tom3kb Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2016 (edytowane) Tak na szybko zagooglowałem to są jakieś FOV switchery do Zewu, nic nie pisało, żeby dało się manualnie zmieniać. Chyba, że w modzie był zmieniony w jakimś pliku w folderze bini ale takie rzeczy to już chyba bardziej w konfigu user.ltx by były? @edit Wróć. Cytat when in game, hit the ~ key and type fov 85 or what ever number you want. I use 85 because it looks good for me. Czyli, że da się przez konsolę. Edytowane 8 Sierpnia 2016 przez tom3kb 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wójek Jar Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2016 (edytowane) Próbowałem FOV switchera, ale bez rezultatów, po wpisaniu komendy podczas gry pokazuje tylko "Unknown command" dodam, że zainstalowałem tego moda po uprzednim wywaleniu MISERY, więc może coś po nim zostało co zmieniło mi FOV... Jednak FOV switcher pomógł, wystarczyło najpierw zmienić FOV w programie, a dopiero potem wrzucić pliki do gry. Bo wzięciu pierwszego kwesta, zaraz po wyjściu z bazy wojaków wylot z tym samym logiem na który skarżyli się wcześniej: Expression : !m_error_code Function : raii_guard::~raii_guard File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp Line : 748 Description : .... - zew prypeci\gamedata\scripts\get_artefact.script:23: attempt to call method 'is_anomaly_blowout' (a nil value) Prześledziłem cały temat i spróbowałem wszystkiego, chociaż może mi coś umknęło, będę próbować dalej bo strasznie mam ochotę pograć w tego moda. Jeśli macie nadal jakieś propozycje co do rozwiązania to z chęcią wypróbuje Edytowane 8 Sierpnia 2016 przez Wójek Jar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2016 (edytowane) Witam. Z ciekawości zainstalowałem tego moda (jakoś nie przepadam za modami do ZP i grać w niego nie będę). Na początku też miałem wyloty z opisanym wcześniej Waszymi błędami z logów ale z forumowych namiarów pobrałem paczkę dodałem spolszczenie i wszystko śmiga (polecam w opcjach ustawienie oświetlenia na pełne dynamiczne . Właśnie wrzucam moją gamedata i bin na Yanka. Jak chcecie to pobierzcie paczki. Trzeba je wypakować i skopiować do folderu głównego ze zgodą na podmianę plików. Wrzucanie trochę potrwa więc będę na bieżąco uzupełniał linki: Wszystkie linki są już poniżej. Edytowane 9 Sierpnia 2016 przez kazik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wójek Jar Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Właśnie odkryłem, że idąc drogą czerwoną (rys.) dostawałem wylot z logiem ww. Natomiast idąc drogą niebieską wylotu nie ma i można grać normalnie, dziwna sprawa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Też miałem tak w jednym modzie na kordonie, że w pewnym momencie przechodząc pod wiaduktem - wylot jakiś, idąc koło wraku lokomotywy na wschodzie żadnych problemów Mody, różne rzeczy mogą się dziać. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wójek Jar Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2016 (edytowane) Stojąc kilka minut w wiosce znowu wylot z tym samym logiem, spróbuję z bin'en kazika i zobaczę co będzie tym razem. No niestety znowu to samo, chyba pozostaje odpuścić sobie tego moda :( Edytowane 8 Sierpnia 2016 przez Wójek Jar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tychon Sokołow Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2016 (edytowane) @Wójek Jar U mnie to samo chyba sobie nie pogramy :( Edytowane 8 Sierpnia 2016 przez Tychon Sokołow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2016 @Wójek Jar Ale ty w końcu wrzuciłeś normalny bin z Zewu 1.6.02 i potem na niego ten Klondajka, czy tylko ten Klondajkowy bo to przez to może się sypać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tychon Sokołow Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Aha i jak coś to jak mnie wywala w wiosce to mam bug trapa. Log Spoiler FATAL ERROR [error]Expression : !m_error_code [error]Function : raii_guard::~raii_guard [error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp [error]Line : 748 [error]Description : ...r. - zew prypeci\gamedata\scripts\xr_npc_bolt.script:79: attempt to call method 'activate_anomaly' (a nil value) stack trace: 0023:69737365 gameux.dll Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2016 (edytowane) Wrzuciłem do pobrania kopię mojej zainstalowanej gry ZP 1.6.02+Mod +PL. Paczki są udostępniam na moim Yanku. Wszystkie linki podałem w moim poście poniżej ! Edytowane 9 Sierpnia 2016 przez kazik 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Panowie turyści - proszę uaktualnić biblioteki VC++ oraz wrzucić ten pliczek: https://yadi.sk/d/mzY76GLWekR2Y - jest to fix na problemy z błędem "...get_artefact.script:23: attempt to call method 'is_anomaly_blowout' (a nil value)" 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wójek Jar Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2016 (edytowane) Wrzuciłem bin z moda na oryginalnego, biblioteki c++ mam praktycznie wszystkie, już nie wiem co może być winowajcą. Ok, już wrzucam pliczek i dam znać jak poszło Edytowane 8 Sierpnia 2016 przez Wójek Jar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2016 (edytowane) Witam. Przez nockę wszystkie paczki przeniosłem na (w sumie się przeniosły :)) mojego Yanka. Paczki są bez haseł. Jeśli ktoś chce przetestować można zrobić tak: 1. Odinstalować z kompa podstawkę gry oraz dodanego moda.Nie wiem jak z sejwami można je gdzieś skopiować i spróbować potem użyć. 2. Przeczyścić rejestr dowolnym programem np. darmowym Ccleaner. 3. Zrestartować kompa. 4. Zainstalować w innym miejscu niż poprzednio podstawkę Zewu Prypeci ma być w wersji 1.6.02 5. Jeśli nie macie gry w tej wersji to można pobrać z mojego Yanka (link powyżej) potrzebny patch i doinstalować do podstawki. 4. Pobrać paczkę bin i paczki gamedata z postu powyżej. 5. Wypakować wszystko do dowolnego folderu. 6. Przekopiować z tego folderu folder bin i gamedata do głównego katalogu i zezwolić na zamianę plików. Przy pierwszym uruchomieniu gry warto ustawić w opcjach pełne oświetlenie dynamiczne. Co prawda pograłem tylko trochę w tego moda dla testów ale wszystko śmigało bez problemu. Tych co pobiorą moje paczki i przetestują grę proszę o info zwrotne czy gra działa bez wylotów. Pozdrawiam STALKERSKĄ Brać Edytowane 9 Sierpnia 2016 przez kazik 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2016 A ja tylko dodam, że dobrze zawsze po instalacji każdego stalkera w jego folderze zrobić sobie folder np dla Zewu "oryginalny bin v1.6.02" i tam wrzucamy kopię folderu bin, jak się wrzuca dużo modów zaoszczędzi nam to kupę czasu bo wiadomo gamedate zawsze kasujemy jak wyrzucamy jednego moda i instalujemy kolejnego, a o bin-ie można zapomnieć, a nie jeden mod coś tam dorzuca od siebie i później mogą być problemy z uruchomieniem gry lub kolejnego moda Także jak chcemy sobie oszczędzić czasu na deinstalację i ponową instalację gry co któryś mod radzę sobie wyrobić taki nawyk Po skończeniu jakiegoś moda dla pewności wywalamy gamedate i bin, kopiujemy ten z folderu z kopią i mamy 100% czyściutką grę w parę sekund gotową na nowego modzika. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tychon Sokołow Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2016 A mi nadal nie działa nawet z pliczkami kazika! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2016 (edytowane) Warto pamiętać o tym co @tom3kb napisał. A żeby uniknąć zamieszania warto też postawić WSZYSTKO od nowa Edytowane 9 Sierpnia 2016 przez kazik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2016 (edytowane) 9 godzin temu, Tychon Sokołow napisał: A mi nadal nie działa nawet z pliczkami kazika! A co jest w logu? Wrzuciłem na Yanka w paczkach komplet plików: bin + gamedata + pozostałe pliki z folderu głównego gry. bin: https://yadi.sk/d/to5WrgoUu3dGL gamedata: 01. https://yadi.sk/d/lUpmxl6xu3tWH 02. https://yadi.sk/d/ZRjEYM7au3vKt 03. https://yadi.sk/d/KOYhYNi3u3wTD 04. https://yadi.sk/d/U7SutgtHu3wUa 05. https://yadi.sk/d/Gb8wbk2Su3zq6 06. https://yadi.sk/d/pJIpM8P_u3zqi 07. https://yadi.sk/d/hLZrqQ_Iu3zrB 08. https://yadi.sk/d/7KVja8kGu3zsN 09. https://yadi.sk/d/VijPc4fou3zsg 10. https://yadi.sk/d/eL4jFWRau3ztb 11. https://yadi.sk/d/Z9mAiZkfu4BBG 12. https://yadi.sk/d/FKyrHiYFu4BDx 13. https://yadi.sk/d/5uoInrAku4BFW 14. https://yadi.sk/d/1xRf_aSbu4BGK 15. https://yadi.sk/d/l89QKOSuu4BHG 16. https://yadi.sk/d/YH-wHLmbu4BJR Pozostałe pliki z głównego katalogu gry. 1. https://yadi.sk/d/Hdc6F0QHu56VS 2. https://yadi.sk/d/XzRQrYu2u56h4 3. https://yadi.sk/d/LsQTnGvYu5HxY4. https://yadi.sk/d/Il4li-Nuu5Dbo Więc macie do pobrania kopię mojej zainstalowanej gry ZP 1.6.02+Mod +PL. Już bez kombinowania można paczki wypakować w jedno miejsce i grać. U mnie działa ale jeśli nie zadziała u Was podajcie opis błędu z loga. 3mam kciuki Edytowane 9 Sierpnia 2016 przez kazik 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tychon Sokołow Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Mi się z twoimi plikami gra nie włącza bez loga! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2016 (edytowane) 7 godzin temu, Tychon Sokołow napisał: Mi się z twoimi plikami gra nie włącza bez loga! Pomysły mi się kończą ale jeszcze spytam.. 1. Którego Windowsa używasz? 2. Rozumiem, że klikasz dwa razy w plik xrEngine.exe lub utworzony do niego skrót i po prostu nic się nie dzieje? Nie pokazuje się na ekranie nic a plik log się nie tworzy ? Sprawdź czy po próbie uruchomienia gry w Menedżerze Zadań pojawia się uruchomiony proces xrEngine.exe (32 bity) 3. Czy też po kliknięciu ekran robi się czarny i dalej nic się nie dzieje? 4. Czy też po kliknięciu pokazuje się logo gry i jakiś błąd? Na początek możesz spróbować takiego rozwiązania: Wejść do folderu gdzie przechowywane są dane gry standardowo: C:\Użytkownicy\Publiczny\Dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. – Call of Pripyat - skasować całą zawartość tego folderu, łącznie z podfolderami. - uruchomić grę poprzez plik xrEngine.exe (z folderu gdzie gra została zainstalowana). Edytowane 10 Sierpnia 2016 przez kazik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Ja proponuję zmianę w fsgame.ltx w lini wskazującej zapisywanie tam gdzie podstawka, na zapis w modzie. Tak powinna linia wyglądać: $app_data_root$ = true | false |$fs_root$| ZAPISY\ Zapisy będą w katalogu głównym moda. Ale wcześniej sprawdź, czy już w fsgame.ltx w modzie nie zrobiono takiej zmiany. ZAPISY mogą tam być jako appdata. No i czy zmieniłeś na true true w lini gamedata? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tychon Sokołow Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 (edytowane) Nikt mi nie pomaga dobra dzięki za pomoc od puszczam sobie tego moda :( Edytowane 11 Sierpnia 2016 przez Tychon Sokołow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 1 godzinę temu, Tychon Sokołow napisał: Nikt mi nie pomaga dobra dzięki za pomoc Jak to nikt ci ni pomaga pomysły były różne, a że nie zadziałały to już trudno :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tychon Sokołow Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 @tom3kbŹle mnie zrozumiałeś chodziło mi oto że żaden z sposobów mi nie pomógł. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 @Tychon Sokołow- a taką uwagę w #1 zauważyłeś? UWAGA! Niektóre osoby miały problemy z odpaleniem MODa , więc nie zapomnijcie zaktualizować sterowników karty graficznej, DirectX, net framework, visual c++. Druk drobny, ale kolor czerwony. Potrzebne były VC++ z 2005 roku. Masz je? Na forum ( szukajka się kłania ) jest temat z wykazem VC++ niezbędnych aby spokojnie grać. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tychon Sokołow Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 (edytowane) Dobra błagam nie bijcie. Miałem patch 1.5.01 a nie 1.5.10 no ale rodzi się kolejny jakże denerwujący problem... ...A mianowicie podam wam link do mojego tematu: Edytowane 11 Sierpnia 2016 przez Tychon Sokołow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.