Balbulus Opublikowano 7 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 @ cichy Przeoczyłem te posty, cóż mój błąd wybacz. Co zaś tyczy się nowej gry rzeczywiście pomogło Dziękuje :thumbsup: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jerczi Opublikowano 28 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 (edytowane) Mam duży problem z wejściem do laboratorium na Radarze w celu wyłączenia mózgozwęglacza...wywala mnie za każdym razem na pulpit z takim oto logiem: FATAL ERROR [error]Expression : fatal error[error]Function : CScriptEngine::lua_error[error]File : E:stalkersourcestrunkxr_3daxrGamescript_engine.cpp[error]Line : 73[error]Description : <no expression>[error]Arguments : LUA error: ...ow of chernobylgamedatascriptsbind_stalker.script:516: attempt to concatenate field '?' (a nil value) O co tu chodzi, bo moja cierpliwość jest na ukończeniu... Edytowane 28 Lutego 2013 przez jerczi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 28 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 Widzę @jerczi, że nie ma chętnych Ci pomóc. Nie jestem znawcą takich tematów, ale wrzuć na darmowy hosting ten plik bind-stalker ze scripts i prześlij mi link. obiorę i popatrzę na niego, może coś wymyślę. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jerczi Opublikowano 28 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 Dziękuję Ci @metek58 za zainteresowaniem się moim problem i za to leci plusik...rozwiązanie sam znalazłem nie oglądając się na pomoc innych forumowiczów...a tak na marginesie to stwierdzam, że jest to najgorszy mod, jakim grałem...fabuła może od biedy być ale pozostałe rzeczy, jak stabilność gry i wszelakie błędy obniżają w mojej ocenie notę temu modowi...serdecznie pozdrawiam... :thumbsup: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 28 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 Mod jest kapryśny - ale do przejścia - zapewniam. Twój problem był rozwiązany tu: http://www.amk-team.ru/forum/index.php?showtopic=516&&page=21 . Cierpliwość jest potrzebna do momentu powtórnego przejścia Kordonu - potem jest w miarę stabilnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 28 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 Cieszy mnie fakt, że uporałeś się z problemem. Ja też nieraz zagonię się, gdy mi wywala i nie mogę dojść przyczyny, a potem się okazuje, że to był mały pikuś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jerczi Opublikowano 1 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 Mam takie oto pytanie, a mianowicie, gdzie zdobyć śpiwór, który straciłem w Martwym Mieście...handlarze go w sprzedaży nie mają...bez niego jest naprawdę bardzo trudno funkcjonować...może by należało dopisać do sprzedaży, tylko nie wiem pod jaką nazwą on się znajduje....a pro po spawnera...jak się go uruchamia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 1 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 Schowaj graty w podziemiach Agropromu - w skrzynce tam gdzie kosisz pijawki - w ten sposób nie stracisz śpiwora. Spawner S6 - załączasz przez esc i F1. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jerczi Opublikowano 1 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 (edytowane) Dzięki za informacje dot. spawnera, a co do śpiwora to skąd mogłem wiedzieć, że mi w Martwym Mieście wszystko zabiorą....nie ma nawet namiastki jakiegoś chociaż skróconego poradnika...żebym miał nazwę tego śpiwora, to nie było by problemu... P.s. Dlaczego z Jantaru nie ma przejścia na Bagna mimo, że jest ono na mapie...a ląduje się w Martwym Mieście... Edytowane 2 Marca 2013 przez jerczi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wielebny Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Mam pytanie- czy u was też czcionka jest dziwnie mała? Bo u mnie, w porównaniu do podstawki, to wszystko jest tak nadziubdziane, że niewygodnie jest czytać. Da się jakoś powiększyć te litery? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scigacz1975 Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Wejdź do gamedata config i usuń pliki fonts (są 2) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wielebny Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Dzięki Ci, pomogło. Moje oczy są Ci wdzięczne. Miałbym jeszcze pytanie, czy (i ewentualnie gdzie) da się zmienić FOV? Bo defaultowy to jednak lekka przesada, jak dla mnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scigacz1975 Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Wejdź do katalogu grybin i zrób kopię pliku xrgame.dll (skopiuj gdzieś żebyś mógł przywrócić w razie wtopy), a potem ściągnij i nadpisz ten http://pliczek.net/index.php?p=41356 - ma fov 85 stopni 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szarlatan Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 (edytowane) Ahah. Polecam zagrać na poziomie: mistrz. Zacząłem grę oczywiście od zdobycia artefaktu dla Sidorowicza. Uciekając do jego bunkru przed większym kotem, byłem już nieźle napromieniowany i skrajnie głodny - życie słabło, wzrok zaburzony. Szukałem wódy i jedzenia. Po szybkim zaspokojeniu podstawowych potrzeb pobiegłem do Handlarza oddać artefakt, i wziąć kolejne zadanie. Kontynuacją była rozmowa z Wilkiem. Ledwie co zdążyłem odebrać od niego zadanie na bandytów w fabryce, znów odezwał się głód. Przerwałem rozmowę i wbiegłem do jednej z piwnic po chleb. W tym momencie Wilk zginął od granatu, a wraz z nim większość wioski. Uciekłem stamtąd i okrężną drogą ruszyłem do ludzi Wilka. Po wypiciu przez nich wódki ruszyliśmy do szturmu. Wszyscy polegli. Zdążyłem tylko szybko ograbić zwłoki i pobiegłem uwolnić Żwawego. W tym momencie na radarze pojawiło się (jak później zobaczyłem) 8 wojskowych. W trakcie rozmowy Żwawy dostał serię, i po sekundzie ja również zdrzemnąłem się obok niego. Krwawy Szlak (Rzeźnia) przy tym, to Dom nad Rozlewiskiem. Dotarłem na Wysypisko i zestawy naprawcze przestały działać. Też mieliście taki problem? Edytowane 17 Kwietnia 2013 przez Szarlatan 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fryko Opublikowano 28 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 (edytowane) Mam bardzo dziwny problem. Mianowicie zabrałem Dzikowi klucz do x18, wybiłem przy tej fabryce Monoliciarzy (trochę mi Burer pomógł ), schodzę do drzwi i... nie chcą się otworzyć. Wie ktoś o co biega? W PDA wyświetla mi się "znajdź wejście do x18" czy coś takiego, i za cholerę nie mogę tych drzwi otworzyć. A szkoda zaczynać wszystko od nowa, bo nie powiem, przeciwnicy są wymagający. Żeby nie dublować: znalazłem nietypowe rozwiązanie. Otóż wykorzystałem starą jak sam Stalker sztuczkę polegającą na wsunięciu między drzwi jakiejś broni (w tym wypadku AN-94 nadał się idealnie). Wszedłem i na razie gitara. PS: Zobaczymy czy uda mi się wyjść :ermm: No i kicha, drzwi zablokowane... Wie ktoś co mogłem pominąć? W razie co poratujcie save'em po wyjściu z x18. Edytowane 28 Maja 2013 przez Fryko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kudkudak Opublikowano 7 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2013 Można podmieniać bez konsekwencji shadery moda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Garand1939 Opublikowano 7 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2013 Shadery odpowiadają za efekty graficzne. Jeżeli coś Ci by się wykrzaczyło to wystarczy podmienić na te z Restoration mod. Shadery przeważnie dotyczą tylko gry na dynamicznym oświetleniu. Folder r1 odpowiada za ustawienia na statycznym ustawieniu, natomiast r2 za dynamiczne. Ja używam shaderów Skygraphics, trochę dopasowanych pod siebie i w Dimas modzie, Tajnych Ścieżkach, Priboyu i innych modach nie miałem żadnych problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kudkudak Opublikowano 7 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2013 (edytowane) A czy może to wpłynąć na wyswietlaną grafikę? Znaczy, jeśli podmienie tylko same shadery. Edytowane 7 Czerwca 2013 przez Kudkudak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Garand1939 Opublikowano 7 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2013 W folderze shaders/r2 powinieneś mieć plik confingu. Tam masz wszystkie informację jakie efekty są dostępne (np. rozmycie obrazu, głębia widoczności itp.). Najlepiej odpalić moda z jedną wersją shaderów, a następnie z innymi i porównać. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kudkudak Opublikowano 7 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2013 Ostatnie pytanie - nie wpłynie to na teksturki nieba, prawda? To już chyba z folderu textures. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Garand1939 Opublikowano 7 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2013 Niet. Najlepiej zapisać grę, zrobić screena na dwóch wersjach shaderów i sprawdzić co bardziej pasuję. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzykacz Opublikowano 5 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2013 Witam.Mam kilka problemów z omawianym modem. Zaczną od tego jak go zainstalowałem:Gra - patchowanie do 1.0006 - instalka RMA - spolszczenie od was - dodanie polecen do skrótu Mod działa, jestem świeżo po Agro. Do tej pory miał wpadki, ale wystarczył wcześniejszy save i po kłopocie. Jednak po posprzątaniu bazy i skierowaniu się na wysypisko zaczęły się prawdziwe wyzwania. Mod zaczął wywalać (bez loga), a save od pewnego momentu po przejściu do synchronizacji również. Mod jest hardkorowy, więc wczytywanie częste, a nie możność zapisywania iście denerwująca. W końcu udało się wydostać z Agro, zapisałem save o dziwo działa, jednak gdy zaczynam walkę z bandytami za każdym razem wita mnie pulpit (chyba już z 6x) ! Mod naprawdę mi się podoba i jako osobie która z modami ma już pewne doświadczenie od razu się nie zrażam. Jednak brak loga uniemożliwia mi znalezienie przyczyny obecnego stanu rzeczy. Dlatego bardzo proszę Was o pomoc. Jeżeli ktoś chce więcej danych to całą sytuację mam w archiwach twitch'a. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 5 Lipca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2013 Witaj @bzykacz.Wyloty bez loga zdarzają się zazwyczaj wtedy jak komp nie wyrabia. Spróbuj zmniejszyć ustawienia. Nie zaszkodzi też zdefragmentować rejestr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzykacz Opublikowano 5 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2013 (edytowane) Zaraz spróbuje i dam znać co i jak. Wczytałem się w temat szukając rozwiązania mojego problemu i dowiedziałem się o ficzerze z celownikami. U mnie broń Biesa (tego co bronimy złomowisko razem z nim) niema funkcji nokto, chociaz w opisie jest napisane wyraznie Wcześniej został tez wymieniany fix na martwe pola w inventory, jeszcze mnie to nie dotknęło, ale jako niepoprawny chomik chciałbym wiedzieć czy fix jest aktualny na obecną wersje moda. Czy źródłem problemu mogą być pliki z oryginalnego ShoC'a, pliki text, bo z tego co czytałem ludzie mieli problemy i czy zostały te pliki wgrane do spolszczenia. Na piewrszych stronach tematu były wrzucone (niestety już niekatualne) jakieś fixy do katalogu bin, czy to zostało zaimplementowane do patch/spolszczenia? Czy mogłyby pomóc na obecną wersje moda. Komputer jest dosyć mocny, klatki 60 + (na max wszystko) , ale zaraz spróbuję zmniejszyć i przejść kłopotliwy moment! UPDATE - Niestety, ale nic to nie dało. Czy przyczyną może być sprzedaż stalkerom ubrań znalezionych u poległych? Czy jedyne wyjście to granie od nowa? W takim razie jeszcze na co zwracać uwagę i na co być gotowym by ustrzec się od innych bug'ow? Zaczynam od początku Edytowane 6 Lipca 2013 przez bzykacz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szarlatan Opublikowano 23 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Września 2013 Każde wczytanie stanu gry utworzonego po wejściu do laboratorium X16 wywala z komunikatem "xr_3da.exe przestał działać"? ktoś się spotkał z takim zmartwieniem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.