korn06 Posted July 25, 2012 Report Share Posted July 25, 2012 Kostia utworzył teleport- przeniosłem się do dawnej bazy Czystego Nieba. Znajduję tam 5 absolutów i drugi artefakt 'Czarna Dziura'. Ustawiam jeden artefakt w pierwszym slocie, tworzy tą przezroczysta kulę, ale nie przenoszę się do teleportu, który utworzył Kostia. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
smox Posted July 25, 2012 Report Share Posted July 25, 2012 (edited) Kostia dał ci "Czarną dziurę" i powinieneś ją aktywować przed teleportowaniem się do bazy. Czytaj dialogi, tam wszystko pisze. Edited July 25, 2012 by smox Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
korn06 Posted July 25, 2012 Author Report Share Posted July 25, 2012 Zgadza się, może nie doczytałem, ale warto dokładniej w dialogu opisać, żeby użyć 2 artefaktów. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cichy Posted July 25, 2012 Report Share Posted July 25, 2012 Tu masz dokładny opis http://stalkerteam.p.../4511-o-modzie/ post 10. Fajna zabawa (hi hi) // Biorę od Kostii art czrna dziura. Mechanik ekologów tworzy własny teleport - w 1 stronę. Odchodzę trochę dalej i wyrzucam swoją czarną dziurę. Tworzy się 2 teleport. Wchodzę do portalu 1 (Kostii). Przenosi on na bazę CN. Włażę na dach domku mechanika i wskakuję na drzewo które jest od strony Bagien. Na drzewie jest plecak a w nim kolejny art czarna dziura. Następnie idę do pokoju gdzie w podstawce CS budzimy się na początku gry i tam w plecaku są absoluty dla Kostii. Zabieramy i idziemy na plac. Tam wyrzucamy na glebę 2 art czarna dziura i tworzy się teleport. Po wejściu w niego przenosimy się na bagna do Kostii. Teleporty z i do bazy zostają już na stałe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yurek Posted July 26, 2012 Report Share Posted July 26, 2012 Lada moment powinien być gotowy poradnik do moda. Wtedy będzie wszystko jasne. Aż za jasne... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kanon1022 Posted October 31, 2016 Report Share Posted October 31, 2016 Witam jestem na bazie Czystego Nieba i w żaden sposób nie mogę wydostać się z bazy teleportami nie wiem jak i gdzie ich postawić,jeżeli wyrzucę dwie czarne dziury tworzą się dwa teleporty ,ale latam w kółko po bazie.Napiszcie jak wykonać dokładnie to zadanie z teleportów wychodzą mutanty i najemnicy ,jak wybiegam po wzięciu ze schowka dla Kostii arty nieraz jest sms ,że teleport Kostii został wyłączony .Pomocy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kondotier Posted October 31, 2016 Report Share Posted October 31, 2016 Te arty tworzące dziurę, nie wyrzucasz w bazie. O ile pamiętam, jeden został na pokaz wyrzucony w wiosce Rybackiej (albo to z dialogu wynikało) w bazie stawiasz drugą, ale daleko od tej w której się pojawiłeś. Arty muszą być na tej samej lokacji, ale logicznie, po jej przeciwległych stronach. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kanon1022 Posted October 31, 2016 Report Share Posted October 31, 2016 A co z tym sms ,że teleport został wyłączony. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kondotier Posted October 31, 2016 Report Share Posted October 31, 2016 Dawno grałem, ale on chyba był po to, aby podpowiedzieć, o konieczności zrobienia własnego. A ten co robisz w Wiosce rybackiej, rób z daleka od tego co już tam był, bo się pomieszają. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kanon1022 Posted October 31, 2016 Report Share Posted October 31, 2016 (edited) Nie ma żadnego teleportu dopiero jak wyrzucą czarne dziury dwie teleporty się tworzą. Nie mogę się wydostać z bazy Czystego Nieba Edited October 31, 2016 by kanon1022 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kondotier Posted October 31, 2016 Report Share Posted October 31, 2016 Jeszcze raz powtarzam, że grałem w moda bardzo dawno. Ale zanim wejdziesz do bazy, jakiś NPC robi Ci teleport. I jest dialog, że sam musisz zrobić swój. Zanim wejdziesz do bazy, wyrzucasz jednego arta, daleko od istniejącego teleportu. Wchodzisz w teleport który zrobił NPC. Robisz w bazie co masz do zrobienia i wyrzucasz drugiego arta. Też daleko od miejsca gdzie się pojawiłeś, w jakimś ustronnym miejscu, aby coś ci do niego przypadkowo nie wlazło. Teraz masz swój aktywny teleport. Wczytaj sobie zapis z Wioski rybackiej, przed rozmową z tym NPCem i dialog dokładnie przeczytaj. Trudno po kilku latach, pamiętać każde słowo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kanon1022 Posted November 1, 2016 Report Share Posted November 1, 2016 Ok dzięki , skąd mogę pobrać dodatek SCREAM próbowałem ze wszystkich linków i nie mogłem pobrać , czy można go wgrać do tego moda i gry w wersji 1.006. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.