metek58 Opublikowano 16 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2012 (edytowane) Jest ok, @malakas, tylko mądrzy kończą mądrze. Mam zagadnienie, nie wiem skąd i gdzie mogę poznać życzenia wypowiadane przy Monolicie. Jak by ktoś mnie pokierował, będę mu dziękował. Już znalazłem, mam te wypowiedziane 7 życzeń, szkoda, że przy tym Monolicie nie padło 8 życzenie: "Chcę ukończenia Stalker 2." Edytowane 16 Lipca 2012 przez metek58 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 16 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2012 Filmik z zakończenia...cały komplet. http://www.youtube.com/watch?v=Q0Di6i6UokU 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 16 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2012 Dzięki, a z tego 8 życzenia filmiku nie będzie, co? Nie jeden z nas by chciał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 16 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2012 I tu mógłby wystarować kawałek Dzemu ... List do M ale tak nie będzie... Do czego w Szramie Ci to ptrzebne ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 16 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2012 @cichy, w poście 51 jest tam sentencja mego marzenia pod nr 8... jeśli o to pytałeś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 18 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 @cichy, czy w czasie gry spotkałeś dziwną pijawkę o takiej nazwie: дымящий кровосос? Jeśli tak, to opisz ją, czy jakaś jest przeźroczysta, dymi się z niej, czy może trująca jest i opary są w koło niej. Wrzuć screena na dokładkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 18 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 Na samym początku gry, w budynku na Kordonie gdzie jest przejście na Wysypisko zaczynają się spawnować. Pisałem w głównym temacie o tym, żeby nie uciekać przez przejście na drugą lokację od nich, bo kiedy będziemy wracać one tam będą czekać. Taktyka walki z nimi to strzały z dystansu, najlepiej z Camo. Kiedy mają się pojawić, wygląda to jak skupisko błyskawic lub ognia, jak już dopadną to marne szanse na przeżycie. Tu widać z prawej strony scrina kulę ognia - materializuje się. Tak też. Ma się wrażenie jakby przenosiły się z innego "wymiaru" - takie skojarzenie s filmów sf. Tu była pojedyńcza sztuka, ale zazwyczaj jest kilka, trzeba odbiec i strzelać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 18 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 @cichy, w Twoim poście nie znajduję odpowiedzi na moje pytanie. Sądzę, że jeszcze nie spotkałeś takiej, o jaką mi chodzi. Jak gdzieś na nią natrafisz, a jest nietypowa i być może questowa, to daj znać, nazwę tej "dymiącej" pijawki, w języku rosyjskim podałem w poście nr 56. Dzięki i za to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 18 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 Możliwe,że to te z Kordonu na początku, mając mało amunicji i 30x ginąc nie zrobiłem scriana. Byłem zaabsorbowany przeżyciem. Jak spotkam, to podeślę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 18 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 Tylko @cichy miej na uwadze, że to może być wyjątkowa pijawka, bo ma w modzie swoistą nazwę, a że nie wiem jak wygląda i co ma za niespotykane właściwości, to nie możemy jej dać konkretnej nazwy, bo z ruskiego tekstu, jasno nic nie wynika. W Tobie nadzieja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 18 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 Czyli.. w sumie ten mod jest tak rozszerzony fabularnie jak przykładowo Tajne Ścieżki 2 ? ogólnie na ile godzin jest ? ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 18 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 (edytowane) Gram od 17.06 po 1-2h dzienie, ale weź pod uwagę, że kiepsko u mnie z językiem. (no były dni po 3-4...) Spotkałem ją znowu kiedy przyszedłem otworzyć skrytkę na radarze Kłęby dymu i ognia w czsie pojawienia się gada. Ogień bucha z niej samej. Nie potrfię lepiej opisać. Szybko się dzieje cała sprawa. Edytowane 18 Lipca 2012 przez cichy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 18 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 W N Soljance była ..ognista pijawka tutaj jest dymna pijawka..nie rozumiem w czym problem. Robicie tłumaczenie oryginału, czy naginacie wszystko po swojemu.?. ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 18 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 @cichy - sądzę, że to ta. A czy pokazuje się jej nazwa, gdy namierzy ją się krzyżykiem lub można zajrzeć w nią, jak np. przy pobieraniu części ciała, bo wtedy powinno wyskoczyć, że to дымящий кровосос. Jeśli wszystkie mają taką samą nazwę, to nie jest to questowa pijawka, jak sądziłem. @malakas, niekoniecznie wszędzie muszą się nazywać postacie, czy stwory, jak w innych modach. Być może się okaże, że ta pijawka będzie ognistą lub dymną, to by dało się ustalić nawet bez pomocy cichego, czy kogo innego. W tekście pojawiła się wzmianka o niej i w miarę możliwości, chciałem rozpoznać jej dziwną moc. Czy to takie dziwne? :woot: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 18 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 Nie wyświetla się nazwa. Może jeszcze "coś" spotkam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 18 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 Ale @cichy kumasz, o co mi chodzi? Jak np. podchodzisz bliżej do jakiegoś stalkera i mamy go na celowniku, to wyświetla się jego nazwisko lub ksywka. Czy na tej pijawce nie da się tego zrobić? Na żywej lub martwej? Nie ma możliwości zajrzeć do niej po część ciała (nie musi jej mieć)? Jak nic się nie da, to praktycznie nazwę już ma, ale poczekam na wynik Twojego rozpoznania lub sekcji jej zwłok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 18 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 ...chciałem rozpoznać jej dziwną moc. Czy to takie dziwne? Nic nie jest dziwne... z ciekawości pytałem... . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 18 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 Tylko: przeszukaj ciało. Nic więcej. I tak wcześniej czy później wylezie w trakcie gry o co biega. :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 18 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 @cichy, jak jest opcja przeszukaj ciało, to po otwarciu okna, jest z jednej okno z nazwiskiem Szramy, a z drugiej co, nie ma nazwy ofiary? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 18 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 Jest tak jak zawsze wróg. Nie mogę wczytać zapisu bo przypsdkiem nałożyłem jeden na drugi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 19 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2012 (edytowane) Pozostaje tylko jeden sposób na podejście blisko do tej pijawki (żywej). Musiałbyś w pliku gamedata/konfig/alife (jeżeli takowy tam jest) zmienić w tym pliku na samym dole wartość switch_distance na 0. Po tym ustawieniu, możesz do niej (inie tylko) na metr i nie powinna Cię "czuć". Łatwo wtedy , zachodząc z tyłu, najedziesz na nią kółeczkiem/celownikiem i powinno pokazać się, co to za zwierz. To ostatnia próba dotycząca tej cholernej pijawki (nie daje mi to spokoju, że nie wiem czy to ta). Ktoś powie - Ale się uczepił! Gdyby Kopernik (daleko mi do niego) się nie uczepił swojego tematu, nadal by słońce krążyło wokół nas! :thumbsup: Edytowane 19 Lipca 2012 przez metek58 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korn06 Opublikowano 19 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2012 Gdyby Kopernik (daleko mi do niego) się nie uczepił swojego tematu, nadal byśmy krążyli wokół słońca! :thumbsup:A wokół czego krążymy? ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 19 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2012 Dzięki za poprawienie mnie. Ale palnąłem, że się sam uśmiałem, czytając ten tekst ponownie po Twoim @korn06 i @malakasa monicie. Dobrze, że Kopernik nie zagląda na nasze Forum, na bank - spadłby z krzesła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 19 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2012 (edytowane) Pozostaje tylko jeden sposób na podejście blisko do tej pijawki (żywej). Musiałbyś w pliku gamedata/konfig/alife (jeżeli takowy tam jest) zmienić w tym pliku na samym dole wartość switch_distance na 0. Po tym ustawieniu, możesz do niej (inie tylko) na metr i nie powinna Cię "czuć". Łatwo wtedy , zachodząc z tyłu, najedziesz na nią kółeczkiem/celownikiem i powinno pokazać się, co to za zwierz. To ostatnia próba dotycząca tej cholernej pijawki (nie daje mi to spokoju, że nie wiem czy to ta). Ktoś powie - Ale się uczepił! Gdyby Kopernik (daleko mi do niego) się nie uczepił swojego tematu, nadal by słońce krążyło wokół nas! :thumbsup:Niestety nie ma sekcji switch_distance. Załączam plik alife.ltx. Może coś innego trzeba zmienić. Nie chcę sam kombinować. Jeżeli się da to dobrze, jak nie to trudno. I tak będzie świetnie. http://www.sendspace...48e7053ad2156e0 Edytowane 19 Lipca 2012 przez cichy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 19 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2012 @cichy, nawet nie wrzuciłeś tego switch_distance w wyszukiwanie wyrazów w pliku. :devil: Znalazłem w tym Twoim, co go dałeś na link: iteration count switch_distance = 150 ; metres switch_factor = 0.1 start_time = 6:30:00 start_date = 05.05.2013 autosave_interval = 01:05:00 Te 150 metrów zrób na 0 i wypróbuj, po zakończeniu całej akcji, możesz spokojnie wrócić do poprzedniego ustawienia, lub jak masz problemy z ciągłym napadaniem jednych na drugich, co nieraz szkodzi zadaniom, wpisz 100 albo 75 metrów, przeciwne strony nie będą się z tak daleka "czuli". :thumbsup: Trochę jak "pocziterujesz", to włos nikomu z głowy nie spadnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi