Jump to content

Final Fix 3


czernobyl10

Recommended Posts

b5518c802178965.png
Nazwa: Final Fix 3 | Wersja: 3.0.55
Autor spolszczenia: @VDLR2, @smox
Platforma: Czyste Niebo 1.5.10
Autor: Max Warlock
Data wyjścia: 2012


Opis:

Spoiler

Mod typu globalnego którego głównego celem jest poprawienie podstawowych błędów gry, dodanie nowych elementów do rozgrywki i zwiększenie jej realności oraz trudności. Poprawia również jakość grafiki i dźwięków gry.

Wykorzystane mody: 
• Absolute Nature 2 Texture Pack
• AtmosFear Mod
• Blood and Bullet
• Funny Mod
• MWM Mod
• Old Good Stalker Mod
• Panoramic Mod
• ReBorn: Artefacts of Death
• S.H.A.R.P.E.R. Mod
• Second Way Mod
• Shoker Mod
• Sigerous Mod
• The Very Anarchy Cell

Zmiany:

Spoiler

Nowe grupy: Digerzy, naukowcy;
Nowe artefakty: mika, ślimak, piłka, młot;
Nowe anomalie: lejek, Wehikuł czasu, przestrzenna bańka;
Nowe mutanty: kot, szczur, połamaniec, Zombie, Zombie duch, Zombie kamikadze, Gul, Chimera, mocna chimera, ognista chimera, byurery ,Psi Burer;
Kot może uśpić GG;
Electro-chimera poraża wrogów prądem;
Nibypsy powodują pogorszenie wzroku u NPC;
Byurery telekinezą mogą spowodować upuszczenie broni przez GG i NPC;
Nowe kombinezony: około 30 pozycji;
Zmienione tekstury kombinezonów i pancerzy;
Nowe bronie: TT-33, APS, GS-18, FN Five-Seven, HK UMP-45, AKM, RPK, AK-101, AK-108, SIG SG 550 Sniper, nóż myśliwski, Army Knife, SR-3 " Whirlwind "Saiga-12K, BM-16, AK-74;
Nazwy broni zastąpiono nazwami rzeczywistymi;
W pistoletach poprawiono przyrządy celownicze;
Do każdej broni dodano tłumik;
Nowe jedzenie i napoje energetyczne oraz leki i apteczki;
Nowe przedmioty u GG: plecak, radio, gitara, harmonijka, Zestaw naprawczy broni i kombinezonów;
Nowe postacie: programista Poletajew, Sviridov informator Chrom, doktor Bauman, renegat Baron ochroniarze Sidorowicha, kupiec Repkin , porucznik Kaletskji, dowódca "Czyste niebo" Orłowa
Nowe awatary: Wolf, Ashot, Susłow
Nowe misje: odzyskaj laptop, bimber za wolność, zaginiony renegad, oczyścić bagna, Przełom w Kordonie, znajdź Mapę;
Nowe zadania poboczne: Znajdź artefakt, Znajdź próbkę tkanek mutanta , Zabij stalkera, Znajdź brakujące PDA , dostarczyć pakiet produktów, zabij zoombie;
Nowa pogoda: Częściowe zachmurzenie, mgła, ciężkie zamglenie;
Pojazdy: Kamaz, niwa, Ciągnik, UAZ, Zaporożec, Wagon, Cysterna, Moskwich, Bus
Anomalie generować nowe artefakty w ciągu 2-4 dni;
Dodano anomalie, które można aktywować;
Po nieprawidłowych zjawisk, nowe artefakty
Anomalie grawitacyjnych jest znacznie mniej;
Czujniki reagują tylko na silne anomalię;
Okresowe emisje we wszystkich lokalizacjach;
Podrasowane niektóre z cech obiektów, żywności i lekarstw;
Pokarm nie przywraca zdrowia;
Wódka daje ochronę przed emisją psi;
Odpowiednie dźwięki podczas korzystania z obiektów;
W Zonie panuje głównie zła pogoda;
Na większości miejsc zmieniono roślinność;
Całkowicie przeprojektowana muzyka
Lepsza jakość światła słonecznego, noc jest ciemniejsza;
Zmieniono teksturę nieba, księżyca i deszczu na piękne i realistyczne
Latarka ma mniejszy zasięg;
Zastąpiony tekstury światła reflektorów;
Emisja jest bardziej klimatyczna i piękna;
Podczas emisji GG ma halucynacje;
Dodano nowe post-efekty dla większości ran jest wydzielina potem następuję śmierć z wyczerpania;
Dodano nowe shadery.
Wiele tekstur zastąpiono bardziej szczegółowymi teksturami;
Zmień kąt widzenia na 85 stopni;
Nowy kursor z CS;
W menu głównym znajdują się dwa nowe utwory. Wyboru dokonuje się w sposób losowy.
Usunięto tryb "weteran", jako zbędny. Usunięto możliwość zmiany trybu trudności w trakcie gry. Należy o tym pamiętać, kiedy rozpoczynamy nową grę!
Dodano do głównej nazwy trybu menu i wersji.
Na ekranie usunięto wskaźniki aby dodać jak najwięcej realności rozgrywce, w lewym dolnym rogu ekranu wyświetlany jest zegar;;
PDA wyświetla relac GG z innymi ugrupowaniami, nie wyświetla położenie wrogów i mutantów,
nie wyświetla liczbę osób w grupie w rankingu grup;
PDA wyświetla tylko sojuszników, znajdujących się na danej lokacji;
Dodane elektroniczny notatnik, który wyświetla informacje o miejscach, ugrupowaniach, mutantach, znalezionych dokumentach i osobiste notatki Szramy;
Dodano odtwarzacz kompozycji muzycznych, z możliwością dodawania własnych;
Dodano nową lokację: podziemia Prypeci;
Całkowicie zrównoważono handel, ulepszono ceny na wszystkie przedmioty;
Dla nowych strojów i broni jest możliwość naprawy i ulepszania;
Nowy wygląd NPC. Tryb Fripleya po zakończeniu fabuły. Wiele innych poprawek. Mod ma charakter hardcorrowy.

 

 

Screeny:

Spoiler

91b95468b129cb1.jpg8c9586a34d15249.jpg

 

Instalacja:

Spoiler

Instalacja:

1. Włączcie grę. Jeśli ustawienia sterowanie usunęły się, to ustawcie je na domyślne.
2. Naciśnijcie F10.
3. Wybierzcie potrzebne graficzne ustawienia.
4. Uruchomcie ponownie grę.


Ważne:

1. Nowa gra obowiązkowa!
2. Z innymi modami nie kompatybilna!
3. Ostatni patch jest wymagany - 1.5.10!
4. Brak MP!
5. Nie jest gwarantowane, że będzie działać na Srebrnej edycji i repackach!
6. Nie jest gwarantowane, że będzie działać na słabych komputerach!

 

Linki do pobrania:

Spoiler

Mod:


Polonizacja:

Zgłaszanie błędów w polonizacji.

 

Źródło:

AP-PRO.RU | Новости Stalker | Скачать моды Stalker | S.T.A.L.K.E.R. 2 | Сталкер моды

  • Positive 3
Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...
  • 4 months later...
  • 4 months later...

Mam sporo tłumaczenia do tego moda. Nie moja praca w większości, bo mod dość mocno opiera się na OGSM (w sumie folder text tylko mergowałem), ale trochę posiłkowałem się też tłumaczeniem z angielskiego (niestety koszmarne - widać, że skopiowane w prost z translatora - jednak widziałem, że koleś tłumaczył z folderu gameplay, choć mam wrażenie, że niektóre skrypty też trzeba tłumaczyć). Jednak nadal wyświetlają się powiadomienia nie właściwe ( w lewym dolnym rogu - podobne do info o zadaniach, ale zazwyczaj przy przeszukiwaniu ciał). Chyba jeszcze nie udało mi się wyprostować kilku imion specjalnych npc'ów na bagnach. Problem polega na tym, że nie wiem co tłumaczyć, a rosyjski miałem w podstawówce, więc korzystam z translatora i klecę, żeby miało ręce i nogi, ale poruszam się po omacku. Jeśli uważacie, że warto to mogę wkleić je tutaj, lub gdzieś wrzucić (np. przydałaby się strona FB forum i tam  można by wrzycać pomniejsze pliki). Proszę o pomoc w tym tłumaczeniu, bo mod jest super i wygląda bardzo stabilnie i choć braki w tłumaczeniu już nie powstrzymają przed poznaniem głównej fabuły, to trochę psują wczujkę.

Link to comment
Share on other sites

Oto moje tłumaczenie. Brakuje chyba jeszcze paru rzeczy. Na pewno brakuje opisów amunicji. To jednak zrobię później, bo chce w końcu trochę pograć :P. LINK DO CHAŁUPNICZEGO SPOLSZCZENIA: http://www60.zippyshare.com/v/62534738/file.html . Tylko jeszcze wypada wspomnieć, że główne zasługi przypadają twórcom oryginalnego tłumaczenia OGSM 1.8 bo z niego w dużej mierze korzystałem.

Natrafiłem na problem. Oto log bugtrap'a:
 
Error Reason:
----------------------------------------
xrEngine.exe caused BREAKPOINT in module "D:GryS.T.A.L.K.E.R. - Clear SkybinxrCore.dll" at 0023:1001B944, xrDebug::backend()+164 byte(s)
 
User Message:
----------------------------------------
Expression    : fatal error
Function      : CScriptEngine::lua_error
File          : E:priquelsourcesenginexrServerEntitiesscript_engine.cpp
Line          : 180
Description   : <no expression>
Arguments     : LUA error: .... - clear skygamedatascriptssr_bloodsucker.script:408: attempt to index field 'npc_squad' (a nil value)
 
Coś się dzieje na lini skryptów pijawki i mojego towarzysza npc. Ma ktoś pomysł co jest nie tak? Albo może mnie kto pokierować do kogoś kto się zna na skryptach?

Panowie, mam taki problem. Znalazłem trupa z fajnym gnatem vsk94 , ale jak go wyciągam to mam crasha o takiej treści:

 

Error Reason:
----------------------------------------
xrEngine.exe caused BREAKPOINT in module "D:GryS.T.A.L.K.E.R. - Clear SkybinxrCore.dll" at 0023:1001B944, xrDebug::backend()+164 byte(s)
 
User Message:
----------------------------------------
Expression    : pm->m_animations.size()
Function      : player_hud_motion_container::load
File          : E:priquelsourcesenginexrGameplayer_hud.cpp
Line          : 92
Description   : motion not found [vintorez_w_gl_shoot]
 
ktoś jest w stanie pomóc? pokierować? szukałem edycji plików .cpp (w ogóle nie ma go w plikach moda), ale nie znalazłem nic na ten temat. Z góry dziękuje za pomoc
Edited by VDLR2
  • Positive 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
ktoś jest w stanie pomóc? pokierować? szukałem edycji plików .cpp (w ogóle nie ma go w plikach moda), ale nie znalazłem nic na ten temat. Z góry dziękuje za pomoc

 

Plików cpp nie ma w grze bo są zamieniane w exe i dll. Jeśli masz taki komunikat diagnoza jest trudna.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.