Skocz do zawartości

Sigerous Mod 3.0 In Spite Of The Death


Rekomendowane odpowiedzi

Nie ukończyłem ostatniej a już jest nadzieją na kolejną odsłonę. Co prawda nie wiem czego się spodziewać po "zawarciu elementów RPG" nie mniej czuję już głód. Fallout 1 i 2 odnalazłem z radością więc chyba i tu poradzę :P 

 

Potwierdzam i w mojej ocenie SGM to jeden z najlepszych jeśli nie najlepszy mod do COP. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Gdy zasysalem all-in-one SGM'a 2.2 od davida.m.e to on w Kordonie uzywal muzyki z Agropromu z Czystego Nieba i to bardzo cicho, w takiej sobie jakosci. Z tym co przedtem wypuscilem, mod dostal jakby drugie zycie. Moj HL2 Soundtrack Mod dla 3.0 jest juz w fazie ostrych przygotowan. Trzymajcie za mnie i moje leniwe tluste dupsko kciuki.

Edytowane przez Fawkzy
  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
Gość Diegtiariow

Zespół Sigerous Team życzy wszystkim świetnego nastroju i ogłasza, że bierze pauzę w robieniu moda.
O publikacji kolejnego wydania ponadto, będą ogłoszone później.

Wideo (detektor częstotliwości, wyniki testów):

Spoiler

 

------

SGM 3: Informacja
Źródło Źródło

Spoiler

1) PDA Bohatera (Domyślnie klawisz Z). Dział ''Ranking'' Na każdej lokacji innej niż początkowa, będzie po dwa uczestników rankingu. Dobrze wyposażeni NPC z paskiem życia i wszędzie wrogo nastawieni do gracza. Mogą kosić więcej, kiedy gracz nie otrzyma bonusu do rangi, materialnej części doświadczalnej. Odpicowana broń, to np. jeśli u jakiegoś NPC będzie PMM, to kiedy gracz go zabije, wypadnie z niego, PMM prawie ze wszystkimi ulepszeniami (około 80%). Ulepszenia wybierane losowo. Jednak należy zauważyć, że na każdej lokacji przewidziane jest po cztery uczestników rankingu, z czego dwa z nich jest wybrane. Jeśli na Wysypisku widzimy dwóch NPC: najemnika Gajusz Cezar (Гая Цезар) i bandyta Krokodyl Dundee (Крокодил Данди) to następnym razem, gdy zaczynamy grę, może się zdarzyć, że będą już inne personaże z innymi pseudonimami i strojem.

cop_mod_sgm3_news01.jpg  cop_mod_sgm3_news02.jpg  x  x  x  cop_mod_sgm3_news06.jpg  cop_mod_sgm3_news07.jpg

2) Handlarze. Możliwość zamawiania broni i zbroi. Powiedzmy, że chcemy zamówić, więc odkrywamy GUI-menu, w nim można zobaczyć dostępność i charakterystyki zamówienia. Przy specjalnej zdolności można, będzie zamawiać modyfikatory dla przedmiotu, który został opisany w punkcie 11).

x  x  cop_mod_sgm3_news10.jpg  cop_mod_sgm3_news11.jpg

3) PDA Bohatera. Dział ''Personaż''. Poprawa zdolności gracza. Wszystkich ich 45 (już 47). Trzy gałęzie po 15 sztuk (w pierwszej będzie 17). Pierwsza gałąź dostępna natychmiast, druga jeśli poziom gracza będzie więcej niż 15, trzecia jeśli 30. Czym dalej gałąź, tym większe zdolności. Doświadczenie pozyskujemy za zabijanie, kwesty i inne rzeczy.

cop_mod_sgm3_news12.jpg  cop_mod_sgm3_news13.jpg  cop_mod_sgm3_news14.jpg  x  x  x

4) Inwentarz mutantów. Rozwalamy zwierzaka, jeśli masz szansę, powiedzmy skrzydło wrony powodzeniem skończone, to będzie możliwość wzięcia padliny. W niej będzie trofeum, a jeśli masz magiczne szczęście z pamiątkami - marchew (mocny stymulator). Marchew dodano, żeby usunąć kurczaka (tego wybuchającego).

cop_mod_sgm3_news18.jpg

5) Generator pobocznych kwestów, typu podaj coś, zabij kogoś. U stalkerów można się zapytać, czy nie ma roboty. Jeśli jest szansa na pracę, pojawi się losowe zadanie. Takich kwestów średnio po 20 na lokację. Możesz je kojarzyć tak, typu 20 kwestów wypełnionych i oni znowu są dostępne do wypełnienia, jednak nie jest to konieczne. Wypełnienie każdego kwesta, daje losową nagrodę z możliwych. Najczęściej GG dostaje moduł od broni (10), losowego poziomu i taktyka walki dla losowej broni. Na wydajność każdego kwestu daje się określony czas. Jeśli nie masz czasu, kwest będzie niewypełniony i więcej jego nie będzie się dało wypełnić. Będzie 4 typy pobocznych kwestów:

A) Znajdź przedmiot. Przynieś przedmiot. Do tego typa będą podtypy:

A1) Proste, znajdź przedmiot, np. artefakt ''Рубеллит'' lub dwie paczki amunicji przeciwpancernej.

A2) Znajdź przedmiot, który został schowany w plecaku.

A3) Znajdź przedmiot, który leży w trupie stalkera.

A4) Znajdź przedmiot, nieprzekazany. On przynależy drugiemu stalkerowi. Ubijamy go.

A5) Znajdź przedmiot, który leży w żołądku mutanta.

A6) Znajdź przedmiot, nieprzekazany. Przedmiot u jednego z członków oddziału.

B) Zabić stalkera, dołożyć o wypełnieniu.

C) Zniszczyć oddział stalkerów, dołożyć o wypełnieniu.

D) Oczyścić legowisko mutantów, -||-.

 

6) Sprzedaż unikalnych i rzadkich przedmiotów. Wolne oddziały mogą sprzedawać graczowi cenne, rzadkie przedmioty przez dialog. Jeśli pracowaliśmy szansa, będzie kupić przedmiot lub gdy brakowało pieniędzy, NPC zostawi metkę, i wtedy będzie go łatwiej znaleźć. Jeśli będziemy mieli specjalne zdolności, będziemy mogli kupić bardzo rzadkie rzeczy.

cop_mod_sgm3_news19.jpg

7) Charakterystyki broni z odstępstwami. W grze będzie istnieć po 10 odmian jednej i oryginalnej broni. Jeśli my znaleźliśmy AK-74 z obrażeniem w 44, to znaczy że będzie 10 odmian, gdzie obrażenia będą od 40 do 50. Pozostałe cechy niewyraźne. Taka broń może być tylko na trupach.

 

8) Neutralizacja min. Podchodzimy do miny i naciskamy odpowiedni klawisz. Jeśli jest szansa to mina będzie rozbrojona w plecaku. Jeśli nie ma szansy - bum bum. W grze są dwa specjalne skanery - pierwszy ogólny, drugi zaawansowany. Pierwszy pozwala graczu być w zasięgu miny w ciągu sekundy, drugi dwóch sekund. A jeśli specjalna zdolność 4 sekund. Tak że skanery mają swoje szansy neutralizacji min. Ogólny - 50%, zaawansowany - 60%, a zdolność 85%.

 

9) Moduł montażowy - przedmiot w którym można robić inne przedmioty ze składników. Znajdujemy elektroniczny schemat, i zbieramy. Np. z dwóch paczek zwykłych zrobić paczkę przeciwpancernych. Schematy można kupywać u wolnych stalkerów (nie od frakcji), po aktywacji specjalnej zdolności, albo za wypełnienie kwestów. Na danym etapie można zrobić takie rzeczy:

- Specjalny skaner do min (z różnych materiałów eksploatacyjnych, w grze ich 11)

- Kocie oko (z dwóch ogonów kotów

- Naboje przeciwpancerne 5.45 (z dwóch paczek zwykłych)

- Torba z 10 granatami WOG-25 (z dziesięciu RGD-5)

- Torba z 10 granatami M203 (z dziesięciu F-1)

- Globalny GPS przewodnik(15) (z dziesięciu zwykłych)

- Гравицапа(18) (z dwóch marchwi i antybiotyku)

- Detektor Omega (z trzech Swarogów)

Materiały eksploatacyjne:

- Moduł nawigacji

- Duży zintegrowany schemat

- Smar techniczny (broń)

- Bateria ''Crone''

- Elektroniczny mikroschemat

- Elektroniczny konsendator

- Podstawa tekstolitowa

- Motek z drutu miedzianego

- Puszka kalafonii

- Pudełko tranzystorów

- Paczka kondensatorów

cop_mod_sgm3_news20.jpg

10. Moduł do broni - przedmiot, który zwiększa obrażenia o pewien procent.

cop_mod_sgm3_news22.jpg  cop_mod_sgm3_news23.jpg

11. Walizka mechanika - przedmiot w którym można poprawić jakąkolwiek broń w obecności specjalnych modyfikatorów. Znajdujemy ''Модификатор магазина «A»'', w nim wybieramy np. PMM, jak tylko wybraliśmy można zobaczyć listę dostępnych modyfikacji. W liście będzie nasz modyfikator, używamy go i broń poprawia się po dojściu do Kardana. Modyfikatory schowano w schowach we wszystkich lokacjach.

cop_mod_sgm3_news24.jpg  x  cop_mod_sgm3_news26.jpg  x  cop_mod_sgm3_news28.jpg

12. Manipulacyjny kontener - kwestowy przedmiot. Po fabule gracz będzie mógł odnajdywać dobre artefakty, które mają specjalne właściwości. Aby wykorzystać te właściwości trzeba skorzystać z tego kontenera. Np. jest artefakt który daje anomalie жарка. Kładziemy na ziemi, artefakt, włączamy kontener i pojawia się możliwość dać anomalie w określonym promieniu wokół artefaktu.

 

13. Lokator częstotliwości - kwestowy i stały przedmiot. Po fabule jeśli nie ukazała się metka na mapie, to włącza się i metodą ciepło-zimno wskazuje właściwą drogę do źródła sygnału. Także potrzebny do pracy niektórych zdolności z sekcji ''Personaż'' w PDA, do znajdywania rzadkich przedmiotów.

 

14. Osobista skrzynka - nie można zainstalować więcej niż jednego na lokacji. Dostępna jedna na Zatonie, druga na Kordonie.

 

15. GPS-przewodnik Global - przewodnik do przemieszczania się z jednej lokacji na drugą. Można zebrać go z modułów. Jednorazowy. Jeśli jest specjalna zdolność idzie kupować u dowódcy oddziałów.

cop_mod_sgm3_news29.jpg

16. Skaner artefaktów - stawiamy w ulubioną anomalię i on daje nam info czy są artefakty, czy ich nie ma. W promieniu 50m, jeśli są zielony, jeśli nie czerwony.

 

17. Szpiegowskie okulary - na 30 minut gracza, daję punkty na mapie, ważnych pozycji magazynowych w odległości 80m. Bardzo stały przedmiot, po tym że w wielu schowkach i schronach leżą fleszki modernizacji i modyfikatory dla skrzynki technika.

 

Dołączona grafika

 

18. Гравицапа. Po zastosowaniu gracz, dostaje możliwość wysoko skakać. Efekt wpływa na grawitację i sprawia, że wszystkie obiekty spadają powoli, prawie jak bullet time. Czas działania - 60 sekund.

 

19. Selekcja artefaktów. Teraz ona wytwarzana, dzięki przedmiotowi ''Селективный контейнер''. Są trzy typy modyfikacji artefaktów i pod każdy z nich jest selektywny kontener. 3 typy modyfikacji artefaktów - (Jedna waga, druga regeneracyjna, inna przeciwpromieniotwórcza.) Dla zrobienia selekcji trzeba dwóch jednakowych artefaktów. Jednakże przy zdolności, trzeba tylko jeden. Sam proces zajmuje od 1 do 3 godzin, po skończeniu artefakt spawnuje się w plecaku.

 

20. Sekcja PDA ''Заметки'' (Notatki). Tutaj chroni się dane gracza, o przedmiotach które znalazł, o mutantach z którymi walczył, anomaliach w których przebywał, stalkerach których spotkał, fabularne zapisy i różne.

 

Dołączona grafikaDołączona grafika

 

21. Zmieniony HUD. Wyświetlony pasek możesz ustawić w ustawieniach moda, w głównym menu.
 

cop_mod_sgm3_news33.jpg  x  x  x  x  cop_mod_sgm3_news38.jpg

22. System śledzenia ruchów wojsk. Jak w CS.

 

Dołączona grafika

 

23. Osobista nawigacja. Była w 2.2. Teraz jeśli się położy go w jakiś schron/schowek/skrzynkę na mapie można zobaczyć przedmioty jakie leżą, wewnątrz schowka. Prosta funkcja, ale rozwija się funkcjonalność nawigacji.

 

24. Sprzedaż kwestowych przedmiotów, bezpańskim oddziałom. Ponieważ czasami, kwestowe przedmioty, zostają u gracza po wypełnieniu zadań, podjęto decyzję by pozwolić sprzedawać, także kwestowe rzeczy, zainteresowanym osobom.

 

25. Autorski łup. Jak w 2.2, trup miał personalną fleszkę, z miejscem gdzie pieniądze leżą. W schowku leżą losowo, dobre rzeczy, w tym zmodernizowana broń, artefakty, i ТВБ, jeśli pozwalają szanse. Każdy schowek ma swoje kody dostępu. Jeśli się pomylicie, schowek wyleci w powietrze(W Czasie Sojuszu jest tak). Bez specjalnej zdolności, złamać kodu schowka nie da się.

 

''Zostało zakończyć pracę nad fabułą i można wykładać. Wstępnie to się stanie, na koniec tego roku lub na początek przyszłego roku.''

 

(Update) Nowe screeny Kordonu:

Spoiler

ea56401ea3.png

9d62e38eec.png   f789699785.png

d8718ee81c.png   f654540f60.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...

Nie no, na prawdę zapowiada się ciekawie .

 

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=qSRdvYl0IYc

 

 

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=8XxWaVVT1mM

Dziękuje.

 

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=WZIvlR1Fv78

Kolejne video;

 

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=r9EbFmp2-K4

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.