Skocz do zawartości

Symulatory pola walki: ARMA, IF oraz ciekawe mody i mody typu S.T.A.L.K.E.R do ARMA II CO


czernobyl10

Rekomendowane odpowiedzi

http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=293022432

Stara misja z warsztatu, naszymi przeciwnikami są terroryści talibscy. Do wykonania jest kilka zadań. Misja trudna ale ciekawa. Teren górzysty, przeciwnicy poukrywani w terenie, rozmieszczeni w budynkach oraz patrole w terenie. Długość rozgrywki uzależniony od doświadczenia gracza. Moja rozgrywka to około 7 - 8 godzin. Poniżej kilka screenów z tej misji.

misja.jpg

 

poukrywani przeciwnicy.jpg

konwój zatrzymany.jpg

walki w zabudowaniach.jpg

podłożone ładunki.jpg

zdobyty pojazd.jpg

mapa.jpg

podsumowanie.jpg

Edytowane przez czernobyl10
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=228448482

Misja z warsztatu w której gramy jako amerykański SEALS. Naszym zadaniem jest oczyszczenie posterunków talibskich terrorystów, zabicie przywódcy, zdobycie laptopa z danymi i ewakuacja. Mapa Hazar-Kot czyli góry. Misja przyjemna i ciekawa. Patrole przeciwnika ale posiadamy broń z tłumikiem i celownikiem termowizyjnym. Przechodziłem misję kilkakrotnie, długość rozgrywki to około 4-5 godzin. W warsztacie steam można grać w trybie gry pojedynczej tylko po LAN-ie więc proponuje pobrać misję, potem plik pbo przenieść do własnego katalogu i umieścić w katalogu Missions w grze. Dostajecie możliwość gry pojedynczej. Misja jest dość stara ale polecam gdyż należy do najlepszych misji w warsztacie steam.

 

MISJA.jpg

MAPA.jpg

OCZYSZCZANIE PUNKTÓW.jpg

WALKI W GÓRACH.jpg

ZLIKWIDOWANY PRZYWÓDCA.jpg

ZDOBYTE DANE.jpg

W DRODZE DO PUNKTU EWAKUACYJNEGO.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=314609356

Ciekawa misja z warsztatu, naszym zadaniem jest lokalizacja i uwolnienie pilota zestrzelonego śmigłowca. Klimat zimowego Thirsku. Misja jest trudna do rozgrywki w trybie gry pojedynczej ale możliwa do przejścia. Długość rozgrywki to około 8 godzin wciągającej walki. Mamy zatrzymać konwój ale niestety posiadamy tylko dwa ładunki wybuchowe które są nie wystarczające do wykonania tego zadania. Pozwalamy dojechać konwojowi do miejsca przeznaczenia i dopiero tam niszczymy pojazdy co zalicz nam zadanie. Polecam, dla zachęty screeny z misji.

misja.jpg

mapa.jpg

wyrzutnie plot.jpg

walka o teren katastrofy.jpg

jeniec uwolniony.jpg

miejsce ewakuacji.jpg

nowy punkt ewakuacyjny.jpg

ucieczka.jpg

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o mody do ARMA o tematyce stalkera to jest też ARMSTALKER - sorki, że nie podam linku, lecę z transferu jak nie zapomnę to uzupełnię ;) 

Średnio jednak mogę tego moda polecić.

Spoiler

 

+Klimat S.T.A.L.K.E.R. a 

+Kilka fajnie odwzorowanych lokacji

+Wolność, Powinność, Monolit, Bandyci, Wojsko, Wolni St.

+Anomalie, sprzęt ze stalkera, mutanty...

-...które średnio działają

-Dość częste bugi

-Mapa jest jedynie momentami ładna, A w większości przypadków po prostu brzydka

-I jeszcze raz błędy.

 

 

 

Ogólnie tylko dla naprawdę zainteresowanych, specjalnie polecić tego moda nie mogę, jest on raczej ciekawostką. 

 

 

Edytowane przez Walik Czosnek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=196231587

Stara ale ciekawa misja z warsztatu, jesteśmy oddziałem specnazu. Naszym zadaniem jest likwidacja posterunków wyrzutni przeciwlotniczych, potem musimy zlikwidować dwóch oficerów AAF w rejonie zbiórki. Kolejnym zadaniem jest zniszczenie pojazdów i zapasów materiałów wybuchowych w obozowisku przeciwnika. Misja ciekawa i długa, walka wciągająca szczególnie w terenie zabudowanym. Po oczyszczeniu miasta pozostaje nam jeszcze zlikwidować stridera patrolującego teren.

