kondotier Opublikowano 24 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2015 Potrzebuję wskazania moda i miejsca jego pozyskania, wydanego w formie repacka na bazie rosyjskiej podstawki v.1.0004, ewentualnie v.1.0006.Moda, z którego po usunięciu gamedaty uzyska się grywalną podstawkę umożliwiającą stawianie nowych modów. Grywalna może być dopiero po zmianie silnika na bezpłytowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 24 Stycznia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2015 Koma - serdecznie dziękuję.Na razie tylko popatrzyłem jak to jest wstawione. Ściągnę nocą.Nie za bardzo załapałem z tą "włączoną gamedatą". Co ona zawiera i czy przy wstawianiu innych modów jest potrzebna. Na dzisiaj mam wykorzystany limit plusów, ale o nim nie zapomnę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Perun Opublikowano 24 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2015 Do folderu gamedata najczęściej idą mody i trzeba go włączać samodzielnie w pliku fsgame.ltx.I ten folder w tej chwili kompletnie nic nie zawiera. Czeka, aż go czymś napełnisz, hehehe. O i będziesz potrzebował 7-Zipa żeby wypakować ściągnięte archiwa. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 25 Stycznia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 (edytowane) Teraz już całkiem jasne. A mam na oku moda, którym chcę go zapełnić. A zip7 od dawna. Bo jakże by bez niego funkcjonować :). DODANO: Ściągnięte, zainstalowane, uruchomione i działa. Jeszcze raz podziękowanie i plus dla Komy.Teraz tylko "napełnić" gamedatę. Napełniacz się ssie. Ale jak to w niedzielę, chętnych wielu po obu stronach Bugu, więc niemrawo idzie. Procent pobrania rośnie, a czas pobrania w miejscu stoi :). Edytowane 25 Stycznia 2015 przez kondotier Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 26 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 No se poczytałem, znaczy tak: rozpakowałem jak zwykle niezwykle rosyjskim super pakowaczem czyli 7 zip i mam gamedate moda wstawić w co? w pusty folder z modami w podstawce czy gdzies inndziej? i czy ogse 0693 jest tylko na 1006 czy tez także na 1006? p.s.s a te całe mega cos tam to powyżej 1 gb linden und moulin rogue ;), nie da rady i jaka jest ta rus podstawka tamże 1004 czy 1006? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 26 Stycznia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 vidkunsen - przecież Koma wyraźnie napisał, że to v. 1.0004 oraz katalog z patchami dla wyższych wersji. Jak wejdziesz do MU, to otwórz pierwszy katalog Game repacks i pobierz tylko wersję Russian. Reszta w paczce MU Tobie i mnie, do stawiania modów, raczej nie będzie przydatna. A jak pobierzesz Russian, to w środku masz spakowane wszystkie trzy podstawki. Wypakuj taką podstawkę jaka Ci potrzebna, spatchuj w razie potrzeby.Tylko rób to bez pośpiechu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Perun Opublikowano 26 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 OGSE 0.6.9.3 powinno działać na każdej rosyjskiej podstawce ode mnie. Nawet w sumie patchować nie trzeba. Wiem z doświadczenia gdy sam sprawdzałem. Spróbuję napisać osobny temat dla tych repacków, który zawiera odpowiedzi na te i wiele innych pytań. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LVutner Opublikowano 26 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 OGSE działa jak najbardziej na ruskiej podstawce od Komy. Usuwasz folder "bin" i instalujesz moda do folderu z repackiem. Odpalasz plikiem .exe z folderu bin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Perun Opublikowano 26 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 Ale najlepiej zamiast od razu usuwać to można zrobić backupa tego folderu, na przykład dać mu inną nazwę jak "bin_10004" żebyś nie musiał od nowa pobierać by sobie popykać w jakiś wariant AMK czy cuś. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 26 Stycznia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 Nie usuwałem binu, a mod przemianował go na bin-old. To samo zrobił z tą pustą gamedatą.A z tą rus podstawką zrobiłem to samo co z polską. To święta krowa nie do ruszenia. A na moda nowy katalog z jego nazwą i przekopiowanie podstawki. Jak się coś spieprzy, to do kosza i nowa kopia. I nie ma problemów.A vidkunsen od rana milczy, widocznie się załapał i goni po Kordonie :). Czego mu życzę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Perun Opublikowano 26 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 Czyli mam rozumieć, że już mu działa. Jasne. Czas napisać nowy temacik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 27 Stycznia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2015 (edytowane) Koma - wyszło na to że vidkunsen jednak nie postawił.Ale mam prośbę. Wstawiam fatal, jaki mnie łapie w modzie OGSE granym po rus, na rus podstawce od Ciebie. Jeśli nie tutaj, to najlepiej na PW daj mi opis przypuszczalnej przyczyny.##called from function 'void __thiscall xrDebug::my_fail(const char *,const char *,int,const char *,bool &)' in file '_main.cpp' on line 141 --stack traceback: [string "log1('--' .. debug.traceback())"]:1: in main chunk [C]: in function 'fail' d:modyogsegamedatascripts_g.script:1169: in function 'abort' [string "abort('called from CPP', '')"]:1: in main chunk FATAL ERROR [error]Expression : assertion failed [error]Function : [error]File : [error]Line : 0 [error]Description : called from CPP Wylot występuje tylko i wyłącznie, gdy chcę otworzyć mapnik znajdujący się w inwentarzu, aby przeczytać jego zawartość. Sam mapnik w inwentarzu i kliknięcie w niego dla wywołania okna opisowego, wylotu nie powoduje. Dopiero komenda "użyj".U Rosjan ten wylot też kilka razy wystąpił, ale dawał taki error: "ERROR! LuaXML library loading failed! Check and repair VC++ 2005 runtimes!", czyli kompletnie różny od mojego. DODANO: Sprawa już się wyjaśniła. Mimo że mój fatal tego nie mówił, to przyczyną wylotu był brak zainstalowanego VC++2005. Miałem dopiero 2008.To już drugi mod, wymagający tych "dodatków".OLR był na tyle lepszy, że sobie potrzebne sam instalował. I na tym kończę Edytowane 27 Stycznia 2015 przez kondotier Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 27 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2015 Sie dowiedziałem, że wizual++2005, może to da radę :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi