Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Saddam.

Ten plik, który jest w np. eng, musi być przekopiowany ( po spolszczeniu ) do kat. pol, bo tam masz resztę plików tekstowych.

Dlatego Junx, zrobił spolszczenie tak, że usunął wszystkie katalogi obcojęzyczne, aby nie zaśmiecać, a przetłumaczony plik string_table_abc.ltx wstawił do kat pol, tak że zostanie uzupełniony kat pol moda. Tak że, śpiwór należy nakładać tym jego poprawionym mini modem.

Zapomniał chyba tylko o zmianach w localization.ltx. Ale to i tak robota polonizacji, bo go zmieni na prawidłowy.

 

Junx - kiedy i gdzie powinien pojawić się śpiwór. Jak wstawiłem śpiwór, to wyleciałem z logiem na medkit. Co może być przyczyną?

DODANO:

 

Tego moda na śpiwór, bez silnego przerobienia i dostosowania do DO, nie da się wykorzystać.

Porównałem pliki i okazuje się, że pliki moda są tak mocno pozmieniane, że te ze śpiwora się z nimi gryzą.

Między innymi, powodują wyloty, jak mój.

Niestety, nie wszystkie jestem w stanie doprowadzić do "używalności". potrzebny jest lepszy mechanik. Stąd może opory Potencjała, na dodanie śpiwora działającego, a nie tylko atrapy w plecaku i w rękach.

Tak, że na razie gramy i w nocy, nie śpiąc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja właśnie rozpocząłem grę w tego moda, bardzo łatwo idzie zainstalować.

1... stalker patch 1.0006

2... gamedata moda do folderu z grą

3... patch 2

4... spolszczenie

 

I nic więcej nie trzeba było robić. Na razie nie wgrywam patcha 3. 

Pierwsze wrażenia ? Nie grałem na tyle długo aby się wypowiadać ale podoba mi się wybór frakcji, imienia. Dołączyłem do bandytów, u Dzika można wziąć kwesta na znalezienie czterech artów, problem w tym że nie wiadomo gdzie ich szukać, niema Żadnych wskazówek. Latam zatem jak głupi po Dolinie Mroku z nadzieją że na jakiś się natknę.  No i trochę kręci mi się w głowie od tego kiwania w grze gdy się chodzi ..

Dołączona grafika

Dołączona grafika
Dobra Robota ze spolszczeniem Kondotier ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patch nr 3 wnosi dużo dobrego, choćby minimapę, licznik amunicji, usuwa to takie zamglenie podczas ruchu, ale ma też minusy. Nie pozwala grać wszystkimi postaciami. Aby tego uniknąć, przed jego zainstalowaniem, należy z niego usunąć plik artefacts.ltx w config/misc/. I można grać.

A oto co zmienia:

*Прозрачный инвентарь Przezroczysty inwentarz *Замена некоторых текстур Zmienione niektóre tekstury *Добавлен солнечный цикл погоды Dodano słoneczne cykle pogody *Новый худ Nowy HUD ( minimapa) *Отключено размытие в движении   Usunięto rozmycie przy ruchu *Уменьшен угол обзора   Zmniejszono kąt patrzenia

 

Przez jednego z forumowiczów SU, rozpracowywany jest bug wylotu, przy rozmowie z NPC na Kordonie i MW. Kordon już jest grywalny, zostały MW. Jak tylko bug zostanie rozpracowany, zostanie udostępniona naprawa.

 

Nie należy wgrywać śpiwora, bo jego pliki wspólne z modem mają inną zawartość. Skutkiem jest wylot.

 

Autor moda - Potencjał - jest w trakcie tworzenia addona "Mortuus Fall", który ma usunąć niedoróbki tego moda.

 

A cały pomysł tego moda, to właśnie takie zadanie na początek, aby gracz zwiedził wszystkie lokacje.   Obojętnie, jaką postacią zacznie.

 

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A planujecie wrzucić później te wszystkie poprawki do patcha 3 ? 

Co do tego śpiwora to autor nie pomyślał o jego dodaniu, a szkoda bo wolę grać w dzień niż w nocy. 

Ogółem to grał ktoś bandytom ? tam jest zadanie od Dzika na znalezienie czterech artów. Latam po tej Dolinie Mroku jak głupi a nic znaleźć nie mogę. Wie ktoś gdzie one mogą być ? A może są poza Doliną Mroku ?  Poza tym ciężko cokolwiek zwojować mając marny pistolecik plus kilka pestek do niego. 

Sprawdzałem inne frakcje:

 

Ekolodzy mają także zadanie na znalezienie artów, zleceniodawcą jest Sacharow ale i on nie pomaga, zero wskazówek gdzie szukać.

 

Wojskowym zaczynamy na posterunku w Kordonie i ma za kwesta znalezienie amunicji do kałasza o ile pamiętam. Ale co mnie zdziwiło.. Grając armijnym na samym starcie dostajemy naprawdę dobry kombinezon. Tak więc troszkę nie fair w stosunku do innych frakcji. Powinno to mieć odrobinę jakiś balans.

 

Powinność. Powinność.. no właśnie tutaj nie dostajemy żadnego nowego zadania od Waronina, jedynie stare z podstawki jak idź i kogoś zabij. Wyposażenie na start dobre bo AK plus dobry pancerz.  Za to daje zadanie Barman. Każe nam sprawdzić dziwną sytuacje na lewo od wyjścia z Baru, jest tam jakby nowa anomalia która się świeci, krzywdy nie robi więc niema się co bać. Co tam znajdziemy to dajemy Barmanowi. Ja znalazłem coś na kształt .. artefaktu -Ani nie można go sprzedać, wyrzucić ani w jakiś sposób użyć. Gdy chce go zanieść Barmanowi to .. nie mam opcji dialogowej aby go przyjął. Albo błąd albo trzeba coś jeszcze zrobić/znaleźć w tamtym miejscu. ( Ten ''artefakt'' nie jest przetłumaczony na polski jak coś ) 

 

Innymi frakcjami nie grałem póki co, wolę się skupić na grze bandytom. Przysięgam że znajdę te artefakty chociaż miałbym przebiec całą zonę kilkanaście razy  :D

 

A co do pomysłu aby gracz mógł zwiedzić całą zonę.. Nie wiem jak autor to zrobi szczerze mówić. Wejdzie się takim monolitowcem do baru to zrobią z nas sieczkę. Chyba że czasowo będzie '' nie ruszany '' ale to jednak dziwnie będzie wyglądało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do patcha nie, ale będzie nowa polonizacja finalna, w której będą usunięte bugi i błędy polonizacji wyłapane przez grających.

 

U Dzika, trzeba było wziąć zadanie na zabicie Pogrzebacza, nawet przejść za nim na Radar. Ma SPASa. Poszukaj po bazie bandytów. Broń i amunicja leżą po kątach. Różny spawn.

Arty które masz znaleźć, na pewno nie leżą w Dolinie Mroku. Tak mod jest zrobiony. Cała Zona Twoja. Najważniejsze są te ary, po które wysyła Sachar. Krew Kamienia, Złota Rybka i Grawi. bo za nie jest informacja o psychopacie. Ale najpierw trzeba do niego dojść. A bandycie będzie trudno.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki kondotier za rady. Zadanie na Pogrzebacza i jeszcze na zlikwidowanie grupy na wysypisku wykonałem. Szkoda tylko że Dzik marnie płaci ale trudno. Biegam sobie po zonie, co jakiegoś samotnego stalkera zabiję i biorę jego rzeczy, a i za artami się przy okazji rozglądam. Pchanie się w stronę Baru to samobójstwo bez odpowiedniego ekwipunku. 

 

Co do najemników, to mam identycznie - błąd przy próbie rozmowy z Wilczarzem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już niedługo będzie po problemie z Wilczarzem. Trochę cierpliwości. Z nim związany jest jeszcze jeden problem i jest w trakcie naprawiania.

Mam pytanie. Czy przy najechaniu znacznikiem ( tym kółkiem-celownikiem) na NPCa, wyświetla Ci się jego nick? Czy dopiero po wejściu w opcję rozmowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyświetla, nie mam z tym problemów. 

Grając na patchu nr.2 dotarłem do Jantaru, niestety Sacharow nie chce mnie wpuścić do wnętrza bunkra. Zainstalowałem patch nr.3 (od razu naprawiłem bug opisany w poście 28) i gra się bez zarzutów, minimapa się bardzo przydała. Niestety nadal nie można wejść do bunkra jajogłowych. Wykonałem wszystkie zlecenia dla Dzika z wyjątkiem artów, (potrzebuję już tylko meduzy), może dzięki temu zadaniu zostanę wpuszczony do bunkra, chociaż wątpię. 

 

Sidorowicz i Barman są neutralni w stosunku do Bandyty, to od razu mogę napisać, sprawdzałem. Można z nimi normalnie handlować czy nawet brać zadania. Przykładowo Sidorowicz daje nam zadanie na odnalezienie jakiegoś stalkera i dynamitu (ale jako bandyta nie mogę zrobić tego zadania).

 

Zaś Barman daje nam zadanie sprawdzenia w Barze pewnego zjawiska. Ale nadal mam z  tym błąd. W żaden sposób nie można ''pchnąć'' tego kwesta do przodu. 

 

Mam nadzieje że autor moda wprowadzi wiele zmian/ulepszeń w ewentualnej nowej wersji moda lub sporym patchu bo mod jak dla mnie - kapitalny. W końcu mogę grać tym kim chce. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do czasu wstawienia zakończonej polonizacji do #1. Można ją pobierać z linka poniżej.

http://www.sendspace.pl/file/707e03dec521ec80b5396a9

link nie trwały, wygaśnie.

 

Administratora proszę o wstawienie do pobieralni.

 

Jest dla patcha nr 3. Zawartość paczki wklejamy do katalogu głównego moda i można grać. Oczywiście, trzeba zrobić zmiany w opcjach gry i sterowaniu, na własne.

Polonizacją usunięto wiele błędów wersji testowej, a także bugi z moda. Nie ma już wylotów przy rozmowie z NPC na Kordonie i na MW.

 

OSTRZEŻENIE: Już o tym pisałem, ale powtarzam w ślad za autorem moda. W Barze, nie bierzemy od barmana zadania na poświatę! Zadanie bez zakończenia. Jeśli wejdziemy w opcję dialogową o nim, należy zakończyć klikając Esc, a nie odmowę zadania. Mimo odmowy, zadanie jest przyjęte. Nieznany Art znajdziemy, ale nic dalej z nim się zrobić nie da. 

DODANO:

Bez względu na to jaki patch nakładamy przed polonizacją ( np. gdyby pojawił się patch nr 4, 5 itd ), na ekranach ładowania będzie wyświetlany patch nr 2 (#2 ).

Jeśli komuś to będzie przeszkadzać, może samodzielnie dokonać zmiany po polonizacji:

gamedata/script:
ui_main_menu. script linia 36
ui_mm_freeplay. script  linia 80.
Nie ma żadnego wpływu na grę, jest tylko informacją o nałożonym patchu.
Gdyby wyszły kolejne patche i będziecie je nakładać, a po nich polonizację, trzeba to powtarzać.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grając Bandytą dalej już w grze Nie dojdę. Ukończyłem wszystkie zadania które zlecał mi Dzik, także na znalezienie artów. Bunkier naukowców dla tej frakcji jest niedostępny, co też Uniemożliwia wykonania zadania na psychopatę. Jeżeli wyjdzie jakaś nowsza wersja która to naprawi to pobieram i będę grał. 

PS. 

Strzelba ''Protecta'' nie jest przetłumaczona na polski. Są dwie strzelby o takiej nazwie, ja znalazłem przy samotniku jakąś unikatową. Ta normalna ma przetłumaczony opis. 

Dołączona grafika

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Agrael - w tym modzie opisy broni są porozwalane w rożnych plikach. Nie tylko w kat. wapons. Tak, że znalezienie ich, zajęło by mi czas do lata.

Ale za znalezienie braku tłumaczenia, dziękuje. Szkoda, że po wstawieniu polonizacji końcowej.

 

Ze screena, nie mogę niestety, rozpoznać znaków opisu. Jeśli potrafisz ustalić plik z tym opisem, zrobię tłumaczenie i będzie można indywidualnie podmienić zapis w pliku.

Pisałem powyżej, że takie sytuacje się mogą przytrafić. Nie byłem w stanie, zagrać 11 razy, aby sprawdzić każdą z postaci.

 

Wygląda na to, że jednak właściwa gra jest stalkerem. Od jednego końca mapy na drugi. Ale to już sprawa autora moda. Nie wnikałem w szczegóły wypowiedzi rus graczy, ale też mieli pretensje, że coś tam się nie zazębiło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Agrael - we dwóch szukaliśmy tych robaków. Porównałem robaki z opisem w plikach rus moda. Są dokładnie takie same, a wyszukiwarka pokazała pliki, które w polonizacji są przetłumaczone. Tylko że, ja ten długi opis skróciłem do dwóch linijek. Ale są przetłumaczone. Tak, że nie wiem co możne być przyczyną takiego wyświetlenia.

DODANO:

Junx - czy przy stawianiu DO, usunąłeś silnik z bin moda? oprócz złej wersji podstawki, to też może powodować wylot.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwna sprawa z tą Protectą. Ja szukałem pliku z opisem tej broni ale nawet nie znalazłem, niema się czym przejmować bo to jedyny nieprzetłumaczony opis jaki znalazłem w tym modzie ;)

A tak swoją drogą to gram od początku, z tym że stalkerem samotnikiem. W Kordonie jest paru NPC z nowymi ksywkami, np. Malec czy Bystrzak. Z tym pierwszym da się rozmawiać normalnie (nie daje żadnego zadania), zaś jak chcę pogadać z Bystrzakiem to mnie wywala do pulpitu za każdym razem, jak w przypadku Wilczarza. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Witam.

Mam problem z przejściem do baru.

FATAL ERROR [error]Expression    : ovi->channels==1[error]Function	  : CSoundRender_Source::LoadWave[error]File		  : E:stalkersourcestrunkxrSoundSoundRender_Source_loader.cpp[error]Line		  : 71[error]Description   : Invalid source num channels:[error]Arguments	 : c:program files (x86)thqs.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobylgamedatasoundscharacters_voicescenariobarradio_musicradio_music_1.ogg

Logi wtawiamy w code !! @Allen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Mam problem z przejściem do baru.

FATAL ERROR [error]Expression    : ovi->channels==1[error]Function	  : CSoundRender_Source::LoadWave[error]File		  : E:stalkersourcestrunkxrSoundSoundRender_Source_loader.cpp[error]Line		  : 71[error]Description   : Invalid source num channels:[error]Arguments	 : c:program files (x86)thqs.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobylgamedatasoundscharacters_voicescenariobarradio_musicradio_music_1.ogg

Logi wtawiamy w code !! @Allen

 

Spróbuj podmienić ten plik, którego podaję poniżej do:

gamedatasoundscharacters_voicescenariobarradio_music

radio_music_1.ogg

 

Edytowane przez seb-stryl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
  • 3 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.