pacjent1972 Opublikowano 19 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2016 Zmieniam tytuł wstawki @malakas-a z powodu zmiany tytułu projektu. Dodam linki do strony projektu by zainteresowani mogli sledzic je na bieżąco. Ukazały się nowe video z prac nad modem. Spoiler 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
StalkerCell Opublikowano 21 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2016 (edytowane) Wiadomo coś o pracach nad SGM 3.0? Edytowane 21 Marca 2016 przez StalkerCell Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacjent1972 Opublikowano 21 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2016 (edytowane) Toczą się dwie dyskusje na temat jednego moda, dlaczego nie połączono tych tematów? Ten z tym: https://stalkerteam.pl/topic/5985-sigerous-mod-30-in-spite-of-the-death/ Łączę tematy. Edytowane 21 Marca 2016 przez pacjent1972 Połączenie dwóch tematów o tym samym modzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacjent1972 Opublikowano 2 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2016 Kolejna garść informacji z prac nad modem. Twórcy «Klik: Sigerous Mod 3.0» zaprezentowali nowe video z moda, w którym pokazano odnowione lokacje, fragmenty kwestów i inną ciekawą zawartość modyfikacji. Zespół ap-pro.ru zadał kilka pytań twórcom na nurtujące pytania odnośnie moda. W szczególności udało się dowiedzieć, że na video pokazano trzy lokacje. To Dolina Mroku połączona z Wysypiskiem, zmieniony Kordon oraz podziemny tunel pod zachodnią Prypecią. O szczegółach połączonych Wysypisku i Dolinie Mroku twórcy już informowali kilka miesięcy wstecz. Należy dodać, że połączenie tych lokacji zyska dla gry. Na przestronnym terytorium pojawiły się nowe obiekty i tereny do eksploracji, w najbliższym czasie zaplanowane jest nowe nieznane skrzydło laboratorium X-18. Co się tyczy Kordonu, to i w tym wypadku lokacja wyraźnie została zmieniona. Kordon zyskał na rozmiarze co dało zmianę koncepcji i czas działania fabuły. Przypominamy że linia zadań rozpocznie się od pierwszego wymarszu Striełoka do centrum Zony. Co się tyczy innych lokacji, w chwili obecnej jest zakończona praca nad tworzeniem terenu fabrycznego Roztoku oraz lokacji Agroprom. Twórcy zdecydowali się zrezygnować od połączenia go z Jantarem, ale w zamian postarają się poszerzyć terytorium lokacji w południowo-zachodnim kierunku. Zmianom ulegnie także Czerwony Las, pojawi się południowa część Limańska i Prypeci, a także CEA. Do końca lata planuje się całkowicie zakończyć pracę nad lokacjami. Gotowe już lokacje są zasiedlane i testowane. Na nich także jest już przygotowywana linia fabularna moda. Autorzy postarają się związać w scenariuszu modyfikacji wszystkie poprzednie części SGM-ów. Prócz tego, nici fabuły splotą się z Geonezis Addon jak również z modami serii "Na przekór śmierci". Twórcy modyfikacji zaznaczają, że praca nad modelami, grafiką i pogodą zaplanowana jest na koniec prac. To co zobaczycie na video zostanie jeszcze zmienione jako ostateczny obraz SGM 3.0. Data premiery jest planowana na koniec tego roku. Video: Screeny: https://www.flickr.com/photos/137812764@N08/sets/72157660283212018 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacjent1972 Opublikowano 6 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Października 2016 Z informacji podanych w temacie moda na forum ap-pro.ru 04.09.16r.: W pełni przygotowany Kordon, Wysypisko + Dolina Mroku, Fabryka (Rostok), Agroprom - lądowa część oraz Tunel. Na 70-80% gotowe laboratoria Х18 i X2. W 50% gotowy Jantar. Praca idzie pełną parą. wkrótce video i scrreny, czasu naprawdę nie wystarcza by zdążyć zrobić wszystko. Grafika gotowości lokacji: 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacjent1972 Opublikowano 12 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Października 2016 Kolejna informacja z "poligonu" prac nad modem, zaskakująca! "SGM 3.0" nie zostanie wydany w tym roku. Twórcy modyfikacji «Sigerous 3.0» rozjaśnili nieco graczom sytuację o terminie premiery moda. Zaplanowana na grudzień data wyjścia moda, niestety zostaje przeniesiona na nieokreślony termin. Co prawda tę wiadomość można traktować jako pozytywną, ponieważ autorzy projektów rezerwują dodatkowy czas na gruntowną poprawę i planują udźwiękowić moda głosami postaci. Przy czym chcą by byli to ci sami ludzie którzy już dawali swoje głosy postaciom trylogii Stalkera. Prace zaczęły się pół roku temu. Twórcy próbowali skontaktować się w/w osobami ale żadna z nich nie dawała odpowiedzi. Zespół wpadł w rozpacz, zaczął szukac studia nagrań do podłożenia głosów, ale niedawno z twórcami skontaktował się Евгений Малуха - Jewgienij Małucha (głos Pietruchy z Cienia Czarnobyla), który zgodził się na współpracę! Razem z nim do składu może przyłączyć się Андрей Подубинский - Andriej Podubinskij (Sidorowicz) i kilka innych znajomych nam głosów. Pytań co do udźwiękowienia jest sporo i zespół szuka rozwiązań, twórcy jednak zapewnili że w ostateczności zaufają zespołowi fachowców w tym temacie. Przesunięcie daty premiery projektu wynika jeszcze z dążenia twórców by stworzyć naprawdę wysokiej jakości i niezapomniany mod, który na długo wciągnie graczy, i okaże się godnym amatorskim prequelem oficjalnej trylogii Stalkera. A osobiście ocenić modyfikację mamy nadzieję, że już w ciągu 2017 roku! Link do oryginalnej wypowiedzi członka zespołu twórców moda: http://ap-pro.ru/forum/59-58332-922491-16-1476135952 Źródło: AP PRO, 2016 r. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strielon Opublikowano 12 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Października 2016 Co jak co ale ten Mod to ma rozmach! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mnieciu Opublikowano 12 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Października 2016 Urywa przysłowiową du*ę. X-ray ma niebotyczne możliwości i oni tego dowodzą. Czekam aż mnie na kordonie kuchenka z karuzeli strzeli . Jak wyjdzie montuję światłowód, kupuję cysternę kawy i lecimy ze stalkerem 24/7. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkk7 Opublikowano 13 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2016 Jak będą questowe dialogi audio to może być problem ze spolszczeniem, był już coś takiego rozpatrywane na forum. Data wydania to przyszły rok i jeżeli będzie robiona polonizacja to sporo czasu jeszcze upłynie zanim można będzie w to zagrać . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mnieciu Opublikowano 13 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2016 To piszemy do Utty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 16 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2016 Modderzy drużyny S.G.M. 3.0 zakomunikowaLI o pełnej gotowości sześciu lokacji. Trwa praca nad lokacjami: Agroprom, Jantar, Limańsk i Prypeć. Teraz wewnątrz drużyny odbywa się przygotowanie do udźwiękawiania replik postaci. Prócz tego, skład modderów uzupełniony został świeżym "narybkiem", ludzie Ci pomagają poprawić modyfikację. ŹRÓDŁO: http://ap-pro.ru/news/blic_novosti_16_11_16/2016-11-16-833 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anatolij Opublikowano 6 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2016 Twórcy opublikowali nowy zwiastum pokazujący lokacje:Kordon,Rostok,Jantar. 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfiat Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Jakieś informacje o modzie? żyje to? na moddb ostatni wpis ma rok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2017 @kfiat A zajrzyj sobie do kilku newsów ostatnich (może z początku roku) coś tam znajdziesz na pewno o SGM 3.0, jakieś screeny albo filmiki. Prace wciąż trwają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 22 Czerwca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2017 Parę nowych obrazków, nowe promienie i deszczyk zatrzymujący się na szybce kombinezonu 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
makabra112 Opublikowano 21 Września 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Września 2017 Witajcie . Wiadomo jak tam postępują prace nad 3.0 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 21 Września 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Września 2017 @makabra112 Było trochę ostatnio w temacie z newsami, na rus forach ostatnia większa zbiórka informacji była z końca czerwca, wrzuciłem w spoiler. Spoiler 1) Заселены 5 локаций. Скриншоты в СДК с видом сверху: 2) Сделан конфигуратор новой игры. Теперь перед началом игры можно будет глубже настроить модификацию. Скриншоты: Системные настройки. В самой игре изменить их будет нельзя. - можно изменять плотность заполнения локаций аномалиями. В основном аномалии на локациях теперь генерируются в специальных зонах-рестрикторах, как на земле так и в воздухе, - так они не будут появлятся там где им нельзя быть, и их количество будет ограничено значением этой опции. После каждого выброса аномалии изменяют своё положение. - можно включить динамическую музыку из Чистого Неба (мне очень нравилась) - можно включить разброс характеристик брони, артефактов и оружия. Каждый такой предмет одного типа будет отличаться по характеристикам от другого. Главные настройки. - можно изменять FOV в любой момент. Схемы поведения. Отключение некоторых схем значительно увеличит производительность игры. - можно отключить броски гранат НПСями - можно включить схему отступления НПС, которая заставляет сквад убегать с поля боя при условии что противник значительно превосходит его по огневой мощи или мутантов слишком много. - можно включить схему ментального контроля, которая позволит контроллеру захватывать сталкеров, и заставлять их стрелять в своих и в ГГ, или самоубиваться. - можно будет выбрать погодный сеттинг. На данный момент этот раздел еще не завершен. 6) Изменение значений характеристик в описании предметов. 7) Расширен функционал патрульных путей, которые используются в схемах walker и camper (то есть в схемах где НПС ходит по точкам) параметром path_walk. Например у нас в СДК крупный вайпоинт для работы валкера, называется esc_smart_terrain_1_walker_1_walk. Состоит из 10 точек, которые расставлены в деревне новичков. Максимум что можно было сделать это чтобы НПС останавливался в какой-то точке и смотрел на соответствующую look точку, а затем шел дальше. Теперь появилась возможность прописать имя смарт ковера в нужной точке, и НПС когда дойдет до неё пойдет садится в нужный смарт ковер, например сядет на стул с анимацией animpoint_sit_normal, продолжительность посиделок тоже можно указать. Выглядит это так: wp04|ap=walker_1_smart_cover_1|ap_time=15000 Два параметра: ap - имя смартковера на который пойдет НПС когда эта точка будет достигнута, ap_time - необходимое время нахождения на анимпоинте, и еще параметр ap_prob - шанс того что НПС использует анимпоинт, по-умолчанию 100, если не сработает тогда НПС будет смотреть в точку look или пойдет дальше Насчет имени смартковера, если НПС в смарте, тогда будет проверятся существование ИМЯ_СМАРТА_walker_1_smart_cover_1 если нету, тогда будет выбран walker_1_smart_cover_1, если и его нету, НПС пойдет на следующую точку маршрута. В итоге можно создать очень разнообразный маршрут. Сталкер идет, видит пенек, присел подумал, пошел дальше, заходит в бар, подходит к столику, облокачивается, затем идет к костру и садится на кирпич, а потом идет смотреть подвал и т.д. Так же поддерживается двоиточие для выбора случайного смартковера -> wp06|ap=guard_1_smart_cover_2_a:guard_1_smart_cover_2_b:guard_1_smart_cover_2_c|ap_time=15000 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 13 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2017 Nowe wideo 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 16 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2017 Nowa anomalia i rozszerzony pas na artefakty: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 26 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Października 2017 I podbijamy - dodatkowy opis zadania w PDA. Ten bajer mi się podoba! Będzie co tłumaczyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 15 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2017 I kolejny Dodatkowe "gniazdo" na ulepszenia ekwipunku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 21 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2017 Czwarte podbicie. Idę na rekord. Poniżej między innymi naprawa i nowe zachowanie postaci niezależnych: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 30 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2017 Piąte podbicie Ale tym razem nieco więcej niż ostatnio, bo na koniec starego roku dostaliśmy nagrodę pocieszenia od twórców - nie jest to niestety grywalna wersja moda, ale trochę nowych informacji. 1. Optymalizacja jak dotąd jest podobno dużo lepsza niż poprzednio. Na dowód - 50 NPC nie zamula rozgrywki: Spoiler 2. Nasi towarzysze nie będą już tylko niemrawo osłaniać naszych tyłków, ale mogą pomóc nam dźwigać łupy: Spoiler 3. Po ubiciu i przeszukaniu mutanta, dostajemy takie zgrabne okienko z opisem jego "ekwipunku": Spoiler 4. Zestawy artefaktów prezentują się nad wyraz ciekawie - zaistnieje szansa, że egzemplarz który znajdziemy, po powieszeniu na pasie wraz z innym(i), dostanie nowe, losowe właściwości. Spoiler Jest jeszcze kilka nowości, ale nie uważam ich za przesadnie ciekawe, a Was chyba też niezbyt interesują takie "suche" wiadomości z SGM. Jeśli się mylę, to znajdziecie je TUTAJ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcelx2x Opublikowano 12 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2018 Może jeszcze za rok... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bloodrise Opublikowano 12 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2018 Warto czekać moim zdaniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.