niezniszczalną broń przez zmianę parametrów condition_shot_dec i condition_queue_shot_dec należy pamiętać że ulepszenia też wpływają na szybkość niszczenia się broni więc trzeba zmienić te same parametry w pliku z ulepszeniami danego karabinu. Wracajac do brakujących ulepszeń to samo przerobienie pliku techników nie wystarcza dodanie broni do folderu item_upgrades też nie. Możliwe że sam dojdę do tego jak to naprawić a jeśli nie to i tak czegoś się nauczę. niech mi ktoś jeszcze powie czy zamiana plików gamedataconfigsweaponsupgrades, bo tutaj chyba jest probelm, np z dezertera czy innego moda na bazie sgm, lub samego sgm będzie się gryzło z plikami jenota?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam plików moda, jeśli chcesz pomocy - wyślij mi foldery o których poprzednio wspominałem, tylko w ten sposób będę mógł udzielić jakiejkolwiek rady w związku z twoim problemem. Co do twojego ostatniego pytania - mam SGM 2.2 na dysku (nie wiem jakie są różnice w Jenocie), wrzuciłem config z pliku w_g36_up.ltx [gamedataconfigsweaponsupgrades] na pastebin (link). Pobierz ten kod i wklej do pliku, następnie sprawdź wykorzystując WinMerge - czy występują różnice pomiędzy wersją opcji upgrade'u G36 - udostępnioną z SGM 2.2 a wersją znajdującą się w twoim modzie. Jeśli chcesz inny config dla porównania - napisz jaki. Możesz zainteresować forumowiczów na SB - poruszanym tu tematem, w ten sposób zyskasz configi z różnych modów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pobrałem sgm 2.2 z niego przekopiowałem do folderu: gamedataconfigsweaponsupgrades pliki brakujacych broni, dodałem je takrze do pliku gdzie linijka z g36 wygląda tak #include "upgradesw_g36_up.ltx". dodałem tam wszystkie brakujące egzemplarze. Dodałem brakujace bronie do pliku item_upgrades, a takrze do plików w folderze gamedataconfigsmiscengineer(inventory_upgrades i stalkers_upgrade_info) zmieniając oddpowiednie wartości u inżynierów na true, co było chyba najprostszą choć żmudną operacją. Niestety nic to nie dało. dodam że oprócz wymienionych nie da się ulepszyć karabinów zachodnich takich jak aug czy colt ani rosyjskich z serii ak-100, ponadto większością addonsów typu celowniki i granatniki to można najwyżej do wron porzucać bo dzika takim nie ubije. Nie mam pojęcia gdzie jest błąd, lub też co autor miał na myśli dodając mase broni której nie można ulepszyć czy choćby celownika podpiąć, że o wintorezie bomber bez zintegrowanego celownika nie wspomnę. Można by się jeszcze pobawić bezpośrednio w plikach broni i pododawać np do abakana schemat ulepszeń od ak-74 ale to już nie na moje nerwy i zdolności.     Da się zrobić żeby zestawy naprawcze naprawiały sprzęt przy 100% uszkodzeń a nie tak jak teraz od 50%? Dodam że z technikami się to udało ale w plikach narzędzi naprawczych nie ma, lub też ja nie mogę znaleźć parametru za to odpowiedzialnego.     Wydaje mi się że znalazłem błąd z ulepszeniem niestety jak na razie witam pulpit bez konkretnego loga błędu jest tylko takie coś:

 

* [win32]: free[374804 K], reserved[222436 K], committed[1499848 K] * [ D3D ]: textures[438636 K] * [x-ray]: crt heap[528785 K], process heap[639529 K], game lua[82662 K], render[250 K] * [x-ray]: economy: strings[74119 K], smem[11902 K] ! Invalid ogg-comment version, file:  i:grys.t.a.l.k.e.r. - zew prypecigamedatasoundsweaponsmp7mp7_reload.ogg ! Can't find texture 'nwmupgradesred_ęđŕńí' stack trace: 001B:050B0838 xrGame.dll, CDialogHolder::CleanInternals()

 

a ulepszeń nie ma przez mały znaczek ;. Na przykładzie abakana wygląda to tak:

upgrades   = ;up_gr_firstab_abakan, ....

installed_upgrades   = upgrade_scheme   = ;upgrade_scheme_abakan

niestety po usunięciu średnika w logu pojawiło się to co wkleiłem

Edytowane przez Normandia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

! Invalid ogg-comment version - oznacza zły komentarz do pliku .ogg, konkretnie tego pliku mp7_reload.ogg, odpowiedzialnego za odgłos przeładowywania. Można by go zastąpić innym działającym plikiem o odpowiednim komentarzu, którego nazwę zmieni się na podaną powyżej.

! Can't find texture 'nwmupgradesred_ęđŕńí' - brak tekstury red_ęđŕńí'.dds. Nazwa dość dziwna - przyznam, ale nie jest to typowy Fatal Error. Sprawa od której powinienem zacząć, to twój brak chęci współpracy - już dwukrotnie upominałem się o pliki z Jenota, jak widać nie zależy Ci na rozwiązaniu problemu, zatem kończę dyskusję na twoją własną - niewypowiedzianą prośbę. Tobie bardziej powinno zależeć na rozwiązaniu, ale mój czas jest cenny - dlatego wcześniejsze prośby o pliki uważam za niebyłe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wysłął bym Ci pliki spoko, a sprawdził byś je gdzie? Odesłał byś spowrotem a jak by dalej było coś nie tak to bawili byśmy się w plikowego tenisa. Żeby nie było to doceniam Twoją chęć pomocy, ale nie jest to problem uniemożliwiajacy grę. Poza tym skoro twórca moda nie dał opcji ulepszania niektórych broni to pewnie miał w tym jakiś cel.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I jeszcze jedno pytanie, dostałem zadanie od kolesia z wolności na odnalezienie trzech schowków w dolinie mroku w byłem bazie wolności. Niestety nic nie udało mi się znaleźć :/ Ktoś ma jakiś pomysł gdzie mogą one być? Chodzi o zadanie dawne schowki wolności w dolinie mroku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te dawne schowki to chyba 3 dawne dokumenty wolności. Jeden jest zaśmietnikiem (za przybudówką do hangaru), drugi w rurach pod kompleksem, trzeciego nie pamiętam. Przeszukaj wcześniejsze strony tego tematu albo temat o czystym sgm 2.2 gdzieś się to przewinęło na pewno.

Edytowane przez kfiat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.