malakas Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Sigerous Mod 3.0 In Spite Of The Death Strona żródłowa : http://sigerous.ru/forum/54-6022-1#1386604 Edit pacjent1972 : 19.03.2016r. Zmiana tytułu projektu. Wstawka @malakas-a przestała być aktualna. 7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Strona domowa wersji 3.0: http://sigerous.ru/forum/2-5073-1 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czernobyl10 Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Przeczytałem że w modzie rozwój GG będzię zawierał elementy znane z gier typu RPG, czyżby powrót do korzeni S.T.A.L.K.E.R.A. Warto poczekać szykuje się kolejny hit modowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vranorvs Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Nie ukończyłem ostatniej a już jest nadzieją na kolejną odsłonę. Co prawda nie wiem czego się spodziewać po "zawarciu elementów RPG" nie mniej czuję już głód. Fallout 1 i 2 odnalazłem z radością więc chyba i tu poradzę :P Potwierdzam i w mojej ocenie SGM to jeden z najlepszych jeśli nie najlepszy mod do COP. :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 6 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Października 2013 SGM 3.0 Nowe screeny: Spoiler http://ap-pro.ru/publ/itogi_nedeli/itogi_nedeli_vypusk_122/16-1-0-455 http://stalkermod.ru/Novosti-Stalker/sigerous-mod-3-0-dnevniki-razrabotchikov-2.html http://stalkermod.ru/Novosti-Stalker/sigerous-mod-3-0-dnevniki-razrabotchikov-3.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jurij Opublikowano 7 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 Wiadomo coś może kiedy wyjdzie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 11 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Października 2013 (edytowane) Fantomy, anomalie, itd.http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=r9EbFmp2-K4 Edytowane 16 Kwietnia 2014 przez kamil190 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sedoro Opublikowano 11 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Października 2013 Ta lecząca anomalia najciekawsza, ciekawe czy będzie na każdej lokacji, a ta latająca po przewodach jakoś kojarzy mi się z grą Metro 2033/34. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jurij Opublikowano 12 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Października 2013 Dokładnie, osobiście już się nie mogę doczekać :D :D :D , a wiadomo coś kiedy wypuszczą to cudeńko? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Perun Opublikowano 13 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2013 Świetnie. W końcu dodali wysypisko. Gdy tylko to cholerstwo ujrzy światło dzienne, mój music mod wzbogaci się o jeszcze cztery ścieżki. Hehehe. Klimat musi być! 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jurij Opublikowano 13 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2013 Zgadzam się muzyke w SGM trzeba zmienić :D 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Perun Opublikowano 13 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2013 (edytowane) Gdy zasysalem all-in-one SGM'a 2.2 od davida.m.e to on w Kordonie uzywal muzyki z Agropromu z Czystego Nieba i to bardzo cicho, w takiej sobie jakosci. Z tym co przedtem wypuscilem, mod dostal jakby drugie zycie. Moj HL2 Soundtrack Mod dla 3.0 jest juz w fazie ostrych przygotowan. Trzymajcie za mnie i moje leniwe tluste dupsko kciuki. Edytowane 13 Października 2013 przez Fawkzy 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 4 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2013 Screeny: Spoiler Wideo: Spoiler http://www.youtube.com/watch?v=8XxWaVVT1mM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nati20 Opublikowano 5 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2013 Grałam w dwie wersje 1.4.5 i teraz w 2.2 i nie mogę się już doczekać kolejnej odsłony moda bo zapowiada się ciekawie ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Perun Opublikowano 5 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2013 Bo nigdy nie było żadnego SGM-a, który się ciekawie NIE zapowiadał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 10 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2013 Zespół Sigerous Team życzy wszystkim świetnego nastroju i ogłasza, że bierze pauzę w robieniu moda. O publikacji kolejnego wydania ponadto, będą ogłoszone później. Wideo (detektor częstotliwości, wyniki testów): Spoiler ------ SGM 3: Informacja Źródło Źródło Spoiler 1) PDA Bohatera (Domyślnie klawisz Z). Dział ''Ranking'' Na każdej lokacji innej niż początkowa, będzie po dwa uczestników rankingu. Dobrze wyposażeni NPC z paskiem życia i wszędzie wrogo nastawieni do gracza. Mogą kosić więcej, kiedy gracz nie otrzyma bonusu do rangi, materialnej części doświadczalnej. Odpicowana broń, to np. jeśli u jakiegoś NPC będzie PMM, to kiedy gracz go zabije, wypadnie z niego, PMM prawie ze wszystkimi ulepszeniami (około 80%). Ulepszenia są wybierane losowo. Jednak należy zauważyć, że na każdej lokacji przewidziane jest po cztery uczestników rankingu, z czego dwa z nich jest wybrane. Jeśli na Wysypisku widzimy dwóch NPC: najemnika Gajusz Cezar (Гая Цезар) i bandyta Krokodyl Dundee (Крокодил Данди) to następnym razem, gdy zaczynamy grę, może się zdarzyć, że będą już inne personaże z innymi pseudonimami i strojem. x x x 2) Handlarze. Możliwość zamawiania broni i zbroi. Powiedzmy, że chcemy zamówić, więc odkrywamy GUI-menu, w nim można zobaczyć dostępność i charakterystyki zamówienia. Przy specjalnej zdolności można, będzie zamawiać modyfikatory dla przedmiotu, który został opisany w punkcie 11). x x 3) PDA Bohatera. Dział ''Personaż''. Poprawa zdolności gracza. Wszystkich ich 45 (już 47). Trzy gałęzie po 15 sztuk (w pierwszej będzie 17). Pierwsza gałąź dostępna natychmiast, druga jeśli poziom gracza będzie więcej niż 15, trzecia jeśli 30. Czym dalej gałąź, tym większe zdolności. Doświadczenie pozyskujemy za zabijanie, kwesty i inne rzeczy. x x x 4) Inwentarz mutantów. Rozwalamy zwierzaka, jeśli masz szansę, powiedzmy skrzydło wrony powodzeniem skończone, to będzie możliwość wzięcia padliny. W niej będzie trofeum, a jeśli masz magiczne szczęście z pamiątkami - marchew (mocny stymulator). Marchew dodano, żeby usunąć kurczaka (tego wybuchającego). 5) Generator pobocznych kwestów, typu podaj coś, zabij kogoś. U stalkerów można się zapytać, czy nie ma roboty. Jeśli jest szansa na pracę, pojawi się losowe zadanie. Takich kwestów średnio po 20 na lokację. Możesz je kojarzyć tak, typu 20 kwestów wypełnionych i oni znowu są dostępne do wypełnienia, jednak nie jest to konieczne. Wypełnienie każdego kwesta, daje losową nagrodę z możliwych. Najczęściej GG dostaje moduł od broni (10), losowego poziomu i taktyka walki dla losowej broni. Na wydajność każdego kwestu daje się określony czas. Jeśli nie masz czasu, kwest będzie niewypełniony i więcej jego nie będzie się dało wypełnić. Będzie 4 typy pobocznych kwestów: A) Znajdź przedmiot. Przynieś przedmiot. Do tego typa będą podtypy: A1) Proste, znajdź przedmiot, np. artefakt ''Рубеллит'' lub dwie paczki amunicji przeciwpancernej. A2) Znajdź przedmiot, który został schowany w plecaku. A3) Znajdź przedmiot, który leży w trupie stalkera. A4) Znajdź przedmiot, nieprzekazany. On przynależy drugiemu stalkerowi. Ubijamy go. A5) Znajdź przedmiot, który leży w żołądku mutanta. A6) Znajdź przedmiot, nieprzekazany. Przedmiot u jednego z członków oddziału. B) Zabić stalkera, dołożyć o wypełnieniu. C) Zniszczyć oddział stalkerów, dołożyć o wypełnieniu. D) Oczyścić legowisko mutantów, -||-. 6) Sprzedaż unikalnych i rzadkich przedmiotów. Wolne oddziały mogą sprzedawać graczowi cenne, rzadkie przedmioty przez dialog. Jeśli pracowaliśmy szansa, będzie kupić przedmiot lub gdy brakowało pieniędzy, NPC zostawi metkę, i wtedy będzie go łatwiej znaleźć. Jeśli będziemy mieli specjalne zdolności, będziemy mogli kupić bardzo rzadkie rzeczy. 7) Charakterystyki broni z odstępstwami. W grze będzie istnieć po 10 odmian jednej i oryginalnej broni. Jeśli my znaleźliśmy AK-74 z obrażeniem w 44, to znaczy że będzie 10 odmian, gdzie obrażenia będą od 40 do 50. Pozostałe cechy są niewyraźne. Taka broń może być tylko na trupach. 8) Neutralizacja min. Podchodzimy do miny i naciskamy odpowiedni klawisz. Jeśli jest szansa to mina będzie rozbrojona w plecaku. Jeśli nie ma szansy - bum bum. W grze są dwa specjalne skanery - pierwszy ogólny, drugi zaawansowany. Pierwszy pozwala graczu być w zasięgu miny w ciągu sekundy, drugi dwóch sekund. A jeśli specjalna zdolność 4 sekund. Tak że skanery mają swoje szansy neutralizacji min. Ogólny - 50%, zaawansowany - 60%, a zdolność 85%. 9) Moduł montażowy - przedmiot w którym można robić inne przedmioty ze składników. Znajdujemy elektroniczny schemat, i zbieramy. Np. z dwóch paczek zwykłych zrobić paczkę przeciwpancernych. Schematy można kupywać u wolnych stalkerów (nie od frakcji), po aktywacji specjalnej zdolności, albo za wypełnienie kwestów. Na danym etapie można zrobić takie rzeczy: - Specjalny skaner do min (z różnych materiałów eksploatacyjnych, w grze ich 11) - Kocie oko (z dwóch ogonów kotów - Naboje przeciwpancerne 5.45 (z dwóch paczek zwykłych) - Torba z 10 granatami WOG-25 (z dziesięciu RGD-5) - Torba z 10 granatami M203 (z dziesięciu F-1) - Globalny GPS przewodnik(15) (z dziesięciu zwykłych) - Гравицапа(18) (z dwóch marchwi i antybiotyku) - Detektor Omega (z trzech Swarogów) Materiały eksploatacyjne: - Moduł nawigacji - Duży zintegrowany schemat - Smar techniczny (broń) - Bateria ''Crone'' - Elektroniczny mikroschemat - Elektroniczny konsendator - Podstawa tekstolitowa - Motek z drutu miedzianego - Puszka kalafonii - Pudełko tranzystorów - Paczka kondensatorów 10. Moduł do broni - przedmiot, który zwiększa obrażenia o pewien procent. x 11. Walizka mechanika - przedmiot w którym można poprawić jakąkolwiek broń w obecności specjalnych modyfikatorów. Znajdujemy ''Модификатор магазина «A»'', w nim wybieramy np. PMM, jak tylko wybraliśmy można zobaczyć listę dostępnych modyfikacji. W liście będzie nasz modyfikator, używamy go i broń poprawia się po dojściu do Kardana. Modyfikatory schowano w schowach we wszystkich lokacjach. x x 12. Manipulacyjny kontener - kwestowy przedmiot. Po fabule gracz będzie mógł odnajdywać dobre artefakty, które mają specjalne właściwości. Aby wykorzystać te właściwości trzeba skorzystać z tego kontenera. Np. jest artefakt który daje anomalie жарка. Kładziemy na ziemi, artefakt, włączamy kontener i pojawia się możliwość dać anomalie w określonym promieniu wokół artefaktu. 13. Lokator częstotliwości - kwestowy i stały przedmiot. Po fabule jeśli nie ukazała się metka na mapie, to włącza się i metodą ciepło-zimno wskazuje właściwą drogę do źródła sygnału. Także potrzebny do pracy niektórych zdolności z sekcji ''Personaż'' w PDA, do znajdywania rzadkich przedmiotów. 14. Osobista skrzynka - nie można zainstalować więcej niż jednego na lokacji. Dostępna jedna na Zatonie, druga na Kordonie. 15. GPS-przewodnik Global - przewodnik do przemieszczania się z jednej lokacji na drugą. Można zebrać go z modułów. Jednorazowy. Jeśli jest specjalna zdolność idzie kupować u dowódcy oddziałów. 16. Skaner artefaktów - stawiamy w ulubioną anomalię i on daje nam info czy są artefakty, czy ich nie ma. W promieniu 50m, jeśli są zielony, jeśli nie czerwony. 17. Szpiegowskie okulary - na 30 minut gracza, daję punkty na mapie, ważnych pozycji magazynowych w odległości 80m. Bardzo stały przedmiot, po tym że w wielu schowkach i schronach leżą fleszki modernizacji i modyfikatory dla skrzynki technika. 18. Гравицапа. Po zastosowaniu gracz, dostaje możliwość wysoko skakać. Efekt wpływa na grawitację i sprawia, że wszystkie obiekty spadają powoli, prawie jak bullet time. Czas działania - 60 sekund. 19. Selekcja artefaktów. Teraz ona wytwarzana, dzięki przedmiotowi ''Селективный контейнер''. Są trzy typy modyfikacji artefaktów i pod każdy z nich jest selektywny kontener. 3 typy modyfikacji artefaktów - (Jedna waga, druga regeneracyjna, inna przeciwpromieniotwórcza.) Dla zrobienia selekcji trzeba dwóch jednakowych artefaktów. Jednakże przy zdolności, trzeba tylko jeden. Sam proces zajmuje od 1 do 3 godzin, po skończeniu artefakt spawnuje się w plecaku. 20. Sekcja PDA ''Заметки'' (Notatki). Tutaj chroni się dane gracza, o przedmiotach które znalazł, o mutantach z którymi walczył, anomaliach w których przebywał, stalkerach których spotkał, fabularne zapisy i różne. 21. Zmieniony HUD. Wyświetlony pasek możesz ustawić w ustawieniach moda, w głównym menu. x x x x 22. System śledzenia ruchów wojsk. Jak w CS. 23. Osobista nawigacja. Była w 2.2. Teraz jeśli się położy go w jakiś schron/schowek/skrzynkę na mapie można zobaczyć przedmioty jakie leżą, wewnątrz schowka. Prosta funkcja, ale rozwija się funkcjonalność nawigacji. 24. Sprzedaż kwestowych przedmiotów, bezpańskim oddziałom. Ponieważ czasami, kwestowe przedmioty, zostają u gracza po wypełnieniu zadań, podjęto decyzję by pozwolić sprzedawać, także kwestowe rzeczy, zainteresowanym osobom. 25. Autorski łup. Jak w 2.2, trup miał personalną fleszkę, z miejscem gdzie pieniądze leżą. W schowku leżą losowo, dobre rzeczy, w tym zmodernizowana broń, artefakty, i ТВБ, jeśli pozwalają szanse. Każdy schowek ma swoje kody dostępu. Jeśli się pomylicie, schowek wyleci w powietrze(W Czasie Sojuszu jest tak). Bez specjalnej zdolności, złamać kodu schowka nie da się. ''Zostało zakończyć pracę nad fabułą i można wykładać. Wstępnie to się stanie, na koniec tego roku lub na początek przyszłego roku.'' (Update) Nowe screeny Kordonu: Spoiler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 27 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2014 Autor podał listę zmian/nowości, która jest bogata - http://sigerous.ru/forum/54-5635-1 Autor podaje również premierę moda, która będzie prawdopodobnie na początku roku, już rączki zacieram :D 8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Perun Opublikowano 28 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Września 2014 Ja zacieram moje na wielki modding tysiąclecia - SGM to fajna zabawka, jeśli chodzi o tworzenie fabuły. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 28 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Września 2014 Ja zatrę swoje po premierze . Na razie video z prac . http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=sQezEs21Ieg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anatolij Opublikowano 28 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Września 2014 Mod rewelacja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 1 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Października 2014 Nie no, na prawdę zapowiada się ciekawie . http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=qSRdvYl0IYc http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=8XxWaVVT1mM Dziękuje. http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=WZIvlR1Fv78 Kolejne video; http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=r9EbFmp2-K4 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xThePulse Opublikowano 24 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Października 2014 Właśnie, jak by ktoś będzie robił spolszczenie z chęcią pomógłbym z tłumaczeniem. Znam rosyjski bardzo dobrze i w tlumaczeniu mam doświadczenie 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 24 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Października 2014 (edytowane) @upTo może czekając na SGM 3.0 weź się za jakiegoś innego moda :) Edytowane 24 Października 2014 przez tom3kb 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xThePulse Opublikowano 25 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Października 2014 Naprzykład? Za bardzo nie wiem jak roz;akowac dialogi i wrzucić je znowu do stalkera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 25 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Października 2014 Na obecną chwilę nie ma konkretnego moda do tłumaczenia. No, może Alternatywa 1.2 warta jest spolszczenia - http://stalkerteam.pl/topic/6142-alternatywa-v12/?hl=alternatywa+1.2 ale to spory mod. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.