 

misja.jpg

stanowisko nr 1.jpg

zlikwidowani oficerowie.jpg

obozowisko przeciwnika.jpg

oczyszczanie miasta.jpg

podkładamy ładunki.jpg

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postanowiłem sobie pobrać starsze misje z http://www.armaholic.com/index.php . Było tego sporo bo ponad 400 MB. Wszystko ładnie i pięknie wgrałem do osobnego folderu w folderze Missions. Potem uruchamiam grę, wczytuje ekran startowy, wybieram misje pojedyncze i nagle komunikat. Brak tego, brak tamtego. Po ok 5 godzinach wywalania kolejnych misji i próbnego startowania gry wywaliłem cały folder. Do czego zmierzam. Jeżeli chcecie pograć bez nerwów to jednak warto subskrybować misje z warsztatu. Macie zawsze aktualną wersję i jesteście pewni że gra nie wyłączy się z błędem. Mam paczkę ulubionych ok 400 misji w które gram ciągle i zawsze testuje je po każdej aktualizacji gry. Jak przenieść misje do własnego folderu napisałem kilka postów wcześniej. Stare misje nie działają na nowych wersjach modów, nowej wersji gry. Przy ARMA I i ARMA II nie było takich problemów. Pamiętajcie iż nie chcąc subskrybować misji z warsztatu na armaholicu ok 80% misji jest nieaktualnych, nie zagracie.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=551956563

Kolejna misja z warsztatu steam. Oddział specnazu ma oczyścić wioskę z sił rebeliantów, odnaleźć skład amunicji, nadajnik radiowy które należy zniszczyć. Misja długości 2-3 godzin, mapa Czernaruś zimowa. Misja przyjemna, po przedostaniu się do wioski zaczaimy się na patrole rebeliantów i po kolei likwidujemy przeciwników. Potem oczyszczamy wioskę i wykonujemy zadania. Zdobywamy pojazd i udajemy się do punktu ewakuacyjnego. Klimat zimowy, wyjący wiatr słyszymy podczas gry. Polecam.

misja.jpg

likwidacja rebeliantów.jpg

nadajnik radiowy.jpg

zadanie wykonane.jpg

ewakuacja.jpg

http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=550082465

Tym razem zupełnie inne klimaty. Bliski wschód, Fallujah. Jedna z kilku ulubionych moich map i misji. Oddział Delta Force musi zniszczyć nadajnik radiowy terrorystów. Misja jest ciekawa z powodu rozmieszczenia przeciwników na mapie. Mapa to teren miasta, budynki położone blisko siebie. Podczas walki oczyszczamy kwartał miasta za kwartałem. Po dotarciu do nadajnika wysadzamy go. Oczekujemy na śmigłowiec który ma nas ewakuować ale ten zostaje zestrzelony. Dostajemy kolejne zadanie, zabrania telefonu satelitarnego z wraku i udania się do nowego miejsca ewakuacji. Misja ciekawa i długo bo w trybie gry pojedynczej to około 5 godzin gry. Polecam.

misja.jpg

w drodze do celu.jpg

posiłki przeciwnika.jpg

cel-zaminowany.jpg

cel nr 2 wrak śmigłowca- odzyskać telefon satelitarny.jpg

w drodze do punktu ewakuacyjnego.jpg

na pokładzie.jpg

ewakuacja.jpg

http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=546403602

Następna misja w tropikach, tym razem wyspa Lingor. Oddział amerykańskich sealsów ma zadanie zniszczenia pojazdów zaopatrzeniowych i masztu radiowego w obozie afrykańskich rebeliantów. Na początku trzeba zniszczyć śmigłowiec MI-24 który po wystartowaniu uniemożliwi nam ewakuacje śmigłowcem. Do dyspozycji mamy pistolet MP-5 i MP-7. Oczywiście przeciwnika załatwiamy po cichu choć pistolet lepszy pod tym względem to MP-7(cichszy, większa szybkostrzelność). Długość misji  to około 1-1,5 godziny. Polecam.

misja.jpg

zniszczony MI-24.jpg

pojazdy zaopatrzeniowe.jpg

maszt radiowy.jpg

zadanie wykonano.jpg

mapa.jpg

ewakuacja.jpg

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • czernobyl10 przypiął/ęła ten temat
  • 2 tygodnie później...

12.09.2013 r. została wydana ARMA3 na platformę stem. Mimo upływu 4 lat od wydania gry produkcja jest nadal rozwijana. Tak jak we wszystkich grach z serii ARMA biuro czeskiego dewelopera gry BiS dało wolna rękę społeczności moderskiej do rozwoju gry. Od czasu wydania powstało kilka tysięcy modów, addonów oraz skryptów zmieniających całkowicie technikę gry, nowe jednostki, pojazdy lądowe i powietrzne oraz mapy. Sama gra jest uboga i oferuje graczowi małą ilość broni oraz frakcji. Przez cztery lata powstało kilka dużych modyfikacji np: RHS dodający uzbrojenie i jednostki armii USA, Rosji oraz fikcyjną frakcję rebeliantów oraz wojsko Republiki Serbskiej, seria wielkich modów ze stajni CUP które dodają wszystkie mapy z poprzednich odsłon gry to samo broni, pojazdów i wojska. Obecnie mody CUP są niezastąpione do gry w różnego rodzaju scenariuszach jak i kampaniach. BWMod dodający broń, wyposażenie i siły niemieckie, FFAA mod dodający jednostki hiszpanskie, PSZ który jest nadal w fazie rozwoju i powstaje tworzony przez kilku pasjonatów ARMA. Twórcy moda postawili sobie wezwanie dodania współczesnego  uzbrojenia, wyposażenia i jednostek Wojska Polskiego.

Ogromnym plusem było dodanie warsztatu steam do gry, bezpośrednio z poziomu gry możemy pobierać mody, scenariusze i kampanię do gry. Przez cztery lata gra doczekała sie klików dodatków: darmowego ZEUSA, mapy MALDEN 2035 oraz zawartości DLC premium: gokarty, broń, helikoptery, nowej mapy APEX z minikampanią coop, frakcjami i uzbrojeniem, odrzutowcami, organizacją humanitarną, wyposażeniem i minikampanią. Zapowiadane są jeszcze dwa płatne DLC: dodające taktykę, jednostki i wyposażenie wojsk specjalnych oraz pojazdy pancerne który będzie zmieniał technikę walki pancernej oraz dodawał nowe pojazdy.

Należy pamiętać że gra jest dedykowana dla trybu coop czyli rozgrywki drużynowej jednak z powodzeniem można grać w misje coop w trybie gry pojedynczej po LAN jak i kopiując misję z warsztatu do własnego folderu. Gra jest pod względem rozgrywki bardzo trudna i to zniechęca ludzi do gry. Należy pamiętać że to nie jest gra dla osób które preferują bardzo szybkie tempo rozgrywki. W grze giniemy bardzo często i nie wiemy kto nas "zabił". Zanim zrobisz ruch długo obserwujesz przedpole. Jednak wrażenia z walki są nie spotykane w innych grach. Tu nie ma liniowości, każdą misję możesz rozegrać kilkanaście razy i zawsze w inny sposób. Gwarantuję iż grając kilkakrotnie w misję zawsze staram się wykonać w inny sposób i zawsze jestem zaskoczony.

Misję które przedstawiam w wątku działają na wszystkich wersjach gry jakie powstały po dotychczasowych updata gry, oczywiście nie wszystkie ale w większości. Nalezy pamiętać przy pobieraniu misji z Armaholica iż większość misji tam wstawionych to stare wersje misji które autorzy porzucili i  nie zaktualizowali, jedynie misja pobrana z warsztatu daję poprawną rozgrywkę. 

Jeżeli ktoś pyta czy grać w czystą wersję czy z modami to oczywiście odpowiadam z modami. Mody można uruchomić z poziomu lauchera zamontowanego w grze, osobiscie polecam zewnętrzny laucher który ułatwi nam wgrywanie modów. Pamiętać należy iż gra podczas uruchomienia czeka aż elementy zasubskrybowane z warsztatu się zaktualizują. Udało mi się rozwiązać ten problem. Zarówno steam jak i sam laucher mam zainstalowany w folderze systmowym co powoduję że laucher uruchamia grę bez potrzeby oczekiwania na uaktualnioną zawartość warsztatu.

Jeżeli chcecie grać to należy się liczyć z potrzebą zakupu pakietu wszystkich dostępnych DLC co niestety powiązane jest z kosztem ok 300,00 zł. Koszt kompletnej gry to wartość  około 500,00 zł. Sami zdecydujecie. Na pytanie: czy warto? odpowiem - warto ale tylko dla tych których ta gra interesuje, jeżeli zbieracie gry na steam to lepiej wydać te pieniądze na coś innego.

Sam zbliżam się do progu 3000 godzin rozegranych w ARMA3 oraz kilkuset godzin gry w ARMA/ARAII/OA/CO. Jeżeli jesteście zainteresowani to poczekajcie na promocje na steam lub kupcie klucz na Allegro lub w sklepie internetowym. 

Nadal będziecie mogli poczytać o ciekawych misjach oraz obejrzeć ciekawe screeny. Jaki komputer: mocny choć do gry w trybie pojedynczym wystarczy system 32/64 bity, procesor minimum 2 rdzeniowym z taktowaniem 2,3 GHz, 4 GB pamięci RAM i karta graficzna z pamięcią 1GB VRAM. 

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=178935132

Stara, ciekawa misja z warsztatu. Możliwość gry coop dla 5 osób lub gry pojedynczej. Lądujemy na brzegu i oczyszczamy teren wokół latarni morskiej. Następnie przesuwamy się w głąb lądu gdzie mamy do wykonania kilka zadań:

- oczyszczenie terenu przy maszcie radiowym;

- zniszczenie ciężarówek zaopatrzeniowych CSAT;

- likwidacja oficera CSAT;

- ewakuacja.

Zadania można wykonywać w dowolnej kolejności, polecam wykonać zadanie 3 przed 2 (będzie łatwiej). Misja o długości około 3-4 godzin.

Walka dynamiczna, uważamy na silne patrole przeciwnika. Polecam.

misja.jpg

mapa.jpg

walki w terenie.jpg

zlikwidowany oficer.jpg

ciężarówki.jpg

punkt ewakuacyjny.jpg

na pokładzie.jpg

http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=219344243

Misja dla zespołu czteroosobowego, można zagrać w trybie pojedynczym. Długość rozgrywki to 1-1,5 godziny. Do wykonania są trzy zadania:

- oczyszczenie terenu masztu radiowego;

- likwidacja przywódcy rebeliantów;

- ewakuacja.

Musimy oczyścić z sił przeciwnika małą osadę położoną w górach. Po likwidacji udajemy się do punktu ewakuacyjnego. Koniec misji.

misja.jpg

mapa.jpg

likwidacja.jpg

ścigany.jpg

ewakuacja.jpg

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=188623589

Misja dla zespołu ośmioosobowego, można zagrać w trybie pojedynczym. Długość rozgrywki to 6-7 godziny. Do wykonania są zadania:

- zniszczenie czołgu nr 1;

- zniszczenie czołgu nr 2

- likwidacja handlarza broni;

- ewakuacja.

Musimy oczyścić z sił przeciwnika dość duży obszar terenu, walka jest ciężka ponieważ teren górzysty jest zalesiony. W terenie napotykamy patrole przeciwnika. Najlepiej jest zniszczyć bazę rebeliantów ponieważ pozbawimy ich możliwości wysyłania patroli. Po zdobyciu bazy niszczymy czołg nr 1. Potem udajemy się do drugiego miasta które musimy oczyścić. Podkładamy pod czołg ładunki wybuchowe. Kolejne zadanie wykonane. Uważamy na wsparcie przeciwnika, nadlatujący śmigłowiec zestrzeliwujemy. Powracamy do pierwszego miasta, kończymy oczyszczanie miejscowości z sił przeciwnika. W budynku odnajdujemy handlarza broni którego unieszkodliwiamy. Musimy udać się do miejsca ewakuacji. W drodze likwidujemy przeciwnika oraz zestrzeliwujemy drugi śmigłowiec ze wsparciem rebeliantów. Misja jest trudna ale poziom walki wynagradza wszelkie trudy. 

misja.jpg

mapa.jpg

walki w terenie.jpg

zniszczony czołg nr 1.jpg

JA.jpg

oczyszczmy drugie miasto.jpg

zaminowany drugi czołg.jpg

śmigłowiec ze wsparciem przeciwnika.jpg

miasto nr 1.jpg

zlikwidowany handlarz.jpg

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Już blisko 3100 godzin gry. Polecam warsztat, ukazało się wiele misji opartych na starych świetnych grach: OFP i ARMA I. Wystarczy mieć mody z serii CUP oraz pobrać misje z warsztatu. Oczywiście ostatnia aktualizacja dodała płatne DLC zawierające pakiet 3 misji tac-opt dla pojedynczego gracza. Obserwujcie nadchodzącą świąteczną wyprzedaż będzie można zakupić ARMA III za rozsądne pieniądze.

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Już w tym roku dostaniemy ostatnie DLC dodające nowe pojazdy pancerne oraz zmieniające technikę walki pojazdami pancernymi. To ostatnie DLC ale najbardziej cieszy zapowiedziany przez BiS dalszy rozwój platformy jako najlepszej gry z serii ARMA. Zapowiedziani większego wspierania dla moderów, modów i różnego typu dodatków mogą cieszyć. Czyżby wydawca przygotowywał grunt do wydana w następnych latach nowej gry i czerpał doświadczenie z rozwoju ARMA 3, nikt nie zapowiada nowej gry. Mam nadzieje, że ARMA3 będzie rozwijana jeszcze przez długie lata. Obecnie to najlepsza gra z serii ARMA. Jeżeli ktoś przyzwyczaił się do ARMA 2 i uważa że ARMA3 jest dużo gorsza to te 4,5 roku od wydania spowodowały ogromne zmiany. Połączenie warsztatu to był strzał w 10. Z poziomu klienta steam oraz samej gry może pobrać interesujące nas mody oraz misje. Duży deweloperzy modów przeszli do warsztatu np. RHS lub CUP nie wspominając o IFA 3 czy FoW czyli mody dodające klimaty II Wojny Światowej. Sam twórca moda o wojnie wietnamskiej opublikował UNSUNG w warsztacie. Na stronie armaholica można znaleźć również mody ale najczęściej to warsztat daje nam najnowsze wersje modów i misji. Nadal ogrywam misje które przeszedłem po wiele razy. Screeny z rozgrywek mamcie w wątku. To stare misje publikowane w latach 2013 - 2016 ale po wielu updata gry dalej są grywalne, nie pisze, że wszystkie a przyczyna tego tkwi w braku nowych wersji modów. Oczywiście niektóre mody zniknęły i nie są do odnalezienia w internecie. Śmiało mogę powiedzieć, mody dodatki do ARMA są tak samo liczne jak do S.T.A.L.K.E.R.A. tylko tematyka tych gier jest diametralnie inna. Dobra misja rozgrywana kilkakrotnie daje zupełnie inne wrażenia z rozgrywki, otwarte i duże mapy ułatwiają rozegranie misji za każdym razem w inny sposób. Czy ARMA 3 może się znudzić - odpowiem NIE :wykrzyknik::czolg: 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

@czernobyl10

Chyba mam coś dla ciebie :)

Nowa kampania do Army 3 zrobiona przez Rosjan, 11 misji i 11 cutscenek. Nagrane dialogi.

Kampania w 2011 była zrobiona dla Army 2 (tak mi coś świta, że grałem), teraz przerobiona dla army 3.

Wersja po rosyjsku i angielsku.

campaign-spirit-of-war-version-10-1_4.jp

Linki do pobrania:

http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1310116836

http://www.armaholic.com/page.php?id=33788

Wymaga do gry wszystkich RHSów i CUP Tarrains: Core i Maps ale masz na staemie w temacie wypisane.

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@tom3kbwiem i już jest pobrana, spokojnie siedzi na dysku. Czeka na odpowiedni czas, oprócz tej kampanii jest jeszcze wiele ciekawych kampanii w warsztacie steam. Obecnie nadal ogrywam misje ze "swojej paczki misji". ARMA 3 nigdy się nie nudzi, choć znam na pamięć misje to zawsze jestem zaskoczony aktywnościom przeciwnika. Ogromne mapy powodują, że misje można rozgrywać za każdym razem inaczej. Nie ma misji identycznych. Wszystko zależy od sposobu gry i tego jak misja została napisana. Obecna wersja gry posiada numer 1.80 i jest kolosalnie zmieniona przez Bohemię w stosunku do wersji wcześniejszych, nie ma już tak często wydawanych patchy. Aktualnie planowany jest ostatni płatny DLC dodający/poprawiający walkę pojazdami pancernymi. Jakby nie patrzeć to gra istnieje na rynku już 5 lat więc okrzepła. Smutne jest to, że mimo wszystko nie jest popularna ze względu na specyfikę i wysoki poziom trudności. Podczas rozgrywki wymaga maksymalnego skupienia, planowania, przewidywania. Śmiało mogę powiedzieć, że  wymaga pełnego panowania na polu walki. Ogromny plus to wielka ilość modów, dodatków które zmieniają całkowicie rozgrywkę. Analogia ze S.T.A.L.K.E.R. - em. Warto zagrać aby się przekonać, osobiście na dysku mam ponad 700 GB modów i około 3 GB misji. Jest więc w czym wybierać i w co grać. Jako ciekawostkę mogę napisać że kampanii zawartej w ARMA 3 nigdy nie przechodziłem. Grę kupiłem aby mieć możliwość rozgrywania misji. Tak jak przy poprzednich odsłonach serii.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Już 11.04.2018 r. dostaniemy ostatnie płatne DLC zawierające nowe czołgi, poprawiające technikę walki, prowadzenia pojazdów opancerzonych. Zmieniono wnętrze pojazdów, dodano również minikampanię oraz misje coop. Co nowego:

Czołg T-140 Angara konstrukcji rosyjskiej używany przez CSAT, analogia do T-14 Armata, AWC Nyx pojazd konstrukcji niemieckiej używany przez AAF analogia z z niemieckim lekkim pojazdem pancernym Wiesel oraz kołowy wóz opancerzony Rhino MGS przeznaczony do niszczenia czołgów analogia z włoskim OTO Melara. Dostaniemy również nowe wyrzutnie pocisków przeciwpancernych używane przez CSAT.

Więcej: http://store.steampowered.com/app/798390/Arma_3_Tanks/

 

20180308192110_1.jpg

NDczNjkxJy1MNWFcX0w2d1RMYQ5FDz4tDh1gGgdXfHVXTXhYXk55fU5Oel1cSnt1U0thHkZJemkCCCMLHxlgLhMd.jpg

arma3_dlc_lawsofwar_screenshot_02.jpg

Wiesel2_radar.jpg

arma3_dlc_lawsofwar_screenshot_03.jpg

Centauro-II-DSC6109.jpg

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obecnie możemy walczyć/walczyć z czołgami które występują w ARMA 3. Po stronie CSAT  T-100 Warsuk czyli prototypowy "czarny orzeł", NATO to M1A2/A4 Slammer wzorowany na izraelskiej Merkawie oraz siły AFF dysponują MBT-52 Kuma czyli prototypie/koncepcji Leoparda 3.

T-100 WARSUK.jpg

Objekt 195 tzw czarny orzeł.jpg

M1A2 Slammer.jpg

M1A4 UP Slammer.jpg

Merkava.jpg

MBT-52 KUMA.jpg

Leopard 3 - projekt.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=181078897

Misja dla zespołu ośmioosobowego, naszym zadaniem jest uwolnienie pilota śmigłowca który uległ katastrofie z niewoli CSAT. Rozgrywka ciekawa, długosć misji to około 4-5 godzin. Polecam, misja testowana na wszystkich wersjach gry jakie były publikowane.

Misja.jpg

Mapa.jpg

Miejsce katastrofy.jpg

oczyszczanie miasta 1.jpg

Uwolniony pilot.jpg

ewakuacja.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1334412770

Świetny i niewielki mod dodający w grze drugą broń długą która zostaje umieszczona w slocie dla wyrzutnie przreciwpancernej, najważniejsze że mod działa z wieloma dużymi modami. Kilka screenów poniżej. Polecam moda:t3m:

druga broń.jpg

slot z drugą bronią.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Po wyjściu ostatniego DLC do Army 3 czyli tego z czołgami, AZcoder wypości swoją nową kampanię Gambit Royale for Arma 3.

Jak ktoś grał w jego kampanie w Armie 2 to wie czego można się spodziewać, gość zna się na robieniu misji i kampanii. :)

Jak ktoś chce może obczaić też wersję do A2, solidna robota.

http://www.armaholic.com/page.php?id=17439

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.