Skocz do zawartości

Sigerous Mod 3.0 In Spite Of The Death


Rekomendowane odpowiedzi

Toczą się dwie dyskusje na temat jednego moda, dlaczego nie połączono tych tematów? 

Ten z tym: 

https://stalkerteam.pl/topic/5985-sigerous-mod-30-in-spite-of-the-death/

Łączę tematy. 

Edytowane przez pacjent1972
Połączenie dwóch tematów o tym samym modzie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Kolejna garść informacji z prac nad modem.

Twórcy  «Klik: Sigerous Mod 3.0»  zaprezentowali nowe video z moda, w którym pokazano odnowione lokacje, fragmenty kwestów i inną ciekawą zawartość modyfikacji. Zespół ap-pro.ru zadał kilka pytań twórcom na nurtujące pytania odnośnie moda. W szczególności udało się dowiedzieć, że na video pokazano trzy lokacje. To Dolina Mroku połączona z Wysypiskiem, zmieniony Kordon oraz podziemny tunel pod zachodnią Prypecią. O szczegółach połączonych Wysypisku i Dolinie Mroku twórcy już informowali kilka miesięcy wstecz. Należy dodać, że połączenie tych lokacji zyska dla gry. Na przestronnym terytorium pojawiły się nowe obiekty i tereny do eksploracji, w najbliższym czasie zaplanowane jest nowe nieznane skrzydło laboratorium X-18. Co się tyczy Kordonu, to i w tym wypadku lokacja wyraźnie została zmieniona. Kordon zyskał na rozmiarze co dało zmianę koncepcji i czas działania fabuły. Przypominamy że linia zadań rozpocznie się od pierwszego wymarszu Striełoka do centrum Zony. 

34695267.jpg  97827836.jpg  61536433.jpg

Co się tyczy innych lokacji, w chwili obecnej jest zakończona praca nad tworzeniem terenu fabrycznego Roztoku oraz lokacji Agroprom. Twórcy zdecydowali się zrezygnować od połączenia go z Jantarem, ale w zamian postarają się poszerzyć terytorium lokacji w południowo-zachodnim kierunku. Zmianom ulegnie także Czerwony Las, pojawi się południowa część Limańska i Prypeci, a także CEA.

61220757.jpg

Do końca lata planuje się całkowicie zakończyć pracę nad lokacjami. Gotowe już lokacje są zasiedlane i testowane. Na nich także jest już przygotowywana linia fabularna moda. Autorzy postarają się związać w scenariuszu modyfikacji wszystkie poprzednie części SGM-ów. Prócz tego, nici fabuły splotą się z Geonezis Addon jak również z modami serii "Na przekór śmierci". 

80728497.jpg  24074703.jpg  18119871.jpg

Twórcy modyfikacji zaznaczają, że praca nad modelami, grafiką i pogodą zaplanowana jest na koniec prac. To co zobaczycie na video zostanie jeszcze zmienione jako ostateczny obraz SGM 3.0. Data premiery jest planowana na koniec tego roku.

Video:

Screeny: https://www.flickr.com/photos/137812764@N08/sets/72157660283212018

 

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Z informacji podanych w temacie moda na forum ap-pro.ru 04.09.16r.:

W pełni przygotowany Kordon, Wysypisko + Dolina Mroku, Fabryka (Rostok), Agroprom -  lądowa część oraz Tunel.
Na 70-80% gotowe laboratoria Х18 i X2.
W 50% gotowy Jantar.
Praca idzie pełną parą. wkrótce video i scrreny, czasu naprawdę nie wystarcza by zdążyć zrobić wszystko.

Grafika gotowości lokacji:

c98566723647c21759035ca497280d81.png

 

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejna informacja z "poligonu" prac nad modem, zaskakująca!

"SGM 3.0" nie zostanie wydany w tym roku. :021:

Twórcy modyfikacji «Sigerous 3.0» rozjaśnili nieco graczom sytuację o terminie premiery moda. Zaplanowana na grudzień data wyjścia moda, niestety zostaje przeniesiona na nieokreślony termin. Co prawda tę wiadomość można traktować jako pozytywną, ponieważ autorzy projektów rezerwują dodatkowy czas na gruntowną poprawę i planują udźwiękowić moda głosami postaci. Przy czym chcą by byli to ci sami ludzie którzy już dawali swoje głosy postaciom trylogii Stalkera.

Prace zaczęły się pół roku temu. Twórcy próbowali skontaktować się w/w osobami ale żadna z nich nie dawała odpowiedzi. Zespół wpadł w rozpacz, zaczął szukac studia nagrań do podłożenia głosów, ale niedawno z twórcami skontaktował się Евгений Малуха - Jewgienij Małucha (głos Pietruchy z Cienia Czarnobyla), który zgodził się na współpracę! Razem z nim do składu może przyłączyć się Андрей Подубинский - Andriej Podubinskij (Sidorowicz) i kilka innych znajomych nam głosów. Pytań co do udźwiękowienia jest sporo i zespół szuka rozwiązań, twórcy jednak zapewnili że w ostateczności zaufają zespołowi fachowców w tym temacie.

77795661.jpg  33276302.jpg  00354215.jpg

Przesunięcie daty premiery projektu wynika jeszcze z dążenia twórców by stworzyć naprawdę wysokiej jakości i niezapomniany mod, który na długo wciągnie graczy, i okaże się godnym amatorskim prequelem oficjalnej trylogii Stalkera. A osobiście ocenić modyfikację mamy nadzieję, że już w ciągu 2017 roku!

Link do oryginalnej wypowiedzi członka zespołu twórców moda: http://ap-pro.ru/forum/59-58332-922491-16-1476135952

Źródło:  AP PRO, 2016 r.

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Modderzy drużyny S.G.M. 3.0  zakomunikowaLI o pełnej gotowości sześciu lokacji. Trwa praca nad lokacjami:  Agroprom, Jantar, Limańsk i Prypeć. Teraz wewnątrz drużyny odbywa się przygotowanie do udźwiękawiania replik postaci. Prócz tego, skład modderów uzupełniony został świeżym "narybkiem", ludzie Ci pomagają poprawić modyfikację.

 

ŹRÓDŁO: http://ap-pro.ru/news/blic_novosti_16_11_16/2016-11-16-833

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 4 miesiące temu...
  • 1 miesiąc temu...
  • 2 miesiące temu...

@makabra112

Było trochę ostatnio w temacie z newsami, na rus forach ostatnia większa zbiórka informacji była z końca czerwca, wrzuciłem w spoiler.

Spoiler
1) Заселены 5 локаций. Скриншоты в СДК с видом сверху:
3ec33e19ff5d028f8b2eb419b566dcad.jpg  02645c92c28e9f03e9f57474f8aeec63.jpg


b4c205e1b298db35aa67d446e7d4ff4c.jpg  1f4f814d33ceb078c98003540dfd2a87.jpg  d038b7309334c69dc15bb349d481ddf0.jpg
 

2) Сделан конфигуратор новой игры. Теперь перед началом игры можно будет глубже настроить модификацию. Скриншоты:

c6448f764cc15f2476346d399a612b9a.jpg

Системные настройки. В самой игре изменить их будет нельзя.

- можно изменять плотность заполнения локаций аномалиями. В основном аномалии на локациях теперь генерируются в специальных зонах-рестрикторах, как на земле так и в воздухе, - так они не будут появлятся там где им нельзя быть, и их количество будет ограничено значением этой опции. После каждого выброса аномалии изменяют своё положение.
- можно включить динамическую музыку из Чистого Неба (мне очень нравилась)
- можно включить разброс характеристик брони, артефактов и оружия. Каждый такой предмет одного типа будет отличаться по характеристикам от другого.

7da43a5c253ab95e1ec196ef9ec64ff4.jpg

Главные настройки.
- можно изменять FOV в любой момент.

bc8a3b00bf8b45ab581e804f87d4fa2c.jpg
Схемы поведения. Отключение некоторых схем значительно увеличит производительность игры.
- можно отключить броски гранат НПСями
- можно включить схему отступления НПС, которая заставляет сквад убегать с поля боя при условии что противник значительно превосходит его по огневой мощи или мутантов слишком много.
- можно включить схему ментального контроля, которая позволит контроллеру захватывать сталкеров, и заставлять их стрелять в своих и в ГГ, или самоубиваться.

8c71693d0db7e357e5b97c3f5279ee53.jpg
- можно будет выбрать погодный сеттинг. На данный момент этот раздел еще не завершен.


6) Изменение значений характеристик в описании предметов.

 



7) Расширен функционал патрульных путей, которые используются в схемах walker и camper (то есть в схемах где НПС ходит по точкам) параметром path_walk. Например у нас в СДК крупный вайпоинт для работы валкера, называется esc_smart_terrain_1_walker_1_walk. Состоит из 10 точек, которые расставлены в деревне новичков. Максимум что можно было сделать это чтобы НПС останавливался в какой-то точке и смотрел на соответствующую look точку, а затем шел дальше. Теперь появилась возможность прописать имя смарт ковера в нужной точке, и НПС когда дойдет до неё пойдет садится в нужный смарт ковер, например сядет на стул с анимацией animpoint_sit_normal, продолжительность посиделок тоже можно указать. Выглядит это так:
wp04|ap=walker_1_smart_cover_1|ap_time=15000
Два параметра: ap - имя смартковера на который пойдет НПС когда эта точка будет достигнута, ap_time - необходимое время нахождения на анимпоинте, и еще параметр ap_prob - шанс того что НПС использует анимпоинт, по-умолчанию 100, если не сработает тогда НПС будет смотреть в точку look или пойдет дальше
Насчет имени смартковера, если НПС в смарте, тогда будет проверятся существование ИМЯ_СМАРТА_walker_1_smart_cover_1 если нету, тогда будет выбран walker_1_smart_cover_1, если и его нету, НПС пойдет на следующую точку маршрута.
В итоге можно создать очень разнообразный маршрут. Сталкер идет, видит пенек, присел подумал, пошел дальше, заходит в бар, подходит к столику, облокачивается, затем идет к костру и садится на кирпич, а потом идет смотреть подвал и т.д.
Так же поддерживается двоиточие для выбора случайного смартковера ->
wp06|ap=guard_1_smart_cover_2_a:guard_1_smart_cover_2_b:guard_1_smart_cover_2_c|ap_time=15000

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Piąte podbicie :clappingyellow: Ale tym razem nieco więcej niż ostatnio, bo na koniec starego roku dostaliśmy nagrodę pocieszenia od twórców - nie jest to niestety grywalna wersja moda, ale trochę nowych informacji.

1. Optymalizacja jak dotąd jest podobno dużo lepsza niż poprzednio. Na dowód - 50 NPC nie zamula rozgrywki:

Spoiler

 

2. Nasi towarzysze nie będą już tylko niemrawo osłaniać naszych tyłków, ale mogą pomóc nam dźwigać łupy:

Spoiler

 

3. Po ubiciu i przeszukaniu mutanta, dostajemy takie zgrabne okienko z opisem jego "ekwipunku":

Spoiler

 

4. Zestawy artefaktów prezentują się nad wyraz ciekawie - zaistnieje szansa, że egzemplarz który znajdziemy, po powieszeniu na pasie wraz z innym(i), dostanie nowe, losowe właściwości.

Spoiler

 

Jest jeszcze kilka nowości, ale nie uważam ich za przesadnie ciekawe, a Was chyba też niezbyt interesują takie "suche" wiadomości z SGM. Jeśli się mylę, to znajdziecie je TUTAJ.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.